Zapravo, to je vrlo dobro. Mislim da sve ulice, odnosno kolovoze, treba maksimalno vizuelno smanjiti, u UK koriste one cik-cak linije da bi to postigli. Jer onda vozači voze sporije i opreznije. A prosirivanje trotoara na raskrsnicama je jedna od boljih stvari! Kao pešak se osećam bezbednije, a kao vozaču mi je lepše, plus nema više onih kola koja staju na raskrsnicama pa da cvikaš da li će neki pešak izleteti, lepo i pregledno ulaziš u raskrsnicu.Lucifer":2qrixsf0 je napisao(la):Generalno je to poplocavanje parking mesta na ulici totalna besmislica i jos jedan pokazatelj da u tim preduzecima sede nekvalifikovani ljudi. Parking mesta se poplocavaju tamo gde im je to ekskluzivna namera - na parkingu, oko zgrada isl. Na ulici je to lose raditi iz dva razloga. Prvo, time se bacaju pare i stvaraju dodatni troskovi ako se resi da tu ipak bude ulica. Drugo, optpicki se znatno smanjuje svaka ulica, bas kao i onim bespotrebnim prosirivanjem trotoara do sirine parkingmesta na semaforima. Ulice na gornjem Dorcolu koje su poplocanae izgeldaju sada kao sokaci iako zapravo imaju tri trake + trotoar sto uopste nije malo.
Do kraja meseca trebalo bi da počne proširenje Savske ulice
Dve nove trake za brži prolaz do Gazele
Autor: Svetlana Palić | 09.06.2008 - 10:06
Radovi na proširenju Savske ulice trebalo bi da počnu, prema poslednjim informacijama, u drugoj polovini juna. Od Glavne pošte do odvajanja za Gazelu, na prostoru koji zauzimaju depoi Železnica Srbije, Savska ulica dobiće dve nove trake. Tramvajske šine ostaće sredinom ulice.
Projekat rekonstrukcije Savske ulice najavljen je pre više od godinu dana. Ideja je da se poboljša protočnost saobraćaja od Železničke stanice i Karađorđeve ulice do mosta Gazela, u pravcu Novog Beograda.
- Protočnost će se duplo poboljšati kad Savska bude proširena za još dve trake. Radovi, koji treba da počnu uskoro, trajaće najviše dva do tri meseca - kaže za „Blic“ gradski sekretar za saobraćaj Zoran Pešović.
Procedura pribavljanja dozvola za rekonstrukciju Savske nalazi se na samom kraju.
- Predali smo svu potrebnu dokumentaciju Sekretarijatu za urbanizam. Čekamo da nam izdaju prijavu radova. Čim to dobijemo, krećemo sa radovima na terenu - kaže za „Blic“ Nenad Bajić, portparol Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.
Sekretarijat za urbanizam primio je 5. juna dokumentaciju za Savsku i ima zakonski rok od osam dana da Direkciji izda prijavu radova.
- Ako im je dokumentacija u redu, nema razloga da im se ne izda prijava radova. Obično dokumentacija Direkcije bude kompletna, jer sa njima vodimo prethodne konsultacije - kaže za „Blic“ Nenad Komatina, gradski sekretar za urbanizam.
Do kraja godine u planu je još nekoliko proširenja ulica i izgradnja pešačkih pasarela, kao i rekonstrukcija Karađorđeve ulice, od Ekonomskog fakulteta do Kalemegdana.
Ulica Kneza Miloša proširiće se u delu koji sada zauzima pločnik ispred Doma inženjera i tehničara.
- Ostavićemo dovoljno prostora za trotoar, ali ćemo dobiti i jednu novu traku za skretanje u levo ka Domu narodne Skupštine. Raskrsnica Kneza Miloša i Bulevara kralja Aleksandra tako će imati dve trake za skretanje u levo i dve za pravo što danas nije slučaj - objašnjava sekretar Pešović.
Proširenje za jednu traku treba da dobije ovog leta i Ulica Ljutice Bogdana.
- Stvara se usko grlo u delu gde se Ulica Ljutice Bogdana uliva u Bulevar mira. I tu ćemo proširiti ulivanje za još jednu traku kako bi se izbeglo da se stvaraju redovi sve do Zvezdinog stadiona - kaže Pešović.
Dve pešačke pasarele, jedna kod „Šećerane“ na Adi i druga kod „Gospodarske mehane“ treba da reše problem prelaska pešaka sa Ade Ciganlije na drugu stranu ulice u pravcu grada i prelazak posetilaca Sajma iz Hale 14 ka Gospodarskoj mehani.
