Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

@КартменБГ, попуниш овај образац на сајту Београд пута : Акција "Београд без рупа" http://beogradput.rs/contact , пошаљеш и слику, и они ће имати у својој евиденцији поправки. Раде по важности (приоритету) поправки улица.
 
Moje iskustvo sa rupama.


19. septembra u ulici kneza višeslava kod hidrometereološkog zavoda sam udario u rupu koja je zapravo utonuli šaht i pocepao gumu. Pozvao sam policiju koja je došla i napravila uviđaj. Dok sam čekao prolaze neki pešaci i komentarišu kako tu svako veče neko pocepa gumu.

Elem oko 2 nedelje posle toga vidim da je šaht zakrpljen. Mesec dana nakon toga dobijam zapisnik policije u kome stoji opis nezgode, Uglavnom novčano su kažnjeni JP BeogradPut i odgovorno lice u BeogradPutu. Znači samo kad se udari po džepu onda popravljaju rupe. Drago mi je da je da su odgovorno lice kaznili i da mora da plati kaznu iz svog džepa.


Predao sam dokumentaciju BeogradPutu za naknadu materijalne štete i taj ishod čekam. Za naknadu vam treba zapisnik, izveštaj osiguravajuće kuće, izvod lične karte vlasnika vozila, izvod saobraćajne dozvole, račun u banci. Javljam šta će da odgovore za ovo.


Uglavnom čak i ako ništa ne bude ja sam svoju građansku dužnost obavio i zbog moje prijave je zakrpljena rupa i kažnjeno preduzeće odgovorno za održavanje puta i odgovorno lice.
 
24. septembra sam ja prijavio kratere od škole do RHMZ i rekao bih da je to popravljeno zbog moje prijave (4. 10. sam prošao tuda i sve je to bilo zakrpljeno: par slivnika sa strane i udarni šaht na sred ulice))

Zanimljivo je da je nisu ništa dirali posle RHMZ-a, a potpuno je očigledna rupa kod ležećeg policajca malo dalje ka trim stazi. Očigledno im treba prijaviti svaku rupu posebno.

 
Бисера има на све стране. У Заклопачи су пре два дана исписали белу линију, али само по свеже урађеном асфалту. Иде 2 км беле линије, па 2 км старог асфалта без исте па онда 2 км беле линије по новом асфалту. Сликаћу сутра ако ме време послужи пошто тај исти асфлт није издржао ни недељу дана, нове пукотине се сваког дана појављују..

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
MilisaV, daju oni korektno. I dao si lep primer kako treba raditi.
Što se tiče oštećenja treba svaku rupu ili oštećenje posebno označiti , prijaviti. Pre će da upadnu u neku rupu nego da je zakrpe.
 
Тако и треба да се ради, као што је урадио Милисав.
Од пријатеља син је пре три године исто улетео у рупу у улици Пеке Павловића. Исто је тако звао полицију, направљен записник, предата сва папирологија Београд путу и после неких месец дана је добио оштету, мислим да је било око 23 или 25 хиљада динара, оштећен пнеуматик, оштећен наплатак и морао је да иде на реглажу трапа (па кад вози нежан аутомобил-бмв).

Милисаве јел неки од ова два шахта: https://www.google.rs/maps/@44.7721812, ... 56!6m1!1e1 ?
 
Jeste Gago taj što stoji na sredini kolovoza. Čak i na ovoj slici koja je napravljena ko zna kad se vidibda je šaht utonuo. Ali dok se ne lupi po džepu nešto može godinama da propada.

A ovako je izgledao kad sam ga ja overio
6ece16bafcb4b2419787c65d281f3cc2.jpg


Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
 
5a1d44fceb0c64179fe4c1b4631f23f0.jpg

b06ee19753ed23538c9420eec41d53cf.jpg

6c9a6ef362d0e0358b036ac652497dbf.jpg

62122733f2391e685696916986a90307.jpg

a796d15a31be6898cf6c2c33bcf08cf3.jpg
e4ff39703c1542244315a1266552999e.jpg

Сва оштећења су настал максимално недељу дана након што је асфалтирана улица, само нисам стигао раније да фотографишем. Мислим да ће ово највеће оштећење бити санирано јер је било обележено када сам сликао, али у сваком случају фушерај максимални..
Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Strasno koliko su nesposobni i jadni poslije zime nece ostati nista
Somi sta bi sa stajalistem na smederevcu
 
хахаха, још га раде. Тачније асфалтирано је само стајалиште и померено, али остало је да се асфалтира део од ивичњака до пута који је полупан. Исто то је остало и код оног тротоара, па чекам да све то ураде да сликам од једном :D
 
Naravno da ce ovako da se raspadne i tako brzo, kada nema podrsku sa strane. Asfalt "drzi" samo rastresit sloj koji ce naravno da se lako pomera, kako od vozila tako i od vremenskih uslova i onda sa sobom povlaci asfalt koji ce da "curi" i klizi na obodu. Jasno je od pocetka da ce biti nakaradno uradjeno jer su sve to uradili na brzinu kako su videli da se narod ne zaje*******ava i da nije problem da se okupe i blokiraju saobracaj.
 
Само је на последњој слици то узрок, сва остала оштећења су настала тамо где је асфалт у равни са околином. Једноставно је лош асфалт и уопште није довољно "изваљан" да се све то лепо споји, види се између осталог на сликама како изгледа. Кад се упореди ово и оно што су радили путеви србије јасно је о чему причам, тај старији је буквално гладак. Скроз је раван, није овако изражено "рапав". Да се разумемо, не кажем да се неће десити управо то, баш преко пута првог оштећења налази се канал који је одмах уз асфалт, види се на слици да је поред остало само 5-10 цм гребаног асфалта јер је све остало упало у канал и ту се може очекивати улегнуће за који месец.
 
