Šta je novo?

Obrenovac - Ostružnica . . put i klizišta

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675729#p675729:1i1hwcdp je napisao(la):
dragan » 31 Okt 2019 09:05 pm[/url]":1i1hwcdp] Građanima Umke i Ostružnice poručio je da će pristupni put ka auto-putu imati
četiri trake i da će se rešiti pitanje klizišta, da bi sa Čukarice i Železnika mogli
da izlaze na auto-put "Miloš Veliki", .. ."
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... vropi.html
Predsednik opštine Čučković se poziva na ovu izjavu od oktobra 2019., samo nije jasno kako je došao do cene od 85mil. evra kada nije bilo neke Studije ili Idejnog projekta!
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jof3xBubPJs[/youtube]
 
Важно да су они најпре протерали аутопут десетак километара дужом трасом кроз Срем, са све мостом преко Саве, уместо да о истом трошку одраде и краћу трасу преко Умке и трајно решење за клизиште. Али, требало је обезбедити добре паре за куповину парцела које су поједини утицајни грађани имали у Срему.
 
Mislim da nisu bili sigurni da li bi izgradnjom nasipa i autoputa preko desne obale Save uspeli da saniraju kliziste.
 
Ма били су, то је у плану иј хај хај. Можда нема докумената, али то је из периода квалитетнијих кадрова него данас. Не би то било у плану да не може

Пут сам по себи ће бити занимљив, као огроман кеј. То ће спречити поткопавање, али шта је с остатком брда? Можда је паметније лепо прокопати ново корито на сремској страни, овамо шук динамит сурвај све минирај тотално и онда лепо пут
 
Покушах да визуализујем ову Савску Магистралу која се планира. Трудио сам се да изменивши GEarth мапе направим нешто најприближније 3д рендеру према приложеној документацији о санацији клизишта. Наравно, све у границама својих могућности,надам се да ће вам ваљти! 8)

Уздравље ! :vops:
 

Prilozi

  • dbk3.jpg
    dbk3.jpg
    814,5 KB · Pregleda: 10.544
  • dbk2.jpg
    dbk2.jpg
    905,1 KB · Pregleda: 10.665
  • dbk1.jpg
    dbk1.jpg
    740 KB · Pregleda: 10.559
+++ :)

Мени нема логике да граде брзи магистрални пут на обали реке, а да је изнад и испод њега активно клизиште. С тим да река ту поприлично еродира ту обалу. Неки сматрају да она директно и узрокује нестабилност брда изнад обале.
 
Изгледа да ће ускоро почети експропријација земљишта у Умци у делу где је клизиште

Лежемо у страху да ли ћемо да се пробудимо, и да ли ћемо сутра имати кров над главом: Становници клизишта на Умци живе у кућама које све више пропадају
Г. НОВАКОВИЋ | 20. мај 2020. 17:00 | Коментара: 1
За расељавања 3,5 милиона евра, чека се експропријација
https://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1% ... 1%98%D1%83
 
Нема много активности на градилишту. Клизиште додуше “пичи” својим током. мада на овом делу где су започели радове знатно успореније ако могу да приметим.

Ево фотки од данас


4d9d9dae88548a1b564f7cd8a356da52.jpg

0067bcaad6da7b548e042ecd5eece6fe.jpg

1db418eea426f863e37838d0942e58ba.jpg

67c91ab7d4589fd58724b50cd16b7ae7.jpg
 
Da li je moguce skroz zaustaviti kliziste koje se desava na Umci, Ruckoj i Dubokom? Ja od kada znam za sebe tu je uvek kliziste, a prolazim tom rutom vec 20 godina.
 
Наравно да може, и то на више начина.

Но даље је то па им је цим да се троше...

И Миријево је било ужасно са клизиштима, па кад су правили нов део 80их су то решили трајно
 
Ja znam kad sam bio klinac i prolazim tuda ostale su mi "krive kuće" u sećanju. Skoro sam gledao neke kuće u Ruckoj gore na brdu sa onim pogledom, stvarno je prelepo mesto za vikendicu. Svi mi kažu nemoj zbog klizišta, takođe zbog klizišta može da se spusti cena, a oni će nadam se jednom da srede to. Skoro svaka kuća tamo mora jednom godišnje da nasipa ispred da ne dođe do katastrofe.
 
Измешта се корито Саве код Барича
„Саобраћајница ће да буде изграђена тако што ће корито реке да буде измештено ка Срему, а где је сада Сава ту ће бити та саобраћајница. Труп те саобраћајнице биће тег који ће да заустави клизиште”, појаснио је Чучковић.

http://www.politika.rs/scc/clanak/46591 ... kod-Barica
 
Što bi reko lala: "Jel vidiš ovu moju ispruženu ruku? Jel vidiš ove dlake ispod miške? E sad zamisli još dva jaja kako vise, a? Kakav bi to .... bio!"
 
Nastavili su sa nasipanjem kamena i to baš krupnog, kamen stiže s Rudnika...
 
https://www.beograd.rs/cir/beoinfo/1780 ... iri-godin/

Весић и Момировић обишли клизиште „Дубоко“ и обећали санирање за четири године

Заменик градоначелника Горан Весић и министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић обишли су данас клизиште „Дубоко“ надомак Београда и поручили да ће бити потпуно санирано у наредне четири године. Они су бродом обишли ову локацију заједно са председником општине Обреновац Мирославом Чучковићем, председницом Скупштине општине Чукарица Лидијом Јовановић, в.д. директора Путева Србије Зораном Дробњаком и директором ЕПС-а Милорадом Грчићем.
 
Kamen redovno stiže i ubacuje se u korito, ali kažu bogami i guta ga Sava, duboka i strma obala....




 
Треба да наспу нечим крупнијим

Мада то и даље неће решити проблем - једино нека потпора скроз до дна корита па још мало дубље, или скроз прокопати Сави "пречицу" а брдо плански минирати и онда пут преко само и ћао

Све зависи колико кеша
 
Погледај отприлике где је насип на сремској страни

Мене да питаш, ту бих прокопао каналић а онда полако преградио старо корито. Сава би сама проширила и продубила тај канал и направило би се ново корито, решен проблем
 
Није баш лако прекројити корито једне овакве реке. Али је могуће.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838172#p838172:23btyczl je napisao(la):
SRBO » Суб Апр 03, 2021 9:03 pm[/url]":23btyczl]Погледај отприлике где је насип на сремској страни

Мене да питаш, ту бих прокопао каналић а онда полако преградио старо корито. Сава би сама проширила и продубила тај канал и направило би се ново корито, решен проблем
Dobro je da te niko ne pita ;). Ipak je to posao za stručne glave. Sremska strana je konveksna strana krivine (ispupčena) i ta strana ima manju brzinu toka i ta strana se zasipa rečnim nanosom i zato tvoj predlog o kanalu nema smisla, brzo bi ga Sava ponovo zatrpala, a cena prokopa takvog kanala je ogromna. Konkavna strana (udubljena) se brani obaloutvrdom od kamenog nabačaja zbog velike brzine toka, kako bi se sprečila erozija, to je ovo što sad rade.
 
Za to im je trebalo koliko decenija ? Beše imamo stručnjake ?
 
Vrh