Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

uvukli su ivičnjak samo u desnoj traci (iz Užičke ka Drajzerovoj) kako bi se lakše skrenulo ka Topčideru. Ali su zato izgradili veliko "ostrvo" na sred raskrsnice gde je bio asfalt. Sada je smanjena propusna moć ka i iz Bul.K.A.Karađorđevića prema Drajzerovoj.

Moglo je to bolje da se reši.

Inače, obratite pažnju na, slobodno mogu da kažem, nenormalan ugao skretanja kada se iz Bulevara Vojvode Mišića (u delu kod Topčiderskog parka) ulazi na pristup mostu na Adi u pravcu NBG, kod nove perionice "Car Bridge", u trenutku kad se pređu šine: to racionalan um nije mogao tako da konstruiše. Ista stvar je kada se sa petlje Autokomanda ulazi u Južni bulevar: izbačeni visoki ivičnjak deluje kao protivautomobilska prepreka, na mestu gde bi morao da bude sniženi zaobljeni kako ne bi došlo do oštećenja automobila, ukoliko je vozač samo malo nepripremljen na tako naglo i opasno skretanje. O tome da nisu istaknuti nekom posebnom upozoravajućom bojom, ne treba ni trošiti reči.

Dakle, iako kolege ironično smatraju da "sve treba podrediti" automobilima, lično ne mogu da se otrgnem utisku da se na beogradskim ulicama i dalje primenjuju anahrona i diletantska rešenja iz nekih vremena kada je, izgleda, trebalo regulisati kočijaški a ne automobilski saobraćaj. Ništa od novih rešenja ne bi smelo da bude na uštrb pešačkog saobraćaja, već isključivo u cilju poboljšanja protoka i bezbednosti motornog saobraćaja. Sa manje zastoja i bržim protokom, manje je i zagađenje vazduha pešacima koji se kreću uz ulice...
 
Neki moj utisak je da prisustvujemo "učenju kroz praksu".
Famozni mali kružni tok na kritičnoj "+" raskrsnici u Nehruovoj kod pijace u bloku 44 je "pogođen" iz drugog ili trećeg puta.
Krajnji rezultat je više nego uspelo rešenje, ali mi nikako nije jasno kako ga nisu odmah ovako projektovali. Pa to je mini kružni tok, ne spuštaju sondu na kometu.
Čak i da nisu sigurni kako bi nešto ispalo u praksi, postoje poligoni i čunjevi, pa se tamo prvo testira rešenje...
 
Pa, upravo tako, kao da nije reč o nekome ko bi morao da zna kako jedna raskrsnica ili skretanje mora da se projektuje, nego, onako, ako nije dobro ovako biće onako, iz trećeg ili petog puta. Sad, što sve košta budžetskog novca ili štete na nečijem vozilu / vremenu, nema veze, sve će to narod pozlatiti i svet oko nas ionako određuje Kismet...

ovo su slike lokacija koje pominjem:
Nije trka Le Man već običan ulazak na most, na putu ka kući ili poslu...
untitled_zps7b756e87.png


Nije protivtenkovska prepreka već "običan" ivičnjak. ne dao Bog nikome da ovde malo nespretnije uđe u Južni Bulevar:
untitled11_zps3274a692.png
 
skretanje ka mostu iz Bul.Vojv.Putnika. Preoštar ugao. Kada u popodnevnom špicu ovde neko krene u skretanje, uspori ne samo svoju kolonu već i vozila iz suprotnog pravca. Rešenje: zasecanje ugla skretanja, izvodivo je.

vojv_zpsfde471d8.png


Kraljice Natalije u K.Miloša. Raskrsnica daje dovoljno prostora da se smanji trotoar na desnoj strani kako bi autobusi brže, sa manjim radijusom zaokreta / bez usporavanja ostalih traka, skrenuli u KM. Obrazloženje zašto ne može: šaht Telekoma na novoj putanji koji navodno Telekom "neće da ukloni"?! (Već na sledećem ćošku sa A.Geprata se pun saobraćaj odvija preko Telekomovog šahta na sred trake)

kn_zps9d7dfa8d.png
 
B.Gajić":2nsqk68a je napisao(la):
skretanje ka mostu iz Bul.Vojv.Putnika. Preoštar ugao. Kada u popodnevnom špicu ovde neko krene u skretanje, uspori ne samo svoju kolonu već i vozila iz suprotnog pravca. Rešenje: zasecanje ugla skretanja, izvodivo je.

vojv_zpsfde471d8.png
Da, a u penjanju, ako vozač želi da drži desno kako bi izbegao vozila koja mu idu u susret, može gumom da očeše ivičnjak...kao ja, npr.


