vucko":2h41hx78 je napisao(la):
Prošao sam prošle nedelje ovim putem posle dobrih 10 godina na putu ka Obrenovcu. Sanacija je očigledno počela.
Sanacija nikad nije ni prestajala
Da probam sa slikama malo da pojasnim probleme oko ovog 2+2 puta.
Ostružnica - Umka
Zelena strelica ide od raskrsnice za Železnik do Ade i tu je 2+2 sa razdvojenim trakama.
Plava strelica ide od raskrsnice za Železnikom do Ostružnice i tu ima 2+2 ali nisu razdvojene trake.
Od Ostružnice do Umke ide put koji je širok, ali nije 2+2. Pri preticanju mora se skoro uvek preći u suprotnu traku.
Tu jedini veći problem je most u Ostružnici, oko 500m dužine ima, ne znam kako to proširiti.
Ostala trasa do Umke nema problema za proširenje, možda jedino oko Eko pumpi, al to više sa finansijske strane.
Umka - Duboko
Crvenom su zaokružena 2 najaktivna klizišta, koja se saniraju jednom do pet puta godišnje.
Crvena linija je kuda ide sadašnji put kroz Umku, i tu ne može da prođe 2+2 bez velikog rušenja objekata. Tu nema klizišta.
Zelena linija je zamišljeni put novog 2+2 puta, kolko sam razumeo iz priča opštinara.
Duboko - Obrenovac
Crvenom su zaokružena najveća klizišta na ovom delu, i ona su se do sada sanirala retko, nasipanjem jednom u više godina.
Obeleženo sa 1 je klizište koje je prikazano na slikama stranicu iza, a 2 je po meni ozbiljnije i tu bi trebalo uskoro da krene neka sanacija.
Crvena linija je isto gusto naseljeno, i tu 2+2 ne može bez ozbiljnog rušenja.
Zelenom je nešto približno kako su objašnjavali da će ići, jer nigde još ne postoji projekat.
Problem su kuće između fabrike Prva iskra i Dubokog, trebalo bi i blizu Meite da prolazi, a uključenje negde kod autoputa, nadam se neki veliki kružni tok. Ko će ga znati, ovaj deo je najveća nepoznanica.
Sem dela Ostužnica-Umka,ostalo mi deluje kao prazna priča.