Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Radojke Lakić, ulica na međi opština Grocka(leva) i Zvezdara(desna strana). Pre 2-3 nedelje su ove udarne rupe napunili asfaltom, juče opet otvarali iste... Na slici, pri vrhu u visini granja (MML) ogromna divlja deponija, ali divljem naselju i sledi divlja deponija... Još jedna deponija se nalazi na dnu ulice Radojke Lakić-ka Kaluđeričkom potoku ...

rTlmVXf.jpg
 
U toku godine biće raspisan tender za saniranje Novogradske ulice

U toku ove godine biće raspisan tender za izvođenje radova na kanalizacionoj i vodovodnoj mreži kao i na saniranju atmosferskih voda u celoj Novogradskoj ulici u Zemunu, najavio je pomoćnik gradonačelnika Andreja Mladenović za RTS.



On je istakao da, kada je reč o privatnim objektima, u toku celokupne sanacije u dogovoru sa građanima odlučiće se na koji način će se finansirati njihovo rušenje.

– Građevinski fakultet je završio predlog sanacije za manje oštećene kuće i stanove, a za one koje su više oštećeni projekat će biti završen do kraja marta. Stručnjaci Građevinskog fakulteta su angažovani i za projekat sanacije u Ulici Jovana Uzelca. Na osnovu njihovog izveštaja utvrdićemo da li je neophodno uraditi dodatne radove na samim temeljima jer je očigledno da je zgrada nastavila da tone – rekao je Mladenović.

Zgrade u ovoj ulici tonu zbog taloženja atmosferskih voda, a delimično i zbog neadektavnog nadziđivanja.

izvor: studio B
 
Počela rekonstrukcija Resavske ulice

Rekonstrukcija Resavske ulice, koja je bila u veoma lošem stanju, počela je danas u delu od Nemanjine do Višegradske ulice.

Kako je naveo zamenik gradonačelnika Goran Vesić, u Resavskoj se radi zamena čitave kolovozne konstrukcije, trotoara sa obe strane kolovoza, kao i kompletna zamena vodovodnih, kanalizacionih i toplovodnih cevi.

On je dodao da će se radovi odvijati po fazama, te da će od danas biti zatvoren za saobraćaj potez od Nemanjine do Birčaninove ulice.

- Svi radovi u Resavskoj, od Nemanjine do Višegradske ulice, biće završeni do jula ove godine, a vrednost radova koje izvodi JKP Beograd put iznosi 90 miliona dinara. Današnjim početkom radova u Resavskoj otvaramo sezonu rekonstrukcija gradskih ulica u okviru koje će ove godine biti uređeno više desetina kilometara najprometnijih ulica - poručio je Vesić.



izvor: GO Savski venac
 
Завршена реконструкција Бориса Кидрича у Бегаљици:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=G-9ad4O0c7w[/youtube]
 
Koliko znači dron. Najgore je što nisu mnogo skupi i lako se čovek obuči za rad. Po meni bi svaka reportažna kola morala da imaju po jedan.
 
Već su se pojavile rupe u bul. Oslobođenja od Slavije ka Franšu ????
Od čega li ovi prave asfalt, plastelin ?
 
Čini mi se da sam negde pročitao da koriste reciklirani asfalt , što u kombinaciji sa solju , neadekvatnom podlogom , atmosferskim uticajima i sl. dovodi do brzog propadanja.
 
Ima krater i na slaviji nebino je jel ili nije recikliran ako se dobro uradi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607194#p607194:12l7idnh je napisao(la):
solecar » 09 Mar 2019 01:02 pm[/url]":12l7idnh]Počela rekonstrukcija Resavske ulice

Rekonstrukcija Resavske ulice, koja je bila u veoma lošem stanju, počela je danas u delu od Nemanjine do Višegradske ulice.

Kako je naveo zamenik gradonačelnika Goran Vesić, u Resavskoj se radi zamena čitave kolovozne konstrukcije, trotoara sa obe strane kolovoza, kao i kompletna zamena vodovodnih, kanalizacionih i toplovodnih cevi.

