Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Đure Jakšića danas:
mcqfxw.jpg
 
cool dobro je da nije behaton(valjda se tako zove)Odlično izgleda i Vuka Karadžića i ostale u komšiluku. :)
 
Odlicno za sada izgleda ovo uredjenje okolnih ulica knez mihajlove.
Primetio sam da su i ljudi poceli da sve vise koriste i te obnovljene ulice, tako da se i nove radnje otvaraju u njima sto je za svaku pohvalu.
 
Ima logike - ljudi će pre da prolaze ulicom ako MOGU da prođu njom, bez preskakanja kola :kk:
 
Mozda da se neko iz Beobuilda raspita kod nadleznih da li se planira postavljanje stupica na ulaze u renovirane ulicice poput Cika Ljubine, buduci da su ljudi vec poceli da parkiraju tamo .:/
 
Ehh kada bi i Kralja Petra poplochali :/

Nadam se da je u planu poplochavanje Kralja Petra,bar u onom delu oko Kneza do Cara Lazara s jedne strane,i ka Uzun Mirkovoj(?) s druge strane.
To ni na koji nachin ne bi smetalo saboracaju.
 
^^^ U planu je, upravo taj deo koji si i naveo, od Cara Lazara do Uzun -Mirkove. S tim što bi valjalo promeniti deo ploča u Kneza Mihaila u visini ulice gde se seče sa K.Petra jer nisu od granita. Naime, kada je 1987. rekononstruisana Kneza Mihaila, raskrsnica tadašnje Ulice 7.Jula a sada K.Petra je bila ostavljena za saobraćaj pa je tek kasnije i tu ukinut saobraćaj a to parče popločano nekom imitacijom granita.
 
Poplocavanje sire pesacke celine "Knez Mihailova" je u svakom slucaju u planu i radi se po etapama. Tako ce na red dolaziti ulica po ulica odk kompletan posao ne bude zavrsen.
 
Možda će ovo zaslužiti posebnu temu:

Još dve trake u Bulevaru kralja Aleksandra
Konačno rešenje zavisi od metroa
Autor: Dragana Krstić | Foto:j. vučetić | 26.11.2008. - 10:19

Od Cvetkove pijace pa do Ustaničke ulice, mnogi objekti, najverovatnije, će biti srušeni, ukoliko bude usvojen Nacrt plana detaljne regulacije saobraćajnice Bulevar kralja Aleksandra. To se međutim, može očekivati tek kad počne izgradnja metroa i proširenje Bulevara koje ovaj Nacrt predviđa.
2hdsnk2.jpg

Prema idejama urbanista, Bulevar kralja Aleksandra treba da bude širok oko 40 metara. Njegovo proširenje neće dovesti do većih promena na delu do Cvetkove pijace, ali će odatle do Ustaničke ulice mnogi objekti morati da budu srušeni.
Javni uvid i u Nacrt plana detaljne regulacije Bulevara kralja Aleksandra, između ulica Mite Ružića i Žabljačke (okolina fabrike“Kluz”) nedavno je završen. Ovaj plan, koji obuhvata teritoriju Mesne zajednice „Zeleno brdo“, jedini je na Zvezdari u čiji prostor, kao granica, ulazi i saoraćajnica Bulevar kralja Aleksandra. Zbog toga je opština Zvezdara uputila primedbu Komisiji za planove na granice ovog plana.
- Tražili smo da se deo bloka, u kome je sada tramvajska okretnica, izuzme iz predloga plana zbog još nepoznatog rešenja saobraćajnice Bulevar kralja Aleksandra – kaže Jelka Dakić, arhitekta opštine Zvezdra.
Ona ističe da je ovo prvi put da je Bulevar ušao u granicu nekog plana. Prema planu, rušiće se ceo blok uz ovu centalnu gradsku saobraćajnicu, pa čak i zgrada u kojoj je sada diskont „Delta sporta“ kod stare okretnice tramvaja. Od broja 363 do broja 389 planirano je rušenje svih objekata. U Opštini smatraju da može da dođe do izmene ovih rešenja i zbog toga su zatražili od Komisije za planove da se iz Nacrta plana detaljne regulacije izuzme nova trasa Bulevara. U Centru za planiranje urbanog razvoja, koji je i obrađivač plana, kažu da je taj Nacrt plana gotovo završen, ali da završetak posla usporavaju polemike stručnjaka oko metroa.
- Nacrt je u proceduri duže nego što je očekivano zbog metroa. Prema nacrtu plana, sredinom Bulevara kralja Aleksandra treba da prođe metro. Još se ne zna da li će to biti laki šinski ili klasični metro, ukopan celom površinom ili samo na određenim delovima. Sve to se još razmatra. Nacrt je napravljen na osnovu rešenja koje predviđa laki šinski metro koji je na delovima koji su gusto naseljen u centru pod zemljom, a na ređe naseljenim je iznad zemlje - kaže za „Blic“ arhitekta Milan Popović, rukovodilac izrade plana u Centru za planiranje urbanog razvoja.

