Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Beograd Put na trasi Beogradskog maratona (Nehruova) - onako kako bi trebalo stalno da rade inspekciju i redovno održavaju, oni rade jednom godišnje. Ne zato što nemaju para, nego zato što su neodgovorni
111104498237220810416418.jpg

izvor:Beociklizacija
 
milos.tro":264rdvpr je napisao(la):
Beograd Put na trasi Beogradskog maratona (Nehruova) - onako kako bi trebalo stalno da rade inspekciju i redovno održavaju, oni rade jednom godišnje. Ne zato što nemaju para, nego zato što su neodgovorni
111104498237220810416418.jpg

izvor:Beociklizacija


Ovde se tokom svake jače ili duže kiše skuplja voda i napravi velika bara.

Tako je i danas, samo je pitanje da li će maratonci proći dok bara ne zauzme sve trake. :)
Ranije je na ovom mestu menjan asfalt u nekoliko navrata pred maraton, naravno ne svake godine.
 
dsc05459.jpg

sredjen tortar
dsc05438.jpg

novi asfalt
branka krsmanovica bez dogovora cistoce i parking servisa izguravanje kontisa
 
direktor":of3kozhv je napisao(la):
novi asfalt
branka krsmanovica bez dogovora cistoce i parking servisa izguravanje kontisa

Јел беше оно баш из Бранка Крсмановића пре неки дан излете (кроз црвено) онај са Голфом у Булевар Револуције и сударивши се са Рено Лагуном, направи дар мар улетевши у башту кафића ту на раскрсници !
 
Bg put zaboravio na kardjordjevu da zavrsi trotare vec mjesecima

20150421183723.jpg
 
Novi asfalt za centralne ulice u Kaluđerici
21. 04. 2015. - 20:59h
M. M. M. | Foto: GO Grocka
Glavne ulice u Kaluđerici - Kralja Petra i Vojvode Stepe Stepanovića u delu od Đure Đakovića do Zabranske, dobile su novi asfalt, dok će u drugom delu ove ulice sanirati rupe. Radovi će biti završeni 23. aprila, a stanovnici ovog naselja zamoljeni su za strpljenje jer će autobusi na liniji 309 voziti usporeno na ovoj trasi.

Sinoc sam isao 309-kom, oko pola sata od semafora do zadnje mi je trebalo, a obicno to ne bude vise od 15 minuta. Drugari se zale da je u spicu haos i cesto bude vise autobusa za radom, naravno svi skroz puni. Danas je bila zatvorena po jedna traka, tako da je haos jos veci. Koliko sam uspeo da primetim, Vojvode Stepe je iskopana do stare skole, dalje nista. Medjutim, ulica Zivorada Jakovljevica je u katastrofalnom stanju, kao i Vojvode Stepe od raskrsnice sa tom ulicom do Zabranske. Onaj ko nije upoznat sa tim kraterima moze ozbiljno da osteti svoje vozilo, a ako je zaista neoprezan, moze doci i do nesrece. Takvo stanje je vec vise meseci, ne znam sto se cekalo da zakrpljenje tih rupa bude kada i ova rekonstrukcija.
 
direktor":2a6svl2e je napisao(la):
Bg put zaboravio na kardjordjevu da zavrsi trotare vec mjesecima


Moram da te ispravim, taj asfalt na trotoarima su skinuli pre par dana, a ne dok su sredjivali kolovoz.
 
Sa suprotne strane ulice su skinuli kad i kolovoz imas fotke na ovoj temi u svakom slucaju izmedju skidanja i postvljanja asfalta prolazi previse vremena i kordinacija u toj firmi je jedna velika 0
 
Da, ali ovo sto si okacio su skidali pre par dana :D Za par dana ce jednu stranu pa za par dana onda ovu drugu, znas vec kako ide :D
 
На улазу у Заклопачу почиње гасификација, а центар спреман за асфалтирање. Значи нови асфалт ће раскопавати ускоро..
d3e11b35d8f3973ffad69d7a0a13a40e.jpg
 
Somi mozda kojim slucajem usklade radove ali tesko to je naucna fantastika
 
Trejsi":35c355lr je napisao(la):
direktor":35c355lr je napisao(la):
Bg put zaboravio na kardjordjevu da zavrsi trotare vec mjesecima


Moram da te ispravim, taj asfalt na trotoarima su skinuli pre par dana, a ne dok su sredjivali kolovoz.

da, to se radi, doduše, malo sporije ali ide...

Savski venac je imao neprestane pritužbe građana na stanje trotoara skroz od obližnje tramvajske stanice pa sve do dolaznih perona BAS-a ka Simpu.

Direkcija za puteve Grada je obavestila opštinu pre tri meseca da je naš predlog usvojen i da će ta čitava pešačka zona biti uređena, što je očito i započeto.
 
