Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794068#p794068:154462zf je napisao(la):
stf » 17 Нов 2020, 15:02[/url]":154462zf]Искључиш се на петљи Авала и онда Кружним путем до постојећег излаза на АП. Та деоница Кружног пута ће зврјати празна јер пролази кроз потпуно ненасељен део града.

потребна је директна веза обилазнице и АП ка граду, а не млаћење по кружном путу и где све не
 
Privremena opcija 1.
Može privremeno preko ovog nadvožnjaka ka ulazu u budući tunel pa levo preko rampe koja će ići za izlaz iz pravca Pančeva. Delovalo bi slično kao lakat al opet i to je bolje nego da je nema.

Stalna opcije je onaj nadvožnjak koji ide po planu ili drugi koji bi bio niže gde je bila naplatna rampa u obliku potkovice za polukružno.

Jedna od opcija je i da se prokopa izlazna rampa u tunelu. Slično su radili mislim u Rijeci ili Splitu.
 
Razgradjevinar dominira temom a odgovora nema. A odgovor je prost-jer se kratkovido politicko guranje projekata po svaku cenu nakon sto se dodje do para mesa u struku i problemi koji mogu biti reseni i vremenski i finansijski umesto prostog, ili manje prostog, inzenjerskog izazova i resenja, dobijaju razne iznudjene zakrpe koje ce nas ukopavati decenijama koje slede. Stedi se na planiranju i projektovanju, samo da bi se to "ustedjeno" vreme i novac utrosilo visestruko u fazi gradnje, a onda opet, daleko vise platilo, u fazi eksploatacije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794073#p794073:2svbdn87 je napisao(la):
razgradjevinar » Uto Nov 17, 2020 4:06 pm[/url]":2svbdn87]stf, tom logikom moze se postaviti pitanje zasto nam je uopste potreban taj deo, ili cak citava, obilaznica. svi pravci su vec prohodni, samo znatno okolo i znatno sporije, zar ne?

ako sam dobro ispratio pricu oko petlje petlovo brdo na njoj nece biti moguce direktno iskljucenje iz pravca nisa ka gradu, zbog cuvenih borica, pa ce iz pravca nisa ljudi morati da se iskljuce ka cacku pa do iskljucenja za groblje orlovacu gde ce moci okrenuti ka gradu. u bubanj potoku slicna prica sa okretanjem na iskljucenju za ikeu. mozda ja ocekujem previse ali mi se cini da je tu suvise imrovizacije i jako malo promisljanja unapred

Sa kruznog puta iz pravca Rakovice nece biti moguce direktno ukljucenje ka gradu vec improvizacija na petlji Orlovaca ili kod iskljucenja za groblje, a sto se tice iskljucenja sa obilaznice iz pravca Nisa ka gradu najverovatnije NECE biti u upotrebi do zavrsetka mosta br. 13 ili do pustanja cele deonice do B. P.
 
hvala neso na pojasnjenju za petrlovo brdo, znaci ipak se radi o nekompletnoj vezi ibarske i kruznog puta dok ce petlja sa obilaznicom ipak biti cela.
 
Evo i video petlje skrpio sam oko 3 min.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vSgdxjwC4DY[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794077#p794077:1dopnt6o je napisao(la):
JohnnyLee » 17 Нов 2020 03:20 pm[/url]":1dopnt6o]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794068#p794068:1dopnt6o je napisao(la):
stf » 17 Нов 2020, 15:02[/url]":1dopnt6o]Искључиш се на петљи Авала и онда Кружним путем до постојећег излаза на АП. Та деоница Кружног пута ће зврјати празна јер пролази кроз потпуно ненасељен део града.

потребна је директна веза обилазнице и АП ка граду, а не млаћење по кружном путу и где све не

Та веза није избачена из пројекта, већ се само сада не гради, а не могу ни да наслутим зашто. Ауто пијаца ће свакако да се сели, ем сам упознат да је власник у потрази за другом парцелом, ем је по ПГР-у на њеном месту планирана ватрогасна команда.
 
