Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Blagić, baš sam se pitao koja je to kuća jer sa slika iz teksta nisam mogao da provalim gde je. Ako je zaista ova koju si označio, onda se ne bi složio s tobom da je nelegalno jer imaš čitavo naselje iznad obližnjeg tunela Straževica pa nije nelegalno? I masa kuća iznad drugih tunela u Srbiji, od kad je to nelegalno? Čortanovci, Šarani itd. Evo nama ni sada kad rade nije jasno dal će kopaju klasično tunel ili otkop pa zatrpavanje pa zato sklanjaju kuće iznad, pa kako je to tek neko mogao znati pre 40 godina? Pričam o imanjima iznad tunela, ne o dolini gde se slažem da se odavno znalo da će ići Obilaznica. S druge strane postavlja se pitanje kolko su ljudi dužni da čekaju da se neki državni plan realizuje na tom prostoru, možda su Rimljani planirali akvadukt gde je sad moja zgrada i eto, znali smo za to još pre 2000 godina, a mi ilegalno sagradili naselje... Pa imaš po gradu masu takvih siutuacija gde se čeka 50-100 godina, mnogi se nikad ne realizuju, ostanu samo prazna obećanja, i šta sad, ti ljudi su krivi što država ne ispunjava svoju dinamiku? Evo na primer uzmi potez od Slavije preko Čubure do Žičke od kad tu postoji plan proširenja ali već 50 godina nikako da se ispuni, pa jel treba da stane život?
 
Kao što rekoh, ne znamo sve detalje. Rekao sam ako je kuća nelegalna... Jer sigurno ne možeš dobiti građevinsku dozvolu ako je na trasi obilaznice. Daj sada da ne ulazimo u raspravu kako se obilaznica čeka ne znam koliko dugo itd. Bilo je više puta već takvih rasprava.
Daću ti primer, kada smo gledali da kupimo kuću u Šapcu. Nismo imali dovoljno novca u tom trenutku za grad pa smo gledali nešto u prigradskim naseljima. Iznenadio bi se koliko kuća ili nema nikakvu ili nepotpunu dokumentaciju. Znači sve su građene bez da je prethodno obezbeđena dozvola za gradnju. A pričamo u kućama koje su započete u SFRJ. Čak i za kuću koju smo na kraju kupili morali smo usloviti vlasnika da sredi papirologiju pre potpisivanja ugovora.
Što se tiče tunela i građenja. Pročitao sam na nekom forumu (sad nisam siguran da li je na ovom ili nekom drugom) da u zavisnosti od terena mora postojati neki prostor između površine i tunela kako bi bio bezbedan za objekte iznad. Tako da kod ovog tunela to sigurno nije moguće. Dok recimo iznad Straževice imaš celo naselje.
 
zzz.png


Cemu ekspropriacija?

Evo i Street view, nije bas bilo tesko naci :)

https://www.google.rs/maps/@44.7171743, ... 312!8i6656
 
Kako čemu eksproprijacija ako piše da je privatna svojina? A što se tiče "nelegalnosti"... jel legalno da nelegalan objekat iz 2004, bude nesrušen 16 godina?! Nelegalna država priča o nelegalnosti. Kolko ima "nelegalnih" objekata u Srbiji? Jel to ona šibicarska strategija, eonima me čekaš da ti dodelim legalnost, a do tad si u strahu da ako mi dune sve mogu prozvati nelegalnim? Ako ne glasaš za mene aktiviraću da je tvoj kao i drugih 5.000.000 objekata nelegalno... ma idi, pa šta se čeka sa preostalih 4.999.999? : "Satelitski snimak otkrio da u Srbiji ima PET MILIONA NELEGALNIH OBJEKATA" https://www.blic.rs/biznis/vesti/sateli ... am/35s8qny
 
Ovaj objekat je urađen možda pre 30-40 godina, a ne 2004. I moja kuća je upisana 2001., a napravljena je 1978.(zazidana i pokrivena). Rušenja nelegalnih objekata neće biti sigurno osim u situaciji da je neophodno kao u ovom slučaju. Ljudima je data mogućnost da legalizuju svoje objekte po povoljnim uslovima. Kad kažem povoljnim mislim da je dosta povoljnije nego što to sada košta u normalnom postupku.
 