Beograd: Obnovljene ulice prepune kratera
N. Vukić | 29. april 2015. 23:50 | Komentara: 14
Iako potpuno rekonstruisane, mnoge saobraćajnice posle samo nekoliko godina u očajnom stanju. Najsvežiji primeri Požeška i Savska, čak i Bulevar

bg-RUPE-4_620x0.jpg


PRESTONIČKE saobraćajnice prepune su rupa i ulegnuća, iako su neke od njih relativno skoro obnovljene. Razlog su "fušerisanje", zakidanje na materijalu, kao i nadzoru koji izvođačima gleda kroz prste. Slika i prilika nedomaćinskog ponašanja su krateri i pukotine u Požeškoj, Savskoj, ali i u mnogim drugim rekonstruisanim ulicama u Beogradu.



Glavna ulica na Banovom brdu završena je pre pet godina, a osim kolotraga, asfalt "krase" i rupe, koje su "zinule" naročito pored tramvajskih šina. U ništa boljem stanju nisu ni trotoari.

- Asfalt je veoma brzo propao. Kad vozim, strogo izbegavam traku gde su tramvajske šine jer su rupe i neravnine pogubne za auto - žali se Saša Živković. - Kada se iz Blagoja Parovića uključujem u Požešku, tu je najgore, jer su se otvorile rupe, a i asfalt pored šina je utonuo pa su one izdignute i auto poskakuje kao da vozim preko oranja.

I u Savskoj ulici, godinu dana ranije otvorenoj, koja je proširena i obnovljena, krateri često iznenade nespremne vozače, a na slalom ih posebno teraju šahtovi utonuli u kolovoz. Ni u Bulevaru kralja Aleksandra nije sve pod konac, osim asfalta zamerke idu i na račun neravnog trotoara.

RADILA FIRMA "SVITELSKI"
PREMA dostupnim podacima, rekonstrukcija Požeške ulice koštala je skoro 900 miliona dinara, a izvođenje radova povereno je austrijskoj firmi "Svitelski". Isti majstori bili su zaduženi ranije i na rekonstrukciji Autokomande.
Minimalan garantni rok za izvedene radove za puteve javnog saobraćaja je pet godina, a za auto-put, kao i puteve prvog, drugog i trećeg reda - tri godine. I izvođači kao da se strogo pridržavaju da poštuju izreku "drži vodu dok majstori odu". Jer čim istekne ovaj minimum, a često i pre toga, "šavovi" počinju da pucaju.

Ostaje nam samo da se nadamo da će drugačije biti u Vojvode Stepe...

GORNjI SLOJ OD 15 CENTIMETARA

STANDARD za gornji noseći sloj asfalta je 15 centimetara, a završni habajući - od pet do šest. Minimalna cena jednog centimetra asfalta po kvadratnom metru puta je od 1,6 evra za noseći do 1,8 za habajući, mada ima i skupljih do 2,5 evra.

DESET KILOMETARA 120.000 EVRA

IZLIVANjEM tanjeg sloja asfalta, za tek jedan centimetar, na deset kilometara puta, moguće je zaraditi od 60.000 do 120.000 evra. S ozbirom na to koliko se ulica godišnje sanira i rekonstruiše, ova crna smesa dobro može da napuni džepove.

bg-RUPE-1.jpg


http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... ne-kratera

rijec odrzavanje u srb jeziku nepsotji
 
Autobuska stanica na autoputu ispod Antifašističke borbe (prijavio gospođi Nadi iz Beograd puta)

img0259.jpg


img0260.jpg


Pločnik na trotoaru u Bulevaru Zorana Đinđića ispred broja 8A (prijavio Komunalnoj inspekciji NBG preko neta)

img0327.jpg


img0330.jpg
 
Предложио сам Путевима Србије да преместе дебилно постављену и заклоњену таблу са натписом "Заклопача" на Смедеревски пут јер је логично да ту буде да би људи знали где је Заклопача, а они су одговорили ово :kafa:
Screenshot%2024_zps9vbcioo1.png

Те две које су обећали ће колко-толко побољшати стање..
 
B.Gajić":3fvdczlu je napisao(la):
Savski venac je imao neprestane pritužbe građana na stanje trotoara skroz od obližnje tramvajske stanice pa sve do dolaznih perona BAS-a ka Simpu.
Direkcija za puteve Grada je obavestila opštinu pre tri meseca da je naš predlog usvojen i da će ta čitava pešačka zona biti uređena, što je očito i započeto.

Cenim angažovanje opštine na sređivanju pešačkih koridora u Karađorđevoj, ali nažalost krajnji rezultat je ipak slab i neoptimalan, zbog naše poslovične nekoordinacije raznih organa.

