Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

20230821_123358.jpg

Prizrenska
 
Да, завршени су радови на проширењу Николе Добровића од Тошиног бунара до Стојана Аралице, остаје да се прошири део од Стојана Аралице до Партизанске авијације. Почели су радови на реконструкцији тротоара у Николе Добровића на тој деоници у смеру ка Кванташу, али реновира се и тротоар у Тошином бунару у близини раскрснице са Николе Добровића:
IMG_20230824_152047.jpg
IMG_20230824_152029.jpg
IMG_20230824_152018.jpg
IMG_20230824_152005.jpg
IMG_20230824_151914.jpg
IMG_20230824_151833.jpg
IMG_20230824_151736.jpg
IMG_20230824_151720.jpg
IMG_20230824_151654.jpg
IMG_20230824_151651.jpg
IMG_20230824_151609.jpg
IMG_20230824_151555.jpg
IMG_20230824_151530.jpg

Дуж Тошиног бунара од Париске комуне до Булевара хероја са Кошара постављени су знакови за радове и нераван коловоз. Надам се да не планирају да крпе, већ да прошире и реновирају цео Тошин бунар на тој траси.
 
Ове црне линије у облику квадрата се налазе на свим улицама у граду. Ту се испитује састав асфалта, најчешће одмах после асфалтирања да би проверили да ли је уграђен асфалт предвиђен пројектом. Ако је уграђен асфалт лошијег квалитета од оног који је требало ставити по пројекту, онда извођач радова (Београд пут) мора да врати инвеститору (Путеви Београда, некада Град) одређену количину новца..
 
Ове црне линије у облику квадрата се налазе на свим улицама у граду. Ту се испитује састав асфалта, најчешће одмах после асфалтирања да би проверили да ли је уграђен асфалт предвиђен пројектом. Ако је уграђен асфалт лошијег квалитета од оног који је требало ставити по пројекту, онда извођач радова (Београд пут) мора да врати инвеститору (Путеви Београда, некада Град) одређену количину новца..
Jel može izvor za ovu informaciju? Hvala.
 
Ове црне линије у облику квадрата се налазе на свим улицама у граду. Ту се испитује састав асфалта, најчешће одмах после асфалтирања да би проверили да ли је уграђен асфалт предвиђен пројектом. Ако је уграђен асфалт лошијег квалитета од оног који је требало ставити по пројекту, онда извођач радова (Београд пут) мора да врати инвеститору (Путеви Београда, некада Град) одређену количину новца..
Netačno to su indukcjone petlje za pametne semafore
Asfalt se uzrokuje tako što se busi da se vidi debljina i sastav presek prečnik uzorka 10 cm
 
Kvadrati bi trebalo da su senzori za semafore (indukcione petlje).

Mislim da se uzorkovanje asfalta radi tako što se uzima valjak prečnika oko 10cm.
Заправо да. Знао сам да се ради о индукцијским петљама ако је испред семафора, него сам приметио како су секли те квадрате и на неким местима која нису испред семафора па сам претпоставио да се такви квадрати могу сећи и за анализу састава асфалта јер на тим деоницама уопште нема извађених узорака асфалта. Хвала на исправци.
 
Poslednja izmena:
Te indukcione petlje koje se ne nalaze ispred semafora su za merenje količine saobraćaja radi optimizacije rada semafora :D
Al su ih optimizovali, svaka immčast. Ni ja ne bih mogao bolje d optimizujem u korist povećanja gužvi. :vops:

Заправо да. Знао сам да се ради о индукцијским петљама ако је испред семафора, него сам приметио како су секли те квадрате и на неким местима која нису испред семафора па сам претпоставио да се такви квадрати могу сећи и за анализу састава асфалта јер на тим деоницама уопште нема извађених узорака асфалта. Хвала на исправци.
Znaju da ih seku i za potrebe nivelisanja šahtova. Barem da drže dok ne odu majstori i nje prođe (samo)promocija.
 
Заправо да. Знао сам да се ради о индукцијским петљама ако је испред семафора, него сам приметио како су секли те квадрате и на неким местима која нису испред семафора
I to je isto indukciona petlja tzv ulazna petlja koja se aktivira kada vozilo uđe,pređe preko nje, semafor dobija signal da postoji protok.
Ako nema vozila da pređu preko te ulazne petlje semafor drži onda ili zeleno ili crveno svetlo da bi oslobodio druge pravce gde je veći protok saobraćaja
 
I baš juče vidim situaciju gde sam video kolonu za levo skretanje gde obično nije kolona. Ispostavilo se da je prvo vozilo bilo 5m udaljeno od pešačkog i samim tim nije bio na petlji.

Par puta sam objašnjavao vozačima da moraju da priđu da bi im se upalilo zeleno za skretanje, ali eto, juče nisam jer bilo na drugoj strani ulici, a semafor mi nije bio otvoren, a išao sam na posao.
 
Nažalost, meni se sve više čini da za nas nisu ti pametni semafori. Jednostavno stalno se nešto kopa po gradu i prilikom kopanja se unište induktivne petlje, te se semafori onda prebace u predefinisani režim rada...

Evo već 2-3 meseca semafor na Zrenjaninskom putu nakon Metroa je u predefinisanom režimu rada, izuzetno dugo drži crveno u smeru ka centru, tako da se komotno napravi kolona semafora iza. Kad sam im skrenuo pažnju na to preko Instagrama, odgovorili su mi da su upoznati sa problemom, koji je nastao nakon što je neka građevinska firma oštetila senzore i da će u narednom periodu rešiti problem. Dva meseca kasnije, problem još nije rešen.
 
Санирају се оштећени делови коловоза у Владимира Поповића у близини ауто-пута, као и улазно-излазне рампе које повезују ауто-пут у смеру ка Шиду са овом улицом:
IMG_20230825_150251.jpg
IMG_20230825_150159.jpg
IMG_20230825_150120.jpg
IMG_20230825_150020.jpg
IMG_20230825_145955.jpg
 
Како је оно слепо степениште паралелно са степеништем које спаја Призренску и Сремску глупост нашег пројектовања. Простор погодан за графите, јавно мокрење и накупљање смећа.
 
Ako moze neko ko je upucen u stvari da mi odgovori zasto kad nas neke proste rekonstrukcije traju beskonacno? Kapiram da su pare uzete pa uzete, zasto se odugovlci i nema radnika?
Ko god nesto radi probija rokove i to nenormalno. Deluje mi prosto smesno da ikada moze neko u BG da uradi metro kad rekonsrukcija ulice traje godinama tipa 27.marta, Dusanova bulevar ka Rakovici i slicno.
Po meni, kao laliku, Prizrensaka je trebala da bude zavrsena za 10 dana maksimalno. Potpuno je zatvorena i dovoljno prostrana da se rade obe strane istovremeno. Gde je problem?
 
Vrh