Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Kako Japanci brzo odrade posao.


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TDIHutwEW3k[/youtube]

Japanski grad Fukuoka je bio glavni akter nesvakidašnjeg događaja. Deo ulice u samom centru grada progutala je rupa dimenzija 30 m x 27 m i dubine oko 15 m. Povređenih nije bilo , poslovne zgrade u okolini su evakuisane dok su stanari okolnih zgrada ostali bez gasa.
Rupa je popunjena u roku od 48 sati dok su otvaranje ulice odložile sigurnosne provere na nedelju dana.
Gradonačelnik je izjavio da je tlo posle sanacije 30 puta jače.
Lokalni mediji uzrok propadanja tla povezuju sa radovima na podzemnoj železnici.



[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pItb1eg6u_0[/youtube]
 
Koji je ovo tunel na fotki i kako je ovo izgledalo prije radova
 
20161123_112925.jpg


popravka signalizacije bg put
 
BEOGRAD PUT" BEZ MAŠINA I 2.000.000 EVRA Posao popločavanja kolovoza i trotoara dobila firma iz - Barzilovice!
Časlav Lazić | 28. 11. 2016 - 10:42h

„Beograd put“ je ostao bez posla vrednog skoro dva miliona evra jer nema mašine i kvalifikovane radnike, pa će popločavanje kolovoza i trotoara vršiti privatna firma iz – Barzilovice!

Gradsko javno- komunalno preduzeće tako je ostalo bez mogućnosti da dobro popuni svoju kasu. „Beograd put“ je, kako saznajemo, zadužen za redovno održavanje beogradskih kolovoza i trotoara, ali očigledno nije kvalifikovan za ozbiljnije i isplativije radove za razliku od privatnika.

- JKP “Beograd put” nije učestvovalo na tenderu. Nismo bili ni samostalni, ni član grupe ponuđača, ali ni podizvođač, jer nismo ispunjavali sve dodatne uslove ovog posla – rekli su nam u ovom preduzeću.

Od traženih uslova “Beograd put” nije ispunio dva, u tehničkom i kadrovskom kapacitetu.

- Nismo ispunili uslov koji se tiču posebnih vrsta mašina za rezanje kamenih blokova i termičke obrade kamena, kao ni uslov u pogledu minimum 12 angažovanih radnika za upravljanje ovim mašinama – objašnjavaju u “Beograd putu”.

U Direkciji za puteve potvrdili su da je upravo ovo razlog neučestvovanja “Beograd puta” na tenderu.

- Za ove radove JKP “Beograd put” ne poseduje neophodan kadrovski i tehnički kapacitet – objašnjavaju u Direkciji.
"Beograd put" će čekati neku drugu šansu
Foto: Ana Paunković / RAS Srbija "Beograd put" će čekati neku drugu šansu
[pin on pinterest] [share it]

I umesto da Grad Beograd zaposli svoje gradsko preduzeće, od kojeg se opet deo novca sliva u gradski budžet, kajmak će pokupiti privatnici, odnosno firma SZKTR “Matijašević Borisav” iz Barzilovice (opština Lazarevac) koja ima kako neophodne mašine, tako i kadrove za realizaciju ovog posla.

OSNOVANI 1953. GODINE

„Beograd put“ je javno komunalno preduzeće za projektovanje, izgradnju i održavanje ulica i puteva, koje je osnovano sada već davne 1953. godine. Poseban deo čini njegova Zimska služba koja je zadužena za čišćenje saobraćajnica od snega i leda.

IZVISILI I ZA FONTANU NA SLAVIJI

Ovo nije prvi put da „Beograd put“ ostane bez šanse da uposli radnike i dobro zaradi. Pre nekoliko meseci izvisili su i na tenderu za izgradnju fontane na Slaviji, pošto je posao dobila firma PMC inženjering.

http://www.blic.rs/vesti/beograd/beogra ... la/pystj2b

nedobijaju tendere kao jer ne ispunjavaju uslove kako bi partiske firme dobijale
 
Нека се БГ пут држи крпљења асфалта и асфалтирања. Лако ће приватници одрадити тротоаре.
 
Mare, ko god da je radio, radio je dzabe.
Ovaj put se raspada i do proleca ce se pored postojecih otvoriti i nove rupe.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Нема потребе да чекамо пролеђе, оставили су довољно рупа да пут и даље буде катастрофа. Све док не крену да секу асфалт и праве правилне облике док крпе свака закрпа је чисто бацање асфалта.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Ne samo to vec i priprema ciscenje od vode blata mazanje emulziom pa onda asfalt i da bude u nivou sa okolnim asfaltom
 
U centru grada jedno vozilo je oko 16 časova ostalo bez točka u vožnji. Kako je javio čitalac "Blica" sa lica mesta, povređenih nije bilo, ali je zbog ovoga počela da se stvara gužva.

Pogledajte prilog 1
Na Trgu republike, prekoputa "Narodnog pozorišta", zbog ovoga se formirala kolona automobila. Kako je rekao čitalac "Blica" koji je mobilnim telefonom sve snimio, nije video trenutak kada se ova situacija dogodila, pa ne može da tvrdi da li je uzrok neka od mnogobrojnih rupa po beogradskim ulicama, ili nešto sasvim drugo.


U svakom slučaju, povređenih na svu sreću nije bilo, a saobraćaj se na kratko odvijao malo sporije.

Izvor: http://www.blic.rs/vesti/beograd/auto-ostao-bez-tocka-i-zakrcio-centralne-gradske-ulice/dljgjl4

Ne kažem da mu je automobil u odličnom stanju, ali s obzirom kakve neravnine i zakrpe, pa čak i rupe postoje od Mekenzijeve ulice do preko Trga i Francuske ulice u opšte nije čudno što je ostao bez prednje osovine. Može da bude da je loše pričvrstio točkove kada je menjao letnje u zimske gume.
 
Nije ostao bez prednje osovine vec mu je ispao tocak.
Uzrok je 99% srafovi koji nisu dovoljno jako stegnuti.
Pri tom pre nego sto se tako nesto desi, taj isti tocak je morao da lupa kao nenormalan i da zanosi kola sto je trebalo da natera vozaca da hitno stane i da pregleda svoj auto.
 
spatiotecte":3osvm4vd je napisao(la):
Nije ostao bez prednje osovine vec mu je ispao tocak.
Uzrok je 99% srafovi koji nisu dovoljno jako stegnuti.
Pri tom pre nego sto se tako nesto desi, taj isti tocak je morao da lupa kao nenormalan i da zanosi kola sto je trebalo da natera vozaca da hitno stane i da pregleda svoj auto.
Ocito je retard u pitanju, jer sve sto si naveo apsolutno stoji. i nikakve rupe ne mogu dovesti do toga da ovako otpadne tocak.
Ne bi me cudilo da su felne sa nekim ekstra malim ET, pa da su srafovi hvatali lozu tek krug dva.
Znam nekoliko "genija" koji se slicno ponasaju, sve pod izgovorom da im auto 'lepo izgleda'.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Koliko vidim na slikama (loše su) srce felne stoji na svom mestu, glavčina takođe znači samo fale šrafovi.
Sad u jeku zamene sa zimskim gumama na sve strane se vide loše pritegnuti šrafovi.
 
Nikad nije iskljuceno da su mozda lopovi poceli skidati pa pobjegli, desavalo se i to.
 
Vrh