Ako ne bude većih političkih potresa u gradskoj upravi, do kraja godine trebalo bi da se realizuje i projekat rekonstrukcije Karađorđeve ulice. Ona bi, slično kao Nemanjina, trebalo da obuhvati rekonstrukciju šina, ali i trotoara i ceste, kao i bolju svetslosnu signalizaciju, izbacivanje nepotrebnih semafora.
Pančevac na čekanju
Početak rekonstrukcije Pančevačkog mosta još čeka da se završi postupak žalbe drugoplasirane „Goše“ na javni tender za izvođača radova. Na tenderu je, pre mesec dana, pobedila austrijsko-srpski konzorcijum „Alpina“. Uprava za javne nabavke još nije odlučila o žalbi „Goše“, a zakonski rok ističe za oko dve nedelje. Tek nakon završetka tog postupka, Direkcija može da sklopi ugovor sa „Alpinom“ i da od Ministarstva za infrastrukturu traži prijavu radova (odnosno dozvolu za početak radova). Niko od zvaničnika nije hteo da prognozira kad će Pančevac da počne da se rekonstruiše. Kako sada stvari stoje, to verovatno neće biti u junu.
Onda nemci nemaju pojma o saobracaju jer su npr. u Minhenu skoro sva ziva parking mesta na isti nacin poplocana. Naravno pitanje je kao i uvek u kvalitetu izgradnje ali ovde izgleda super a logiku "to je bacanje para" mozemo da primenimo i na trotoare.Lucifer":2hr70a0b je napisao(la):Generalno je to poplocavanje parking mesta na ulici totalna besmislica i jos jedan pokazatelj da u tim preduzecima sede nekvalifikovani ljudi. Parking mesta se poplocavaju tamo gde im je to ekskluzivna namera - na parkingu, oko zgrada isl. Na ulici je to lose raditi iz dva razloga. Prvo, time se bacaju pare i stvaraju dodatni troskovi ako se resi da tu ipak bude ulica. Drugo, optpicki se znatno smanjuje svaka ulica, bas kao i onim bespotrebnim prosirivanjem trotoara do sirine parkingmesta na semaforima. Ulice na gornjem Dorcolu koje su poplocanae izgeldaju sada kao sokaci iako zapravo imaju tri trake + trotoar sto uopste nije malo.
JEA!!:kk:Ambassador":2oq3ck94 je napisao(la):Krenuo deo Čika Ljubine ka Trgu.
Izvor: DanasUlice su odavno postale tesne da prime sav saobraćaj koji se u njih svakodnevno sliva. Tako se zastoji i nepregledne kolone stvaraju na Brankovom mostu, Mostarkoj petlji, Savskoj ulici, bulevarima Despota Stefana i Vojvode Mišića. Dugoročno rešenje su, smatraju saobraćajni stručnjaci, završetak obilaznice i izgradnja unutrašnjeg magistralnog prstena, uz nekoliko novih mostova, pre svega na Dunavu. Međutim, kako je za to potrebno vreme brži izlaz iz zastoja su šire i rekonstruisane ulice. Novo ruho su već dobile Nemanjina, Autokomanda, Stari savski most, ali i Zemusnki put čijim je proširenjem udvostručen kapacitet mosta na koji se nadovezuje.
- Šire ulice ubrzaće saobraćaj dok ne izgradimo obilaznicu i nove mostove. Tako će rekonstruisana Savska ulica do kraja godine dobiti dve nove trake za smer ka Galezi što će postojeće tri ostaviti za tranzitni saobraćaj do Pančevačkog mosta. Kada bude završen žalbeni postupak počeće i rekonstrukcija jedinog gradskog mosta preko Dunava. Široki bulevar sa po tri trake u oba smera postaće i Vojvođanska ulica na Novom Beogradu. Novu traku i delimično proširenje dobiće i ulica Kneza Miloša u zoni sa Bulevarom kralja Aleksandra - kaže za Danas Zoran Pešović, gradski sekretar za saobraćaj. Podsećamo, u proteklom periodu rekonstrukcijom Južnog bulevara prevaziđen je kolaps u tom delu grada. Autobusi se sada brže kreću i kroz ulicu Braće Jugovića koja je dobila nove trake, ali i uređene trotoare. R. V. Bibić
jedina mogucnost je da se malo otme kod parka preko puta tuckwood-a. ko znaAmbassador":v20a4pyq je napisao(la):Ne razumem gde će proširiti Kneza Miloša?!!?!
:rant:shmeksi":1qu9lsfo je napisao(la):samo parkic