Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Ambassador":fkhib649 je napisao(la):
Mislim da će uštinuti po malo na svakoj strani, i onda ubaciti nekako još jednu traku.. :/
Nasi putari su prvaci kada treba da se 'ustine' tako da ne sumnjam da ce to umeti da izvedu i u pozitivnom kontekstu :)
 
shmeksi":2tchhjcl je napisao(la):
Nisam nista lose mislio, nemoj da se ljutis :)
Samo mi zdrav razum nalaze takvo razmisljanje. Na jednoj strani postoje zgrade i trotoar je pristojno sirok, ali sa tendecijom suzavanja sto se vise priblizavas Bulevaru, ali se zato na drugoj strani ne nalaze nikavi objekti vec je tu samo trotoar (cirka, sirine 3 metra) i onda tek pocinje parkic. Logicnije je da se prosiri ta strana jer se realno nece smanjiti povrsina trotoara (samo ce trotoar uzeti mozda metar, dva sadasnjeg parka, sto je ipak mnogo bolje resenje nego uzimati prostor na drugoj strani gde postoje objekti i ljudi koji koriste te objekte, a i na toj strani je kretanje gusce nego na strani na kojoj je parkic). It's simple as that.

p.s. volem bre parkice, nisam dushmanin :D
p.p.s. evo i slicke da objasnim na sta sam mislio

[url]http://img27.picoodle.com/img/img27/4/6/11/f_prosirenje2m_b2e37c6.jpg[/url]
Ne vidim sta ce tim prosirenjem tacno postici? To parce ulice nema vise od 100 metara, ako i toliko, plus sto na toj lokaciji vec ima 4 ili 5 traka i saobracaj dosta dobro tece u odnosu na ostatak Kneza Milosa.
 
Ma videcemo u narednom periodu sta ce da smisle. Kakvo god resenje da primene, kada pocnu radovi, bice zeznuto proci tuda.
 
vrachar":o5gq6pqg je napisao(la):
shmeksi":o5gq6pqg je napisao(la):
Nisam nista lose mislio, nemoj da se ljutis :)
Samo mi zdrav razum nalaze takvo razmisljanje. Na jednoj strani postoje zgrade i trotoar je pristojno sirok, ali sa tendecijom suzavanja sto se vise priblizavas Bulevaru, ali se zato na drugoj strani ne nalaze nikavi objekti vec je tu samo trotoar (cirka, sirine 3 metra) i onda tek pocinje parkic. Logicnije je da se prosiri ta strana jer se realno nece smanjiti povrsina trotoara (samo ce trotoar uzeti mozda metar, dva sadasnjeg parka, sto je ipak mnogo bolje resenje nego uzimati prostor na drugoj strani gde postoje objekti i ljudi koji koriste te objekte, a i na toj strani je kretanje gusce nego na strani na kojoj je parkic). It's simple as that.

p.s. volem bre parkice, nisam dushmanin :D
p.p.s. evo i slicke da objasnim na sta sam mislio

[url]http://img27.picoodle.com/img/img27/4/6/11/f_prosirenje2m_b2e37c6.jpg[/url]
Ne vidim sta ce tim prosirenjem tacno postici? To parce ulice nema vise od 100 metara, ako i toliko, plus sto na toj lokaciji vec ima 4 ili 5 traka i saobracaj dosta dobro tece u odnosu na ostatak Kneza Milosa.
Poenta proširenja KM ispred Tuckwood-a je da se dobiju dve trake za levo (skretanje ka Trgu N. Pašića) i dve za pravo ka Takovskoj. Znači više automobila će moći da skreće levo pa će i gužve biti manje na tom skretanju a protočnost onih koji idu pravo neće biti ometana jer će oni i dalje imati dve trake.
 
Upravo to, dodjes na skretanje i onda cekas tri ture semafora, a sva tri pravca imaju kapaciteta da prihvate vise vozila. Mislim, to je jedna sitnica, ali 20-ak takvih sitnica ce znacajno poboljsati saobracaj u gradu, ali svakako nedovoljno bez kapitalnijih investicija u putnu mrezu i jani prevoz (o da, onaj pod zemljom)...
 