Rušenja su neminovna
Za nekoliko konkretnih objekata iznad pijace „Đeram“ već se zna da su određeni za rušenje. Plan predviđa rušenje sa obe strane Bulevara, mada su se urbanisti, kako kažu, trudili da, ako već rušenja mora da bude, da to bude uglavnom sa jedne strane. Kad rušenje počne, biće to veliki izdatak za grad, jer raseljavanje mnogo košta. Koliko će ljudi morati da se raseli još se ne zna. Model eksproprijacije nije urađen. Ima i nelegalno sagrađenih objekata koji neće dobiti naknadu.

„Pun blok“ ispod Bulevara
U Centru za planiranje urbanog razvoja ovih dana se radi i na planu detaljne regulacije područja između Bulevara kralja Aleksandra i Ulice Živka Davidovića, koje je poslednjih godina postalo veoma interesantno za investitore stambenih objekata. Kako smo nezvanično saznali, osnovna izmena biće u tome da će zona individualne stambene izgradnje biti po sistemu „pun blok“, što znači da će zgrade moći da se grade u nizu, bez posebnog rastojanja među njima i na celom placu, a ne kao do sada najmanje tri metra od ulice.


Izvor: Blic
Link: http://www.blic.rs/beograd.php?id=67294
 
To se međutim, može očekivati tek kad počne izgradnja metroa i proširenje Bulevara koje ovaj Nacrt predviđa.
a posto ce taj 'metro' da se 'gradi' prvo od vuka nanize, bulevar ce se 'urediti' kad na vrbi rodi ananas...
 
Vuka Karadžića:
ejifck.jpg

Postavljene su žardinjere, a ove zaštitne ''korpe'' za drveće ne treba da zavaraju, tu su samo u f-ji zaštite kablova za kandelabre :)
 
Ako cemo iskreno, taj deo Bulevara od Cvetka na gore, em shto nije bulevar,em shto vishe lichi na kasabu tek izashlu iz osmanskog carstva nego shto odaje utisak da ste u jednoj metrolopli.

Tako da sam ja i za poshirenje i za rushenje i za zidanje kavlitetnih,lepih zdanja kakve bulevar i zasuluzuje!
 
Odlicno! :) (za V. Karadzica)

@ Vlada
E, bio je taj plan negde ovde postavljen. U principu, prema planu je trebalo krenuti sa Cika Ljubinom ulicom, pa onda nastaviti ulicu po ulicu dok se ne stigne do Kalemegdana. Prema planu bi K. MIhailova i sve ulice koje je seku bile pasecka zona, Vasina bi bila kao polu-pesacka zona, kao i Obilicev Venac (od Garaze pa prema Tanjugu) itd.
 
Na teritoriji opštine Grocka do sada je asfaltirano više od 150 ulica
Novi sjaj ulica
Autor: D. Majstorović

Radove na asfaltiranju ulica u opštini Grocka u naseljima Leštane i Zaklopača obišao je juče gradonačelnik Dragan Đilas, koji je tom prilikom rekao da postoji veliki broj delova Beograda koji nemaju osnovne infrastrukturne uslove za život, kao što su vodovod, kanalizacija, asfalt i to je nešto čime ne možemo da se ponosimo.


- Prošlo je puno vremena kada su opštine nazivane prigradskim i kada se u njih nije investiralo. Ljudi koji žive u njima deo su Beograda, ali do sada oni nisu imali taj osećaj. Trenutno na teritoriji opštine Grocka radimo 20 ulica, kada ih završimo nastavljamo dalje i u sledećoj godini priključićemo i druge nekadašnje prigradske opštine. Očekujemo da ispunimo ono što smo obećali, a to je da nema nijedne neasfaltirane ulice na teritoriji Beograda - istakao je Đilas. On je dodao da ukupna vrednost radova za asfaltiranje ulica u Grockoj iznosi oko 160 miliona dinara, a do sada je urađeno više od 150 ulica.

U naselju Leštane u toku je priprema za asfaltiranje Prvomajske ulice duge 300 metara i ulice Save Kovačevića duge 2.500 metara, radovi su počeli u prvoj polovini novembra i do sada je završeno oko 70 odsto, vrednost radova je 31 milion dinara. Dok su u naselju Zaklopača, koje ima oko 2.300 stanovnika, započeti radovi na asfaltiranju puta dugog 1.500 metara, koji vodi od centra naselja do groblja, a prolazi pored škole i crkve.

