Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Nema potrebe za 4+4 trake...bar za sada ne a i nece ni biti...samo treba resiti deo od TB do Rome u oba smera i to je to...jer je na tom delu usko grlo kao i TB od Heroja kosara do studenjaka tj autoputa...da se sto se kaze ujednaci...da svuda bude 3+3 nece biti problema.
 
Ovo bi moglo da se proba sada da se uradi nešto, da se krene sa nekom peticijom, da se priča zavrti u medijima, kada su već raspisani izbori.


Za ovo već nisam pametan kako najbolje odraditi, a da ne ispadne na kraju priča da je to samo tvoj (ili nekolicine vas) subjektivni osećaj. Pretpostavljam da misliš na proširenje Mije Kovačevića.​


Ovo može da se reši preusmerenjem linije 38L da i u smeru ka Kosmaju ide Ustaničkom.


Trolejbuska linija 41A koju sam ranije predlagao, ne bi mogla da pokrije kompletno deo o kome sam pisao. Da li bi samo ona bila dovoljna ili ne?​

41a-prokop-jpg.130636

Mora nešto i kroz Voždovac.
 
Ako misliš na trolu, odgovor se odnosio na naselje Braće Jerković i vezu trasom linije 18.
 
Tema je više za grejanje, pošto hoću da pišem o uništavanju ulica prilikom zamene toplovoda po Novom Beogradu.

Prvo, da li neko zna koji moj rade već šest meseci na raskrsnici Milutina Milankovića i Antifašističke borbe, iskopali su rupu do kine i nikako da završe radove? Kao da kopaju pandan Skadru na bojani pa neko im popuni rupu svaku noć? Neverovatno je dug period zatvaranja pola rasksnice zbog radova na ovako maloj površini.

Drugo, ponov polaganje/zamena toplovoda u Omladinskih brigada uz planirano naselje Soul, tako sporo ide da je to užasno. I još gore svi radovi koje su izveli tokom zadnjih godinu dana u Omladinskih brigada su završili sa užasnim konačnim kolovozom. Ili postoje ulegnuća pandan ležećeg policajca naopako ili je novi asfalt užasno talasast, a zamenio je sasvim pristojan prethodni sloj.
 
@Пантографе, 1) не би могло да се уради, 2)можда би и могло.
АЛИ, би онда морало да се и тротоар и бициклистичка стаза у Војвођанској улици скрате/сузе и да се део тротоара (гледано попречно) претвори у коловозну траку. Тротоар у Војвођанској улици са бицикистичком стазом је ширине 5,5 метара, негде је и ужи (код Роме), а ширина коловозних трака у Војвођанској улици је 3,5 метра. Значи остало би за тротоар и бициклистичку стазу по 2 метра ширине!
И да ли онда целом дужином Војвођанске улице сузити тротоар и бициклистичку стазу и претворити у четврту коловозну траку! Или само донекле сузити тротоар и направити после извесне дужине левак (сужење) са 4-ри на 3-ти траке!
Мислим да није то то.

Pogledajte prilog 180870

Са "уличног погледа" https://www.google.com/maps/@44.810...z2Zhw!2e0!7i13312!8i6656?authuser=0&entry=ttu
Pogledajte prilog 180871
Obozavam Beobild eksperte. Okaci sliku na kojoj se jasno vidi da dve trake idu u desne dve od tri i kazu kako treba cetvrta. A ne treba. Eksperti level "Traka za skretanje desno citavom duzinom Nikole Dobrovica". Ni jedan da se seti da kaze kako se u Vojvodjanskoj nalaze dve osnovne skole (jedna preko puta druge) gde bi ogranicenje trebalo spustiti na 20, staviti usporivace saobracaja, produziti trajanje semafora za pesake i da se suzi ulica sa sest na maksimum dve trake. Ne, neki ekspert je odlucio da tu bude magistrala za cacanski autoput. (y)
 
Eksperti su još 1950. odlučili da tu bude gradska magistrala, jedna od 6.

Da treba četvrta traka po smeru, niko nije napisao.
 
Bilo i vojnika sad nema ni to ...radila inzinjerija vodovode puteve itd ...
 
Раде за јавност. Најстручнији човек за област саобраћаја на овом форуму (Карло) је живео неколико година у Холандији и закључио да је то у суштини аутомобилска земља. На теми "Метро" такође имате скорашњи пост момка који је одрастао у Холандији, са пренетим текстом холандског стручњака који тврди да тамошње инвестиције у јавни превоз заправо погодују аутомобилизацији (са моје тачке гледишта, тако је у читавој Западној Европи, откако је интерес корпорација убедљиво и са нулом надјачао јавни, па се граде бесмислени метрои и слично, и где треба и где не треба).

Овде треба булевар, и то је то. Иначе, 1946. је управо био предвиђен пловни канал трасом Тошиног бунара, па можда дође неко поново на ту идеју читајући форум...
 
Poslednja izmena:
Uvek rade beton kao podlogu za trotar u bg bar ja ne mogu da se setim drugačije da su negde radili
 
Nisam do sada primetio da se ovoliko betona koristi kao podloga, i to za trotoar.
Zašto?
Вероватно због угла фотографије стичемо утисак да је бетонски слој у подлози дебљи него што заиста јесте. Претпостављам да у другом делу тротоара још није постављена бетонска подлога јер ту још није насут сав шљунак који је предвиђен.
 
Nisam do sada primetio da se ovoliko betona koristi kao podloga, i to za trotoar.
Zašto?
Zato sto su idijoti i rade bez mozga po inerciji. Beton ispod asfalta ispuca .na svakih 4 metra usled termickih naprezanja a pukotina se reflektuje kroz asfalt i imamo one rovove na svakih 4-5m.
Evo po Novom Beogradu "majstori" putnog inzenjerstva rovove od toplovoda zatvaraju betonom, pa habajucim slojem asfalta...samo pratite na sta ce to da lici posle par cikusa mrznjenja i otapanja.
Apsolutno nepotrebno, skupo i stetno...
 
Кад се не фушерише, да. Код нас само набију арматуре, излију бетон и никад га не исеку попречно. Зато нам тротоари тако брзо попуцају.
 
Vrh