Реконструкција трамвајске баштице у Булевару ослобођења
Дирекција за путеве града саопштила је да ће Јавно комунално предузеће „Београд-пут” у наредних неколико дана реконструисати трамвајске баштице у Булевару ослобођења, на потезу од Трга Славија до Ветеринарског факултета.

Скидање асфалта почиње сутра у 22 часа и трајаће до прекосутра у 6 сати, као и у суботу од 22 сата до недеље у 6 сати. Асфалтирање ће се обављати у недељу од 7 до 22 часа.

За време радова трамваји неће саобраћати овом деоницом.
Izvor: Grad Beograd
Link: www.beograd.co.yu
 
Šire ulice, manje gužve
Do kraja leta očekuje se da budu proširene Vojvođanska, Savska, Ljutice Bogdana, Kneza Miloša
Posle Dečanske ulice, koja je nedavno proširena sa obe strane za 1,5 metara, gradske vlasti pripremaju projekte za izgradnju još dve saobraćajne trake u Ulici Ljutice Bogdana i Kneza Miloša, a u planu je i proširenje Savske, Karađorđeve i Bulevara kralja Aleksandra. Prvi bageri trebalo bi da izađu na teren do kraja leta, a očekuje se da će ceo posao biti završen do kraja godine, kao i da će posle toga biti smanjene gužve koje već godinama muče žitelje glavnog grada.

Prema rečima Branka Smiljanića, zamenika gradskog sekretara za saobraćaj, prioritet je rasterećenja saobraćaja kod bolnice „Dr Dragiša Mišović” na raskrsnici Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića i Ulice Ljutice Bogdana.

– Radovi bi trebalo da počnu do kraja leta i predviđeno je da traju oko mesec dana. Trenutno pribavljamo neophodnu dokumentaciju, a „Zelenilo” bi trebalo da utvrdi šta će biti sa drvećem koje se nalazi neposredno uz stajalište autobusa koji saobraćaju na liniji 42 i 59. Verovatno će neka stabla morati da budu posečena da bi ulica mogla da bude proširena – objašnjava Smiljanić i dodaje da će se, najverovatnije, istovremeno raditi i raskrsnica Takovske i Ulice kneza Miloša. On procenjuje da bi ukupna vrednost radova mogla da bude do 10.000.000 dinara. Tvrdi i da je u planu i proširenje Bulevara Oslobođenja za još jednu traku iz pravca stadiona „Crvena zvezda”, ali da se ova ulica neće raditi u skorije vreme.

Dve saobraćajne trake gradiće se i u Savskoj ulici i to na zemljištu koje je Gradu ustupilo Javno preduzeće „Železnice Srbije”. Tako će se ubuduće tramvaji kretati centralnim delom ulice, a dodatne trake biće izgrađene kako bi bio olakšan prilaz mostu „Gazela”, dok će postojeće dve koristiti vozači koji se kreću prema Železničkoj stanici. Ceo posao biće finansiran iz budžeta Direkcije za građevinsko zemljište. Na ovaj način stvoriće se uslovi i za zamenu šina na potesu od raskrsnice Savske i Drinske ulice do restorana „Gospodarska mehana” u Bulevaru vojvode Mišića.

Proširenje očekuje i Bulevar kralja Aleksandra, iako su u Sekretarijatu za saobraćaj uvereni da to neće biti trajno rešenje problema gužvi i parkiranja u žutoj traci u ovoj saobraćajnici.

– Deo kolovoza ćemo proširiti kada budemo popravljali šine koje su u prilično lošem stanju. Direkcija za puteve će se tada uključiti u ceo posao i postaviti ploče na onom delu trotoara koji nije bio obuhvaćen nedavnim popločavanjem – kažu u Sekretarijatu za saobraćaj i dodaju da se pravo preuređenje bulevara očekuje tek posle uvođenja metroa.