Polumost kod Ostružnice za ovu godinu, i to je to.
Sledeće godine polu-autoput Ostružnica-Orlovača, možda do kraja sl. godine puste i deonicu Orlovača - tunel Straževica.
Do kraja 2022 god. Straževica - Bubanj potok i to je otprilike sve što može da se završi, gledajući i druge deonice autoputa koje su započete. To je neko moje vidjenje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806704#p806704:lsowbb7h je napisao(la):
wexy » Čet Dec 24, 2020 3:18 pm[/url]":lsowbb7h]

Cemu ekspropriacija?

Evo i Street view, nije bas bilo tesko naci :)

https://www.google.rs/maps/@44.7171743, ... 312!8i6656
file.php

Gore ti piše čija je svojina na zemljištu, a na slici imaš čak i ""svojinu" na nelegalnom objektu. Na nelegalnom objektu se ne može steći svojina, tako da je nejasno o čemu se radi. Što se nelegalnog objekta tiče, ako je u postupku legalizacije, po legalizaciji on je legalan od dana podnošenjna zahteva, pod uslovom da bude legalizovan.

Elem, deplasirano je pričati o ovima i onima koji su dopuštali da legalno ili nelegalno grade. Složenost procedure, nesređeni zemljišni registri dacenijama unazad teraju ljude da grade nelegalno, jer drugačije nije moglo. Ako su oni 2000-ih dopustili da se desi jedan broj nelegalnih objekata, ne zaboravite i ove sada šta su dopustili u Zemunu 90-ih i 2000-ih. Nadležnost najvećeg dela građevinskih objekata je na lokalnim samoupravama, pa tu tek ne možemo govoriti o onima pre i onima posle, jer se na lokalu ipak menjala vlast, bar do neke 2014. godine.

Problem ekproprijacije, na kraju, nije u složenosti procedure, već u nestručnosti organa koji tim procesima rukovode i u sporosti sudova. A da ne pričam da kod nas prvo "kreće" gradnja, pa tek onda ekproprijacija. Zato sve i kasni.
 
Podnet je zahtev za prijavu radova u Resniku. Na ovoj parceli. Kreću sa završetkom nadputnjaka

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807208#p807208:37093gmq je napisao(la):
zmija » Pet Dec 25, 2020 6:59 pm[/url]":37093gmq]https://www.google.rs/maps/@44.7142497,20.4843607,3a,75y,44.48h,77.67t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVmVwTTOygoP3ibyP5LZWiQ!2e0!7i13312!8i6656
ovaj nadvoznjak znaci grade novi koliko sam ja razumio
 
Da li će uključenje kod 1000 ruža na kružni put u pravcu Resnika ostati isto? Jeza me prođe svaki put kad se tu uključujem, još kad je magla... Koliko vidim na planovima to sve ostaje isto pa se malo niže skreće desno na kružni tok iznad nove obilaznice.
 
I ako ostane, bice valjda mnogo manje saobracaja, pa ce ukljucenje biti lakse.
He, zanimljiv je onaj nadvožnjak o kom Blagić postavi obaveštenje, prethodni ugovor bio izgleda pola tunela i pola nadvožnjaka, tj tačnije jedna cev tunela i jedan deo nadvožnjaka :) Ajde jedna cev tunela, ali malo neuobičajeno da se ugovori pola nadvožnjaka
 