Ево прегледније ситуације петље "Бубањ поток". Немам у бољој резолуцији, ово је од 526 кб.

02a_situacija_celina01.jpg
 
Znači godinu završavamo sa pozitivnih 0 km novih autopteva i jednom trakom mosta na Ostružnici.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794916#p794916:3chdwpig je napisao(la):
Гага » Pet Nov 20, 2020 3:50 am[/url]":3chdwpig]Ево прегледније ситуације петље "Бубањ поток". Немам у бољој резолуцији, ово је од 526 кб.


file.php
Kako će ovi iz Niša za Pančevo ?
Oćoravi ali ne vide .
 
Hehehe... Pa zar se ne radi desna traka na mostu? Otvoriše levu i odmah zatvoriše desnu. Tako da, ukoliko ne završe rekonstrukciju do kraja godine onda se ni to ne računa. :)
Da li je moguće da se čeka završetak mosta br. 13? To bi onda omogućilo da petlja Orlovača bude u potpunosti funkcionalna kada se otvori. Nije nemoguće završiti ga za 6 meseci.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795317#p795317:85m7it89 je napisao(la):
Žika » 21 Nov 2020 01:04 pm[/url]":85m7it89]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794916#p794916:85m7it89 je napisao(la):
Гага » Pet Nov 20, 2020 3:50 am[/url]":85m7it89]Ево прегледније ситуације петље "Бубањ поток". Немам у бољој резолуцији, ово је од 526 кб.


file.php
Kako će ovi iz Niša za Pančevo ?
Oćoravi ali ne vide .
Iz Niša se skreće ulevo (ostaje i dalje autoput, samo prelazi u obilaznicu) i odmah prvi izlaz desno je rampa za prelazak na obilaznicu ka Pančevu. Malo slabije se vidi, ali se može provaliti da je povezano.
 
NIje ovaj plan toliko precizan. Deo petlje od čvora Bubanj Potok ka obilaznici i Resniku nije isti na ovom planu i kako se trenutno izvodi. Ne bih ja to uzeo zdravo za gotovo. Konkretno izlaz ka Pančevu može tako da se izvede, a može i drugačije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795317#p795317:1k390cn7 je napisao(la):
Žika » Sat Nov 21, 2020 12:04 pm[/url]":1k390cn7]Kako će ovi iz Niša za Pančevo?
Preko Smedereva i Kovina, kao i do sada. :grand:

Inače vidi se isključenje, kao što reče marrecar, prati se autoput koji ide ka Obilaznici, nakon skretanja za Beograd (sadašnji autoput) sledeće je za tunel i Pančevo.
02a_situacija_celina01--.jpg
 
Mislim da gledate pogrešan plan. Ako su hteli tako što nisu nasipali odmah taj deo. Po planu ićiće rampe desno ka tunelu ali mora da se krene ka BG tj. na starom pravcu. Kako stvari stoje taj deo ima da bude sa rampama po tunelima ili će ulazi u tunele da budu širi na početku. Možda čak i uguraju tu rampe za izlaz sa obilaznice ka BG mada mislim da to nije baš dobro rešenje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794916#p794916:27j8pqer je napisao(la):
Гага » 20 Nov 2020 03:50 am[/url]":27j8pqer]Ево прегледније ситуације петље "Бубањ поток". Немам у бољој резолуцији, ово је од 526 кб.


file.php

Zar ovo nije stari plan rešenja petlje kod Bubanj Potoka?
 
Jeste, to je stari plan. Kačen je aktuelni plan po kome se i gradi već više puta, ali mnogi "ne prate na času".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795312#p795312:1pwyz8t0 je napisao(la):
daors » Sub Nov 21, 2020 11:45 am[/url]":1pwyz8t0]Deonica od Ostružnice do Orlovače tek u aprilu 2021.
.
.
.