Do kraja godine trebalo bi da počne i proširenje Karađorđeve ulice. U prvoj fazi preuređenja ove ulice trebalo bi da budu ukinuta dva semafora i izmeštena tramvajska stanica, dok se posle toga očekuju znatno složeniji poslovi. Tako je predviđeno da ubuduće tramvajske šine idu sredinom ulice i da budu potpuno odvojene od kolovoza gde će biti izgrađene dve trake. Završetkom ovog obimnog posla omogućiće se bolja povezanost svih beogradskih mostova sa Autobuskom stanicom.

Ovog leta radiće se i u Novom Beogradu. Tako Direkcija za građevinsko zemljište uveliko proširuje Vojvođansku ulicu, jednu od najprometnijih saobraćajnica u ovom delu grada, koja bi trebalo da bude završena do septembra. Nenad Bajić, šef informativne službe Direkcije, kaže da će se obnova i proširenje Vojvođanske obavljati u dve faze, tako što će u prvoj biti urađena deonica koja se spušta sa Bežanijske kose i nastavlja Ulicom dr Ivana Ribara do Ulice Dušana Vukasovića, dok će u drugoj fazi biti urađen deo od Dušana Vukasovića do Gandijeve ulice.

– Radovi obuhvataju i 400 metara Vinogradske, deo Surčinskog puta, kao i stotinak metara Ulice dr Ivana Ribara. Predviđena je i izgradnja dve nove kolovozne trake, dok će na sredini kolovoza biti izgrađeno ostrvo, a na svim raskrsnicama će biti postavljeni semafori – najavljuje Bajić i dodaje da će biti urađena kompletna infrastruktura, postavljeni novi trotoari i javno osvetljenje. Ukupna vrednost preuređenja Vojvođanske ulice je 345.000.000 dinara, a investitor je Direkcija za građevinsko zemljište. Za izvođača radova izabrano je preduzeće „Kolubara invest gradnja”.

N. Miković
[objavljeno: 16/06/2008]
izvor Politika
link http://www.politika.co.yu/rubrike/Beograd/SHire-ulice-manje-guzve.lt.html
 
Do kraja godine trebalo bi da počne i proširenje Karađorđeve ulice. U prvoj fazi preuređenja ove ulice trebalo bi da budu ukinuta dva semafora i izmeštena tramvajska stanica, dok se posle toga očekuju znatno složeniji poslovi. Tako je predviđeno da ubuduće tramvajske šine idu sredinom ulice i da budu potpuno odvojene od kolovoza gde će biti izgrađene dve trake. Završetkom ovog obimnog posla omogućiće se bolja povezanost svih beogradskih mostova sa Autobuskom stanicom.
Ovo zvuci jako razocaravajuce, pre svega sto se i dalje razmislja o autobuskoj stanici na sadasnjoj lokaciji. Ako su krenuli da sire ulice da bi bolje povezali mostove sa BAS-om, znaci da od izmestanja iste nema nista, iako je taj projekat najavljen za 2009.

Bolje da ova sredstva za rekonstrukciju Karadjordjeve usmere na most kod Vince, da bi napokon oslobodili centar autobusa, slepera i tranzita!
 
Podrzavam prosirenje Karadjordjeve, jer ta ulica vapi za prosirenjem. Nijednom nisam prosao tuda, a da nije bio neki zastoj. Jos kada se prosiri Savska, napokon ce biti koliko toliko normalna prohodnost od gazele pa sve do brankovog.
 
Karadjordjeva treba da se rekonstruise i transofrmise iz kamionske magistrale u bulevar koji bi svojom lokacijom i lepotom svavako mogao da parira Knez Mihajlovoj.
 
Omladinskih brigada, na delu kod Rodića, se raskopava trotoar, po sirini i dubini rova rekao bih za nekakve kablove.
Ok, ništa čudno.
Ali to je isti onaj trotoar koji je nedavno raskopavan za "temelje" za "jednosmernu" biciklističku stazu od crvenog asfalta sa "ivičnjakom". Rov zbog koga se sad razvaljuje trotoar je odprilike malo uži od "biciklističke staze".

Uzgred, mastori sa jednog kraja raskopavaju desnu stranu trotoara a ovi koji im idu u susret raskopavaju levu, do crvene staze.
Susrešće se ukoso ispod kolovoza na ulazu u parking "Idea-e" ..."Idee" (genitiv od "Idea")...
 
