Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Konacno i to da srede samo da neisfusare ,vidis kako je kraljevina dobro radila posao
 
stf":2c2gma19 je napisao(la):
Иначе, нивелацију нису они радили, него је и нивелација калдрме испод таква, што значи да је одвод кишнице квалитетно урадила Краљевина Југославија ...
:violina:
 
dsc03728.jpg

dsc03730.jpg
 
Samo malo unazad na prethodnu stranicu da vas na trenutak korigujem.

Nemojte ljudi, narocito vi od kojih bi trebalo ocekivati obavestenost, preciznost, fokusiranost…
Moj problem sa vasim ostavljanjem primera je to sto vi odmah zakljucujete da je taj i taj grad svuda tako nalickan. Mozete prikazati specificno dobro ili lose uradjen deo, ali ne mozete smatrati da zbog takve slike mi zaostajemo. Potrudite se da zakljucujete samo o projektima ponaosob, izvucenog iz opsteg stanja i samo kao takvog pojedinacnog ga (ne)preporucivati onima koji imaju uticaj na razvoj Beograda. Naravno da svuda u svetu ima brdo lepo uradjenih elemenat grada i da na njima treba da se ucimo, ali da se necemu divimo po generalnoj osnovi i nije vam bas mudro.

Ovo sto ste prikazali u Torontu je neka nedodjija, gde je manje guzve, vise prostora za spektakl. To nije tipicna slika Toronta. Cak na tim slikama nisam ni prepoznala Toronto. Toronto se kao i svaki drugi grad preuredjuje, dok drugi njegovi delovi trule, a bahatost i sporost je svuda prisutna. Projekata ima i dobrih, ali zato ima i plac majke bozije. Najcesce nova izgradnja znaci kvalitet po principu, drzi vodu dok majstori odu. Za finansijsko bogastvo koje Toronto poseduje, kvalitet i vizualnost je na jako niskom nivou. Metro ima dve linije. Tramvaji praistorijski, koce na pesak. Oblakoderi su obicni staklenjaci cijih 50 spratova mogu da izniknu u roku od 2 meseca. Ulice pune rupa i zakrpa. Zagusljivost ogromna, autoput prolazi kroz centar grada. Ocete jos?
 
Svi tramvaji imaju pjesak bili stari bili novi spjeskom se postize ahtezija pir kocenju tj veca sila trenja da nedolazi do proklizavanja
 
Staklena_Wool_nica":2q77d3i8 je napisao(la):
Samo malo unazad na prethodnu stranicu da vas na trenutak korigujem.

Nemojte ljudi, narocito vi od kojih bi trebalo ocekivati obavestenost, preciznost, fokusiranost…
Moj problem sa vasim ostavljanjem primera je to sto vi odmah zakljucujete da je taj i taj grad svuda tako nalickan. Mozete prikazati specificno dobro ili lose uradjen deo, ali ne mozete smatrati da zbog takve slike mi zaostajemo. Potrudite se da zakljucujete samo o projektima ponaosob, izvucenog iz opsteg stanja i samo kao takvog pojedinacnog ga (ne)preporucivati onima koji imaju uticaj na razvoj Beograda. Naravno da svuda u svetu ima brdo lepo uradjenih elemenat grada i da na njima treba da se ucimo, ali da se necemu divimo po generalnoj osnovi i nije vam bas mudro.

Ovo sto ste prikazali u Torontu je neka nedodjija, gde je manje guzve, vise prostora za spektakl. To nije tipicna slika Toronta. Cak na tim slikama nisam ni prepoznala Toronto. Toronto se kao i svaki drugi grad preuredjuje, dok drugi njegovi delovi trule, a bahatost i sporost je svuda prisutna. Projekata ima i dobrih, ali zato ima i plac majke bozije. Najcesce nova izgradnja znaci kvalitet po principu, drzi vodu dok majstori odu. Za finansijsko bogastvo koje Toronto poseduje, kvalitet i vizualnost je na jako niskom nivou. Metro ima dve linije. Tramvaji praistorijski, koce na pesak. Oblakoderi su obicni staklenjaci cijih 50 spratova mogu da izniknu u roku od 2 meseca. Ulice pune rupa i zakrpa. Zagusljivost ogromna, autoput prolazi kroz centar grada. Ocete jos?
Може још !
Стаклена, за песак је Диша у праву.
 
Bgd barem ima par novih tramvaja sa klimom. U Torontu (moto im je "Ride the Rocket"!) ima samo pesak bez klime. A taj pesak je toliko vidljiv iza vozaca, da mozete slobodno kanticu i grabuljice i da pravite zamak.
Ima, ima jos mnooogo toga, ali nema potrebe, valjda ste svesni i nedostataka koliko i dobrih strana.

Nastavite vi gde ste stali, ali samo da vas podsetim na stvarnost.
 
Ima li informacija za kada je planirana rekonstrukcija Bulevara Oslobodjenja od Slavije do Autokomande. Ovo sada je kriminal. Autobusi izbegavaju desnu traku, jer ono više nisu rupe nego krateri na kolovozu. Ako se ne planira u skorije vreme rekonstrukcija, gde može da se pošalje molba/zahtev/peticija da barem pokrpi ona katastrofa?
 
