Ima li neko da zna, kako se dodje do situacije koju imamo na desnoj traci Ostruznica - Orlovaca, gde ima vise masina i radnika nego ikad igde? Ako se secate, Takovo-Pakovrace je takodje uradjeno nestvarno brzo. Za nas koji zivimo u Srbiji i gledamo razne radove, to je iskakalo iz svih okvira i planova, po brzini.
Sa druge strane ostruznicki most. Tu je jasno da je budzet bio ogulljen i da nije moglo da se isfinansira, ali kako se to shvati tek kad se zatvori most i skine sloj asfalta, pa most ostane 3,5 godine zatvoren bez radova. Ali i kad su poceli radovi, to je daleko od brzine kojom rade obnavljanje asfalta desne trake Ostruznica-Orlovaca. Nisam u prolazu stigao da izbrojim kamione koji su u koloni cekali utovar starog asfalta, ali bilo ih je sigurno 30tak. Mozda sto je brzo, to je i kuso, ali i ako je kuso, milina je videti da se to brzo odradi i pusti u funkciju. Mislio sam de ce da zatvore tu polovinu i da je rekonstruisu narednih godina, dok propadne druga polovina i tako u krug.
Deo trase Lajkovac - Ub su takodje uradili brzo, za oko mesec dana, cini mi se. Nije to bila velika rekonstrukcija, vec zamena asfalta i mozda malo tampona, ali nista puno, ali je po meni to odradjeno brzo.
Ponovo se vracam na pitanje, ko i kako organizuje, naredi ili sta vec, da se radovi toliko ubrzaju. I gde taj bude cele godine i probudi se tako ponekad.