Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582098#p582098:1rr2fvu6 je napisao(la):
banjanin » 17 Nov 2018 09:33 pm[/url]":1rr2fvu6]Vrebala one koji preteknu trolu koja stoji u stanici..
koliko se sećam, obilaženje (zaustavljenih vozila) preko pune linije je dozvoljeno, za razliku od preticanja (vozila koja se kreću)
 
Da li ima potrebe da se stave semafori za trake tj da srednja traka mjenja smjer po potrebi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582205#p582205:fv1mmk1b je napisao(la):
operic » Today, 12:34[/url]":fv1mmk1b]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582098#p582098:fv1mmk1b je napisao(la):
banjanin » 17 Nov 2018 09:33 pm[/url]":fv1mmk1b]Vrebala one koji preteknu trolu koja stoji u stanici..
koliko se sećam, obilaženje (zaustavljenih vozila) preko pune linije je dozvoljeno, za razliku od preticanja (vozila koja se kreću)

Jeste, ali ne smeš autobus (trolejbus) na stajalištu.

A smeš i da pretičeš, ali samo spora vozila (bicikle i poljoprivredne mašine) i to samo ako nema nikoga iz drugog smera.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582222#p582222:p3pc5455 je napisao(la):
direktor » Ned Nov 18, 2018 2:46 pm[/url]":p3pc5455]Da li ima potrebe da se stave semafori za trake tj da srednja traka mjenja smjer po potrebi
Za sada je najbolje da ostane ovako kako jeste , da se vidi kako će funkcionisati , jer do sada na potezu od Dr. Milutina Ivkovića do Dragiša Mišović , nismo imali tri trake celom dužinom. Kasnije nije problem da se uvede , ako se pokaže da za tako nečim ima potrebe. Inače , mnogo češće se prave gužve i kolone u smeru ka Banjici , nego ka centru.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582227#p582227:asbvtuax je napisao(la):
astrodule » 18 Nov 2018 02:13 pm[/url]":asbvtuax]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582205#p582205:asbvtuax je napisao(la):
operic » Today, 12:34[/url]":asbvtuax]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582098#p582098:asbvtuax je napisao(la):
banjanin » 17 Nov 2018 09:33 pm[/url]":asbvtuax]Vrebala one koji preteknu trolu koja stoji u stanici..
koliko se sećam, obilaženje (zaustavljenih vozila) preko pune linije je dozvoljeno, za razliku od preticanja (vozila koja se kreću)

Jeste, ali ne smeš autobus (trolejbus) na stajalištu.

A smeš i da pretičeš, ali samo spora vozila (bicikle i poljoprivredne mašine) i to samo ako nema nikoga iz drugog smera.

Plus je bilo i obilazenje na pesackom.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582222#p582222:asbvtuax je napisao(la):
direktor » 18 Nov 2018 01:46 pm[/url]":asbvtuax]Da li ima potrebe da se stave semafori za trake tj da srednja traka mjenja smjer po potrebi

Na ovaj nacin oba smera nisu usporena vozilima GSP-a, ka Banjici postoje 2 trake, a ka Mostarskoj petlji prosirenja za autobuska stajalista. Bilo kakva drugacija upotreba ove 3 trake bi drasticno pogorsala situaciju ka Banjici, sto je ionako veci problem, kao sto je solecar vec napomenuo.
 
Ok je ovo ispalo...prodisala je ulica...i dobro je što su stavili duplu punu...
 
Ima dosta ulica gde se mogu i treba napraviti niše za stajališta. Jedan od primera je na Bežanijskoj kosi u ulici Dr Huga Klajna.


Zaista je žalosno što postoje prosta rešenja koja bi uticala na manje gužve, a niko ništa ne preuzima. Shvatam ja da to ne može da se marketinški iskoristi kod neukog naroda i to je verovatno glavni problem.

Šta oni mogu da kažu pametno za pravljenje niša ili za produženje neke trake za levo skretanje? Ništa, a tako treba jer ne treba svaki rad da bude propraćen u medijima. To su stvari koje treba da se rade bez neke medijske pompe, a to se ne uklapa u sistem vlasti u Srbiji (gde se pravi spektakl od 3 kućice za ptice)
 
Dovoljno bi bilo da kažu u nekoj od izjava , napravili smo uvučeno stajalište tu i tu kako bi se moglo lakše stići kolima od tačke A do tačke B , a i sam gradski prevoz se na taqj način ubrzava , i narod ima da gleda u njih kao u bogove.
 
Sećam se kada su pravili tramvajsko stajalište kod Delta sitija. To su predstavljali kao vrhunski projekat. Sve gradski čelnici su se tu sjatili na slikanje.
 