B.Gajić":2nsqk68a je napisao(la):
Kraljice Natalije u K.Miloša. Raskrsnica daje dovoljno prostora da se smanji trotoar na desnoj strani kako bi autobusi brže, sa manjim radijusom zaokreta / bez usporavanja ostalih traka, skrenuli u KM. Obrazloženje zašto ne može: šaht Telekoma na novoj putanji koji navodno Telekom "neće da ukloni"?! (Već na sledećem ćošku sa A.Geprata se pun saobraćaj odvija preko Telekomovog šahta na sred trake)

kn_zps9d7dfa8d.png

A u saobraćajnoj gužvi se ne vidi signalizacija od vozila, pogotovo autobusa. Poslednji put, ne znajući od ranije režim signalizacije, ušao sam u žutu traku.


Imam i ja jedan primer, ali na Google Earthu nema najsvežijih snimaka.
Na Novom Beogradu, nedavno završeno proširenje Vojvođanske i raskrsnica Zemunska-Gandijeva-Vojvođanska:
kada se iz Zemunske skreće levo u Gandijevu iz krajnje leve trake, ugao skretanja je preoštar i automobil može lako da udari u ivičnjak razdelnog ostva u Gandijevoj.
 
relja je napisao(la):
Imam i ja jedan primer, ali na Google Earthu nema najsvežijih snimaka.
Na Novom Beogradu, nedavno završeno proširenje Vojvođanske i raskrsnica Zemunska-Gandijeva-Vojvođanska:
kada se iz Zemunske skreće levo u Gandijevu iz krajnje leve trake, ugao skretanja je preoštar i automobil može lako da udari u ivičnjak razdelnog ostva u Gandijevoj.

Ovo je dovoljno da su malo šire ofarbali uglove skretanja, ovako ljudi prate lošu horizontalnu signalizaciju i nađu se u problemu. Zato ja uvek skrećem desnom trakom za skretanje :) imaš gde da pobegneš od ovog iz leve :D

Ovo je čest problem sa horizontalnom signalizacijom.
 
DusanBG":42mn5prp je napisao(la):
relja":42mn5prp je napisao(la):
Imam i ja jedan primer, ali na Google Earthu nema najsvežijih snimaka.
Na Novom Beogradu, nedavno završeno proširenje Vojvođanske i raskrsnica Zemunska-Gandijeva-Vojvođanska:
kada se iz Zemunske skreće levo u Gandijevu iz krajnje leve trake, ugao skretanja je preoštar i automobil može lako da udari u ivičnjak razdelnog ostva u Gandijevoj.

Ovo je dovoljno da su malo šire ofarbali uglove skretanja, ovako ljudi prate lošu horizontalnu signalizaciju i nađu se u problemu. Zato ja uvek skrećem desnom trakom za skretanje :) imaš gde da pobegneš od ovog iz leve :D

Ovo je čest problem sa horizontalnom signalizacijom.

Znam, ali nakon što se iz desne za skretanje u Zemunskoj uključiš u srednju u Gandijevoj, treba "bežati" opet u levu zbog automobila koji su u Gandijevoj koso parkirani u krajnjoj desnoj i time praktično suzili ulicu na jednu i po traku...
Nit onaj ko se isparkirava u rikverc ne može da vidi auto koji nailazi srednjom, niti vozač koji nailazi ne može da računa da će ga uočiti na vreme...
Ali u pravu si za horizontalnu signalizaciju. Raskrsnica je semaforizovana i nema ukrštanja pravaca, tako da su bez problema mogli da naprave veći poluprečnik za skretanje.
 
relja":6dbgz280 je napisao(la):
B.Gajić":6dbgz280 je napisao(la):
skretanje ka mostu iz Bul.Vojv.Putnika. Preoštar ugao. Kada u popodnevnom špicu ovde neko krene u skretanje, uspori ne samo svoju kolonu već i vozila iz suprotnog pravca. Rešenje: zasecanje ugla skretanja, izvodivo je.
vojv_zpsfde471d8.png
Da, a u penjanju, ako vozač želi da drži desno kako bi izbegao vozila koja mu idu u susret, može gumom da očeše ivičnjak...kao ja, npr.

