Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Pogledajte prilog 147410
@МиљковићSRB

Ja mislim da je došlo vreme da se saobraćaj iz pravca Beograda ka Nišu pusti preko vijadukta pravcem ove zelene strelice koju sam nacrtao.Sve se to radi da bi mogli da završe ove delove koje sam obeležio narandžastom bojom.Crveno se ruši a plavo je već uklopljeno i asfaltirano.

Je li pušteno ovo? Juče popodne sam prošao i delovalo je da tu ima još posla, posebno na izlasku sa AP na tu novu devijaciju.
 
Јутрос пролазио у супротном смеру, није било пуштено.
 
Prođem u tom smeru možda 1-2 godišnje i svaki put imam trip da ne promašim.
U tome je i fora Beograd puta da se koristi obilaznica za tranzit a ne direktno kroz Beograd da se prolazi. Zato je i takav znak - aerodrom. Svakako beograđani znaju gde treba da skrenu :) I na Dobanovačkoj petlji kao i na Bubanj potoku glavni pravci autoputa su preko obilaznice.
 
Mala slikovnica sa Obilaznice.
Na mostu Ostružnica započeto asfaltiranje na metalnom delu.

Pušten deo od Ostružnice do Orlovače,krenuo asfalt na nadvožnjaku preko pruge.
IMG20221024162842.jpg
IMG_20221024_163156.jpg
IMG_20221024_165236.jpg
IMG_20221024_165324.jpg
IMG_20221024_165404.jpg
IMG_20221024_165254.jpg
IMG_20221024_165404.jpg
 
Na vlogzilinom snimku još nije prebačen saobraćaj preko nadvožnjaka. Iako je u naslovu 24. 10. mislim da snimak nije od danas. On je poznat po tome da napravi materijala pa objavljuje posle danima čak i nedeljama.

Da ovo je bajat snimak od pre pet dana kad je snimao tunel
 
Gledam danas ove ulazne portale tunela ka Vinči i prostor iznad tj ovu zaravan iznad portala.
I tako dodjoh na ideju da je možda isključenje ka gradu moglo da izgleda i ovako.
Ako ništa bio bi extra pogled na levo na celu petlju Bubanj Potok.Visinska razlika bi verovatno mogla biti savladana većim lukom a jedna traka nadvožnjaka na stubovima preko tri trake autoputa i nije neki trošak za ovoliki projekat.

Neka ovo ostane kao jedan moj skroman prilog za arhivu smešnih predloga.

@blagic hvala na pohvalama,kad mi posao dozvoli trudim se da to prenesem ljudima, trenutno imamo neke aktivnosti i na Moravskom koriduru i na putu Ruma Šabac,idem i tamo ali ni meni nije uvek jasno šta se sve dešava a neke informacije opet i nesmem da iznosim pa molim za razumevanje.

IMG_20221024_212244.jpg
 
Ne mogu uključenja i isključenja ispred portala, pogotovo ne izlaz. Sličnu situaciju imamo kod petlje Hipodrom ali će tamo biti semafor.
 
Sve je to moglo da se reši tako što bi se ceo pravac BG-NIŠ izmestio u pravcu Resnika. Na taj način ne bi se direktno sa nadvožnjaka (ili natputnjaka 😁) ulazilo u tunel. Bilo bi mesta i da se napravi isključenje sa obilaznice ka BG. A moglo se i proširiti na tri vozne trake sve do "petlje" Transšped pa čak i dalje kako su beki fprumaši predlagali.
 
I ja sam pomislio na takvo reesenje kada vec nisu izgradili rampu u pravcu grada. Mislim da je moglo da posluzi, jer ne verujem da ce skoro graditi tunel i nastavak ka mostu kod Vince.
 
Могли су још два портала поред ових за укључење и искључење само што би се тунели спојили негде дубље унутар брда са довољно ископаном ширином и онда ту где се споје у шири тунел типа три траке по смеру до изласка из тунела.
 
Pa hajde razmisli sto dislike. Nije tesko.
Ni ja ne bih upadao ovako da postoji.
 
Originalno res
Gledam danas ove ulazne portale tunela ka Vinči i prostor iznad tj ovu zaravan iznad portala.
I tako dodjoh na ideju da je možda isključenje ka gradu moglo da izgleda i ovako.
Ako ništa bio bi extra pogled na levo na celu petlju Bubanj Potok.Visinska razlika bi verovatno mogla biti savladana većim lukom a jedna traka nadvožnjaka na stubovima preko tri trake autoputa i nije neki trošak za ovoliki projekat.

Neka ovo ostane kao jedan moj skroman prilog za arhivu smešnih predloga.

@blagic hvala na pohvalama,kad mi posao dozvoli trudim se da to prenesem ljudima, trenutno imamo neke aktivnosti i na Moravskom koriduru i na putu Ruma Šabac,idem i tamo ali ni meni nije uvek jasno šta se sve dešava a neke informacije opet i nesmem da iznosim pa molim za razumevanje.

Pogledajte prilog 147546

Zanimljivo ti je ovo resenje, i kreativno, nema sta ;).

Originalni plan (na slici ispod) je bio da se sa Obilaznice izlazi desno, i odatle nadvoznjakom preko Auto pijace i trasom pored KP kroz stari podvoznjak ponovo spaja sa AP u pravcu BG. Verovatno je ta prvobitna varijanta ipak laksa za izvedbu (i jeftinija) od nadvoznjaka koji bi isao nekoliko spratova uvis, iznad tunela. Da li se od tog plana potpuno odustalo, ili je ostavljeno za srecnija vremena, ne znam. Patrljak za to iskljucenje je napravljen, u svakom slucaju. U odnosu na ovo ispod projekat je kasnije pretrpeo izmene i na izlasku sa AP na KP (gde je sada ona nova nesrecna T raskrsnica). Pitanje je da li bi to sada i dalje moglo da se resi na taj nacin ili ce biti potrebno ponovo isprojektovati i tu trasu. Mozda bi sada bilo jednostavnije da se taj nesudjeni nadvoznjak spoji direktno na KP (eventualno jedan manji kruzni tok da bude na tom spoju), bez te dodatne saobracajnice paralelne sa KP.

bubanj-potok-petlja-jpg.126863
 
Poslednja izmena:
Vrh