Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Pretpostavljam da se radi utvrdjivanje one strane brda sa slike pre par postova.
Ja se uopste nebih slozio sa tobom da to ne treba da urade. Naprotiv, insistirajte da vas tretiraju kao ljude, a ne kao stoku na farmi.
I da, sto se tice tih lose postavljenih ivicnjaka, slikaj i posalji prijavu jer pored izvodjaca postoji jos i nadzorni organ, a ocito da ih zabole za sve osim uzimanja lake love.
 
To su kameni gabioni omotani celinom mrezom , sluze za pdozidjivanje , tzv suvozid , probali ja stf da utjeramo majmune kod njega u grockoj da znas kao sui beozbrazni drski st*** jednom rijecuju , nema veze doce maca na vratanca , bg put podzivodjac za srbija puteve st*** je razumnija
 
Ево ивичњака, надам се да видите колико су ужасно постављено
eeb9cf6514ee9f51c96512f961003ea7.jpg

3b192d3209e35db7dff934eda5abf0f7.jpg

8371e37133b60ab5024ecfe7289848fc.jpg

8a8625c0c82f0e75c7e325513ad2154e.jpg

42f9a9f7144dab0e17a5477ba97aa096.jpg

6bf4ebbfe9a2a7d8ca71b6d61f20fb7d.jpg

51bee79d50d9dc8db7033f60c8d8024b.jpg

Оно камење ћу после кад оду радници
 
Posalji slike na mejl bg putu da vidimo sta ce odgovoriti
 
Ево снимка
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MPN3cyJBF9M[/youtube]
Погледајте количину тог камења, притом ових радова нема на сајту Београд пута, а Београд пут их изводи.
http://www.beogradput.rs/onama/radovi#!prettyPhoto
Изгледа да од Смедеревског пута до центра Заклопаче пут одржава Београд пут, а од центра до аутопута Путеви Србије :roll:
1 Деоница Гроцка-Траншпед Клизиште Заклопача
http://www.putevi-srbije.rs/index.php?lang=rs&Itemid=1822

Послао сам дирекцији за путеве (info@bgsaobracaj.rs) јер тако пише на сајту бг пута притом ми они већ годину дана не одговарају на мејлове :D
 
direktor":1901y7vo je napisao(la):
Posalji slike na mejl bg putu da vidimo sta ce odgovoriti
Ладно су ми одговорили, а одговор је био :kafa:
Možete li da nam kažete koji su nazivi ulica na koje se odnose Vaša pitanja i primedbe?
Иронично сам одговорио и то је остало то, већ 3 дана, а ивичњаци још више крезави :violina:
 
Pa sto nisi precizirao sa sve iscjeckom sa mape

Popravka starih prestoničkih ulica: Niko neće u „kockare“
M. Rogač | 29. oktobar 2014. 13:41 | Komentara: 6
O starim gradskim ulicama brinu retki preostali majstori, pa kaldrmu uskoro neće imati ko da popravlja. Plate male, posao veoma težak, a kolena - propadaju
bg_620x0.jpg

POVIJENIH leđa, na kolenima, ogrubelim rukama slažu kocke jednu do druge. Po ko zna koji put, u život vraćaju beogradsku kaldrmu, ovih dana na uglu Balkanske i Lomine ulice. Za rad su im potrebni čekić, kolenci i znanje. Njih dvojica, Dragan Marečić i Obrad Spasojević, kažu da su poslednji kaldrmaši u srpskoj prestonici.



Majstori JKP „Beograd put“ sa višedecenijskim stažom, u firmi su poznati kao „kockari“, zbog posla koji rade. Nemaju kome da prenesu iskustvo, jer se omladina teško odlučuje za ovako mukotrpne poslove. Sa te radne jedinice svi odlaze i brzo odustaju, žali se ovaj dvojac. Ali njima ne mogu ništa ni mraz ni žega. Uporno ostaju na svom poslu. A bore na licu ne lažu, svedoče o teškom radu.

- Male su plate, a muka je i što kolena propadaju - uz uzdah priča Marečić, dok slaže „spiral“, kamene kocke u obliku lastinih krila. - Ovo je najteže i drugi majstori ne znaju kako uklopiti te manje sa većim kolencima.

Radni vek započeo je na terenu kod Crkve Svete Petke na Kalemegdanu. danas nema kaldrme kojom on nije prošao, popravio, preturio kamen kroz šake. Svoj trag ostavio je na starim beogradskim ulicama, koje još odišu dahom istorije.

- Uskoro ćemo raditi Ulicu dr Ivkovića, pored Partizanovog stadiona - kaže Dragan Marečić. - A za ovih 35 godina rada upoznao sam beogradske ulice kao svoj dlan.

Zanat je učio u firmi kod starog majstora Mihajla, koji odavno nije među živima. Poslednju deceniju radi sa kolegom Obradom Spasojevićem i njih dvojica su tu za sve poslove sa kaldrmom u Beogradu. Ko će čuvati te ulice posle njih - niko ne zna.

- Ma neće niko da uči, samo nam opsuju majku - malo u šali, malo u zbilji kaže Spasojević, koji će uskoro obeležiti četiri decenije staža. - Niko ovde ne ceni „kockare“.

SKADARLIJA, KOSANČIĆ, ZEMUN...