Relativno lako će oni završiti nadvož(put)njak pre tunela i spustiti ga ka gradu, prema starom tunelu i K und K.
Ono što je mnogo teže je kako organizovati saobraćaj do završetka obilaznice, a i posle...
Svakako će morati da preseku vezu sa kružnog ka gradu i da preusmere na nadvožnjak.
Ali onda nastaje problem šta sa onima koji obilaznicom idu iz pravca Železnika ka gradu?
Ok kada se završi petlja Avala, projektovano je da ideš do nje pa da se vraćaš, ali šta u međuvremenu?
Za zapisnik da još jednom i ja ponovim da je totalno bzvz što Resnik nema petlju, tj. vezu sa obilaznicom, kao i Komren u Nišu sa A4.
Živiš na 20-30-50m od autoputa (u gradu, ne prolazi tu slučajno pored nekih sela), a treba da pređeš 5-6km da bi se uključio na isti.
Takođe, ovde pročitah da će kružni tok da se razbuca kad izgrade obilaznicu i nadam se da to nije tačno, jer ne vidim da sam kružni tok ulazi u trasu AP.
Šta će? Da vrate semafor? Obična trokraka? Ne vidim što bi dirali kružni, osim što će svakako prekinuti krak ka gradu.
A mogli su recimo da iz tunela podignu trasu obilaznice na vijadukt i da naprave rampe za vezu sa kružnim putem i onda im ovaj mučeni samac ne bi ni trebao...
Ovako će Resnik i okolina ostati odsečeni od nekih pravaca, koje su do sada imali i tu ima mesta za građanski aktivizam, za razliku od ekofašizma na PB.
Nije da su se Batajničani nešto istakli u sličnoj situaciji, jok, stali su u kilometarsku kolonu na starom drumu, ali su bar bili u nekim nacrtima, čekali i dočekaće.
Ovo nije ni u planu da se ikada poveže, ostaće ovako i njinje i prisnoje i vjeki vjekov. Amin.
 
Svako pise sta stigne a od Istine... Kruzni tok kod Resnika ce sto je i logicno ostati bez ovog trenutnog uklj/isklj za Rakovicu, novi pravac ce biti sa nadvoznjaka na deo gde su se nalazili semafori odnosno sadasnju Obilaznicu. A sto se tice petlje Avala STA RECI! Svi koji dolaze iz pravca 1000 ruza mogli su da nastave kruznim putem ka B. P. kao i do sada i tu se ukljuce za Nis odnosno Beograd, dok sa druge strane kada nekada puste obilaznicu u punom profilu Svi iz Rakovice, Miljakovca, Resnika... morace, ukoliko ne zele da se vracaju unazad, da koriste petlju Petlovo Brdo kako bi se ukljucili na Obilaznicu - pravac ka NS, znaci opet haos na tom delu Ibarske...
 
Da li trenutno sa Ibarske, na petlji Orlovača, može da se skrene desno na obilaznicu ka Ostružnici? Iz smera Petlovog brda...

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
Da li je neko skoro prosao Ostruznickim mostom? Da li je zavrseno asfaltiranje stare trake i da li je sada pun profil mosta u prometu?
 
:lool:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807449#p807449:1ayrvkkj je napisao(la):
MaRkOs » Sub Dec 26, 2020 6:38 pm[/url]":1ayrvkkj]Da li je neko skoro prosao Ostruznickim mostom? Da li je zavrseno asfaltiranje stare trake i da li je sada pun profil mosta u prometu?
Nije jos, koliko sam video radi se temeljna rekonstrukcija celicnog dela. Skinut je kompletan asfaltni deo. Ne izgleda mi kao da ce skoro.
 
Што се тиче циганског насеља они су ту досељени кад су их иселили са дела душановца исто због изградње аутопута. Ту је направљено планско насеље, тако да није иста прича као белвил или код мостара оно што је било.
У том делу остатак земљишта где пролази аутопут је 100% власник република и ако власници имају све врсте уговора, од оверених у суду до оних са сведоцима. Нека тешка заврзлама са власништвом. Неки су се већ иселили док су се други укључујући и цигане жалили...

Због чега се ради галерија изнад пруге у делу после ресника ка Б.Потоку?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807457#p807457:2jtzg83d je napisao(la):
SlobodniZidar » 26 Dec 2020, 19:05[/url]":2jtzg83d]
Због чега се ради галерија изнад пруге у делу после ресника ка Б.Потоку?
:shock: :?:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807444#p807444:3sm7t420 je napisao(la):
Nesha Bg » Sat Dec 26, 2020 6:07 pm[/url]":3sm7t420]Svako pise sta stigne a od Istine... Kruzni tok kod Resnika ce sto je i logicno ostati bez ovog trenutnog uklj/isklj za Rakovicu, novi pravac ce biti sa nadvoznjaka na deo gde su se nalazili semafori odnosno sadasnju Obilaznicu. A sto se tice petlje Avala STA RECI! Svi koji dolaze iz pravca 1000 ruza mogli su da nastave kruznim putem ka B. P. kao i do sada i tu se ukljuce za Nis odnosno Beograd, dok sa druge strane kada nekada puste obilaznicu u punom profilu Svi iz Rakovice, Miljakovca, Resnika... morace, ukoliko ne zele da se vracaju unazad, da koriste petlju Petlovo Brdo kako bi se ukljucili na Obilaznicu - pravac ka NS, znaci opet haos na tom delu Ibarske...

