Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Putari rade noću i vikendom!

Ovog leta rekonstruisane su mnogobrojne ulice bez obustavljanja saobraćaja. Svi planirani radovi završeni uz minimalne muke po stanovnike prestonice. Neke ulice se rade češće
bgd-radovi.jpg


OVOGA leta rekonstruisane su mnoge važne saobraćajnice u prestonici, ali tokom radova na kolovozu saobraćaj skoro da uopšte nije bio prekidan, jer su se skoro po pravilu odvijali vikendom i - tokom noći.

- Gradonačelnik Đilas je insistirao na tome da tokom rada ne ometamo saobraćaj i da sugrađani što lakše prolaze kroz grad, a da u isto vreme završimo sve planirane radove - kaže Ivana Vuletić, direktor Direkcije za puteve Beograd. - Grad je postao centar regiona i više se ne može reći da je prazan tokom leta i godišnjih odmora. Čak i kada Beograđani odu na more, turisti dođu u prestonicu, pa su gužve neprestane. Nama je bio cilj da ne ometamo kretanje ljudi i nadam se da smo u tome uspeli.

Gotovo da nema važnije saobraćajnice u gradu u kojoj tokom jula i avgusta nešto nije rađeno. Sanirane su rupe na nadvožnjaku "tobogan" u Radničkoj ulici, asfaltiran trotoar na Brankovom mostu, sređivane ključne gradske raskrsnice Takovske i Svetogorske, kao i Dečanske i 29. novembra.

I proteklog vikenda tokom noći urađena je Ulica Ilije Garašanina. Na Brankovom mostu su zamenjene betonske ploče na pešačkoj stazi, a u Rakovici na mostu preko železničke pruge u Ulici pilota Mihajla Petrovića asfaltiran je kolovoz. Za samo jedan vikend u avgustu rekonstruisana je i raskrsnica na Ušću, Bulevar Milentija Popovića i Mihajla Pupina. Noću je postavljan asfalt i sve je bilo gotovo od petka do ponedeljka!


DOBRA SARADNJA
RADOVA ima na sve strane. - Lep primer dobre saradnje je i gornji deo Ulice gospodara Vučića, gde sada rade ekipe "Elektrana" - kaže Ivana Vuletić. - Oni će završiti posao u narednih deset dana i naše ekipe će, čim oni zatrpaju rov, ostalu polovinu kolovoza dovesti u ispravno stanje.


- Koristili smo svaki vikend u kome je bio smanjen obim saobraćaja na ulicama i bile povoljne vremenske prilike - objašnjava Vuletićeva. - Lepo vreme ćemo koristiti i u narednom periodu kako bismo sredili gradske saobraćajnice. Nažalost, neke ulice, poput raskrsnice Dečanske i 29. novembra moraju da se rade često, jer je opterećenje zbog vozila GSP koja prolaze tuda veliko, a uspon i velike vrućine sve dodatno komplikuju i uništavaju kolovoz. Radovi će se i dalje izvoditi pod saobraćajem svuda gde je to moguće, pa apelujemo na vozače da obrate pažnju na bezbednost radnika.


TERAZIJSKI TUNEL BEZ ZATVARANJA

OVOG leta saobraćaj prvi put nije zaustavljan kada je rađeno redovno čišćenje Terazijskog tunela. Radnici su ovu deonicu čistili tokom deset noći, a čak ni tada nije bio zatvoren ceo, već samo jedna kolovozna traka! Uporedo sa tunelom za jedan vikend kompletno je osvežena i Nušićeva ulica, pa je i ovaj deo grada, prilično važan za saobraćaj, sada kao nov.


ULICE, TROTOARI, KEJ, TERENI...

U NAREDNOM periodu, do jeseni, radiće se stajališta u Ustaničkoj ulici, a do 3. septembra biće završen posao i u Mirijevu i Kaluđerici. Završiće se trotoari u Ulici maršala Tolbuhina i na Lazarevačkom drumu, baš kao i radovi na Zemunskom keju. Takođe, u planu je sređivanje sportskih terena u Bloku 33, koji se rade na inicijativu građana.

Новости
Једноставно сам згрожен овим текстом!
 
Somi303":2g324qvj je napisao(la):
Putari rade noću i vikendom!



ULICE, TROTOARI, KEJ, TERENI...