Тек на пролеће постављају хабајући слој и настављају реконструкцију до Крагујевачког пута, тако је бар изјављено за медије,само не знам чему ово сужавање коловоза,два аутобуса не могу да се мимоиђу а да један не слети мало са стране,и онда нормално да ће да пуца на крајевима.
 
Не видим како ће то побољшати стање када ће овај асфалт испод остати и пуцати као да је од шећера, и пут није сужен, исте је ширине.
 
Сужен за онај део где је гребани асвалт,не знам зашто и то није асвалтирано,кад је већ имало места,онда би се нормално мимоилазили аутобуси. Него имам још једно питање,улица Моше Пијаде у Врчину је прекривена блатом,испод је асвалт,туда пролазе камиони,шлепери,багери,булдожери,ваљци итд. који раде нову наплатну рампу,и наносе блато у целој улици дужине око 2 километра. Блата има око 2-3 цм негде и више,писао сам беокому,чекам одговор,не знам ко је надлежан за то,коме још да се обратим,јер пешака је немогуће проћи,као са њиве да сам изашао,нарочито после ових киша,а стање је сваким даном све горе,асвалт се уопште не види.
16j0e80.jpg
 
Не лупај глупости, пут је исте ширине. Није асфалтирано јер би то значило још метар асфалта целом дужином пута, а једва су и за ово имали.
 
О томе и причам,пут је узак,за тај метар био би таман,овако је сужен за део где је гребани асвалт,не знам на шта ти мислиш да је пут исти,како год узак је. Ако мислиш да је исти као пре обнове,онда су требали да прошире још за део где је гребани асвалт,а колико су имали то не знам. Пут је узак кроз целу Заклопачу,иако је било места за проширење.
 
Реци ми да се спрдаш и да ниси толико глуп. Шта ти није јасно у реченици "ПУТ ЈЕ ИСТЕ ШИРИНЕ КАО ПРЕ"? Ако већ не знаш какав је био онда немој о томе ни да пишеш.
 
Iggy84":2t9pe5hj je napisao(la):
Ако мислиш да је исти као пре обнове,онда су требали да прошире још за део где је гребани асвалт

Apsolutno se slažem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416534#p416534:rhuawa0a je napisao(la):
Somi303 » Пон Нов 14, 2016 1:34 am[/url]":rhuawa0a]Реци ми да се спрдаш и да ниси толико глуп. Шта ти није јасно у реченици "ПУТ ЈЕ ИСТЕ ШИРИНЕ КАО ПРЕ"? Ако већ не знаш какав је био онда немој о томе ни да пишеш.
У ниједном посту нисам написао какав је пут био,и нигде не пишем о томе какав је био пре,где си то прочитао? Иако знам да је био сужен и тад, само сам рекао да је сужен, мислећи у односу на остале путеве за саобраћај у оба смера, као што је рецимо Смедеревски пут, ја нисам поредио какав је био пре и какав је сад, већ једноставно пут је сужен у односу на стандардне путеве,не знам јел теби сад јасније,и немој ме вређати и говорити да сам глуп, јер ја тебе нисам и немам намеру,већ покушавам лепо да ти објасним. Значи пут је исте ширине као пре али је ужи од стандардних димензија путева за саобраћај моторних возила у оба смера, да је асвалтиран део са гребаним асвалтом,био би као Смедеревски пут.
 
To se kaze put nema adekvatnu sirinu za obostran saobracaj motornih vozila odnosno 3m+3m a za jgp se trazi 3.5 m+3.5m ukupno 7 m a o trotarima da nepricamo tu su i sami mjestani krivi djelimicno
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=416650#p416650:2uhfc6b5 je napisao(la):
Iggy84 » 14 Нов 2016 04:02 pm[/url]":2uhfc6b5]
У ниједном посту нисам написао какав је пут био,и нигде не пишем о томе какав је био пре,где си то прочитао? Иако знам да је био сужен и тад, само сам рекао да је сужен, мислећи у односу на остале путеве за саобраћај у оба смера, као што је рецимо Смедеревски пут, ја нисам поредио какав је био пре и какав је сад, већ једноставно пут је сужен у односу на стандардне путеве,не знам јел теби сад јасније,и немој ме вређати и говорити да сам глуп, јер ја тебе нисам и немам намеру,већ покушавам лепо да ти објасним. Значи пут је исте ширине као пре али је ужи од стандардних димензија путева за саобраћај моторних возила у оба смера, да је асвалтиран део са гребаним асвалтом,био би као Смедеревски пут.
Iggy84":2uhfc6b5 je napisao(la):
овако је сужен за део где је гребани асвалт

Iggy84":2uhfc6b5 je napisao(la):
Сужен за онај део где је гребани асвалт

Iggy84":2uhfc6b5 je napisao(la):
само не знам чему ово сужавање коловоза
Узак и сужен није исто. Узак значи да је пут такав какав јесте, не одговарајуће ширине што је неминовно.
Сужен значи да је ширина пута смањена, нпр био је 3.5 метара, сад је 3 метра. Дакле немој лупаш и шириш дезинформације и нема потребе ти мени ништа да објашњаваш јер знам тај пут напамет, какав је био и какав је сад.
 
Vrh