Prekoputa skretanja uz ivičnjak je slivnik/rupa, ko ide uzbrdo gleda da je zaobiđe, a tu je baš uzak kolovoz, u isto vreme ko ide nizbrdo i skreće gleda da uhvati veći luk za skretanje, baš nezgodno mesto!
c51d9e84-688b-4c3b-be55-f7ea70d3258d_zps474a5740.jpg
 
untitled_zps7b756e87.png

B.Gaicu ovo je kako sam ja razumio jos kad su radili privremeno rijezenje , dok se neprosiri , bulevar patrijarha pavla , i uradi nivelacija kako treba :wink:
 
I privremeno rešenje ne sme da bude opasno. Morali su da ga urade bolje, prilagođenije vozačima, iako je privremeno. Ovde ima dovoljno prostora da je mogla da se formira blaga krivina; najveći problem je ova bankina desno koja "uvodi" u oštru krivinu. Neka neko proba da uveče, po slabijoj vidljivosti, prođe tuda vozilom, videće koliko je blizu "češanju" o privremenu bankinu u privremenoj krivini.

A, poznajući prilike, plašim se da će to "privremeno" stanje potrajati dugo.
 
E Gajicu, upravo u zadnjoj recenici i jeste poenta.
Da je privremenog karaktera, moglo bi i da prodje, naravno uz bolju horizontalnu i vertikalnu signalizaciju. Nazalost kod nas su privremena resenja obicno prerastala u trajna ili polutrajna.
Ni 7,8 godina se ne moze nazvati privremenim, a kod nas to obicno bude znatno duze.
 
Naravno. Šta je to decenija, dve... Treptaj oka.

Retko gde se nekompetentnost, iracionalnost i nespremnost da se ljudima olakša život u velikom gradu vidi kao u slučaju funkcionisanja određenih službi u ovom segmentu.
 
Krpljenje vitezova karadjordjeve zvezde prosel godine su je radili evo koliko su dobro ugradili slivnike


dsc02628.jpg


dsc02629.jpg
 
Koliko sam samo prijava podneo sekretarijatu i inspekciji..Nisu nista uradili..Btw sta je Bokeljska petlja??
 
У четвртак-20. новембра сам поднео пријаву са сликама, Београд путу за ударне рупе на две локације у Новом Београду. Надам се да ће ускоро ово да среде, а наравно сликаћу кад их поправе (закрпе).

From: [mailto: ]
Sent: Thursday, November 20, 2014 12:40 AM
To: Nada Petrović
Subject: Пријава за ударне рупе на коловозу
Importance: High

Поштована госпођо Петровић,

Пријављујем ударне рупе на две локацију у Новом Београду, а у прилогу су и одговарајуће слике

1)На раскрсници Гандијеве и Јапанске улице (Гандијева улица дели блокове 63 и 64), је уз сам ивичњак, а до семафора велика рупа са решеткастим сливником. Рупа је у једном делу приближно 15 цм дубине, а ту баш скрећу аутобуси са линија 89 и 95, из Гандијеве у Јапанску улицу. Ова рупа је већ дуже време присутна, а слике у прилогу су под бројевима 0953 и 0954.
2)Насеље Бежанијска коса, код зелене пијаце „Бежанијска коса“, раскрсница улица Недељка Гвозденовића, Љубинке Бобић и Др. Хуго Клајна, чак три рупе, на самој средини раскрснице. Две су мало веће, а трећа тек „расте“. Посебно је незгодно кад пада киша и кад се рупе напуне водом, тада само они возачи који знају за ове рупе некако успеју да их избегну.
Можда не би било лоше да се на попуцалом асфалт на самој раскрсници, залије течним асфалтом, како се не би оштећења ширила даље, поготово што долази зимски период, и где ће се вода која продире у пукотине смрзавати и долазити до пуцања и подлоге и самог асфалта. Слике у прилогу 1226, 1227 и 1224. Овуда иначе пролазе аутобуси са линија, 72, 74, 75 и 82 и велики број возила и раскрсница је прилично оптерећена.
Код ове две веће рупе сте у марту 2013. године баш крпили друге две ударне рупе, које сам тада пријавио. Још увек се урађена поправка „добро држи“.

