Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

@ДушанеБГ, па ето @Игор је преместио у ову подтему о обнови улица, мада се не слажем, из разлога што ће се целом дужином проширивати Египарска улица са обе стране. Ово је само почетак, с обзиром да је овај део најкритичнији. Јесте један правац крај Тошиног бунара-Египатска, али ....нема везе, идемо даље.
 
Ovo je dobro, samo, mislim da dodatna traka treba da bude za pravo i desno, da bi se dobile 3 trake 'u pravac' široke Vojvođanske. Ili strelica za pravo na kolovozu treba da bude žuta, tj. za autobuse. Nema veze što će neko sačekati da skrene desno (tu mi je jedan mamlaz besan izlazio iz korole jer nisam skretao na desnu strelicu nego sam čekao zeleno za pravo, ali se brzo vratio).
@Пантографе, 1) не би могло да се уради, 2)можда би и могло.
АЛИ, би онда морало да се и тротоар и бициклистичка стаза у Војвођанској улици скрате/сузе и да се део тротоара (гледано попречно) претвори у коловозну траку. Тротоар у Војвођанској улици са бицикистичком стазом је ширине 5,5 метара, негде је и ужи (код Роме), а ширина коловозних трака у Војвођанској улици је 3,5 метра. Значи остало би за тротоар и бициклистичку стазу по 2 метра ширине!
И да ли онда целом дужином Војвођанске улице сузити тротоар и бициклистичку стазу и претворити у четврту коловозну траку! Или само донекле сузити тротоар и направити после извесне дужине левак (сужење) са 4-ри на 3-ти траке!
Мислим да није то то.

додатна трака.JPG


Са "уличног погледа" https://www.google.com/maps/@44.810...z2Zhw!2e0!7i13312!8i6656?authuser=0&entry=ttu
улични поглед.JPG
 
Mogu da prošire isto tako i suprotni smer, od autobuske stanice do skretanja za Lidl.
Све ће се то проширити. Односно следеће године иде проширење целе Египатске (Земунске) улице, целом дужином и оба смера.
 
@Пантографе, 1) не би могло да се уради, 2)можда би и могло.
АЛИ, би онда морало да се и тротоар и бициклистичка стаза у Војвођанској улици скрате/сузе и да се део тротоара (гледано попречно) претвори у коловозну траку. Тротоар у Војвођанској улици са бицикистичком стазом је ширине 5,5 метара, негде је и ужи (код Роме), а ширина коловозних трака у Војвођанској улици је 3,5 метра. Значи остало би за тротоар и бициклистичку стазу по 2 метра ширине!
И да ли онда целом дужином Војвођанске улице сузити тротоар и бициклистичку стазу и претворити у четврту коловозну траку! Или само донекле сузити тротоар и направити после извесне дужине левак (сужење) са 4-ри на 3-ти траке!
Мислим да није то то.

Pogledajte prilog 180870

Са "уличног погледа" https://www.google.com/maps/@44.810...z2Zhw!2e0!7i13312!8i6656?authuser=0&entry=ttu
Pogledajte prilog 180871
Не би морало ништа да се шири у Војвођанској, само би се из Земунске укосо улазило у траке у њој - као на толико места на НБ (Бул. М. Пупина - Бул. уметности нпр.). Из 3 у 3, мислим да је све на броју.
 
И да ли онда целом дужином Војвођанске улице сузити тротоар и бициклистичку стазу и претворити у четврту коловозну траку!
Najbolje da vojvodjansku sirimo na cetiri trake. Da ne postoji ni dva metra rastojanja od zgrada i prozora. Mada sto se na tome zaustaviti, mozda moze da stane i pet traka, mnogo je za trotoar i biciklisticku dva metra. Naravno pocupati onaj skromni drvored, jos je raltivno mlad. Nije gre'ota. Sve da bude bolja prtocnost i da ljudi mogu tu da razviju minimum jedno 120 km/h. Pa nama autoput ima po dve trake a pojedincima se javljaju ideje za cetiri u vojvodjanskoj. Blago namo ako i gradski oci ovako razmisljaju.
 
Slazem se da bi trebalo zabraniti. Ali i tada bi bilo nenormalno praviti put sa osam traka kroz stambeno naselje, postokecim ljudima pod prozorom. Jel neko razmislja o buci, zagadjenju ili samo da li fizicki ima mesta da se provuce traka. Pa o kakvom kvaliteta zivota mi tu govorimo. Polemisemo da li ce pesacima i biciklistima ostati dva metra za koriscenje. Ej pa i ulice na Vracaru sa jednosmernom ulicom imaju sire trotoare. Plus svi znamo da se nemilice objavlju i kace planovi za gradnju na parnoj strani Vojvodjanske. Pa da je stavis na dva nivoa ne bi resio problem guzvi.
 
Opet ćemo ući u zamku da šire ulice nisu rešenje, a u našem slučaju - jesu.

Mi nemamo metro, bilo kakav ljudski prevoz koji bi mogao ljude da odvikne od korišćenja automobila. Dok ne rešimo gradski prevoz, metro, vozove da budu pouzdani, tačni, redovni, čisti, širenje ulica će biti jedino rešenje.