On je dodao da će se radovi odvijati po fazama, te da će od danas biti zatvoren za saobraćaj potez od Nemanjine do Birčaninove ulice.

- Svi radovi u Resavskoj, od Nemanjine do Višegradske ulice, biće završeni do jula ove godine, a vrednost radova koje izvodi JKP Beograd put iznosi 90 miliona dinara. Današnjim početkom radova u Resavskoj otvaramo sezonu rekonstrukcija gradskih ulica u okviru koje će ove godine biti uređeno više desetina kilometara najprometnijih ulica - poručio je Vesić.



izvor: GO Savski venac

Odlične vesti, ulica je noćna mora za pešake.

Neki render, građevinska tabla? Ovako kratak rok meni govori da će klepiti asfalt na trotoar.

Ova ulica zaslužuje kvalitetno popločavanje ili makar behaton popločavanje, prvo zbog toga što je već urađen prvi deo u behatonu, značaja ulice i institucija i u okolini a i okolnih ulica od kojih je jedan deo popločan.

Da li će imati herca da se obračunaju sa ovim kradljivcima trotoara ispred KBC-a?

https://www.google.com/maps/@44.8006255 ... 312!8i6656
 
Kakqv bre render to je beograd put! Samo prselacenje asfalta kao u Takovskoj i mozda eventulano trotoare malo urade...
 
Надам се да ће макнути паркинг места испред музеја града.
 
Otvorena sezona rekonstrukcija beogradskih ulica

Asfaltiranjem dela Vukasovićeve ulice u Rakovici, otvorena sezona rekonstrukcije beogradskih ulica, rekao zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić.

Vukasovićeva ulica je bila u jako lošem stanju, rekao je Vesić novinarima i dodao da se ta ulica sada rekonstruiše u delu od ulice Petra Konjovića do Srpskih udarnih brigada, a da je prošle godine urađen deo od Srpskih udarnih brigada do Borske ulice.

Posao će biti završen u narednih pet dana, najavio je Vesić i precizirao da radovi koštaju oko pet miliona dinara.

„Mi ćemo u opštini Rakovica raditi veoma mnogo ulica, a naročito onih malih, zato što se trudimo da izađemo u susret građanima tamo gde postoje problemi. Trudimo se, gde god možemo, da sredimo ulicu, napravimo parkić, da uradimo nešto što će poboljšati kvalitet života ljudi“, rekao je Vesić.

Naveo je da je sezona rekonstrukcije ulica u Beogradu startovala s Vukasovićevom ulicom i dodao da je danas počela da se radi i Resavska ulica, u delu od Nemanjine prema Višegradskoj.

Vesić je istakao da je potrebno oko 500 miliona evra da se u narednih deset godina rekonstruišu sve ulice u Beogradu. „Ako to budemo uspeli da uradimo, da održimo taj tempo, u narednih deset godina više nećemo imati ulice koje su problematične“, dodao je Vesić.

Naveo je da se sve ulice, izuzev onih malih, jer u njima za tim nema potrebe, rade tako što Institut za puteve proceni desetogodišnje opterećenje i onda se u skladu s tim procenama rekonstruiše ulica kako ne bi morala da se radi svakih nekoliko godina što je, kaže Vesić, ranije bio slučaj.

Tokom obilaska radova, Vesić je sa građanima ovog dela Rakovice razgovarao o njihovim problemima i kako oni mogu da se reše.

izvor: studio B
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607288#p607288:1fd5h3dp je napisao(la):
Дошљак » Sub Mar 09, 2019 10:17 pm[/url]":1fd5h3dp]Надам се да ће макнути паркинг места испред музеја града.
slažem se, na tom potezu je naročito problematičan sam ulaz u muzej jer se gotovo uvek branik parkiranog automobila naslanja na prvi stepenik ulaza u muzej pa je prolaz za pešake praktično nemoguć
 
И то су још резервисана паркинг места за зграду министарстава преко пута. Треба их натерати да направе гаражу на огромном плацу иза зграде.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607320#p607320:3uvepjbc je napisao(la):
Дошљак » 10 Mar 2019 12:14 am[/url]":3uvepjbc]И то су још резервисана паркинг места за зграду министарстава преко пута. Треба их натерати да направе гаражу на огромном плацу иза зграде.