STARI, pomalo orijentalni duh, još čuvaju Skadarlija, Kosančićev venac, stari deo Zemuna, pojedine sporedne ulice na Banovom i Lekinom brdu... Međutim, baš zbog manjka majstora, mnoge od ovih ulica stoje oštećene mesecima, pa i godinama.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd...starih-prestonickih-ulica-Niko-nece-u-kockare
 
Нисам знао да су толико ретердирани, у питању је једна улица, а заклопача није величине лондона.
 
dsc02091.jpg

raskopao edb bulevar bas me zanima kako ce izgledati polce nakon radova
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=u5E8giKgPJQ[/youtube]
Ивичњаке су наставили да постављају, али релативно ок :gobb:
 
Od srede (5.11.2014) pocelo krpljenje Bulevara kralja Aleksandra od skole u MML-u do raskrsnice sa Ustanickom. Inace, promene kao i da nema, i dalje se izbegavaju rupe.
Od petka (7.11.2014) pocelo skidanje asfalta Ustanicke ulice od raskrsnice sa Bulevarom. Oba smera (4 trake) su skinute do ulaza u okretnicu, a od okretnice do raskrsnice sa ulicom Rebeke Vest (prvi semafor, restoran Pilence) je skinut asfalt sa 2 trake u smeru ka Bulevaru. Ne znam zbog cega to rade, stanje je bilo super. Mozda ce biti nekih promena jer su konstantni cepovi u tom delu.
 
Skinuli gazeci sloj asfalta sa smederevca (tj. Bulevara kralja Aleksandra u ovom delu) na potezu od raskrsnice sa Ustanickom do pumpe u MML-u.. Ovaj deo puta je inace poslednji put radjen negde krajem devedesetih ako se dobro secam :grand:, a odlikuje ga patent srpskog putarstva a to su sahtovi na sredini kolovoza koji se popravljaju jednom godisnje jer ih 24/7 tovare autobusi, djubretarski kamioni i druga teska vozila :dil:

imag1056.jpg

imag1055.jpg
 
veb983":1yhym9lm je napisao(la):
Ovaj deo puta odlikuje ga patent srpskog putarstva a to su sahtovi na sredini kolovoza koji se popravljaju jednom godisnje jer ih 24/7 tovare autobusi, djubretarski kamioni i druga teska vozila

Да је на средини коловоза било би лакше, него су шахтови постављени по сред путање левог пара точкова. Дакле, мораш хтео не хтео да прегазиш преко њега а избегавање значи слетање са пута са једне или прелазак у леву коловозну траку.

За овакво пројектовање улице одузео бих лиценцу инжињеру доживотно.
 
:bash: Sta su onda krpili od srede?! Bg put mi nikada nije bio jasan...
 
Hvala bogu da srede tu raskrsnicu u Drajzerovoj. Mada plasim se da ce se sada prilikom skretanja u Drajzerovu praviti vece guzve. Postoje dve trake za skretanje u ulicu, iako je jedna delom namenjena za Uzicku.
 
Bulevar Kralja Aleksandra od raskrsnice sa Ustanickom ulicom do benzinske stanice MML (raskrsnica za VML) je radjena u leto 1996 godine kada je i postavljena kanalizaciona mreza,sledece presvlacenje je bilo u jesen 2006 godine ,a zatim ove godine.Radovi su jos u toku!
 
Galeks":16pjn9lp je napisao(la):
Hvala bogu da srede tu raskrsnicu u Drajzerovoj. Mada plasim se da ce se sada prilikom skretanja u Drajzerovu praviti vece guzve. Postoje dve trake za skretanje u ulicu, iako je jedna delom namenjena za Uzicku.

Potpuno nepotrebno. Ovo je pravljeno samo zbog vozača koji dolaze iz pravca Užičke, zbog lakšeg priključenja. Ovako će samo napraqviti gužvu u prestrojavanju prema Drajzerovoj. Broj vozila koji skreće u Užičku je mnogo manji od broja vozila koji se spuštaju Drajzerovom.
 
Upravo tako... Za neverovanje je da se u vremenu kada se svakodnevno povećava broj vozila na ulicama, tj. sve više intenzivira saobraćaj, smanjuje slobodna površina za njihov prolaz. Pa upravo je na inicijativu odbornika iz Skupštine opštine Savski venac nedavno urađena dodatna traka za skretanje ka Drajzerovoj (iz Bul.Kneza A. Karađorđevića od Dedinjskog skvera) tako što je smanjena površina pešačkog ostrva, da bi ovi "majstori" sada pedeset metara dalje SMANJIVALI propusni kapacitet ulice...

Još jedno u nizu "genijalnih" rešenja iz Sekretarijata za saobraćaj.

Već nekoliko godina za redom iz opštine Savski venac se traži da se na uglu K.Natalije i Kneza Miloša zaseče trotoar kako autobusi GSP (posebno zglobni) zbog sadašnjeg ugla od 90 stepeni ne bi prilikom skretanja iz KN u KM zauzeli pored svoje žute trake i susednu i tako stopirali protok automobila dok u potpunosti ne uđu u KM (a zeleno svetlo tu drži veoma kratko) - no, ništa se i dalje ne dešava. O nečijem izgubljenom vremenu, o usporenom saobraćaju, o povećanom zagađenju zbog zadržavanja... neko drugi izgleda treba da misli.

Iz Bulevara Voj.Putnika, kod Topčiderske česme, i dalje stoji oštar ugao zaokreta ka maloj uličici-pasareli koja vodi ka novom mostu (prolazi pored rasadnika Zelenila): umesto istovetnog zasecanja trotoara i omogućavanja vozačima da lako "skliznu" u ulicu, bez zadržavanja saobraćaja iza sebe, pa čak i onog iz suprotne trake, i dalje imamo "lakat krivinu". Itd. Primera ovog neracionalnog i teško zastarelog pogleda na tok motornog saobraćaja je bezbroj. Samo rešenja nema niotkuda.
 
Kako je izgledala raskrsnica prije radova meni djeluje kao da su uvukli ivicnjake i povecali povrsinu pod asfaltom
 
Vrh