Šta je novo?

Obrenovac - Ostružnica . . put i klizišta

Za Obrenovac je mnogo bitnije da imaju makar jednu liniju BG Voza koja će ići u špicu na pola sata, od pomeranja brda i oranja dolova.
To je nešto šta treba građanima svakog dana, čime bi uštedeli dosta vremena i novca, a i doprinelo bi smanjenju gužve u gradu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838403#p838403:2t04ea2y je napisao(la):
McMillan » 04 Apr 2021 14:14[/url]":2t04ea2y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838172#p838172:2t04ea2y je napisao(la):
SRBO » Суб Апр 03, 2021 9:03 pm[/url]":2t04ea2y]Погледај отприлике где је насип на сремској страни

Мене да питаш, ту бих прокопао каналић а онда полако преградио старо корито. Сава би сама проширила и продубила тај канал и направило би се ново корито, решен проблем
Dobro je da te niko ne pita ;). Ipak je to posao za stručne glave. Sremska strana je konveksna strana krivine (ispupčena) i ta strana ima manju brzinu toka i ta strana se zasipa rečnim nanosom i zato tvoj predlog o kanalu nema smisla, brzo bi ga Sava ponovo zatrpala, a cena prokopa takvog kanala je ogromna. Konkavna strana (udubljena) se brani obaloutvrdom od kamenog nabačaja zbog velike brzine toka, kako bi se sprečila erozija, to je ovo što sad rade.

То је само нека јефтинија варијанта.

Да се стварно питам мобилизовао би нам огромну неискоришћену радну снагу из разних падињака и забела и прокопао каналчину од Бољеваца до Остружнице а старо корито затрпао тотално. Што је и једино трајно решење - тотално исправити реку.

У Бечу су то урадили са Дунавом давно, можемо ми са мањом реком сад.
 
Predlagao pre par godina ali više vole da se igraju sa kamenjem.
Očigledno da neko ima kamenolom pa treba sve iskoristiti.
 
Sanacija ovog klizišta sa poslednjih slika je počela, pa sigurno pre oko godinu i po dana. Na početku je rok bio 3 meseca :) Sad ga više ni nema u pretrazi na radovima na putu. Ide polako i opušteno...uskoro nadam se biće i sanacija klizišta 500m uzvodno, ono mi izgleda ozbiljnije. Ova dva klizišta nisu nešto posebno često sanirana, koliko se sećam, vršeno je neko nasipanje, možda jednom u više godina.
Ne treba mešati ovu sanaciju klizišta sa putem koji se planira, to je Čučković nešto lupetao, njega ne bih komentarisao. Jedva čekam da vidim taj plan za 2+2 kuda misle da ga proteraju između Bariča i Obrenovca ako krenu sa bajkom puta u kortu Save.
 
Prošao sam prošle nedelje ovim putem posle dobrih 10 godina na putu ka Obrenovcu. Sanacija je očigledno počela. Klizište je veoma jako, primetio sam po tome što postoji jedna ograda kuće na putu koja ima patuljke na sebi kao ukrase. Ograda se nagla pod dobrim uglom od 80 stepeni ka ulici kako je očigledno vuče klizište.

Biće mi drago kada se reguliše klizište i isele te kuće i da se napravi put koji valja. Moram napomenuti da je put zapravo veoma širok za put sa jednom trakom, što izaziva puno bu**** da pretiču preko pune linije. Zato se nadam da će ispraviti krivine i napraviti brzi put sa po 2 trake po smeru, to bi bilo fenomenalno ako nam već nije suđeno da ovuda prolazi neki autoput u rangu onog ka Pančevu.
 
по неким плановима (барем овим важећим за Остружницу и Умку) пут треба да буде 2+2 са одвојеним тракама (као први део савске магистрале)
 
Zaista je dobra ideja da se napravi novo korito od Boljevaca do Ostružnice, ima oko 8km, a staro korito može da postane nešto kao Srebrno Jezero i da bude ogroman Turistički i zabavni kapacitet.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=839228#p839228:1a4hzr25 je napisao(la):
Biciklistkinja » 58 minutes ago[/url]":1a4hzr25]Zaista je dobra ideja da se napravi novo korito od Boljevaca do Ostružnice, ima oko 8km, a staro korito može da postane nešto kao Srebrno Jezero i da bude ogroman Turistički i zabavni kapacitet.
I meni je to padalo napamet, ali se mora rešiti Kolubara i autoput. Novo korito bi bilo manje od 6 km. To bi bilo nekako ovako:
 
vucko":2h41hx78 je napisao(la):
Prošao sam prošle nedelje ovim putem posle dobrih 10 godina na putu ka Obrenovcu. Sanacija je očigledno počela.

Sanacija nikad nije ni prestajala :)
Da probam sa slikama malo da pojasnim probleme oko ovog 2+2 puta.

Ostružnica - Umka
umka_zeleznik.jpg

Zelena strelica ide od raskrsnice za Železnik do Ade i tu je 2+2 sa razdvojenim trakama.
Plava strelica ide od raskrsnice za Železnikom do Ostružnice i tu ima 2+2 ali nisu razdvojene trake.
Od Ostružnice do Umke ide put koji je širok, ali nije 2+2. Pri preticanju mora se skoro uvek preći u suprotnu traku.
Tu jedini veći problem je most u Ostružnici, oko 500m dužine ima, ne znam kako to proširiti.
Ostala trasa do Umke nema problema za proširenje, možda jedino oko Eko pumpi, al to više sa finansijske strane.


