Već sam pisao da su u rashodu završili zbog stradalih motora. Takođe, osvrnuo sam se i na uzroke koji su doveli do preranog crkavanja, inače odličnih D20 motora. Kao što i Žika napisa, GSP bi kupovao delove da ima svoj kapital, al kako nije deoničarsko društvo, već JKP, ostaje mu da čeka da se Grad smiluje i obezbedi preko potrebna sredstva. Solarisi se čerupaju iz istih razloga kao i sva druga vozila u inventaru. Loše jeste, al kad se nema kud, bolje i da njih nekoliko čeka delove, nego da ih polovina uopšte ne izađe u saobraćaj. Rukovodstvo to jednostavno neće dozvoliti, iako bi u tom slučaj Grad morao konačno da reaguje. Ništa se namerno ne uništava u GSP-u, već se moraju slušati oni koji donose odluke, a preko direktive Grada. Takođe, vrlo je malo pravih vozača profesionalaca, a kako je u Srbiji vozača D kategorije sve manje, neće se moći birati kvalitetniji i stručniji kadar, pa tako imamo i one koji volan komercijalnog vozila nisu videli i po 15 godina od odsluženja vojnog roka, zatim ljude sa očiglednim psihičkim, pa i fizičkim nedostacima (primetni problemi sa vidom). U uslovima kakvi vladaju u GSP-u, a i o tome sam pisao, ne možete očekivati da sve funkcioniše onako kako bi trebalo.