Rekonstrukcija bi, u najboljem slučaju, trebalo da krene polovinom 2014. godine.
 
Koliko sam ja razumeo, sredjivanje ce poceti kada se zavrsi Vojvode Stepe. Znaci ne jos u naredne 2 godine, po mojoj proceni.
 
Marsala Birjuzova sadejstvo gradske cistoce i bg puta u poruznjvanju grada ,vijerovatno i vodovod i parking servis
dsc03710.jpg
 
Гага":2v7e7n5j je napisao(la):
Данас сам послао пријаву Београд путу за онај нестручно постављен саобраћајни знак за жуту траку у Булевару Ослобођења, а коју је Директор снимио. Обећао сам да ћу то урадити, а успут сам пријавио још један аљкаво одрађен посао овог ЈКП. Ево пријаве, а ту су и обе слике. Надам се скором одговору.

"Поштована госпођо Петровић,

Поред похвала Београд путу за неке од урађених радова у Београду, на жалост мора и да се критикује. Овог пута пријављујем нестручно и аљкаво одрађене радове Београд пута.

1)Скоро је постављен саобраћајни знак за жуту траку код „Славије“ у улици Булевар Ослобођења са десне стране гледано у правцу Храма. Како су то ваши радници урадили видећете на слици коју је снимио, баш док су постављали знак, један од наших чланова форума Беобилд, а који је при том вашим људима и рекао да није у реду да тако постављају знак. Предпостављам да је знак постављен по налогу градског Секретаријата за саобраћај, али да буде баш постављен уз само дрво и да при томе се ископа рупа у оквиру кружне земљане баштице, то превазилази све границе. Ем што није естетски лепо, ем показује нестручност, аљкавост и јавашлук, онога ко је дао налог, а и онога ко је постављао овај знак. Мислим да ово није ни по пропису, а сигурно је по принципу „ма само да се уради“. На жалост, при овоме се оштећује и корен дрвета, и то при копању рупе за један од носача знака, а и при постављању бетона за учвршћење носача знака. Вас, као извођаче радова, може и ЈКП Градско Зеленило да тужи за уништавање имовине, али ће се то тешко десити. Зар сам знак није могао да се помери неких 20 цм од ивице кружне баштице према улици или да се поставио мало испред или иза дрвета и опет би знак био видљив.


2) У улици Јурија Гагарина код Бувљака у правцу блокова, а пре семафора, је направљено привременио полукружно окретање, тако да се из ове улице возила која долазе из правца, рецимо Сава Центра полукружно окрећу према Мосту на Ади. Као што ће те видети на слици 0318, ивичњаци на једном делу полукружног окретања нису ни постављени, него су само остављени на земљи !!! Не разумем зашто то није урађено до краја !!! Без обзира што је ово полукружно окретање привременог карактера, док се не уради улазна рампа на УМП из улице Антифашистичке борбе, мислим да би требало да се ови ивичњаци поставе. На тај начин се неће разносити прашина, земља и блато по улици и изгледаће и лепо и фунционално, а и бар коректно одрађено.


Надам се да ће Београд пут одреаговати и поправити ове грешке и недостатке.
Унапре захвалан.

Срдачан поздрав,
Драган ..........."

Кад стигне одговор, поставићу га.


На моју пријаву Београд путу, јуче (четвртак) ми је стигао одговор од г-ђе Петровић, али само за тачку 2.:
Поштовани г. ....,

Што се тиче пријаве која се односи на Улицу Јулија Гагарина, ЈКП „Београд пут“ није изводио никакве радове на овој локацији, није уклањао ивичњаке тако да не може ни да их постави.
Пријаву можете да упутите саобраћајној инспекцији (тел. 3227-241), извођачу или инвеститору ових радова (не располажемо адекватним подацима о томе).

Хвала на разумевању. Срдачан поздрав,
Н. Петровић
Служба за маркетинг и информисање ЈКП «Београд пут»


Зваћу саобраћајну инспекцију, а за тачку 1. није ништа одговорила, а данас ћу јој послати подсетник.
 
Cuj nije beograd put izvadio bas me briga ko je izvadio itako ih placa grad neka odu posloze ivicnjake a onda se izmedju sebe prepucavaju ko je kriv .Jes da im grad duguje 10 mil evra za izvedene radove i da uzimaju kredite za plate i da ih je menadzerisanje ldpa unakazilo
 
dsc03958.jpg

kiosk se jos neda
dsc03957.jpg

vec bahato parkiran mercedes ulica raskopana ali idalje oce da se provuku i pomjeraju znakove
dsc03956.jpg

dsc03955.jpg

postavljeni novi visi i jaci ivicnjaci
dsc03954.jpg
 
HOROR! :notok: zamilsite leti kada se usija asfalt,Beograd put vode ljudi koji mrze Beograd.. :kafa:
 
Taman htedo' da napisem "A koji je ovo deo Beograda?" a onda sam procitao tekstic ispod slika.
 
Eh..tako je trebalo da bude... popločavanje dovoljno debelim kockama ,a ne oranje kraljevića Marka..
 
Hooorrorr!Asfaltgrade,asfaltgrade..tu ce leti da bude+60
 
Vrh