Šta je novo?

Održavanje vozila

Kako se ponašao vozač nakon nezgode? Pitam, jer se nekoliko puta dešavalo da vozač zamalo priklješti putnika vratima, a da se ne izvini. Takvu stoku treba prijavljivati, jer nemaju šta da traže za volanom.
 
Људи моји, ја сам запањен брзином којом је #3221 доведен од одличног возила до олупине. Што од стране одржавања, што од стране једног од возача који је умислио да је Кубица, па јурња као суманут. Људи, да ви видите како га он нагари преко лежећих, решили бисте се трајно камења у бубрегу гарантовано! :bash: На све то је и доста нељубазан са путницима, данас када је једна путница увидела да се задња врата нису отворила како треба и почела да виче ,,отворите задња", он је почео да се дере на њу типа ,,шта је бре било..." и сл. Чак је и надзорна камера изнад инструмент-табле почела да виси на жичици и да се клати. Лавли-џабли, што би рекао Дел Бој. :rant:
Након овога, маћи и #3221 и заменити га другим ЛЕ-ом (најбоље провереним #3229) и тог невозача са 407, иначе ће се брзо тај #3221 претворити у донора делова. Или, још горе, у буктињу. :notok:
Имам једно питање за оне који се мало боље разумеју у задужења: када је уместо заменског #3202 враћен #3218 на 408, да ли је то зависило од посаде или од надређених? Пошто видим да ми Рипањци нисмо добили назад #3229, који је сада на 70 (незаслужено), а ни Зучанци #3217.
 
Pa može zavisiti i od rasporeda i od šefa saobraćaja, a svakako da može zavisiti i od onih koji autobus duže. Obično je to kombinacija svega pomenutog. Onima koji su redovni, i naravno, vode računa o vozilima, sigurno da će se pre izaći u susret. Vozača, nažalost, nema u potrebnom broju kao što znaš, tako da imamo i one koji ne bi smeli ni zaprežna kola da voze. Sa takvima muku muče i savesne kolege, kojima sigurno nije u interesu da voze raskantan autobus. Još kad ljudi odu na odmor, pa kad po povratku "svoj bus" zateknu u, najblaže rečeno, žalosnom stanju, dobiju nervni slom. Pričaju mi starije kolege da je GSP nekada imao ljude, čiji je posao bio da nasumično prate ponašanje vozača na liniji, što podrazumeva i samu vožnju, i da su se i te kako sankcionisali oni bahati i nevaspitani. Naravno, uvek ima zloupotreba i ličnih sukoba, pa samim tim je ponekad i upitna objektivnost onih što kontrolišu nečiji rad. Kako god, kad nema ljudi za osnovnu delatnost, padaju i kriterijumi, pa se ponekad pređe i preko, ne baš naivnih, propusta i nepravilnosti.
 
Нажалост, тако је како је. :(
Након свега, мени не преостаје ништа друго него да упутим све похвале посади која дужи #3218. Прави пример како треба одржавати један аутобус, под је тако чист да са њега можете јести буквално, свака налепница на свом месту, једном речју фантазија. Увек се радо возим њиме. :kk: Ни #3215 није лош, једино што је мало прашњавији од њега. Док је наш #3221, да се још једном осврнем, благи ужас и катастрофа. Један панел је толико музгав од прстију мајстора да боли. Све налепнице поскидане и лепљене насумично на возачеву кабину, као да се детенце играло. Мерцедесов знак отпао пре скоро 2 године. Прашњав до бола, чини ми се да се управо он најређе и чисти од ЛЕ-а.
 
Evo i ik 112M 3230 stalno nije u saobraćaju zbog nekih problema, verovatno su slični kao kod 3221. Jako dugo ga nisam video na 311.
 
А ко је крив у нашој фабрици што се врата отварају у самом покрету? Ко је о томе надлежан? 3242 и 3244 су од доласка у предузеће рекламирани мали милион пута због проблема са истим, и поновног отварања након затварања... Људи, та два аутобуса раде последња два поласка на 610, и замисли сад ситуацију да ти не дође један од та два? Па немојте да ме правите ид****... Јако ми то смета, а људи остају без поласка увече мртви уморни... И како им то објаснити? Да је Икарбус добар? Да је Икарбус нискобуџетни произвођач? Лако је причати из Кешиног и из угла појединаца које та проблематика не занима... Наравно, нико у Икарбусу неће одговарати за то( а и што би), него ће свима лепо по 150 кинти из џепа, па терај... Е па зато сам, да се Икарбусу метне приватизација, да главу не дижу од посла 24/7, док не направе крштено возило, јер дечије болести и те свињарије иду преко леђа људи који се истима возе!
 