Opet, čim se nešto zagrebe i pokuša da se reši, shvati se koliko smo mi u zaostatku. Da bar nešto počinje da se rešava, ali ne, stojimo, nazadujemo i kukamo.
 
I umesto da se nešto konkretno (po)radi na gradskog prevozu, uzimaju da se šire ulice. Jedva čekam da se krene sa širenjem Pariske komune. Možda se tada ukapira da se širenjem ulica neće rešiti problemi koje imamo. Isto i što se tiče zoniranja NBG-a. I na kraju, kada se bude izonirao čitav NBG, a broj kola se ne bude smanjio, i pritom gradski prevoz i dalje u lošem stanju, biće veselo. A tek ima da bude veselo kada neko bude odlučio u budućnosti da vrati sve one tramvajske koridore i krene sa gradnjom tramvajske pruge, na mestima koja se sada proširuju na uštrb tramvajskih koridora, pa se izgube one dodatne trake. I to u cilju smanjenja broja vozila na ulicama, a povećanja korišćenja gradskogn prevoza i povećanja kapaciteta i protočnosti.​
 
Ja mislim da Pariske komune neće da se diraju jer bi to bila najbesmisleniji radovi u istoriji koju ja pamtim.

Mislim da sam već pitao, ali da ponovim - da li postoji neka javna rasprava, tj. bilo kakav mehanizam da se tako nešto spreči. Koliko mi se čini, proširenje Nikole Dobrovića je urađeno toliko ekspresno i bez najave da tu nije moglo ništa da se uradi.
 
Ja mislim da Pariske komune neće da se diraju jer bi to bila najbesmisleniji radovi u istoriji koju ja pamtim.
И ја сам мислио да неће асфалтирати неку улицу толико неквалитетно да се месец дана после радова појаве колотрази, па сам и то доживео. Али да, велики је проблем што у овом граду и нема функционалних механизама којима они могу спречити неке бесмислене радове или се пожалити да неки радови нису урађени квалитетно или у складу с потребама грађана. Да ти механизми постоје, градска власт би аутоматски трпела велики притисак од стране грађана.
 
Isto i što se tiče zoniranja NBG-a. I na kraju, kada se bude izonirao čitav NBG, a broj kola se ne bude smanjio, i pritom gradski prevoz i dalje u lošem stanju, biće veselo. A tek ima da bude veselo kada neko bude odlučio u budućnosti da vrati sve one tramvajske koridore i krene sa gradnjom tramvajske pruge, na mestima koja se sada proširuju na uštrb tramvajskih koridora, pa se izgube one dodatne trake. I to u cilju smanjenja broja vozila na ulicama, a povećanja korišćenja gradskogn prevoza i povećanja kapaciteta i protočnosti.​
Broj kola se smanjio, značajno, i gužve su se smanjile. Više ljudi se iz poslovnih zgrada u M. Milankovića vozi kući autobusom i BG vozom. Sve je bolje na NB.

A biće i kod vas bolje kad vas zoniraju, nikakav problem više nećete imati sa park-end-rajdom stanovnika Miljakovca i sl.
 
Sada ima manje ljudi koji na NBG dolaze kolima, ali kada se bude ceo izonirao, a ne bude bolji gradski prevoz, pa bude problem da se uđe u isti, tada će sigurno da se neće svi odlučiti da se guraju u gradski prevozpa ko uspe, uspeo je, drugima više sreće sa ulaskom u naredno vozilo. Jednostavno takav sistem širenja parking zona i dodavanja kolovoznih traka neće moći da funkcioniše u nedogled, a sve se polazi od te premise daj da ubacimo još jednu traku i daj da još jednu ulicu zoniramo, to će nam rešiti sve probleme u gradu.​
 
Neće biti problem ući u javni prevoz za NB. To je silno preuveličan problem.

A ako bude manje kola - biće još manji problem, jer će i red vožnje moći bolje da se održi.
 
Neće biti problem ući u javni prevoz za NB. To je silno preuveličan problem.

A ako bude manje kola - biće još manji problem, jer će i red vožnje moći bolje da se održi.
Neće biti manje kola, neće ljudi prestati da ih kupuju.

Drugo, ako meni dođe 17 / 18 sa NBG, i to zglobni, a ja u njega ne mogu da uđem, nego tek u treći da uđem, ili obrnuta situacija, kakav zaključak mogu da steknem? Da mi je ovako bolje i brže nego da upalim kola i sa njima odem da obavim posao?​

Kad su završili Despota Stefana? Juče videh radove, kao da se neka rupa od 2m u prečniku otvorila na renoviranom delu.
Koji deo? Pre neki dan su radili ugao sa Cetinjskom (malo ispod toga).
 
Drugo, ako meni dođe 17 / 18 sa NBG, i to zglobni, a ja u njega ne mogu da uđem, nego tek u treći da uđem, ili obrnuta situacija, kakav zaključak mogu da steknem? Da mi je ovako bolje i brže nego da upalim kola i sa njima odem da obavim posao?
Da odeš na voz, jer začuđujuće može da odradi posao umesto 17 i 18, ili na tramvaj. A śto se obavljanja kakvog posla kolima tiče, to je sa zoniranjem neuporedivo lakše.
 
