Ukrštanje na staroj raskrsnici KP i one ulice ka starom podvožnjaku?
Da, to će biti haos na kvadrat dok ne završe celu petlju i ne ukinu podvožnjak u smeru od niša na obilaznicu...
Fali nekoliko stotina metara nasipa i asfalta dole kod račvanja levo-obilaznica a pravo-Beograd i ona desna rampa ka Pančevu uz betonski potporni zid i desna spuštajuća rampa iz Pančeva ka BG ako se to uopšte bude radilo.Ovo je u suštini poslednja faza za čvor B. Potok. Posle ovoga samo treba da srede pravac BG-NIŠ preko novog nadvožnjaka.
Nadam se da je sada jasnije...Sav tranzit ka Nišu sada skreće levo ka Leštanima pa desno ka autoputu i Nišu.Time direktno preseca put tranzitu iz Niša ka Subotici.
Пројектом/елаборатом је предвиђено да се у случају радова саобраћај затвара од Остружнице до Орловаче. Не постоји могућност преласка са једне на другу страну пута. Испред и иза тунела постоје некакве капије које су само ту за случај хаварије.Opa, to je baš pohvalno. Kad se radi nek se odradi. Mada, moglo se to po par kilometara deo po deo.
Nikako ne bi bilo dobro da se na kraju ukine taj podvoznjak. Veliki broj ljudi iz Vince, Lestana, Ritopeka koji svakodnevno putuju u Beograd bi onda morali da kruze sve do Avalske petlje, pa da se vracaju nazad kroz tunel samo da bi skrenuli za Beograd, a sto im je sada sa tim podvoznjakom vrlo jednostavno moguce. Realno bi bili na velikom gubitku, nepotrebno plus bar 10km voznje. A i svi koji dolaze na Autopijacu sa juga Srbije bi bez tog podvoznjaka takodje morali da kruze sve do Avalske petlje i da se vracaju tunelom.Ukrštanje na staroj raskrsnici KP i one ulice ka starom podvožnjaku?
Da, to će biti haos na kvadrat dok ne završe celu petlju i ne ukinu podvožnjak u smeru od niša na obilaznicu...
Nisam, ispratio, da li je izgradjena krovna ploca za tunel(pa potom zatrpana odozgo) ispod tekuceg saobracaja kod hiljadu ruza?
Ne zbog ulivanja Pančevo-Niš, nego Beograd-Niš, ostalo je tacno.Podvožnjak Niš-KP ostaje u funkciji, samo su morali da pomere ulivanje KP-Niš zbog nove petlje i ulivanja Pančevo-Niš.
Slažem se. Malo pre petlje, iz pravca Niša, se vozi u dve trake (preticajnoj i voznoj) i u jednom trenutku se prelazi u voznu i zaustavnu. Ljudi koji su pre skretanja bili u desnoj traci ladno nastavljaju pravo primoravajući ljude koji su bili u levoj da koče i da izbegavaju sudar.Inače, moj utisak je da je u zoni petlje B. Potok jako loše odrađena signalizacija a osvetljenje je katastrofalno. Iako sam pažljivo vozio, većina drugih vozača ne mari za ograničenja i signalizaciju. I još nešto, na novoizgrađenom delu do Straževice rasveta je koliko vidim LED što komično izgleda u poređenju sa starim delom. Naročito u tunelima Lipak i Železnik.
Ja mislim da je u pitanju bahatos a ne loša signalizacija jer ja uvek vidim u koju traku treba da se prestrojim. Taj problem nastaje još pre devijacije kada pametni obilaze kolonu zaustavnom trakom pre signalizacije jer "znaju za foru" i onda nastaje problem da ljudi koji se propisnu prestrojavaju u radove čekaju te "pametne" što su se zaleteli zaustavnom. A onda se dešava to što si ti naveo, da ljudi iz vozne zastaju, a onda i ovi iz preticajne, jer svako svakome smeta.Slažem se. Malo pre petlje, iz pravca Niša, se vozi u dve trake (preticajnoj i voznoj) i u jednom trenutku se prelazi u voznu i zaustavnu. Ljudi koji su pre skretanja bili u desnoj traci ladno nastavljaju pravo primoravajući ljude koji su bili u levoj da koče i da izbegavaju sudar.
Smeo bih da kažem, iako nisam 100% siguran, da je u jednom LED dok je u drugom ona stara sa živinim sijalicama.
Moguće je da je i u Lipku ista situacija ali kako ne prolazim toliko često tuda ne bih smeo da tvrdim.