Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

442doBGD":2j41ruuu je napisao(la):
Nurko7000":2j41ruuu je napisao(la):
Ali zato Kralja Petra stoji raskopana već mesecima... NIŠTA nije odrađeno osim što je raskopana ulica.

Isto tako, kandelabri koji su postavljeni u okolnim ulicam su izgleda postavljeni samo kao ukras, a ne kao rasveta jer i oni već mesecima stoje ugašeni...
Hej, nemoj tako. Kralja Petra se radi (jako sporo, ali se radi). Otprilike svakih nedelju dana se pomeraju jednu raskrsnicu naniže.

Jedino ako misliš na samu raskrsnicu sa "knezom", jer ja mislim na obnovu kaldrme nizbrdo ka Dorćolu.
 
GOJE":1uk82uuq je napisao(la):
442doBGD":1uk82uuq je napisao(la):
Nurko7000":1uk82uuq je napisao(la):
Ali zato Kralja Petra stoji raskopana već mesecima... NIŠTA nije odrađeno osim što je raskopana ulica.

Isto tako, kandelabri koji su postavljeni u okolnim ulicam su izgleda postavljeni samo kao ukras, a ne kao rasveta jer i oni već mesecima stoje ugašeni...
Hej, nemoj tako. Kralja Petra se radi (jako sporo, ali se radi). Otprilike svakih nedelju dana se pomeraju jednu raskrsnicu naniže.

Jedino ako misliš na samu raskrsnicu sa "knezom", jer ja mislim na obnovu kaldrme nizbrdo ka Dorćolu.
MIslim na deo od Cara Lazara preko Knez Mihailove do negde ispred restorana Tribeca. Taj deo stoji raskopan mesecima...
 
Јул10
DSC_4830.jpg


DSC_4808.jpg
 
Ulica Kralja Petra pod pločama do kraja građevinske sezone

U delu ulice Kralja Petra, od zgrade Narodne banke do raskrsnice sa Knez Mihailovom, radovi će biti okončani do kraja letnje građevinske sezone. Kao i u čitavoj zoni, i ovde će biti postavljene granitne ploče.

Prema rečima Ivane Vuletić, direktorke Direkcije za puteve, posao se malo odužio zbog stečaja u firmi dobavljača granitnih ploča, ali sada se iznašlo rešenje i nastavilo s radom, pa je raskrsnica sa Knez Mihailovom ulicom već pod pločama. Kada bude sve završeno, „Zelenilo – Beograd”, zasadiće rastinje u dve novoformirane velike žardinjere, pa će deonica postati još jedna pešačka „oaza” u centru grada. U donjem delu ulice, gde je dozvoljen saobraćaj, u narednom periodu obaviće se „pretres” sitne, kamene kocke, tačnije zameniće se one dotrajale.

U zoni Knez Mihailove ulice ranije su popločane Rajićeva, Čika Ljubina, deo Vuka Karadžića, Zmaj Jovina, Obilićev venac, Laze Pačua, Marka Leka i 1.300 kaplara, te Nikole Spasića i Uskočka. Sređivanje ovih ulica pratilo je i obnavljanje signalizacije, kao i postavljanje tabli sa informacijom o ulazu u pešačku zonu.

Ulica Kralja Petra jedna je od najstarijih beogradskih ulica Pretpostavlja se da su u njoj (pored sadašnje zgrade Narodne banke Srbije) u 1. i 2. veku naše ere bili rimski forum, bazilika i terme. U 19. veku u ovoj ulici nalazila se prva zvanična beogradska apoteka i prvi gradski hotel „Kod jelena”.
 
Mogli bi kada vec rade bulevar da skinu kaldrmu kod cvetka,ima je samo od raskrsnice sa bulevarom do vjekoslava kovaca,hajde da se nadovezuje na nesto ali ovako je skroz bez veze.
 
Aaaaa nemoj da mi diraju kaldrmu! :) Polako ali sigurno pustose grad kada je kaldrma u pitanju, i ako bi bilo prelepo da je par ulica u centru pod kaldrmom.
 
Na celu dorcolsku padinu treba vratiti kaldrmu, sve ulice izmedju Francuske, Uzun-Mirkove, Tadeusa, i Dusanove. A trotoare od granitnih ploca kao u Knezu. Behaton STOP.
 
sinoć sam prošao uglom kneza i kralja petra i čini mi se da je popločavanje prilično isfušerisano, posebno po pitanju manjih kamenih kocki koje su postavljene nekako nakrivo i još buđavo isečene. doduše bio je mrak :D
 
koja je poenta poplocavanja u onoj ulici od cesme i akademije nauka koja ide ka palasu kad tu ima neki parking u bloku zgrada pa svi parkiraju i unutra a i po ulici.jasno je da ovi koji se parkiraju po ulici krse zakon ali ovi sto rade u toj ustanovi pa parkiraju tamo prelazeci mermerne ploce?Zar ne bi trebalo ukinuti taj parking il tako nesto?
 
to sam i ja pominjao pre koji mesec, pa su mi rekli (na forumu) da je to parking sanu. neviđeno je glupo
 
Da, to je parking SANU u kome se parkira oko 20tak vozila. Neviđeno je glupo iz više razloga. Kao prvo, tu se može napraviti zgrada sa podzemnim parkingom (u koji se može ulaziti čak iz te ulice kod Palasa (npr. direktno iz neprikladno imenovane ulice cara Lazara).... Kao drugo, izgradnja te zgrade bi bila profitabilna za SANU.. ali - avaj.

