Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

I da, na 40tak km obilaznice nigde odmorišta? Pogledajte autoput ka Čačku kolko ih ima sa mnogo manjim prometom, a ovde ni jedno? Čisto sumnjam da su i u nastavku ka Pančevu planirali...
PS Sektor C (B Potok - Pančevo) nije 100% gotova obilaznica, pre par godina sam kačio CIPov projekat gde Obilaznica mora bude ceo krug, tj i od Pančeva do Batajnice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801683#p801683:1djcap81 je napisao(la):
blagic » Čet Dec 10, 2020 1:54 pm[/url]":1djcap81]To je verovatno ono što se spominjalo da imaju problema sa imovinsko-pravnim odnosima. Mene to i ne brine toliko jer je relativno kratko. Jedino što me brine jeste to što se nije počelo sa tom petljom i tunelom Beli potok.
Da, taj objekat sam i ja primetio. Zna li neko šta je to?

https://maps.app.goo.gl/5kYuhocWPGhFLiE98


Počeo je da se radi tunel Beli potok. Nije počeo da se radi samo taj deo posle tunela Straževica do kružnog toka u Resniku. I nije sama petlja Avala, ali do nje se uveliko radi nasip. Ovde verovatno postoje ti problemi sa ekspropijacijom, ali opet ima dovojno vremena da se uradi u roku. Sigurno imaju neku svoju dinamiku radova kad će i koji deo pre ili posle da rade. Po meni najviše su odmakli na petlji Bubanj potok i deo ispred do tunela Beli potok.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801760#p801760:1dk1sg1o je napisao(la):
Earthmoving » 10 Dec 2020 05:26 pm[/url]":1dk1sg1o]I da, na 40tak km obilaznice nigde odmorišta? Pogledajte autoput ka Čačku kolko ih ima sa mnogo manjim prometom, a ovde ni jedno? Čisto sumnjam da su i u nastavku ka Pančevu planirali...
PS Sektor C (B Potok - Pančevo) nije 100% gotova obilaznica, pre par godina sam kačio CIPov projekat gde Obilaznica mora bude ceo krug, tj i od Pančeva do Batajnice.
Da cak i na brzoj saobracajnici od Lajkovca do Iverka ima odmaraliste u Veselinovcu.

Kada bi po tebi mogao da krene sektor C obilaznice u rad i koliko bi im trebalo da ga zavrse?
 
Ehm, meni to više liči na pripremne radove. Ali dobro. Mene samo brine što taj tunel preseca sadašnju obilaznicu tj. kružni put i avalski put te će to dosta sporije ići jer se bukvalno dva puta moraju izmestiti. Ne brine mene dinamika radova koliko ti imovinsko-pravni odnosi.
A ako sektor C bude samo do rafinerije u Pančevu to bi baš bilo bezveze. S obzirom da će biti most, tunel, prilično dugačak vijadukt plus petlja na smederevskom putu i kod rafinerije bez barem tri godine nema šanse.
 
Tunel Beli potok iz Vlogzilla snimka sa obilaznice
0d4d7ffa4f6a4ff4ffe3e98d2eefa305.jpg


Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801759#p801759:6cjl16zk je napisao(la):
don1120 » 10 Dec 2020 04:25 pm[/url]":6cjl16zk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801606#p801606:6cjl16zk je napisao(la):
ink » Čet Dec 10, 2020 8:51 am[/url]":6cjl16zk]Unapred se izvinjavam što sam suviše lenj da češljam temu ali jel ima neko crtež kuda je planirana trasa posle Bubanj potoka i gde će da 'padnu' petlje?




