StaraMo
Advanced
Pa sad prilazna brzina mi i nije ubedljiv argument ako uzmemo klasičnu trubu na autoputu
Ako se uveca prva slika, vidi se da stoji parkirano vozilo u delu gde se spajaju dva asvalta ( u suprotnoj traci je žuti bager).Ne znam kako vama deluje ali meni baš bode oči ova nesrazmera u trakama za isključenje i uključenje.Imalo je mesta da uključenje ka Nišu i od Niša bude duže i bezbednije.
Pogledajte prilog 147025
Pogledajte prilog 147026
Ma taman posla,Rakovica i Kijevo žive za dan kada će taj spomenik koji tu obitava već više od 10 godina konačno profunkcionisati.Mali update...
Ako smaram sa ovim nadvožnjakom slobodno pišite.
Pogledajte prilog 147066Pogledajte prilog 147067
I ako je tačno, nadam se da to rade zemljom koja čuči mesecima/godinama iza tunela, posred trase.Na Sentinelu se vidi da su izgleda počeli da zatrpavaju ploču tunela Beli potok. Ne beli se više kao pre
Ide zemlja,sad prodjoh.Unipromet radi ogradu ka B.P. a na vijaduktu za Rakovicu ide asfalt.I ako je tačno, nadam se da to rade zemljom koja čuči mesecima/godinama iza tunela, posred trase.
Tu ima još radova nakon uklanjanja brdašca, jer se od njega zajezerilo i moraće da porade na odvodima, tože i sa druge strane.
To je meni jedna od ključnih tačaka, za ove sa "krovom" tunela se ne sikiram, videli smo da baš brzo ređaju i zaliju betonom.
Уливне и изливне траке још нису ицртане тако да не знамо које ће дужине бити. То што је сама рампа краћа не значи да ће и уливна трака бити краћа. На месту уливних трака углавном нема зауставне тако да сама ширина асфалта не мора да буде много већа од ширине пре улива или је чак и иста.Ne znam kako vama deluje ali meni baš bode oči ova nesrazmera u trakama za isključenje i uključenje.Imalo je mesta da uključenje ka Nišu i od Niša bude duže i bezbednije.
Iskustvo od 30g vožnje po autoputevima Srbije i vozačka dozvola (BCDE) mi govori da što je ulivna traka kraća verovatnoća da se XY vozač direktno uključi u srednju traku rapidno raste kolika god bude iscrtana traka za ubrzavanje.Уливне и изливне траке још нису ицртане тако да не знамо које ће дужине бити. То што је сама рампа краћа не значи да ће и уливна трака бити краћа. На месту уливних трака углавном нема зауставне тако да сама ширина асфалта не мора да буде много већа од ширине пре улива или је чак и иста.