Izvor: Novosti.rs

Obnova ulice kod hrama: Rok probijen, kraj u februaru
Završetak obnove Ulice Bore Stankovića kod Hrama Svetog Save odlagan zbog izmeštanja trafostanice i podzemne instalacije. Dosadašnje radove obeležili su problemi velikog broja neucrtanih podzemnih instalacija.

REKONSTRUKCIJA Ulice Bore Stankovića kod Hrama Svetog Save na Vračaru, dužine 323 metra, trebalo je da bude završena krajem oktobra, ali su rokovi za završetak još jednom pomereni i to za kraj februara 2019. godine. Vrednost radova na izmeštanju i proširenju saobraćajnice iznosi 71,8 miliona dinara.

Prvi put se zvuk građevinskih mašina na ovoj lokaciji začuo 17. jula 2017. godine, kada je planirano da se tu zadrže 150 dana. Radovi su potom odlagani nekoliko puta, zbog dugotrajnog i nepravovremenog izmeštanja trafostanice koja je tada bila problem, i ponovo nastavljeni tek u junu 2018. godine. Tada je predviđeno da se ulica radi u tri faze, i da se za svaku izdvoji po 50 dana, čime je početak novembra označen kao kraj radova, ali su se javile nove poteškoće sa podzemnim instalacijama.

Kako su "Novostima" kazali u Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, građevinske mašine će se na ovoj lokaciji zadržati do kraja februara naredne godine.

- Dosadašnje izvođenje radova obeležili su problemi velikog broja neucrtanih podzemnih instalacija, koje su po otkrivanju morale da budu ručno otkopavane, kako bi se utvrdio njihov tačan položaj i funkcija koju eventualno imaju - kažu iz Direkcije.

Saobraćajnica se radi od raskrsnice sa Katanićevom ulicom do raskrsnice sa ulicama Stojana Protića, Braničevska i Skerlićeva, gde bi širina kolovoza bila šest metara, a trotoara tri metra. U delu između ulica Patrijarha Varnave i Stojana Protića predviđen je zeleni pojas širine 2,25 metara. Biće urađena i sva pripadajuća infrastruktura, vodovod, kanalizacija, javno osvetljenje, projekat zaštite toplovoda, kao i ozelenjavanje.

NEDOVRŠENA PORTA HRAMA

TRENUTNA pozicija saobraćajnice kod Hrama Svetog Save onemogućavala je kompletan završetak platoa, zbog čega je prostor porte i ophoda i dalje nedovršen. Najveći deo platoa formiran je pre 11 godina, a izmeštanje Ulice Bore Stankovića predstavlja zakasnelu drugu fazu tog projekta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=582072#p582072:3lvycvvc je napisao(la):
solecar » 17 Nov 2018 06:54 pm[/url]":3lvycvvc]Prolazio sam danas tuda , i mogu reći da mi deluje OK. Obzirom na sva rešenja koja su isprobavali u prošlosti , ovo mi deluje kao najbolje. Ali da odrade nešto kako treba do kraja iz prve , to bi bilo ravno SF filmu. Pešački prelaz kod "Stadiona JNA" su pomerili bliže mestu gde je nekada bila benzinska pumpa. Pešački je postavljen tako da je bandera na trotoaru u smeru ka centru , po sred pešačkog. Gledaću da što pre to slikam.
Evo da ne bude samo bandera, sad joj drustvo pravi i semafor (vesto sakriven).

ASnf3Q.jpg
 
Ovo uopšte nije retka slika. Vrlo često je tu bandera, bilbord ili krošnja koja sakriva semafor u nekom trunutku prilaska raskrsnici.
 
Prijavi ti , ja nemam twitter , a da ga otvaram samo radi ovoga , ne pada mi na pamet. Adresa ti je Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića 22 ili 24 , neposredno po prelasku raskrsnice sa Čakorskom ulicom , smer ka KBC Dragiša Mišović. Odmah pored ti je i dom za stare Dedinje , kao što se da i videti sa slike. To mi komšiluk , pa znam. A i druga strana pešačkog , čini mi se da udara na bilbord ili banderu , nisam 100% siguran koje je od to dvoje.
 
Боре Станковића. Мислим да је тротоар дкроз погрешно урађен, посебно на делу од Катанићеве до Мутапове.
 
Оба. Нема уклапања са плочником око храма ни по позицији ни по стилу, урађена је нека ружна ограда, тротоар асфалтиран, а улице око храма треба да буду једне од репрезентативнијих и приступачнијих пешацима, по мени та локација је више заслужила гранит од Рузвелтове код Вука. Притом су и то мало тротоара исекли као да ће да саде нешто (поред поприлично зеленила на том ћошку) и додатно сузили тај тротоар, плус што је почело и паркирање на тротоару.
 