Sledeci ugovor koji potpisuju uskoro ce biti ova deonica na sektoru C. U planu su petlje Vinca i Pancevo jug. Malo je bezveze sto nece izgraditi sve odjednom do cvora Pancevo cime bi obilaznica bila kompletirana 100%, ali lagan je teren preko Dunava tako da ce i taj ostatak biti zavrsen u dogledno vreme.
file.php

Najlepše hvala :sesir: Tačno ta informacija koju sam tražio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801794#p801794:76686mh1 je napisao(la):
RSK » Čet Dec 10, 2020 5:45 pm[/url]":76686mh1]Tunel Beli potok iz Vlogzilla snimka sa obilaznice
0d4d7ffa4f6a4ff4ffe3e98d2eefa305.jpg


Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Otprilike su uradili par desetina metara. Odmah nasipaju zemlju preko ploče. Kad budu došli u zoni presecanja kružnog puta onda će uraditi neku privremenu devijaciju. Ova tehnologija izrade je iznuđeno rešenje. Ne znam kako će se rešiti vlaga i hidroizolacija.
 
Verovatno se buse tri reda sipova na koje se izlije betonska ploca, i nagrne zemlja,a tunel se posle prokopa, tj ukloni se zemlja ispod betonske ploce, i izmedju sipova.
 
Kada bi po tebi mogao da krene sektor C obilaznice u rad i koliko bi im trebalo da ga zavrse?
Ne znam druže, samo znam da su mi iz neke kineske firme koja je to trebala radi još pre 3 godine rekli da se nadaju da će za koji mesec potpisati, ali to se nije desilo ni posle 3 godine. Cena o kojoj se tada pre oko 3-4 godine pričalo, sa sve drumsko-železničkim mostom Vinča-Starčevo, bila je čak pola milijardi evra za tih 30tak km do Pančeva sever. Ali Vučić se već zadužio ko niko, plus obećao olako još 500km autoputeva zaduženja još 5 mlrd evra, metro ovo-ono, gde ćeš još pare i za ovo. Kako smo krenuli ima pdv bude 30%, litar goriva 200 din, čaša vode 100 din da otplatimo njegove dugove tipa put košta 100 mil, ugradim se i dogovorim za 300.
A kolko bi trebalo ga završe? Kad krenu 3 godine ako redovno ima para, rešena eksproprijacija na vreme i ostalo pripremljeno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801839#p801839:e85zyh44 je napisao(la):
Acoo » Čet Dec 10, 2020 8:25 pm[/url]":e85zyh44]Verovatno se buse tri reda sipova na koje se izlije betonska ploca, i nagrne zemlja,a tunel se posle prokopa, tj ukloni se zemlja ispod betonske ploce, i izmedju sipova.


Baš tako. Tako su radili produžetak tunela Bancarevo na istočnom kraku K10.
 
Voleo bih da neko stručan objasni tehniku gradnje ovakvog tipa tunela. OK, razumem deo gradnje ali me zanima kako će se tu odraditi hidroizolacija. Ja sam to zamišljao drugačije, iskopaju rupu, saliju zidove i plafon. Odrade hidroizolaciju i posle zatrpaju. Zar nisu tako gradili Lipak i Železnik?
 
Fijuuuu... Za ovo je baš potrebno vreme! Na kraju ispada da ga kopaš kao i običan tunel.
U suštini će se raditi primarna i sekundarna obloga tako da ne bi trebalo da bude problema sa vodom unutar tunela.
Ispratio sam gradnju cut & cover tunela na zeničkoj obilaznici na koridoru 5C kroz Bosnu i na kraju tunel izgleda dosta ružno. Nadam se da ovde to neće biti slučaj.
 
Bilo je lepih Caribrodovih reportaža gde je ovaj vid gradnje bio na ulasku u tunel Bancarevo gde su imali problem sa kosinom tj klizištem.
Zatrpali su ulaz ispred tunela odradili šipove i nakon toga ploču, posle otkopali i prekrečili stubove.
 
Tuneli Lipak i Železnik su rađeni otvornenim iskopom i radio ih je Planum koliko se sećam. Ne mora to da bude nužno nešto loše za kratak tunel kao Beli Potok jer su ova 2 i oko duplo duža od njega. Najveća benificija će biti da konačno na kružnom putu urade ili kružni tok ili odgovarajuće skretanje kod 1000 Ruža kada budu prekrili tunel.
 