У току реконструкција улице Боре Станковића
Грађевинска оператива Јавног комуналног предузећа „Београд-пут” тренутно обнавља улицу Боре Станковића у Макишу. У следећа два месеца ова улица ће, из готово неупотребљиве, бити претворена у потпуно нову саобраћајницу.

Екипе „Београд-пута” уклониле су са коловоза стару камену коцку, као и дотрајале ивичњаке. Пропала подлога на рубовима улице се ојачава. Следи уградња нове ивице, а уместо застора од коцке, коловоз ће бити пресвучен асфалтом.

Реконструкцијом улице Боре Станковића знатно ће се побољшати веза Старог и Новог обреновачког пута, између скретања за Железник и Макиша.
Izvor: Grad Beograd
Link: www.beograd.co.yu
 
Ево нових слика Чика Љубине, сликано у уторак 24.06., кренули су и радови у другом делу код Трга.

На првој слици можете видети разлику између тамнијих плоча (Кнез Михаилова) и светлијих (Чика Љубина)



 
pa vidi se na keca da su ove ploce nove u cika ljubinoj neki totalni shit od kvaliteta, od istog onog materijala od kog su i kocke, samo malo drugacijeg, i vece su... al dobro, bolje i to nego zute kocke :D
 
A sta ce uraditi sa onim delom Zmaj Jovine izmedju K. Mihaila i Cika Ljubine, kao i sa onim ulicama od C. Ljubine prema Vasinoj?

Nadam se da ce po zavrsetku poplocavanja u svim tim ulicama biti zabranjen saobracaj!
 
@dziggy

sorry druze, ali to sto ti kazes nema veze s mozgom. ne mogu granitne ploce "biti od istog materijala" kao behatonske. to ti je kao da kazes da su lebac i becka snicla od istog materijala.

e sad sto jes, jes - lebac moz' biti i dobar, a moz' biti i los, te je ovaj u Cika Ljubinoj, cini mi se, losiji od onog u Knezu, ali je opet ogroman kvalitativni skok u odnosu na behaton ;)

PS. Manje bleji na SSC-u, to je mesto toliko kontaminirajuce, da je lose po zdrav razum :cool:
 
Letnje spremanje Beograda
N. V. B. - M. Č. P. , 08.07.2008

U NAREDNIH mesec dana putari u glavnom gradu počinju obimne radove na pet lokacija. Radiće se na rekonstrukciji Pančevačkog mosta, izgradnji dve nove trake u Savskoj ulici, zameni šina kod Sajma, proširenju Vojvođanske i Ulice Jurija Gagarina u Novom Beogradu. Većina radova doneće i mnogobrojne izmene u saobraćaju, a neki će trajati i do - sledeće godine!

PANČEVAČKI MOST
DUGO najavljivana popravka jedinog beogradskog mosta preko Dunava, posle mnogo odlaganja, najzad počinje. Do kraja jula radnici konzorcijuma "Alpina" započeće borbu sa korozijom koja je napala stubove "Pančevca". U prvoj fazi radova neće biti posledica po saobraćaj. Ukupna vrednost je 2,5 milijardi dinara.
- Ovi će radovi trajati do početka sledeće godine - objašnjava Nenad Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište. - Predviđena je i druga faza, koja podrazumeva rekonstrukciju saobraćajnica, koloseka i pristupnih puteva, pa će tada doći i do izmena u saobraćaju.

SAVSKA

VEĆ do kraja nedelje, u Savsku ulicu stići će geodeti, a u avgustu će početi i "pravi" radovi. Ulica pored Palate pravde biće proširena na sadašnjem zemljištu "Železnica Srbije", pa će u oba smera imati po dve saobraćajne trake, između kojih će biti tramvajske šine. Radovi će trajati čak godinu i po!
- I ovde će se radovi izvoditi u dve faze. U prvoj će se raditi infrastruktura, a biće neophodne i izmene u saobraćaju - objašnjava
Bajić. - Vrednost je oko 630 miliona dinara.