Tacno tako!

Imaju ogromni plac, mogli bi sa gradom da udju u dil da bude za pola za njih, pola za komercijalne potrebe i/ili buduci muzej grada.

 
Тачно фали да се тај плац изгради да се заокружи цео блок. Могу велику гаражу са подземним и надземним нивоима да изграде која би била висине као суседне две зграде. Корист од те гараже би имали и министарства која су у згради на углу Ресавске и Немањине, и музеј града Београда, и станари околних стамбених зграда, и запослени у клиници за урологију која је у истом блоку на углу Ресавске и Бирчанинове, а тротоари би продисали без паркираних кола. Чак би било места и за бициклистичку стазу. Могла би и Немањина онда да се рашчисти од оних резервисаних паркинг места испред министарстава.
Ово је једна од ретких вредних локација на том делу Савског венца између Немањине, Булевара ослобођења, аутопута и Савске који је остао у строго државном власништву и треба је паметно искористити. У томе крају још ми се као добра локација чини и онај паразан плац поред СУПа Савски венца.
 
Ovo je vise za temu Pesacke zone ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607404#p607404:10egpicw je napisao(la):
Igor » 10 Mar 2019 02:36 pm[/url]":10egpicw]Ovo je vise za temu Pesacke zone ;)
Molim te prebaci, nisam se setio u hodu koja je prava tema. Hvala!
 
Zna li neko nešto o rekonstrukciji puta u Batajnici? U subotu poceli radovi, idu od ulaza ka gradu, skidaju obe trake i to dva sloja.. Gužve su već velike a od jutros nisu ni zatvorili put, a propustanje inače vrši semafor dok su radovi u toku. Ako neko zna nesto vise, dokle ce ici sa rekonstrukcijom, nek napise :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607208#p607208:obselvzi je napisao(la):
solecar » 09 Mar 2019 02:17 pm[/url]":obselvzi]Čini mi se da sam negde pročitao da koriste reciklirani asfalt , što u kombinaciji sa solju , neadekvatnom podlogom , atmosferskim uticajima i sl. dovodi do brzog propadanja.
Glavni uzrok propadanja asfalta je loša drenaža zbog koje se voda zadržava ispod i zaledi što stvara pritisak na podlogu. Led i podloga zajedno pucaju kad se na njih izvrši kontrapritisak, a to zavisi od osovinske mase vozila. Zato glavne ulice brže prooadaju id sporednih kojima kamioni i busevi ne idu često. Dobro drenirane ulice poput Kralja Milana, Bulevara, Nemanjive ili Avalskog druma ne propadaju brzo uprkos stalnom prisustvu buseva. To je pokazatelj dobre drenaže.

Možda je reciklirani asfalt manje otporan od novog ali treba izbeći uslove da se stvara led ispod bilo kakve podloge.
 
Glavni uzrok je loša podloga pa zato pucaju gornji slojevi asfalta u koje kasnije ulazi voda. Voda preko noći ledi i dodatno erodira asfalt.
Tamo gde je čvrsta podloga asfalt traje godinama.
 
Voda zna da se podvuče i ispod podloge, ne dolazeći kroz asfalt koji je pucao. Ovo se najčešće događa na periferiji posebno gde su nove trase gde putevi nisu bili utabani višedecenijskim korišćenjem. Takviputevi se prepoznaju po velikom broju rupa i pukotina uz ivicu kolovoza. Uz lošu podlogu tu dolazi i loš nagib i kao što rekoh drenaža.

Kod mene u naselju urade ulicu, pojav se u roku od dve godine rupe gde su i ranije bile.
 
Kad se podvuče ili kad pukne neka vodovodna cev tačno se vidi duboko sleganje, a ove sitne pukotine su sve od loše urađenog trupa puta.
 
Vrh