Ovo je mislim brže rešenje nego da iskopaju usek, urade svod i zatrpaju. Mana je ta hidroizolacija zidova, mada mora sigurno da ima rešenje i za to. Ne verujem da bi pustili da curi u tunelu. Najveći benefit je jer rade u etapama i neće doći do zatvaranja prometne obilaznice. Radiće ovako dok ne dođu do mesta preseka sa obilaznicom. U međuvremenu će uraditi devijaciju, preusmeriće saobraćaj na nju i onda nastavljaju dalje sa tunelom. Negde oko 300m će biti dugačak tunel.
 
Da, u pravu si. Verovatno je taj tip gradnje jer moraju deo po deo da rade zbog kružnog i avalskog puta.

Kako god, nadam se da će to biti kvalitetno odrađeno i vizuelno lepo. Jer, kako reče Malagurski ministru Momiroviću, ja vas plaćam! :dil:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801661#p801661:335vnx8v je napisao(la):
Earthmoving » Čet Dec 10, 2020 8:15 am[/url]":335vnx8v]Sad prošo Obilaznicom, ovaj deo od tunela do B Potoka se katastrofa sporo radi, kao da je počeo pre godinu dana. Nešto bolje napreduju betonsku stubovi, a ostalo sporo sačuvajbože za svega 8km dužine, onaj deo od tunela do kružnog i dalje posle tolko godina bukvalno nije ni pipnut. Da se, kako izgleda, gradi 5 godina (kako sad izgleda da če ukupno biti) par km punog profila autoputa, i to na blagom terenu, je baš presporo.

Pa vidite, nisu vas pitali. Zboravili su. Kako ih nije sramota.


Ali u svoj ozbiljnosti, radi se i treba da nam bude milo da se radi. Da se svuda radi brzom dinamikom, verovatno bi to sve vise kostalo. Nemaju oni beskonacno ljudi da rade - okej mozda i imaju, ali ne za ove ugovorene pare. Kako ja vidim, radi se i radovi idu. Mozda ne svuda istom dinamikom ali uvek barem negde nesto dobro napreduje na obilaznici.

Posecas me na one koji lupetaju "nece ovo nikad biti gotovo". Jel sad ta logika pomerena na "uuuu ovaj ili onaj delic se gradi suvise sporo"?



I onda trebamo da se upitamo - okej, hocemo da rade brze? Jel onda trebaju da uzmu radnike na tunelima od tamo oko opstine Lucani? Jel resenje da se ona deonica zanemari da bi ova bila gradjena brze? Rade se razne stvari na razni broj mesta, i da voleo bi mnogo da je sve gotovo proslog meseca ali tako je kako je.
 
Стручњаче Маркотичевићу ,нас као грађане и пореске обвезнике не треба да занима којом се брзином радови одвијају ,али МОРА да буде испуњено оно што је потписано у уговору а то је РОК ИЗГРАДЊЕ .
Е сад,рок ѕа Обилазницу је крај 2021 ( без обзира што надлежни већ покушавају да га пролонгирају на 2022 ) па ћемо видети ко је у праву ,ти или земљани...
 
Pa valjda imamo pravo da diskutujemo. Svi plaćamo porez državi od koga se gradi ova obilaznica.
Ja eto smatram da to treba vizuelno lepo da izgleda, da bude funkcionalno i da zadovolji potrebe saobraćaja u narednih 50 godina.
 
@Markoticevic, ja ti dugujem npr 1000 evra, i dal je vazno vreme kad ti ih vratim, dal ti je isto sutra ili za 100 godina? Ovo sto ti pricas je "maketizacija" Srbije, da ljudi žive u budućim iluzijama umesto u sadasnjoj realnosti. Evo na primer, Vucic je 2012-e na RTS-u obecao da ce autoput do CG biti gotov do 2017-e. Znaci mi 2018-e, 19-e, 20-e... imamo virtuelnu sadasnju realnost koja ne postoji. Al za tebe nema veze dal nesto postoji ili ne postoji, isto je, samo je vazno da ce biti, radi se na tome, strpite se. Ce cemo cu ces cete... Vazi, i ja cu tako platim drzavi porez. Al za 50 godina, polako, strpite se, bice... bice...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=802222#p802222:925i5w8c je napisao(la):
Markoticevic » Sub Dec 12, 2020 8:17 am[/url]":925i5w8c]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=801661#p801661:925i5w8c je napisao(la):
Earthmoving » Čet Dec 10, 2020 8:15 am[/url]":925i5w8c]Sad prošo Obilaznicom, ovaj deo od tunela do B Potoka se katastrofa sporo radi, kao da je počeo pre godinu dana. Nešto bolje napreduju betonsku stubovi, a ostalo sporo sačuvajbože za svega 8km dužine, onaj deo od tunela do kružnog i dalje posle tolko godina bukvalno nije ni pipnut. Da se, kako izgleda, gradi 5 godina (kako sad izgleda da če ukupno biti) par km punog profila autoputa, i to na blagom terenu, je baš presporo.

