Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ima li neko da zna, kako se dodje do situacije koju imamo na desnoj traci Ostruznica - Orlovaca, gde ima vise masina i radnika nego ikad igde? Ako se secate, Takovo-Pakovrace je takodje uradjeno nestvarno brzo. Za nas koji zivimo u Srbiji i gledamo razne radove, to je iskakalo iz svih okvira i planova, po brzini.
Sa druge strane ostruznicki most. Tu je jasno da je budzet bio ogulljen i da nije moglo da se isfinansira, ali kako se to shvati tek kad se zatvori most i skine sloj asfalta, pa most ostane 3,5 godine zatvoren bez radova. Ali i kad su poceli radovi, to je daleko od brzine kojom rade obnavljanje asfalta desne trake Ostruznica-Orlovaca. Nisam u prolazu stigao da izbrojim kamione koji su u koloni cekali utovar starog asfalta, ali bilo ih je sigurno 30tak. Mozda sto je brzo, to je i kuso, ali i ako je kuso, milina je videti da se to brzo odradi i pusti u funkciju. Mislio sam de ce da zatvore tu polovinu i da je rekonstruisu narednih godina, dok propadne druga polovina i tako u krug.
Deo trase Lajkovac - Ub su takodje uradili brzo, za oko mesec dana, cini mi se. Nije to bila velika rekonstrukcija, vec zamena asfalta i mozda malo tampona, ali nista puno, ali je po meni to odradjeno brzo.
Ponovo se vracam na pitanje, ko i kako organizuje, naredi ili sta vec, da se radovi toliko ubrzaju. I gde taj bude cele godine i probudi se tako ponekad.
 
У принципу пресвлачење слоја асфалта није уопште велики посао, а Шумадија пут има доста искуства у томе. Они су радили деоницу А1 од Малог Пожаревца до Пожаревца у фазама и брзо су завршавали. По фази око 10 дана им је требало.
 
Mislim da to zavisi i od stepena posla. Ostružnički most je trebalo da bude rekonstrukcija, pa je onda izvođač propao. Pa se posle ispostavilo da je potrebna rekonstrukcija jer je taj most dosta propao (možda čak i nije dobro popravljen nakon sramnog bombardovanja '99, ali to je samo moja pretpostavka). Pa dok se projekat pripremio, pa novi izvođač. I sve to znajući kakve su naše procedure i birokratija. Dok je ovamo zamena asfalta. Koja košta dosta manje.
 
Bitan element je i firma koja je dobila posao.Šumadijaput je iznikla u ozbiljnu firmu,ima stručnjake a ima i operativu ,asfaltnu bazu verovatno i kamenolome.Ovo joj drugi ili treći posao na autoputu jer je do sada uglavnom radila sa lokalnim samoupravama i verovatno želi ozbiljnu referencu da bi dobijala još bolje poslove.
 
juče sam prošao, Ostružnica Orlovača, jeste, rade efikasno, i siguran sam odlično, Šumadija put kompanija u usponu, grizu, što bi rekli, za Ostružnički most, misterija, već tri godine kako je neko napisao, ali donja crta je da će sve biti okončano u martu, konačno kraj, kako kaže Mona posle 30 i više godina, ode u istoriju obilaznica, dobro taj krak do Pančeva je novina, ne ulazi u tih 30 godina natezanja, može biti da se ovako nešto više u Srbiji neće desiti, iako je velika Njemačka gradila svoj novi Berlinski aerodrom isto neku neverovatniu cifru godina - 11 godina zakašnjenja, i potrošila neku neverovatnu cifru em maraka em evra, nedavno su ga otvorili... poput našeg Prokopa, ali naš Prokop tek sada ulazi u finale, neko finale...dobro je kad nije bolje :)
 
Malo pre se vratio obilaznicom.
Pustili su deo od ostruznickog mosta do pre prvog tunela. Dovoljno da se koristi petlja.
Stvarno rade bas lepo. Deo koji je uradjen, ponosan sam, iskreno. Nisam verovao da stara deonica moze da se uradi bez zamene kompletne podloge.
Deo ekipe koja skida asfalt je stigao pred samu orlovacu.
Jos jednom i sa moje strane sve pohvale.
Vidi se na oko kada neko hoce da radi. Ne treba da budes strucnjak za nadzor.
 
IMG20221010101926.jpg
IMG20221010102052.jpg
IMG20221010102027.jpg
 
Искрено очекивао сам већи напредак на делу између будуће петље и тунела,ово ми је све некако споро.....
 
Благић ,нисам мислио од Срђановог снимка, већ генерално у последње време...По уговору крај прошле године је био рок,а ови ће да развлаче до следећег пролећа...
 
Ne znam na koji deo misliš konkretno kada kažeš između buduće petlje i tunela. Misliš na deo između petlje Avala i tunela?
 
Обилазница око Београда

Стварно се озбиљно ради на обнови старог коловоза, има много камиона и одговарајућих машина и видан је напредак за пет дана.
Према аеродрому:





Преко моста:



Према Орловачи, почело је асфалтирање моста:





Нов, леп асфалт између Моста и тунела, пуштен је саобраћај на том кратком потезу и може да се скрене за Обреновац:

















Између тунела је положен асфалт, али, није све довршено:



Од другог тунела скоро до Орловачке петље - ради се, има много машина и камиона:
















 
Poslednja izmena:
Ивчони ,да ли нам то кажеш да је мост коначно завршен?
 
Vrh