Šta se desilo: nakon što su sanirani najgori, stvarno ruinirani delovi trotoara u Karađorđevoj, Beograd put je kampanjski nastavio da guli sav trotoar celom dužinom ispred autobuske stanice, tamo gde uopšte nije propao, tek da se potroši asfalt budžetiran za ovaj posao. A na samom kolovozu raskrsnice oko tramvajskih šina ka mostu Miladina Zarića, sve nevešte privremene zakrpe, neravno kao iscepana krpa. Tuga.

A što je najgore, u parku ispred BAS dolaznog perona i Simpa betonske staze su potpuno razrovane i voda se zadržava celom širinom praveći jezera. E tu krivim pre svega opštinu Savski venac, koja je pritužbe građana da čovek ne može normalno proći Karađorđevom ka BAS-u i Simpu mehanički obradila tako što je namolila Direkciju za puteve da se reasfaltira trotoar, na šta je spucano duplo više asfalta nego što je moralo, a niko nije pronašao rešenje sa nadležnima iz zelenila da se zatrpaju jezera na pešačkim stazama u parku.

I kao, time će "...čitava pešačka zona biti uređena". Eto, ovo je mali ali maksimalno ilustrativni primer kako administracija reši pola problema i pritom potroši pare dovoljne za rešavanje celog problema, to je generalni modus funkcionisanja skoro svih nadležnih u gradu i državi i zato nam grad i država u poređenju sa svakim drugim mestom koje posetim (a često putujem) ovako depresivno i izgledaju.
 
stanislaw":192s8kes je napisao(la):
B.Gajić":192s8kes je napisao(la):
Savski venac je imao neprestane pritužbe građana na stanje trotoara skroz od obližnje tramvajske stanice pa sve do dolaznih perona BAS-a ka Simpu.
Direkcija za puteve Grada je obavestila opštinu pre tri meseca da je naš predlog usvojen i da će ta čitava pešačka zona biti uređena, što je očito i započeto.

Cenim angažovanje opštine na sređivanju pešačkih koridora u Karađorđevoj, ali nažalost krajnji rezultat je ipak slab i neoptimalan, zbog naše poslovične nekoordinacije raznih organa.

Šta se desilo: nakon što su sanirani najgori, stvarno ruinirani delovi trotoara u Karađorđevoj, Beograd put je kampanjski nastavio da guli sav trotoar celom dužinom ispred autobuske stanice, tamo gde uopšte nije propao, tek da se potroši asfalt budžetiran za ovaj posao. A na samom kolovozu raskrsnice oko tramvajskih šina ka mostu Miladina Zarića, sve nevešte privremene zakrpe, neravno kao iscepana krpa. Tuga.

A što je najgore, u parku ispred BAS dolaznog perona i Simpa betonske staze su potpuno razrovane i voda se zadržava celom širinom praveći jezera. E tu krivim pre svega opštinu Savski venac, koja je pritužbe građana da čovek ne može normalno proći Karađorđevom ka BAS-u i Simpu mehanički obradila tako što je namolila Direkciju za puteve da se reasfaltira trotoar, na šta je spucano duplo više asfalta nego što je moralo, a niko nije pronašao rešenje sa nadležnima iz zelenila da se zatrpaju jezera na pešačkim stazama u parku.

I kao, time će "...čitava pešačka zona biti uređena". Eto, ovo je mali ali maksimalno ilustrativni primer kako administracija reši pola problema i pritom potroši pare dovoljne za rešavanje celog problema, to je generalni modus funkcionisanja skoro svih nadležnih u gradu i državi i zato nam grad i država u poređenju sa svakim drugim mestom koje posetim (a često putujem) ovako depresivno i izgledaju.


Moram da Vas podsetim da gradska opština kao što je Savski venac u svom mandatu nema nikakvu mogućnost da asfaltira saobraćajnice/trotoare već isključivo i samo interne saobraćajnice u stambenim naseljima - pešačke staze između zgrada u unutrašnjim dvorištima.

Ne znam šta Vam znači "mehanički obradila", možda je trebalo osim dopisa u kome zahtevamo uređenje tih staza nakon pritužbi građana koje su upućene opštini da uz administrativni akt uputimo i nekoliko toplih reči, tugaljivih pogleda ili nešto treće da to ne bude "mehanički". Ironiju i cinizam na stranu, "rešenja" koja navodite jedino i samo mogu da nađu i primene odgovorni inženjeri Direkcije za puteve i preduzeća koje posledično angažuju da izvede posao.

O "modusima" koje pominjete ne mogu da pričam jer nisam angažovan tamo gde se "modusi" uvode ili razrađuju ali mi je, po n-ti put, tužno kad se suočim sa ovom vrstom kritike koja nema ama baš nikakvo utemeljenje u realnosti.

Da, mogli smo u opštini Savski venac i "mehanički" da se oglušimo o molbe građana i čačkajući uši, naprimer, nastavimo da se zgražavamo nad depresivnim izgledom grada i države naspram svakog drugog mesta (koje posećujemo).
 
Vrh