Fabrika je privatizovana taman ce da naprave 100 zglobova za gsp za pocetak ...
 
Nadam se da će konačno da naprave autobus kako treba, godinama se vozimo ikarbus krntijama i ne dešava se to sa vratima samo na ta dva busa, nego na svakom od M serije, što je nedopustivo. Daš tolike pare na buseve i vrata im se stalno otvaraju sama od sebe, neko će jednog dana da nastrada zbog toga.
 
Треба започети домаћу производњу врата и прекинути увоз турских шкарт врата.
 
Da li se to dešava i na vozilima koja su došla gotova iz Turske ili je to do nekompatabilnosti turskih vrata sa našom tehnologijom?
 
Наравно да поново треба покренути производњу домаћих врата. Е сад, ни турска нису сва иста, на Необусима су исто турска, марке REVAR, док су ова проблематична на новијим ИК марке ANLAS KALIP.
 
Vrata ili domaći ventili i elektrika/elektronika ? Koliko znam vraćani su na reklamaije bezbroj pta zbog domaćih komponenti. Čak sam i ovde kačio slike kupusa od žica.
 
И чекај, ко у том ланцу треба да одговара за такве пропусте? Возило је плаћено да буде на линији, а не у сервису...?
 
Krili su se iza politike. Grad je uslovljavao a ovi su uvaljivali kako god su znali i posle se pravili ludi. Vozila su bezbroj puta išla u servis (što opet poprilično košta) i posle toga sve po starom. Na kraju dižu ruke i prevoznici sami popravljaju.
Čak su išli za Staru Pazovu zbog problema sa grejanjem ????
 
Значи Жико, моја теорија о договорној економији, и животу у доба намештених тендера да се подреди домаћој привреди ипак пије воду, е то ми је драго чути, само ћу рећи, овај чувени Икарбус 1381 што је завршио у Земуну у расходу, а на нивоу целе фирме није ни 40.000км обрнуо није због грешке одржавања завршио у расходу, већ због катастрофалне серијске грешке Икарбуса која је коштала и Икарбус 386 у Земуну... Балада дисидента дежа ву, само купуј домаће... 1381 је својевремено од марта до почетка јула 2013.године, радио на 2/72, или ти од поласка у 5 и 10 са Зеленог Венца, 4 месеца су људи који раде тај полазак рекламирали недостатке, а у међувремену терали тада ужасе попут 1273 својевремено... 1381 је доласком Соларисе у Земун пребачен на 6/601, али због грешке и рекламације је отишао у расход, али НИКО, ПОНАВЉАМ, НИКО У ИКАРБУСУ НИЈЕ ОДГОВАРАО ЗА ТО !!! Исти тај фабрички пропуст је 386 коштао расхода, а не што су га из Јакова возили са блокираним точковима...
 
Evo Gašpare sad se bliži kraj karijere busevi a 3221 i 3230 posle samo par godina rada, što je nedopustivo. Od Connecta iz 2005 ni jedno vozilo od 20 nije rashodovano za 14 godina i to vam sve govori.
 
Пази 151 и 170 су изгорели због немара и одузимања возила посадама које воде рачуна о истим... 170 је обрнуо милион на 48, али су га дали на 39 екипи, која је 39 возила 4 године без икаквог тежег квара, а до тад Конекто 149 радио лепо и вредно код Владе... Има таквих возила у Космају која су пажена и спасена пропадања, попут 174 који има и дан данас човека у подне на смени редовног, који је са њим преко 10+ година, и треба му одати признање... Није фер да му се ували ново возило на силу, ако исти неће, али неко ће рећи ново је ново... 154, 168 су на скоро другом милиону км, а редовни на 89 скоро 3 године, а раде најгоре поласке на 89, и никад нису криви... Зато је такав модел аутобуса непревазиђен... Имао сам таква чуда од Конекта на 610, од Думека и Барбадоса, исто годиште, увежено из Летоније и Естоније, цакум пакум аутобуси... Зато је О345 Конекто, уз Јапанца и Солариса милина!
 