Taj bi pravac trebalo da zameni sadašnji ka NS na obilaznici, osim ako privremeno ne koriste za prespajanje.
Izlupetao sam za medalju jednu stvar u mom postu, a to je pitanje kako će dok se završava deo obilaznice između tunela i nastavka na istok posle kružnog toka ići oni koji sa obilaznice iz pravca Železnika idu ka Kneževcu i Kijevu. Odgovor je - lako, na kružni tok, pa nazad na nadvožnjak.
Mnogo je veća dilema kako će osmisliti organizaciju da se ne zatvara obilaznica, kao ni pristup Resnika gradu (kružni), a da se nastave radovi. U principu, logičan sled bi bio da: 1. završe novu trasu kružnog puta od kružnog toka, preko nadputnjaka dole ka starom tunelu i to puste, 2. razbucaju krak sa kružnog toka ka Rakovici i rade levu stranu/traku obilaznice, 3. puste levu stranu (bližu gradu) sa levim tunelom, razbucaju vezu sa kružnim obilaznice i rade desnu. Ovo treće bi trebalo da dođe pri samom kraju, kad bude gotov i levi tunel i bar jedna strana dalje ka Avalskom putu. Nije mali problem ta tačka u Resniku, gde se trenutno obilaznica pretvara u kružni put, koji pritom moraju da ostanu u funkciji sve vreme, nema zatvaranja ni na sekund, jer bi nastao neopevani kolaps.
 
Мени као становнику Ресника не смета што нећемо добити петљу за обилазницу, ја чекам кружни пут само за нас и растерећење истог. Користићемо петљу Авала. То је неких 2-3 километара јужно од садашњег кружног тока на кружном путу где се тренутно укључујемо.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807467#p807467:3w9203rx je napisao(la):
caribrod » Sub Dec 26, 2020 7:38 pm[/url]":3w9203rx]
.
.
.
U principu, logičan sled bi bio da: 1. završe novu trasu kružnog puta od kružnog toka, preko nadputnjaka dole ka starom tunelu i to puste, 2. razbucaju krak sa kružnog toka ka Rakovici i rade levu stranu/traku obilaznice, 3. puste levu stranu (bližu gradu) sa levim tunelom, razbucaju vezu sa kružnim obilaznice i rade desnu. Ovo treće bi trebalo da dođe pri samom kraju, kad bude gotov i levi tunel i bar jedna strana dalje ka Avalskom putu. Nije mali problem ta tačka u Resniku, gde se trenutno obilaznica pretvara u kružni put, koji pritom moraju da ostanu u funkciji sve vreme, nema zatvaranja ni na sekund, jer bi nastao neopevani kolaps.

Ovo svakako dolazi na samom kraju, mislim čak neposredno pred puštanje obilaznice do BP jer će skidanje bilo kog od sadašnjih prilaza kružnom toku u Resniku dovesti do stvaranja velikih zastoja kao što je bilo pre puštanja kružnog toka. Svakako će prvo završiti nadvožnjak kod tunela Straževica i nadvožnjak između petlje Avala i kružnog toka u Resniku i deo izmeštene trase "kružnog puta-sadašnje obilaznice" koji smeta radovima nakon kružnog toka.
 
Izvinjenje Caribrodu, nisam mislio na tebe u onom prvom delu vec na ove nazovi Novinare i forumase koji se pojave kroz neko vreme sa Pitanjima " A zasto je ovo ili ono?"
Moje misljenje je da ce ga zatvoriti bar na nedelju dana jer jos nisam imao prilike da vidim ili cujem da su radili Trup iz dva dela, ukrstaju se Kruzni i Obilaznica na nezgodnom delu. Ranije su imali opciju da Vrate na trasu stare Obilaznice iz '08,' 09 preko Petlovog B. i Knezevca, a sad me bas zanima kako ce to odraditi!?
 
Vrh