Predsednik opštine Čučković se poziva na ovu izjavu od oktobra 2019., samo nije jasno kako je došao do cene od 85mil. evra kada nije bilo neke Studije ili Idejnog projekta![url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675729#p675729:1i1hwcdp je napisao(la):dragan » 31 Okt 2019 09:05 pm[/url]":1i1hwcdp] Građanima Umke i Ostružnice poručio je da će pristupni put ka auto-putu imati
četiri trake i da će se rešiti pitanje klizišta, da bi sa Čukarice i Železnika mogli
da izlaze na auto-put "Miloš Veliki", .. ."
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... vropi.html
Dobro je da te niko ne pita . Ipak je to posao za stručne glave. Sremska strana je konveksna strana krivine (ispupčena) i ta strana ima manju brzinu toka i ta strana se zasipa rečnim nanosom i zato tvoj predlog o kanalu nema smisla, brzo bi ga Sava ponovo zatrpala, a cena prokopa takvog kanala je ogromna. Konkavna strana (udubljena) se brani obaloutvrdom od kamenog nabačaja zbog velike brzine toka, kako bi se sprečila erozija, to je ovo što sad rade.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=838172#p838172:23btyczl je napisao(la):SRBO » Суб Апр 03, 2021 9:03 pm[/url]":23btyczl]Погледај отприлике где је насип на сремској страни
Мене да питаш, ту бих прокопао каналић а онда полако преградио старо корито. Сава би сама проширила и продубила тај канал и направило би се ново корито, решен проблем