Rok naveden u članku u "Politici" deluje realan, april-maj iduće godine za puštanje saobraćaja od Ostružnice do petlje Orlovača. Bez petlje Petlovo brdo i mosta br. 13 to je nemoguće, za P.B. mislim da nema ništa sporno ali za most br. 13 nisam siguran da će završiti ako bude oštra zima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777972#p777972:3af7ac56 je napisao(la):
Veliki Vracar » 25 Sep 2020, 20:13[/url]":3af7ac56]Какав непресушан таленат се овде демонстрира за коришћење нетачних података, слика, рендера...
А сам аутор ових предивних кадрова обилазнице, Саша Николић, коме сам поделио плусеве где год је то било могуће :kk: :kk: , дао је слику која одговара у потпуности до сада изведеним радовима. Али не иде многима ни кад им покажеш прстом, ево још један покушај

03b%20-%20bubanj%20potok%20cela.jpg

Deo obeležen brojem 5 je skretanje sa juga ka smeru Pančevo.
 
Stvar je u tome što se na forumu mogu naći tri blago različite verzije.

tapatalk_-170563826_600x404.jpeg

unnamed.jpg


Ova je prema stanju na terenu najtačnija ali ostaje pitanje skretanja ka BG od pravca Resnika. Ja, a i par drugih forumaša smatramo da to isključenje mora da postoji. Drugi pak misle da je dovoljno da se isključi kod Belog potoka i nastavi sadašnjim kružnim putem i kod B. Potoka uključi ka BG.

tapatalk_-2044647167_661x400.jpeg
 
Ništa kod nas ko što treba...
Ako ništa drugo imaju vremena da završe onaj most 13 mislim da beše, jer ne otkrismo kako bi uopšte preusmerili saobraćaj ka petlji Orlovača, posebno iz pravca Resnika, a da ne ostane sakata.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795430#p795430:2u3acqva je napisao(la):
blagic » Sat Nov 21, 2020 7:57 pm[/url]":2u3acqva]Stvar je u tome što se na forumu mogu naći tri blago različite verzije.

file.php

file.php

file.php

Moje neko tumačenje je sledeće:

Prva slika je stari plan.
Druga slika je izgled petlje kada se završe sve faze (nije nacrtano sve tu).
Treća slika je ono što se trenutno radi.

U principu su treća i druga slika su u kombinaciji. Treća je ono što grade, a druga je ono što bi trebalo nekad da se dogradi kada se izmesti pijaca Bubanj Potok tj. nadvožnjak i direktno odvajanje ka BG umesto korišćenja Kružnog puta.
 
Hmm, sad gledam i razmisljam o tome sto kazes i mislim da ima smisla. Na trecoj slici je definitivno ono sto se trenutno radi, zbog onog dela 12-13. Tu je vec napravljen taj mostic. E sad, vidim da je tu ucrtan novi ulaz/izlaz na autoput sa/na Kruzni put u smeru ka Nisu, cime onda sadasnji ulaz/izlaz na autoput u smeru ka Nisu postaje nepotreban, odnosno saobracajno postaje nebezbedan i pretpostavljam da ce se ukloniti. To onda otvara prostor da se ta rampa (na drugoj slici), koja treba da poveze obilaznicu na autoput u smeru ka Beogradu napravi tako da prolazi kroz autopijacu, paralelno sa Kruznim putem i onda da "uzme" trenutni cvor Bubanj potok na autoputu. To znaci da onda trenutna saobracajnica izmedju Kruznog puta i autoputa, postaje iskljucivo za izlaz sa autoputa iz smera ka Beogradu, kao i ulaz sa Kruznog puta na autoput ka Beograd, i prelaz sa obilaznice na autoput ka Beogradu.
 
Ja sam predlagao ali ne znam koliko je to moguće da se za izlaz ka BG koristi nadvožnjak 1 i onda se skrene levo na rampu 6. Privremeno dok se ne izgradi nadvožnjak i veza za izlaz ka BG ili dok ne počnu radovi na iskopu tunela.
 
Vrh