U NAREDNOM periodu, do jeseni, radiće se stajališta u Ustaničkoj ulici, a do 3. septembra biće završen posao i u Mirijevu i Kaluđerici. Završiće se trotoari u Ulici maršala Tolbuhina i na Lazarevačkom drumu, baš kao i radovi na Zemunskom keju. Takođe, u planu je sređivanje sportskih terena u Bloku 33, koji se rade na inicijativu građana.

Новости
Једноставно сам згрожен овим текстом!

Ti zgrozen, a ja u enigmi, sta po ovim novinama rade kod mene u kraju, glavna ulica Vojvode Stepe pa sve do stare okretnice pre 15 godina postavljeni ivicnjaci na drugoj strani a trotoari tj beton i asfalt nigde vec su sad samo virtuelni trotoari a sa druge strane su neki smesni trotoari od pola metra, o autobuskim stajalistima necu da pricam niti su uredjivani, niti ce biti, jedino ako postoje neki ultra brzi neimari pa za ovih 5-6 dana da prvo izbetoniraju a zatim ''upakuju'' pecurke za stajalista...

Nisam skoro isao ka grockoj, zavrsise li onaj megalomanski projekat od PKB Bolec do Zaklopace prosirivanje na magistralni put?
 
Наравно да нису. За последња 2 месеца поставили су само неке знакове и ништа више. Чекају да се остатак ивичњака које нису ни спојили бетоном распадне или поломи као они у Винчи. На неким деловима нису ни ставили ивичњаке. Ка Гроцкој са леве стране је већи део постављен, а са десне укупно 10 метара :bash:
 
TO je sve od ivičnjaka. Ivičnjaci su postavljani po standardu za magistrale.

To znači da oni nemaju ulogu trotoara, već kišnih kanala, i time zamenjuju dosadašnji srednjevekovni sistem zemljanih kanala. Ivičnjaci se postavljaju samo na potezima gde je putni pojas na višoj koti od završne kote asfalta da bi sprovodili kišnicu. Tamo gde kišnica može da se prirodno odlije sa kolovoza ivičnjaci nisu ni postavljani jer bi smetali i onda bi trebali i slivnici.

Problem kod Smederevca je što nema mašina ni radnika danima a projekat je republički a ne gradski. Smena vlasti i rokada ministarstava su učinili svoje, i sad dok se ne konsoliduju i ne sastave sa mozgom ništa od završetka rekonstrukcije.

Ili je Velja uzeo kintu da reasfaltira nešto u Čačku, ne bi me čudilo.
 
Pitam se da li je ovo uvod u konačno izmeštanje autobusko-trolejbuske okretnice sa Studentskog trga?

Среда, 05. септембар 2012.
Град Београд – Секретаријат за урбанизам

Јавни увид у Нацрт плана детаљне регулације за саобраћајнице: Дунавску, Тадеуша Кошћушког, Дубровачку, тролејбуски и аутобуски терминус, на Дорћолу

Kомисија за планове Скупштине града Београда, на седници одржаној 28.08.2012. године утврдила је Нацрт плана детаљне регулације за саобраћајнице: Дунавску, Тадеуша Кошћушког, Дубровачку, тролејбуски и аутобуски терминус, на Дорћолу, са Извештајем о стратешкој процени утицаја Плана на животну средину, и на основу члана 50. Закона о планирању и изградњи („Службени гласник РС”, број 72/09, 81/09, 64/10 и 24/11)

оглашава

ЈАВНИ УВИД У
НАЦРТ ПЛАНА ДЕТАЉНЕ РЕГУЛАЦИЈЕ ЗА САОБРАЋАЈНИЦЕ: ДУНАВСКУ, ТАДЕУША КОШЋУШКОГ, ДУБРОВАЧКУ, ТРОЛЕЈБУСКИ И АУТОБУСКИ ТЕРМИНУС, НА ДОРЋОЛУ, СА ИЗВЕШТАЈЕМ О СТРАТЕШКОЈ ПРОЦЕНИ УТИЦАЈА ПЛАНА НА ЖИВОТНУ СРЕДИНУ

1. ЈАВНИ УВИД обавиће се у згради Градске управе града Београда, 27. марта бр. 43-45 (сала 2 у сутерену) у периоду од 5. септембра до 5. октобра 2012. године, сваког радног дана од 9 до 18 часова.

