Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

:) Хвала Сово на сјајним снимцима! Једва чекам да направиш нове!

А, у вези са постом...нисам теби упутио питање већ @Markoticevic-у, ког сам и цитирао. Питање је мање-више реторичко. Пуно људи овде је рекло да би требало да се отвори та деоница, што и ја мислим да је логично, међутим логика и планирање у Србији нису увек на истој страни. А ту се умешају и лажна обећања па буде нагађања на све стране.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=792008#p792008:3rq31mi6 je napisao(la):
ĆoRaVa_SoVa » Uto Nov 10, 2020 5:25 pm[/url]":3rq31mi6]

Na mom postu koji je bio sa slikama pisao sam o tome da su manje više ostali kozmetički radovi na trasi sem tunela za koje nemam pojma dokle se stiglo. Dosta ivičnjaka je bilo urađeno i taj dan kada sam snimao trasu radili su iste na delu bliže petlji Orlovača. Verovatno su i linije urađene do sada.

Pored toga ne planiram da snimam taj deo jer je to manje više gotovo, sledeći put biće snimak od petlje Orlovača do petlje Bubanj potok s tim da ću sačekati još malo da radovi odmaknu.

Ako vec budete bili kod Orlovace molim vas samo barem bacite pogled u drugom smeru da vidimo kako izgleda?

Znam da je mnogima mnogo interesantnije da vide sta je u drugom smeru, ali mene najvise zanima kako je to sto ce najskorije da se otvori, da bi smo imali neku ideju sta/kako da ocekujemo u blizoj buducnosti.

Ali naravno, kapiram da sve to traje vremena, pa uradite kako mozete. Mislim da svi mi volimo snimke makar kakvi da su, tako da sta god da uradite super je. :)




Inace, pitam se da li su zavrsili sa asvaltiranjem svih slojeva. U ranijem snimku se vidi bas mnogo mehanizacije tamo, mnogo masina. Tako da ocekujem da je barem to zavrseno do sada sa obzirom da je bilo toliko mnogo njih tamo za vreme zadnjeg snimanja.
Valjda ce ovi sa Koridora da spomenu tu deonicu uskoro.
 
Evo da odgovorim bez citata,

Kao što rekoh i tada kada sam radio reportažu bili su pri kraju i da im nije puno ostalo. Pričali su političari i gospoda iz koridora da će pustiti deo do Orlovače ono što je meni ostalo negde u glavi je da su pominjali mart 2021?

Deo problema za snimanje posle petlje Orlovača predstavlja i to što je petlja delimično zatvorena zbog radova i ne mogu da se vratim nazad, a ne bih baš kao kolega Plećko da idem na varajntu B ako me razumete. :)
 
Pa do kraja godine. Piše lepo u tekstu. :lol:
Majko mila, ko je sve danas novinar. Toliko neistina u tekstu. Od Dobanovaca do Bubanj potoka je 79 mostova??? Kako? Jedino ako broje svaki segment kao most.
Sovo, bezbednost pre svega. Pazi ti na sebe i na to dronče koje nije nimalo jeftino. Ja se ne bih ni zamlaćivao snimati taj deo nakon što se pusti do Orlovače. Snimaj od Resnika ka Bubanj potoku. Ionako od Orlovače do Straževice ostaje samo most br. 13, čim se prođe petlja Orlovača. A tu ima proširenje gde se može stati, proći ispod postojećeg mosta, i opaliti par fotkica čisto da se vidi dokle se došlo.
 
Da, svaka čast Sovi na tim snimcima, ja recimo ni jednom dronom nisam snimao Bg obilaznicu upravo jer je opasno stajati pored brzog saobraćaja, a ići okolo negde iz daljine na miru snimiti bi trebalo dosta više kruženja, što sam smatrao nepotrebnim trudom kada se skoro sve ionako vidi iz kola prolazeći pored. Ono gde dron dosta otkriva je oko Avalskog druma jer tu se sa puta ne vidi taj deo obilaznice. I generalno, kod svih tih puteva i objekata u izgradnji koji nisu vidljivi sa uobičajenih mesta. Npr ako se bude gradio nastavak obilaznice Vinča-Starčevo za taj most i deo okolo bi trebao dron, jer je drugčije teško videti.
 