Pa vidite, nisu vas pitali. Zboravili su. Kako ih nije sramota.


Ali u svoj ozbiljnosti, radi se i treba da nam bude milo da se radi. Da se svuda radi brzom dinamikom, verovatno bi to sve vise kostalo. Nemaju oni beskonacno ljudi da rade - okej mozda i imaju, ali ne za ove ugovorene pare. Kako ja vidim, radi se i radovi idu. Mozda ne svuda istom dinamikom ali uvek barem negde nesto dobro napreduje na obilaznici.

Posecas me na one koji lupetaju "nece ovo nikad biti gotovo". Jel sad ta logika pomerena na "uuuu ovaj ili onaj delic se gradi suvise sporo"?



I onda trebamo da se upitamo - okej, hocemo da rade brze? Jel onda trebaju da uzmu radnike na tunelima od tamo oko opstine Lucani? Jel resenje da se ona deonica zanemari da bi ova bila gradjena brze? Rade se razne stvari na razni broj mesta, i da voleo bi mnogo da je sve gotovo proslog meseca ali tako je kako je.
Da bi diskutovao na ovakvim temama moras prvo da razumes sta je ugovor i sta ga sacinjava.
Da ti poblize objasnim-kad udjes u prodavnicu i kupis koka kolu, ti si sklopio ugovor sa prodavnicom. Predmet je koka kola. Rok je odmah. Cena je 100 dinara.

Ako bi ti prodavnica uzela 150 dinara, tako sto ti je prethodno dala kredit i obavezala te da joj vracas tih 150 dinara i to po losoj kamati tako da te na kraju izadje 200.
Ako ti ne bi odmah dala koka kolu kao sto je normalno i dogovoreno, nego za dve godine.
Ako bi u toku te dve godine onih 200 naraslo na 300 iz nerazjasnjenih, cudnih razloga.

I konacno, ako bi na kraju svega toga ta koka kola bila bez sode i flasa curi.

Ne bi bio zadovoljan. Kao sto i ne treba. Ne bi govorio kako je sve to dobro samo nek se crni. Ne bi govorio kako prava koka kola mora da kosta 500, pa je dobra i ova jalova sto curi dve godine zakasnela.

E, to je ugovaranje i gradnja puteva u Srbiji, samo sto umesto sto dinara placamo milijarde evra, a umesto jedne nezadovoljne musterije imamo milione ljudi, gradjana ove zemlje, koji se usled toga vise truju otrovnim gasovima i zagadjuju svoju zivotnu sredinu, ne stizu negde za optimalno vreme, ne trguju brzo i efikasno(ili uopste) i ginu.
 
Nesporno je da se radi više nego ranijih godina. Nesporno je i da je potpisan ugovor sa rokom kraj 2020.do Orlovače, kraj 2021. do Bubanj Potoka. Ukoliko to ne bude ispoštovano, a imaju još 2 nedelje za prvu deonicu, da li će neko ponuditi objašnjenje? Da li je krivica na strani investitora ili izvođača? Nas ne treba da zanima koliko je ljudi i tehnike angažovano već da se ispoštuje ugovor koji smo platili. Ako nismo platili onda zašto nismo. Ako smo platili koje su posledice po izvođače.

Poslato sa MAR-LX1A pomoću Tapatoka
 
Vrh