Šta je novo?

Održavanje vozila

To sam i ja hteo da ga pitam, nisi trebao uopšte da ulaziš u sukob sa njima dovoljno je bilo da obavestiš vozača.
 
I sta bi vozac uradio pa vozaci vole da biju dobre ljude kao sto je Filip a ne mangupe koji svrljaju autobuse
 
recimo zaustavio autobus i pozvao policiju.....


a i da malo nalupa te mangupe ne bi bila neka šteta...
 
Izveštaj sa jučerašnjeg "izleta" na Konjarnik, linija 31...

IMAG0011.jpg


Nema klime, a nema ni grejanja.

IMAG0014.jpg


Da ne lupa tabla...

IMAG0013.jpg


Pozadina "slučaja"
IMAG0015.jpg
 
Ako stvarno sprovedu u delo nabavku 400 autobusa ovakve i slične krntije će otići na seckanje, verovatno se zbog toga i ne trude da ih srede.
 
Како су глупи. Ако овакве аутобусе исеку, нећемо добити ништа, имаћемо само новије аутобусе, али исти број. Овакви аутобуси треба да се среде, а старији да се исеку..
 
Bivis":2jpivc9v je napisao(la):
Šomi pa ovo jeste jedan od onih starijih autobusa...

Хоћеш да кажеш да немам старијег и горег који је одавно срео за сечење?
 
Somi303":1zbcjszw je napisao(la):
Bivis":1zbcjszw je napisao(la):
Šomi pa ovo jeste jedan od onih starijih autobusa...

Хоћеш да кажеш да немам старијег и горег који је одавно срео за сечење?

Ne, već sigurno ima mlađih autobusa čije se sređivanje više isplati.
 
Па не знам, ако су млађи, а срели за сређивање.. Да ли је исплативо? Ја бих више волео да се овакви среде.. :)
 
Mislim pre svega na onu seriju niskopodnih puštenih u saobraćaj pred Univerzijadu, mada kada bolje razmislim možda si u pravu. Da li se stvarno isplati ulagati u one koji posle tri godine izgledaju kao da im je petnaest.
 
Ја ионако више волим да се возим оваквим на 31, у 218Н све се тресе, отпада, бруји..
 
Pitanje je da li bi oni stvarno mogli da srede tu 218 H, ili je jednostavno u samom projektovanju napravljena greška tako da njihovo sređivanje postaje neizvodljivo.
 
Можда би Икарбус сада могао полако, а не под притиском да их лепо ремонтује. Јел ради то Икарбус уопште?
 
Rekose da ce seci 280 starih buseva a 400 ce stici novih.Dakle bice gsp u plusu za 120 buseva.
 
Kako se oni lepo razbacuju tim ciframa. Imaju toliko para da mogu jednostavno da saseku 280 buseva? Indirektna korist od odrzavanja buseva bila bi i vise para za ostale stvari a ne svake tri godine obnova trecine voznog parka. Tuga.
 
Ljudi, mora bar toliko da se sece. Nema tu pomoci, nema mesta sentimentalnosti ili laznoj racionalnosti. To su pre svega tehnicki neispravni busevi, ekoloski nepodobni. Ali ako se neodrzavanje nastavi i sa novim voznim parkom onda stvarno treba napraviti upad u GSP i nasilno postaviti nekog Beobuildovca. :)
 
Čuo sam da je bio skoro slučaj u garaži da su sami razlupali 3 busa a sva tri su deset puta užasniji od ovog 31. I sva tri su oterali na sređivanje umesto u seckanje.

Ajde mi sad objasnite gde je ti racionlnost. Jel treba da ih srede pa onda iseku, ili će te krševe čuvati, a novije seći.
 
To je onaj kome za kilometar brda treba oko 10 minuta vožnje....ovaj put nije izdržao....
 
Impresionira broj krupnih reči u postovima na ovoj temi ;)

Čitajuci stiče se utisak da je Somi303 from Zaklopaca city najstariji i najzreliji.
Dobro, možda ne najstariji :laugh:
 
Vrh