Radojičić: Poštujemo reč struke kada obnavljamo grad

Radovi na rekonstrukciji Trga republike su veoma zahtevni i u interesu je i grada i izvođača da posao bude završen što pre, svi želimo da rokovi budu kraći, ali moramo poštovati reč struke, rekao je gradonačelnik Beograda Zoran Radojičić na TV „Prva”.
trg-republike-radovi-greb

– Radovi su vrlo zahtevni, recimo deo za pešačku zonu treba da se ukopa 70 centimetara, a 1,4 metra tamo gde će biti postavljen asfalt. Postoji procedura za različite slojeve i ona mora da se ispoštuje kako bi se dobio kvalitet i kako bi što duže trajao. Sa druge strane, saobraćaj ni na jednom ni na drugom mestu neće biti potpuno zaustavljen, već samo po jedna strana. Suštinski, svi želimo da rokovi budu kraći, ali ako struka tako zahteva, nemam nikakav razlog da im ne verujem – kazao je Radojičić gostujući u emisiji „150 minuta“

Govoreći o izgradnji „Tiršove 2”, on je istakao da potreba za novom dečjom bolnicom postoji poslednjih 30 godina i da je srećan što se ovaj projekat konačno realizuje.

– Juče smo održali prvi sastanak sa ljudima koji su na tenderu dobili da urade studiju izvodljivosti. Na tom projektu radiće stručnjaci jedne austrijske i jedne domaće firme, njena izrada trajaće devet meseci, nakon čega će biti raspisan tender za projekat i izvođenje radova. Prema procenama, radovi će početi 2020. godine i trajaće dve godine. Moram da podsetim da je protekle godine dosta novca uloženo i u postojeću zgradu klinike, obnovljena je fasada sa koje su nekada otpadali delovi, kupljena je nova medicinska oprema u vrednosti od preko šest miliona evra. Dakle, učinjeno je mnogo, ali da bismo zaista imali evropske i svetske uslove, potrebna nam je nova zgrada – „Tiršova 2” – istakao je Radojičić.

On je naglasio da će tokom izrade studije izvodljivosti biti primenjeni najsavremeniji koncepti, odnosno da će se celo projektovanje raditi u posebnom programu, kojim će se po izgradnji, a u slučaju neke popravke, tačno moći pratiti gde je nastao određeni problem.

– Moći ćemo da, ubacujući različite parametre, procenjujemo kakav će efekat imati određeni potez, kako u odnosu na samo lečenje tako i na zgradu. „Tiršova 2” doneće i novi koncept lečenja dece, naime manje vremena će provoditi u bolnici, gde će dobiti dijagnostiku i terapiju i potom ići kući. U bolnici će biti samo najteži pacijenti kojima je boravak neophodan i koji će biti lečeni uz pomoć najsavremenije tehnologije – kazao je gradonačelnik Radojičić.

Kada je reč o gondoli koja će povezati Ušće i Kalemegdan, Radojičić je dodao da je važno ponašati se društveno odgovorno i misliti o bolnicama, osobama sa invaliditetom, osobama sa posebnim potrebama, ali da je takođe bitno napraviti ravnotežu između ulaganja u te oblasti i u privredu i turizam.

– Turizam se sve više razvija i veoma je važno da se kao grad što bolje pozicioniramo. Gondola će doprineti povećanju broja turista i sve što se uloži u infrastrukturu grada doprinosi i razvoju turizma. Gondola će biti na usluzi našim građanima i sigurno će imati pozitivnog efekta i na turizam – naveo je Radojičić i podsetio da je prošle godine zarada od turizma iznosila 800 miliona evra i izrazio nadu da će ove godine taj iznos biti milijardu evra.

Osvrnuvši se na temu Privatilišta, gradonačelnik je rekao da se ono već 20 godina nalazi na neadekvatnoj lokaciji, te da se dugo ljudi u gradu i republici bave tim problemom.

– Sada smo definitivno pri realizaciji, završeno je oko 97 odsto stvari i najkasnije u februaru će novi prostor biti otvoren. Prihvatilište nam je veoma važno jer toj deci potrebna je naša pomoć, kapacitet će biti značajno veći, oko 600 dece će moći da bude tu, a imaćemo i svratište za decu sa ulice – naglasio je Radojičić.

Govoreći o vrtićima u Beogradu, gradonačelnik je podsetio da se za poslednje dve godine drastično smanjio broj dece na listi čekanja.

– Do kraja godine otvorićemo vrtić u Altini, čiji je kapacitet 200 dece. Planiramo da u narednoj godini otvorimo još obdaništa i na taj način zbrinemo još oko 2.000 dece. Nadam se da idemo ka potpunom rešenju tog problema – zaključio je Radojičić.

izvor: studio B
 
Asfaltira se trotoar u Bulevaru kneza Aleksandra Karađorđevića (deo od Dr. Milutina Ivkovića do KBC Dragiša Mišović) i radi se rekonstrukcija skvera (ugao Šekspirove i Dr. Milutina Ivkovića) gde je ranije bila benzinska pumpa.
 
Vrh