Da odeš na voz, jer začuđujuće može da odradi posao umesto 17 i 18, ili na tramvaj.
Kako može da mi pomogne tramvaj ako recimo treba da obavim posao u Grčića Milenka, deo bliže autoputu ili recimo da se dobacim do TC Stadion? BG voz bi donekle mogao da pomogne u pomenutim situacijama.

A śto se obavljanja kakvog posla kolima tiče, to je sa zoniranjem neuporedivo lakše.
To što je nešto lakše, ne znači i da će da funkcioniše uvek. Kod mene u kraju ima ljudi koji su za zoniranje, ali ima i onih koji su protiv. Jedan komšija koji ima troje kola i tročlanu porodicu je za zoniranje, dok drugi stariji komšija nije, jer ne želi da njegova deca kada dođu u posetu plaćaju parking.​
 
Najbolje da vojvodjansku sirimo na cetiri trake. Da ne postoji ni dva metra rastojanja od zgrada i prozora. Mada sto se na tome zaustaviti, mozda moze da stane i pet traka, mnogo je za trotoar i biciklisticku dva metra. Naravno pocupati onaj skromni drvored, jos je raltivno mlad. Nije gre'ota. Sve da bude bolja prtocnost i da ljudi mogu tu da razviju minimum jedno 120 km/h. Pa nama autoput ima po dve trake a pojedincima se javljaju ideje za cetiri u vojvodjanskoj. Blago namo ako i gradski oci ovako razmisljaju.
Не знам из ког разлога си извукао ову реченицу, као контекст, из мог одговора @Пантографу, са чијим предлогом се не слажем.
 
To što je nešto lakše, ne znači i da će da funkcioniše uvek. Kod mene u kraju ima ljudi koji su za zoniranje, ali ima i onih koji su protiv. Jedan komšija koji ima troje kola i tročlanu porodicu je za zoniranje, dok drugi stariji komšija nije, jer ne želi da njegova deca kada dođu u posetu plaćaju parking.
U najkraćem, taj drugi, stariji komšija ti je dileja - kao i tolike starije komšije po stambenim zgradama.
 
Ja mislim da Pariske komune neće da se diraju jer bi to bila najbesmisleniji radovi u istoriji koju ja pamtim.

Mislim da sam već pitao, ali da ponovim - da li postoji neka javna rasprava, tj. bilo kakav mehanizam da se tako nešto spreči. Koliko mi se čini, proširenje Nikole Dobrovića je urađeno toliko ekspresno i bez najave da tu nije moglo ništa da se uradi.​
Ovo bi moglo da se proba sada da se uradi nešto, da se krene sa nekom peticijom, da se priča zavrti u medijima, kada su već raspisani izbori.
И ја сам мислио да неће асфалтирати неку улицу толико неквалитетно да се месец дана после радова појаве колотрази, па сам и то доживео. Али да, велики је проблем што у овом граду и нема функционалних механизама којима они могу спречити неке бесмислене радове или се пожалити да неки радови нису урађени квалитетно или у складу с потребама грађана. Да ти механизми постоје, градска власт би аутоматски трпела велики притисак од стране грађана.​
Za ovo već nisam pametan kako najbolje odraditi, a da ne ispadne na kraju priča da je to samo tvoj (ili nekolicine vas) subjektivni osećaj. Pretpostavljam da misliš na proširenje Mije Kovačevića.​

фали линијa Прокоп-Коњарник
Ovo može da se reši preusmerenjem linije 38L da i u smeru ka Kosmaju ide Ustaničkom.

фали линијa Прокоп-Медаковић
Trolejbuska linija 41A koju sam ranije predlagao, ne bi mogla da pokrije kompletno deo o kome sam pisao. Da li bi samo ona bila dovoljna ili ne?​

41a-prokop-jpg.130636
 

Za ovo već nisam pametan kako najbolje odraditi, a da ne ispadne na kraju priča da je to samo tvoj (ili nekolicine vas) subjektivni osećaj. Pretpostavljam da misliš na proširenje Mije Kovačevića.​
Мислио сам на Омладинских бригада, мада ни Мије Ковачевића није ништа боље урађена, као ни Максима Горког.
 
Vojvođanskoj, kao i Zorana Đinđića nikakvo proširenje ne treba, samo revnosnija saobraćajna policija koja će osloboditi sve trake za saobraćaj. DA ne bi imali još jedno bacanje para kao sada za NAJNEPOTREBNIJE IKADA širenje Zorana Đinđića. Delu pre (Egipatskoj) treba širenje, da bi ceo bulevar ostao sa tri trake, sada je suludo sa 3 pa 2 pa ponovo 3 trake, plus suludo upravno parkiranje.

Jedini deo Zorana Đinđića koji treba da se širi je uz 34. blok, iako je pod prozor stanarima, pošto je očigledno samo tu ulica 1+1 traka. Ili neka izbace ceo parking i dodaju jednu traku i tako naprave 2+2.
 
Vrh