Umka - Duboko
umka_duboko.jpg

Crvenom su zaokružena 2 najaktivna klizišta, koja se saniraju jednom do pet puta godišnje.
Crvena linija je kuda ide sadašnji put kroz Umku, i tu ne može da prođe 2+2 bez velikog rušenja objekata. Tu nema klizišta.
Zelena linija je zamišljeni put novog 2+2 puta, kolko sam razumeo iz priča opštinara.


Duboko - Obrenovac
duboko_obr.jpg

Crvenom su zaokružena najveća klizišta na ovom delu, i ona su se do sada sanirala retko, nasipanjem jednom u više godina.
Obeleženo sa 1 je klizište koje je prikazano na slikama stranicu iza, a 2 je po meni ozbiljnije i tu bi trebalo uskoro da krene neka sanacija.
Crvena linija je isto gusto naseljeno, i tu 2+2 ne može bez ozbiljnog rušenja.
Zelenom je nešto približno kako su objašnjavali da će ići, jer nigde još ne postoji projekat.
Problem su kuće između fabrike Prva iskra i Dubokog, trebalo bi i blizu Meite da prolazi, a uključenje negde kod autoputa, nadam se neki veliki kružni tok. Ko će ga znati, ovaj deo je najveća nepoznanica.

Sem dela Ostužnica-Umka,ostalo mi deluje kao prazna priča.
 
У Остружници се планира читав један нов мост. Дакле малтене аутопутски тип.

И да, у Умци пут је уствари обалоутврда и тако мислим до Обреновца. Негде ће чак потпуно заузети део корита.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=840381#p840381:3v3zulsg je napisao(la):
vucko » 10 Apr 2021 12:19[/url]":3v3zulsg]O kakvom mostu govoriš?
Технички речено, надвожњак. Иде уз постојећи који иде изнад Остружнице. Види се у плану
 
Obrenovac na čelu sa Čučkovićem usvojio je i Plan detaljne regulacije saobraćajnica kojim je predviđeno ponovno uspostavljanje železničkog saobraćaja između Obrenovca i Beograda. Da li će da prati trasu stare pruge ili ne ne znam, ne znam ni da li će toga biti. Navodno, datum je 2027. godina. Spominjem ovo kada već pričamo o mostovima, nadvožnjacima i ostalim saobraćajnicama i pravcima.
 
Ta pruga će ići preko Save pa Nacionalni Stadion, Surčin, Aerodrom pa za zemun, tako je u GUP-u.
 
"Путеви Србије” су 14.10.2021. објавили јавну набавку за израду техничке документације за изградњу брзе саобраћајнице Остружница-Обреновац првог (1) Б реда, дужине 20 километара. https://www.putevi-srbije.rs/index.php/ ... 0%BA%D0%BC

јавна набавка 111_2021_остружница-обреновац.JPG

Ова саобраћајница ће бити изграђена у кориту реке Саве, део реке између Обреновца и Остружнице, а сама река ће бити измештена према северу. На тај начин ће се санирати и постојеће клизиште, односно сама основа ове саобраћајнице ће зауставити клизиште.
Само пројектовање, измештање корита Саве и изградња ће трајати четири до пет година.
Документација о јавној набавци је на https://jnportal.ujn.gov.rs/
 
Prostornim planom su obuhvaćeni:
1) koridor planirane brze saobraćajnice, na pravcu od Ostružnice do veze sa državnim putem IA reda E-763 ukupne dužine oko 14,8 km i širine od 50 m do 300 m, koji obuhvata trasu sa zaštitnim pojasevima brze saobraćajnice;
2) prostor u kojem se planira regulacija reke Save i saniranje klizišta, orijentacione dužine 3,5 km i širine do 1.800 m;
IMG_20220711_112858.png
 
Po meni bi novi put od Ostružnice ka autoputu trebao da prođe bliže naplatnoj stanici Obrenovac. I da se nastavi preko autoputa do puta Obrenovac-Ub koji je dosta prometan i gde Obrenovcu sa te strane fali još jedan oulaz na autoput (i nastavak ka Ostružnici) jer je sadašnji jedan izlaz iz Obrenovca skoro uvek čep saobraćajnih gužvi. A da li bi se taj novi presek nekada u budućnost nastavio brzim putem 40tak km do Šabca bi se ostavilo otvoreno za nekih narednih 5-10 godina
 
Sada klizište (ono najstrašnije i najveće u evropi) očigledno ne predstavlja prepreku da se napravi magistrala slična autoputu. Mora da je neka magija na delu 🧙‍♂️
 
Nije nikakva "magija", već su planirani obimni radovi na toj deonici.

" . . specifična funkcija ove deonice jeste sanacija i stabilizacija klizišta "Duboka", odnosno izgradnja puta na nasipu u delu korita reke Save, uz značajne planirane radove na regulaciji reke Save i izgradnji regulacione građevine."

127127485364a5817971a35393494324_640.jpg
 
Poslednja izmena:
Vrh