Jel može izvor za ovu informaciju? Hvala.Ове црне линије у облику квадрата се налазе на свим улицама у граду. Ту се испитује састав асфалта, најчешће одмах после асфалтирања да би проверили да ли је уграђен асфалт предвиђен пројектом. Ако је уграђен асфалт лошијег квалитета од оног који је требало ставити по пројекту, онда извођач радова (Београд пут) мора да врати инвеститору (Путеви Београда, некада Град) одређену количину новца..
Tzv. kernovanje.Kvadrati bi trebalo da su senzori za semafore (indukcione petlje).
Mislim da se uzorkovanje asfalta radi tako što se uzima valjak prečnika oko 10cm.
Netačno to su indukcjone petlje za pametne semaforeОве црне линије у облику квадрата се налазе на свим улицама у граду. Ту се испитује састав асфалта, најчешће одмах после асфалтирања да би проверили да ли је уграђен асфалт предвиђен пројектом. Ако је уграђен асфалт лошијег квалитета од оног који је требало ставити по пројекту, онда извођач радова (Београд пут) мора да врати инвеститору (Путеви Београда, некада Град) одређену количину новца..
Заправо да. Знао сам да се ради о индукцијским петљама ако је испред семафора, него сам приметио како су секли те квадрате и на неким местима која нису испред семафора па сам претпоставио да се такви квадрати могу сећи и за анализу састава асфалта јер на тим деоницама уопште нема извађених узорака асфалта. Хвала на исправци.Kvadrati bi trebalo da su senzori za semafore (indukcione petlje).
Mislim da se uzorkovanje asfalta radi tako što se uzima valjak prečnika oko 10cm.
Al su ih optimizovali, svaka immčast. Ni ja ne bih mogao bolje d optimizujem u korist povećanja gužvi.Te indukcione petlje koje se ne nalaze ispred semafora su za merenje količine saobraćaja radi optimizacije rada semafora
Znaju da ih seku i za potrebe nivelisanja šahtova. Barem da drže dok ne odu majstori i nje prođe (samo)promocija.Заправо да. Знао сам да се ради о индукцијским петљама ако је испред семафора, него сам приметио како су секли те квадрате и на неким местима која нису испред семафора па сам претпоставио да се такви квадрати могу сећи и за анализу састава асфалта јер на тим деоницама уопште нема извађених узорака асфалта. Хвала на исправци.
I to je isto indukciona petlja tzv ulazna petlja koja se aktivira kada vozilo uđe,pređe preko nje, semafor dobija signal da postoji protok.Заправо да. Знао сам да се ради о индукцијским петљама ако је испред семафора, него сам приметио како су секли те квадрате и на неким местима која нису испред семафора