ŠINE KOD SAJMA

UPOREDO sa poslom u Savskoj, nastavlja se i obnova dotrajalih tramvajskih koloseka - u drugoj polovini avgusta sređivaće se potez baš od Savske ulice do "Gospodarske mehane". Na ovoj deonici obnoviće se tramvajske šine, baštice i kontaktna mreža.
Za vreme ovih radova neće voziti tramvaji "3", "12" i "13", umesto kojih će voziti autobusi. Rekonstrukcija je deo projekta "Obnova Beograda".

VOJVOĐANSKA

RADOVI u Vojvođanskoj traju punom parom. Do kraja godine, kada je planiran završetak posla, ova ulica će imati po tri trake u oba smera.
- Izgradnja nove infrastrukture u okviru saobraćajnice rešiće dugogodišnji problem kanalizacije - kaže Bajić. - Građani će imati mogućnost da se, kroz postupak sa "Beogradskim vodovodom i kanalizacijom", priključe na gradsku kanalizaciju.

JURIJA GAGARINA

ZA proširenje "uskog grla" u Jurija Gagarina, od raskrsnice sa Trećim bulevarom do benzinske pumpe, kao i za probijanje nasipa, Direkcija je dobila prijavu radova.
- Radovi zasada neće uticati na odvijanje saobraćaja - rekao je Bajić. - Po završetku posla, "usko grlo" zameniće tri trake u oba smera, a biće izgrađen i novi železnički nadvožnjak.

BROJKE

570 DANA TRAJAĆE RADOVI NA PROŠIRENjU SAVSKE ULICE
90 MILIONA DINARA VREDNOST OBNOVE SVIH TRAMVAJSKIH ŠINA
300 MILIONA DINARA KOŠTAĆE PROŠIRENjE VOJVOĐANSKE ULICE

HIPODROM

U TOKU su radovi na Ibarskoj magistrali, a do kraja godine biće izgrađena denivelisana raskrsnica kod groblja Orlovača. Ona će ubrzati saobraćaj, ali i povećati bezbednost - samo na ovom potezu od početka godine dogodilo se desetak saobraćajnih nezgoda. Još nije počeo posao izgradnje nadvožnjaka kod Careve ćuprije. Tehnička dokumentacija je pripremljena i predata, čeka se samo odobrenje za početak radova.

IZMENE LINIJA GSP
DUGAČKOM spisku izmenjenih linija GSP u sredu se priključuju i tramvaji koji voze preko Kalemegdana. Linije "11" i "13" ceo dan će voziti samo do Pristaništa, dok će "dvojka" ići relacijom: Pristanište, Slavija, Vukov spomenik, "Beko". Od Pristaništa do "25. maja" voziće autobus "2A", i to trasom: Karađorđeva, Pariska, Tadeuša Košćuška, "25. maj".
izvor Novosti
link http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=124308&datum=2008-07-08
 
Ако неког занима како је урађена Бранкова ево неколико слика улице, мада "под саобраћајем":)

 
А ево и докле се стигло у Чика Љубиној





А ево још једном разлике између плоча у Кнезу и Чика Љубиној (тамније су у Кнезу)
 
Meni su bolje u Čika Ljubinoj, imam osećaj kao da će manje da se klizaju... Nekako su hrapave. :/
 
Ploce u Knezu su tamnije zbog stroke koja se u njih utrljava 2 decenije ;) Mene mnogo vise brine kvalitet izvedenih radova i debljina podloge.
 
Inace poplocavaju ulicu admirala geparta(to jest trotoar)...
 
Ambassador":3jp8dvc5 je napisao(la):
Meni su bolje u Čika Ljubinoj, imam osećaj kao da će manje da se klizaju... Nekako su hrapave. :/
hoće to kada se 20 godina nije gazilo po njima...
 
relja":gt9u9ef0 je napisao(la):
Ambassador":gt9u9ef0 je napisao(la):
Meni su bolje u Čika Ljubinoj, imam osećaj kao da će manje da se klizaju... Nekako su hrapave. :/
hoće to kada se 20 godina nije gazilo po njima...
+ što je još i pesak na njemu ;)
 
Vrh