2. ЈАВНА СЕДНИЦА Комисије за планове Скупштине града Београда, одржаће се у згради Градске управе града Београда, 27. марта бр. 43-45 (сала 2 у сутерену), 23. октобра 2012. године, у 13 часова. У току јавне седнице, сва присутна физичка и правна лица која су поднела примедбе у вези са Нацртом плана у писаном облику, могу образложити примедбе пред Комисијом за планове Скупштине града Београда.

3. Заинтересована лица могу током јавног увида своје примедбе на планирана решења писмено доставити Секретаријату за урбанизам и грађевинске послове, 27. марта бр. 43-45, најкасније до 5. октобра 2012. године.

Izvor: Grad Beograd
 
Prosiruje se stajaliste sajam vrijdni bg putari u zadnje vrijeme. Homer od nacrta plana do relaizacije toliko ce save da se ulije u dunav nemas predstave :)
 
Veljka Lukica-Kurjaka,
par slicica od stare okretnice na dole do JNA.
34t5u6t.jpg


n4jpk7.jpg


2cpew3n.jpg


Ima jos par komada ali mi se tinypic zabagovao i nece da prikaze.

Evo ga

2vijy4n.jpg


2djs2sk.jpg


5d41g7.jpg
 
Da vidimo kako radi beograd put malo dobro malo lose novi znakovi za osnovce i kao po obicaju ostavljen krs za sobom :bash:
dsc02693.jpg

dsc02841.jpg

dsc02850.jpg
 
Zašto su srpski putevi puni rupa

Beograd -- Decenija eksploatacije pokazala je da su radovi na brojnim putevima debelo preplaćeni. Oštećenja na kolovozu se pojavljuju već za dve-tri godine, pišu Novosti.

Srbija je u prethodnoj deceniji za gradnju puteva dala 1,5 milijardi evra. Hrvati su dali tri puta više. Međutim, razlika u kvalitetu saobraćajnica sa onima u regionu, definitivno, ne može da se opravda narodnom - “koliko para toliko muzike”.

Standardi za auto-puteve su isti, što znači da je dobar deo radova izvedenih u Srbiji preplaćen, odnosno za uloženi novac dobili smo loš kvalitet, a zakonski okvir je takav da krivca nema.

Od Rijeke do Batrovaca nema nijednog kolotraga, gotovo nijedne zakrpe. Odlična vertikalna i horizontalna signalizacija. Tuneli besprekorni. Posle ugodnih gotovo 600 kilometara auto-puta, prelazi se granica. Trese se auto na deonici Šid - Beograd, koja je pre pet-šest godina obnovljena. Zakrpa do zakrpe.


Kroz rehabilitaciju auto-puta ne menjaju se geometrijske karakteristike, već se radi zamena dotrajalih slojeva asfalta. Ako se posao odradi kako nalažu propisi, onda pukotina, udarnih rupa i kolotraga ne sme da bude u periodu od deset godina. To je, naime, vek trajanja rehabilitovanog auto-puta. Ali, ako se već posle tri godine pojave oštećenja, onda je primenjena loša tehnologija, ugrađeni nekvalitetni materijali ili loše izvedeni radovi.

Garantni rok koji se predviđa ugovorima je dve do tri godine i u tom periodu svaku nepravilnost koja se uoči na putu uklanja izvođač, a nakon isteka tog roka održavanje preuzimaju “Putevi Srbije”. I tako posle pet godina mogu da se pojave pukotine, udarne rupe, a da odgovornih nema.

"Održavanje puteva u Hrvatskoj ili Mađarskoj se radi po najvišim normativima tako da saobraćajnice ne izgledaju kao zakrpljene pantalone, već pružaju sigurnost i udobnost. Kod nas se sanacija na dobrom delu putne mreže vrlo loše radi. Firme koje izvode te radove su pretežno nereferentne ili rade kao podizvođači firmama koje su ugovorile poslove po damping cenama, što se odmah odrazi na kvalitet radova, probijanje rokova i dodatne troškove. Samo sedam odsto puteva u Hrvatskoj su radili stranci, a sve ostalo domaća operativa, a kod nas je suprotno", kaže Goran Rodić iz PKS..

