Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ивчони ,да ли нам то кажеш да је мост коначно завршен?
Ne baš. Samo prenosim kako sam čuo od poprilično jakog izvora: "kada padne asfalt, most je praktično gotov". Dakle, imaće još nešto da se poradi, kako sam skontao, ali uskoro ćemo preko Ostružničkog mosta putovati u 6 traka. Bilo je i krajnje vreme.
 
received_666559825136148.jpeg

Samo ovo je potrebno za pustanje od tunela do petlje Avala. Nije nemoguće završiti do kraja godine, ali pitanje je da li to žele. S obzirom da ovde otvaraju i 3 km poluprofila, možda će i ovo pustiti pre celokupnog završetka.
 
Mogli bi to da puste kao pun profil u jednom smeru. Tako bi rasteretili ovo
 
Pismo Vlogzilli:

Dragi Vlogzilla,
nadam se da ćeš pročitati ovu poruku, jer sadrži nekoliko saveta za tvoje buduće radove/snimke. Pošto vidim da često obilaziš ovo gradilište, sigurno vidiš gde je koncentrisan najveći broj radnika i mašina, odn. na čemu je fokus radova. Zato je jako poželjno da kameru i ti fokusiraš baš na tim tačkama. Pod tim podrazumevam zadržavanje kadra, pa čak i zum/unzoom kako bi se skrenula pažnja na detalje. Konkretno na ovom videu iznad, bilo je zgodno zadržati se na novim stubovima koji izlaze iz zemlje (0:27 - 0:32), popločavanju nasipa na 0:46, delimično zadržavanje na budućoj T raskrsnici (spoj sa kružnim putem) na 1:17.
Da budem iskren, svi mi možemo da pritisnemo pauzu pa da pogledamo polako ono što nas interesuje, ali je mnogo prijatnije za gledanje ako nam neko već servira takav materijal. Snimak pešačkog mosta na 1:28 jeste interesantan, ali uopšte ne doprinosi informaciji koju želiš da saopštiš.
Moguće je da preterujem u svojim željama, pošto nikad nisam koristio dron i nemam pojma koliko je to uopšte izvodljivo, ali ako jeste, zašto to ne iskoristiti?
Ovo je dobronamerna kritika, jer svima nama je u interesu da imamo što češće i detaljnije preglede.
Da ne bude da samo kritikujem, jako mi se dopada to što su klipovi postali kratki i koncentrisani na jednu temu (u gornjem slučaju "petlja Avala"), i što si odustao od komentarisanja - prigodna muzika je sasvim dovoljna.
Još jednom, hvala na svom vremenu i trudu koji ulažeš u svoje reportaže!

Srdačan pozdrav!
 
Zanimljivo zapažanje. Meni ovo izgleda odlično rešenje petlje. Naročito za one ludake koji pogreše pa uđu na autoput u pogrešan smer. Ovakvom petljom to je prilično teško.
 
@StaraMo
Mislim da je zbog razlike u elevaciji autoputa urađena ova nesrazmera rampi, tj. da rampe sa stane ka tunelu Beli portok, budu kratke a one ka Rakovici budu duže.
 
Vrh