Надам се поправци дела коловоза где су ове ударне рупе.

Срдачан поздрав,
.....................






 
Ja sam dva puta slao mejl za ogradu u grockoj ispred skole nikad nisam dobio odgovor
 
Skidaju habajući sloj asfalta u Bulevaru zorana Đinšića, između Španskih boraca i Antifašističke borbe u smeru ka Sava Centru. (nisam slikao jer sam vozio)
 
Evo kako izgleda put koji bi, valjda, u teoriji trebalo da održava Beograd put, a koji vodi do Ade huje, tj do kafane gde se u subotu rano ujturu desila ona saobraćajna nesreća (troje mladih poginulo).

ada-huja-prilazni-put-8.jpg


ada-huja-prilazni-put-3.jpg


ada-huja-prilazni-put-4.jpg


Više slika na http://dusanpopovic.com/2014/11/nesreca ... ograd-put/

Auto je produžio pravo :(

Po meni bi bilo logično da postoje neki saobraćajni znaci, ležeći policajci, neke prepreka na kraju puta koje bi ovakve stvari sprečile.

Danas je bio prilog u BGD hronici gde je rečeno da su više puta automobili udarali u one table :(
 
Jeste, neobelezeno je, slazem se, mad klinci sletese u dunav nekih 30-50m nizvodno, tako da to u ovom slucaju nije uzrok nesrece...
'Mladost - ludost je ponovo uzela svoj danak... :-(
 
Гага":2nea3x6p je napisao(la):
У четвртак-20. новембра сам поднео пријаву са сликама, Београд путу за ударне рупе на две локације у Новом Београду. Надам се да ће ускоро ово да среде, а наравно сликаћу кад их поправе (закрпе).

From: [mailto: ]
Sent: Thursday, November 20, 2014 12:40 AM
To: Nada Petrović
Subject: Пријава за ударне рупе на коловозу
Importance: High

Поштована госпођо Петровић,

Пријављујем ударне рупе на две локацију у Новом Београду, а у прилогу су и одговарајуће слике

1)На раскрсници Гандијеве и Јапанске улице (Гандијева улица дели блокове 63 и 64), је уз сам ивичњак, а до семафора велика рупа са решеткастим сливником. Рупа је у једном делу приближно 15 цм дубине, а ту баш скрећу аутобуси са линија 89 и 95, из Гандијеве у Јапанску улицу. Ова рупа је већ дуже време присутна, а слике у прилогу су под бројевима 0953 и 0954.
2)Насеље Бежанијска коса, код зелене пијаце „Бежанијска коса“, раскрсница улица Недељка Гвозденовића, Љубинке Бобић и Др. Хуго Клајна, чак три рупе, на самој средини раскрснице. Две су мало веће, а трећа тек „расте“. Посебно је незгодно кад пада киша и кад се рупе напуне водом, тада само они возачи који знају за ове рупе некако успеју да их избегну.
Можда не би било лоше да се на попуцалом асфалт на самој раскрсници, залије течним асфалтом, како се не би оштећења ширила даље, поготово што долази зимски период, и где ће се вода која продире у пукотине смрзавати и долазити до пуцања и подлоге и самог асфалта. Слике у прилогу 1226, 1227 и 1224. Овуда иначе пролазе аутобуси са линија, 72, 74, 75 и 82 и велики број возила и раскрсница је прилично оптерећена.
Код ове две веће рупе сте у марту 2013. године баш крпили друге две ударне рупе, које сам тада пријавио. Још увек се урађена поправка „добро држи“.

Надам се поправци дела коловоза где су ове ударне рупе.

Срдачан поздрав,
.....................







Београд пут средио оне ударне рупе, на једној од локација, које сам пријавио. Сређене су рупе овде код мене на Бежанијској коси, а да будем искрен не знам за Гандијеву. Нисма пролазио ових дана туда. Ако неко буде пролазио скоро и сети се нека погледа и јави.

Урађено како је урађено, углавном више нема рупа :)
 
Vrh