Najbolji primer loše izvedenih radova je leva traka auto-puta od Beške do Beograda. Izgradnja ovog dela Koridora 10 završena je 2003. godine, a habajući sloj asfalta udaren je godinu dana kasnije. I nakon samo dve godine pojavile su se pukotine, koje su izvođači zakrpili takozvanim grafitnim trakama. Za ovu sramotu niko nije odgovarao, a nadležni su se pravdali time da izvođač nije mogao da popravi sve ono što je prethodni - konzorcijum “Rast” nestručno odradio na trasi.


"Oko 30 odsto vrednosti Srbije je u putevima. Niko ne može da ugovori radove tako da put ne bude ravan. Dakle, za sve što se ne odradi kako je ugovoreno, izvođača treba naterati da posao radi iznova, naravno o svom trošku. Ulica kralja Milana u Beogradu je najbolji primer kako se poštuju propisi i kako domaća operativa zna posao", kaže prof. dr Milan Vujanić sa Saobraćajnog fakulteta.
 
. . . izvođaća treba naterati da posao radi iznova, naravno o svom trosku. . .

a u odosmo u smehoteku :laugh: :lool: :laugh:
 
у среду сам прошао туда и улица је била раскопана, са шахтама које штрче, а они се сетили сутра да асфалтирају. ма нису ни морали, могли су да оставе да стоји још месец дана
 
Vitezova karadjordjeve zvijezde male jedino oboreni ivicnjaci na pjesackom ostalo djeluje ok i sahtove su iznivelisali
Cak su i stajaliste obiljezili horizontalna signalizacija :!:
dsc02960.jpg

dsc02961.jpg

dsc02962.jpg

dsc02963.jpg

dsc02964.jpg

dsc02965.jpg
 
Snail squad је богу хвала коначно почео да асфалтира Смедеревски пут. Ево да се
krsti.gif
па нека нам је бог у помоћи.
 
Црнотравска улица на раскрсници са Борском код Бањичке пијаце.

Како ово назвати!?!?!?
2lvft5e.jpg

Обај сливник је очигледно јако дуго у оваквом стању. То доказује уништен тротоар и ивичњаци услед потреса које изазивају препуни аутобуси упадом у ову јаму,
 
Somi303":1pizdgu1 je napisao(la):
Snail squad је богу хвала коначно почео да асфалтира Смедеревски пут. Ево да се
krsti.gif
па нека нам је бог у помоћи.
Dajte neke slike grocanci, inace ne verujem :p Da podsetimo, radove na smederevcu su poceli u avgustu prosle godine, dakle pre 13 meseci.. I ne, ne pricamo o izgradnji obilaznice, vec o rekonstrukciji nekoliko kilometara regionalnog puta :mrgreen:
 
А знате ли када су почели да асфалтирају? У суботу у 8 увече..... :lool:

Ја тешко да ћу моћи да фоткам, одлазим на шљаку ујутру док је мрак и враћам се када падне мрак....ако се извучем раније биће фотки......
 
Pa sta su asfaltirali 200m kod plantaza Bolec i to uopste nije zavrsni sloj nego podloga. Skroz neravno, cak asfalt i ne ide do ivicnjaka.
Znaci nista. Ali si nesto raskopali, malo dalje, nemam pojma sto.
 
Гага":una62mjp je napisao(la):
Uzegli Zejtin":una62mjp je napisao(la):
Малопре сам на 2765-382 (телефон за пријаве ударнух рупа Београд путу) пријавио следеће:

1. Утонулу закрпу (копан канал паралелно са пешачким па закрпа утонула) на углу Марка Челебоновића и Др Хуга Клајна;
2. Исто то на углу Рашка Димитријевића и Љубинке Бобић;
3. Рупу на углу Љубинке Бобић и Бежанијских илегалаца

Такође, Секретаријату за саобраћај је пријављено на 30-38-837 и бангаво подешено условно десно на углу Марка Челебоновића и Норвешке. Видећемо шта ће од тога бити. :)

Мој комшија Ужегли ми сигурно неће замерити, али пошто га нема на форуму већ дуже време, да кажем (напишем) везано за пријаве које је упутио.

1. Још увек закрпа није сређена. Улегнуће је баш утонуло, па сви градски аутобуси који овуда пролазе, морају да успоре. Чуди ме да се и они не жале !
2. Сређена закрпа
3. Није још сређено !
4. Још увек је бангаво !
Под бројем 1. улегнуће је КОНАЧНО сређено
Остају тачке 3. и 4. још несређене ! :notok:
 
Vrh