Ko je isporucio osovine koje su blokirale da nije mozda man
Koja to katastrofalns greska koju neces da navedes ili je neznas
Gsp je sve samo nevinasce
 
Које катастрофалне грешке? Директоре, аутобус је ПРАВЉЕН ДА БУДЕ НА ЛИНИЈИ, А НЕ ДА БИВА НА РЕКЛАМАЦИЈАМА... АУТОБУС 1381 ЈЕ РАДИО ДРУГИ ПОЛАЗАК СА ЗЕЛЕНОГ ВЕНЦА, где истог тог дотичног није било, већ старијих аутобуса, јер иоле познајем човека, зове се Драган, и пре 1381 је возио 1372, за којег не знам да ли ради у ГСПу, елем, за тај аутобус је била балада као својевремено у Космају за чувени аутобус 51, ко се сећа тог аутобуса, и спора ГСПа са Икарбусом, а аутобус је завршио у Железнику још пре 6.година... Поређење директоре правим, само то, појам звани ПОРЕЂЕЊЕ, ако мислиш да ГСП треба највише да извиси за пропуст Икарбуса, онда боље престани да лупеташ, јер је исти аутобус 1381 повучен почетком 2014.године са улице, и од тада креће расход, радио је у Земуну само 100.дана, и почетак јануара 2014.године је био последњи месец виђења тог аутобуса на линији, после јок... А што је гора трагедија у твом лупетању, испада да у ствари је Ман кривац за лошу Икарбусвоу надоградњу?
 
A ti si ustanovio da je do nasogradnje tj da tockovi blokirali zbog karosreije koju ikarbus nadogradio ...
Naravno da je kriv nesposobni menadzment gsp koji dopusta sve gluposti koje dopustaju ...da su normalni ne bi im trole imale okrugle farove a katice cetvrtaste ...
Jer prste od nesposobnosti ....
Ti pominjes katastrofalno serisku gresku a nekazes sta je upitanju ...nema potrebe da se uzbudjujes vices koristis velika slova ...
Gsp je poslo trolu u min nikad nije kompletirana stajala tako na dorcolu isjekli je
Gsp poslo tram na remont u gosu eno ga sa razlupanim staklima stoji u pogonu nbg ...
Gsp isjeko teretnu prikolicu eto doslo im nesto da sjecnu...
 
Ni na jedno konkretno pitanje Gašpar nema odgovor. Samo stare izlizane priče o "katastrofalnim" propustima Ikarbusa, a nikako da nam kaže o čemu se tačno radi. Sve što je od vitalnog značaja, stiglo je na "samohodnoj" šasiji nemačkog MAN-a. 1381 je autobus pogona Novi Beograd, kasnije doniran Zemunu po dolasku Solarisa. Šta god da je kod njega bilo u pitanju, verujem da bi bilo rešeno da je ostao u svom matičnom pogonu, u kom su doduše i Solarisi znali po više meseci da leže u rashodu, moguće i preko godinu dana, ali su i dizani na noge, dok su na Karaburmi već duže vreme barem četiri Solarisa u rashodu, uključujući tu i 3181, za kog mislim da ima već četiri godine kako ne radi. Tek je smešna izjava da je Ikarbus kriv za paljenje dovučenog M-a 386 u Zemunu, koji je pritom teško oštetio jednu 218-icu parkiranu pored njega. Ne mogu da verujem da čovek napiše da su ga vukli sa blokiranim točkovima, i na to još doda da je to propust proizvođača :roll:
 
Što ste uporni, dao sam vam sve odgovore. Jasno stavio do znanja gde su propusti.
Gašpar što vidi vidi iz ugla putnika i dosta stvari primećuje.
Karoserija na zadnim serijama već pokazuje nedostatke i pitanje je kad će da krenu i prva pucanja (ako već i nisu).
 
direktor je delimicno u pravu, jeste kriv gsp sto uopste kupuje to djubre, a i kad ga kupi odrzava ga do mojega, nas porodicni yugo tera vec 28 godina, uvek se dobro odrzavao
 
Da ponovim jos jednom da gsp imao svoj nadzor sve vrijeme skapanja buseva
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=626933#p626933:1tz9xs4e je napisao(la):
nekianonimnilik » Pon Jun 03, 2019 1:04 am[/url]":1tz9xs4e]direktor je delimicno u pravu, jeste kriv gsp sto uopste kupuje to djubre, a i kad ga kupi odrzava ga do mojega, nas porodicni yugo tera vec 28 godina, uvek se dobro odrzavao
GSP ne kupuje, grad kupuje i uvaljuje im da se snalaze kako znaju i umeju. GSP nema nikakvog uticaja.
Bude kontrola GSP prilikom primopredaje kad se prave zapisnici i nedostaci.
 
Vrh