Nakon obilaska radova na asfaltiranju ulica, gradonačelnik Đilas održao je sastanak sa predstavnicima opštine Grocka, na kome su glavne teme bile kanalizaciona mreža, nastavak asfaltiranja ulica, kao i problem dugovanja koje je prethodna vlast ostavila, a koji iznosi više od pet miliona evra. Takođe je bilo reči i o uvođenju sistema za kontrolu javnih nabavki i proveru ugovora, jer je većina potpisanih poslednjih godina bila štetna.
Izvor: Danas
Link: http://www.danas.rs/vesti/srbija/beograd/novi_sjaj_ulica.39.html?news_id=146546
 
Sawovsky":yaqox0wy je napisao(la):
Ako cemo iskreno, taj deo Bulevara od Cvetka na gore, em shto nije bulevar,em shto vishe lichi na kasabu tek izashlu iz osmanskog carstva nego shto odaje utisak da ste u jednoj metrolopli.

Tako da sam ja i za poshirenje i za rushenje i za zidanje kavlitetnih,lepih zdanja kakve bulevar i zasuluzuje!
такође.
мада се сећам да сам једном приликом летос био са другаром на том делу булевара. ишли смо пешице од окретнице трамваја неком пречицом до миријева. поред тих јадних кућерака- имао сам утисак да смо у неком сокачићу, назирала се нека грдосија од зграде. када смо пришли ближе оно што сам видео ме је одушевило, можда неко од вас има фотку тог новог објекта који је изникао с десне стране булевара... верујем да су пројектанти те зграде знали да се та страна улице неће рушити...
 
Pozivam na hitnu reakciju ulica Djure jaksica ostaje otvorena za saobracaj zbog parkinga SANU cak nece pomjeriti ulaz u parking ma drugu stranu jer izvjesni debli covjek iz direkcije za caobracaj trazi mito od 2000e vec je dobio 500e od vlasnika lokala u ulici kako bi ubrzao radove.Ja sam dostavijo prijavu komunalnoj inspekcij za polomljene ploce u knezu ispred Ruskog cara itd.Debeli{posto mu neznam ime}kad sam ga zatekao na gradilistu i upitao za prijavu rekao je doslovce:''
Sta ti oces nece biti popravljeno ''.Kad sam ga upita za ime i da cu se zaliti rekao je:"Meni nemoze niko nista ja sam janjeca brigada a pare idu u stranku.Na moje pitanje koja stranka nije htjeo da odgovori.Inace on komanduje svim rekonstrukcijama ulica ispred sekreterijata za saobracaj.Da dodam hvalo se kako se nakeao mermera jablanickog kvadrat istog kosta 250e.Predlozio sam stbice koji se dizu elek iz zemle meznaju kako to izgleda. :bash: pokagajte ako boga znate alarm dizite
 
Direktore, stvarno popravi malo tvoj post sto se tice gramatike, posto neke recenice uopste ne razumem.
I objasni malo ko je taj covek da znamo kome tacno da se zalimo i u vezi koga.
 
Danas sam prosla Zmaj Jovinom ulicom (cini mi se da je to ta--gde je ambs.austrl.i prodavnica hugo boss?) i ulica koje je poprecuje pored Poste je bila puna parkiranih kola i to tamo gde su kafici tj.baste leti ka knezu. Sve se vide tragovi ulja koje curi iz kola na plocnjacima a kocke tj.ploce se lome od tezine guma tj.kola. E sad, ne mogu tu stubice da stave, predpostavljam zato sto ima neka kao garazica tj.dvoriste gde se stanari parkiraju--preko puta Cervantesa. Ali mogu da stave neku rampu ili ono cudo sto izlazi iz zemlje pa samo ko ima validnu karticu od ljudi koji zive tu, da imaju prava da ulaze u svoje dvoriste. Ne vidim poentu poplacavanja i ulepsavanja ulice kad se i dalje kola parkiraju gde im nije mesto??? trebali su nasi odmah da osmisle i zabranu, posto znaju kakav nam je narod ali ne..samo poplacati a kad se napravi sranje, smislicemo sta dalje... Najgori i najgluplji odg.od tih koji nepropisno parkiraju je: pa sta cu, gde da ostavim kola!! :bash: sta me briga, nemoj da ih vozis ako nisi spreman da platis parking i kruzis naokolo dok ne nadjes mesto. neee, hoce baja lepo da se vozika, nece u bus!
 
Ta dvorište pripada Pošti, i oni tu parkiraju svoja kola. Takođe, Australijska ambasada ima svoju garažu.
 
Cini mi se da se Australijska ambasada seli sa te lokacije (tako sam negde procitao), a za parking poste/telekoma je smesno, jer tu moze da stane maksimalno 5 do 10 automobila i to je rezervisano za budzovane. Vozila jednostavno nemaju sta da traze da u Ljubinoj.
 
Nisu samo budzovani, stalno ima par postinih kombija. Ali, svakako bi mogli nesto drugo da smisle.
 
Australijska ambasada se seli, a Steva je bio postavio onaj video klip sa elektronskim stubicem na karticu. Tako nesto ej vrlo izvodljivo, a i nije skupo, ali verovatno postiji neciji interes da moze slobodno kolima da ulazi i izlazi odatle. Temu definitivno treba predstaviti gradskim vlastima da ne ispadne na kraju dzaba ste krecili.
 
Vrh