Na kraju krajeva, dobro privremeno rešenje bi bila rampa na početku te ulice sa čipom koji bi imali zaposleni SANU i taj nesretni čuvar u toj kućici kome je jedino zaduženje da diže tu rampu.. .
 
Dobar predlog jovanome mada znajuci nase nista od toga,jedino kada izgrade metro kome ce skoro sigurno biti stanica akademija u toj ulici pa ce morati da nekako ukinu taj parking ili uvedu podzemni pristup iz ulice kod palasa.
 
9. avgust 2010.
Beograd: Zatvorene još dve ulice

12256624984c5fc418bd2e7814364039_extreme.jpg


Zbog početka radova na popravci kolovoza, kao i na proširenju i popločavanju trotoara već nekoliko dana za saobraćaj su zatvoreni delovi Balkanske i Ulice Svetozara Markovića.

Ukoliko sve protekne po planu, saobraćajnica u Balkanskoj ulici na potezu od raskrsnice sa ulicom Gavrila Principa do ugla sa Ulicom kraljice Natalije biće zatvorena sve do 2. septembra.

- Trenutno skidamo kocke sa kaldrme kako bismo poravnali put koji je u ovom delu dosta oštećen i ima puno rupa. Malo nas je kiša omela, ali za sad sve ide po planu – pričaju radnici i dodaju da nakon završetka radova Balkanska će imati isti izgled kao i pre početka rekonstrukcije.

Istog dana kad i radovi u Balkanskoj počelo je proširenje i popločavanje trotoara u ulici Svetozara Markovića. Kako kažu radnici, ova saobraćajnica će biti zatvorena do 22. avgusta i to na potezu od Krunske do Njegoševe ulice.

- Skinuli smo već asfalt sa jednog dela trotoara i to na uglu sa Mišarskom gde već skoro mesec dana radimo na postavljanju nove kolovozne konstrukcije – pričaju radnici JP „Beograd put”.

Za razliku od Mišarske u kojoj je očigledno da će saobraćaj biti potpuno obustavljen sve do završetka radova, u ulici Svetozara Markovića 6. avgusta oko 14 sati reporter „Blica” zabeležio je, ipak, automobile koji su se nesmetano kretali ovom saobraćajnicom ka Ulici srpskih vladara. U to vreme u ulici nije bilo ni mašina, a i radnici su se već razišli.
Izvor: www.b92.net
 
Pančevački most je završen u ovom današnjem obliku 1958. Zašto najzad ne naprave onaj mali deo petlje koji omogućuje skretanje za Pančevo bez presecanja pravca od Karaburme (Višnjička) ka gradu. Pravac prema Pančevu je važan i opterećen jer tu su i Krnjača, Borča, Ovča i dr.
 
Тај одговор је једноставан, чека се стогодишњица прве изградње. Будући да градска управа воли округле датуме
пре две године су усвојили план детаљне регулације за рампе дакле 50 година након реконструкције. Први следећи јубилеј је 100 година 2035, па нестрпљиви нека сачекају.
 
dedinje":3hey6xrs je napisao(la):
Pančevački most je završen u ovom današnjem obliku 1958. Zašto najzad ne naprave onaj mali deo petlje koji omogućuje skretanje za Pančevo bez presecanja pravca od Karaburme (Višnjička) ka gradu. Pravac prema Pančevu je važan i opterećen jer tu su i Krnjača, Borča, Ovča i dr.
Bas sam juce prosao peske pancevackim mostom i video tu nezavrsenu petlju a takodje i pristupne saobracajnice sa strane starog bgd-a cekaju kraj ump-a 2100 i neke...


Inace most se klati na nekim mestima manje a na nekim imate osecaj kao da ste na trambolini.Da ne pricam o tome sto ima neka mala kucicia na onom mestu predvidjenom za drugi kolosek,covek ima i bastu punu suncokreta :)
 
Koliko sam razumeo, samo treba iz pravca 29. Novembra umesto da put skrene levo preko postojeceg puta iz suprotnog smera, podigne se iznad njega i par desetina metara kasnije prikljuci na most. Ovo nije tesko uraditi, samo treba para :D
 
Ne samo to, nego i iz smera Pančeva postoji patrljak rampe za direktan silazak na Dunavsku ulicu, što bi otpušilo čep koji stvara teretni saobraćaj. Takođe iz Dunavske bi trebalo da postoji priključak za tu rampu koja bi prihvatala saobraćaj koji se penje na most. To je toliko zdravorazumski da je prosto nelogično da će se skoro desiti, kao i većina stvari u ovom gradu (Njile, moram da ti preuzmem depresivnu štafetu za trenutak :laugh: )
 
Stanari Misarske skupljaju potpise protiv pretvaranja njihove ulice u zonu usporenog saobracaja, tj. integrisanu ulicu. Kazu da nije bezbedno i zele trotoar odvojen od kolovoza. Mislim da ce Grad iskulirati njihov zahtev. Ali, opet je lose sto je odnos sa gradjanima toliko zakazao da niko tim ljudi nije tacno objasnio sta takav koncept ulice zapravo znaci. Mada, i da je tako, imajuci u vidu nas tradicionalni otpor prema novotarijama, opet bi se nasla neka kriticna masa koja bi u tome videla nesto sumnjivo.
 
opet stoji da je malo nejasno kako očekivati od tradicionalno bahatih bg vozača da poznaju i što je još bitnije poštuju koncept zone usporenog saobraćaja
 
Vrh