Teks je takav pročitaš par pasusa i na kraju kao da ga nisi ni čitao, i sramota je da u poslednjih par godina nemaš gde doći do kvalitetnog i verodostojnog podatka a da nije ovde ili na nekom drugom forumu. Najbliže je sat patrola ali i oni znaju dobar deo da preskoče i da uviju u oblandu.

Slažem se sa Blagic-em i Earthmoving-om da je opasno snimati i iskreno nema puno mesta gde sam mogao da se uglavim i odradim snimak, uvek kada sam snimao udaljavao sam se od auta za svaki slučaj, par puta sam morao i da pretrčavam obilaznicu kako bi antene bile u dometu sa dronom. Pa ako bi išao sa kruženjem kao što kažeš ko zna koliko km bi ubio, i ovako od moje kuće do Ostružničkog mosta i nazad preko 60 km.... i ja se slažem da je nepotrebno a iskreno uvek sam nešto kratak sa vremenom.
Mnogo me nervira što svaki put kada sam bio blizu petlje Orlovača nisam uspeo da snimim malo bolje istu, svaki put je duvao vetar. Mesto od kojeg bi mogao da krenem je kao što kaže Blagić most 13 između petle Orlovača i tunela Straževica i sa tačke sam već snimao. Ali ako idem od Bubanj potoka morao bih da skrenem preko pune linije. Videću tog dana na licu mesta.
 
https://www.blic.rs/biznis/bubanj-potok ... ti/8frkdbm

Pritom ovo sve napisati u biznis rubrici koju valjda čitaju neki ljudi koji vode neke firme i valjda znaju nešto više od moje babe...

Najgore što ti nazovi novinari ne poznaju ni geografiju,ajde ide vest pusta se deonica Ostruznica Orlovaca,a ti na to dozidas Orlovaca Bubanj Potok i pride dodas Pancevo...Ovo stvarno nikad nije bilo.Predlazem da pred Novu godinu organizujemo nekoliko grupa ljudi i da pozovemo novinare Blica..

Jedna grupa ljudi da najavi kolektivno skakanje u Dunav sa mosta kod Vinče a druge dve grupe kolektivno samo spaljivanje u tunelima Straževica i 1000 ruža kao proveru sistema za dojavu požara i ventilaciju tunela...


Šta mislite kako bi glasile te vesti?
 
Pročitao sam tekst, a onda sam otišao do izvora za ovu "vest", a to je prilog na RTS-u od pre nekoliko dana. Inače, taj prilog je sasvim korektan. Nastao je povodom posete novog ministra saobraćaja graditeljima obilaznice. Iako nije doneo nove informacije, sve što je rečeno je tačno. Problem je nastao u "transkripciji" tog video-priloga u tekst. To je očigledno radio neko ko ama baš nema pojma o čemu je reč. A onda je sa tog jednog sajta, takav tekst po principu "mazni i objavi" (copy/paste) preplivao na još nekoliko sajtova.

U našim redakcijama poslednjih desetak godina postoji ta jurnjava za što više objava na sajtovima, a mladi novinari dobijaju dnevne "targete". Svakodnevno nailazim na takve primere, i to po portalima medija koji slove za ozbiljne. Realno, time se obesmišljava novinarstvo, podjednako kao sa "domšljatostima" pri davanju naslova (primer sa sajta jednog velikog srpskog medija od pre nekoliko godina: "Na današnji dan je razapet Hrist. Pogledajte šta se desilo dva dana posle").
 
Da, Sovo jos jedno hvala na trudu. Ovo sto rece za stalni vetar na uzvisenju Orlovaci, jeste tesko kad je kontravetar jak, baterija drona se brzo trosi, a on se jako sporo uz vetar vraca. Ali evo da podelim jedno iskustvo, mozda moze koristiti. Kad sam snimao novi Zezeljev most u Ns-u, zeleo sam da ga snimim sa svih strana, zaista samo napravio lepe snimke, npr da dok dron prelazi preko njega kamera ispod sebe okrecuci se prati luk mosta. Medjutim kad sam zavrsio i dron se spustio nizvodno, dao sam mu komandu da se vrati, ali on je stajao u mestu. Shvatio sam da je iznad Dunava gde je jaka struja vetra iznad reke. Pritiskao sam dzojstik nazad ali se nije pomerao, a baterija se sve brže trošila, pa sam na trenutak pomislio da ce ostati tu zarobljen od vazdusne struje dok se ne istrosi, a zatim pasti u vodu. Ali onda mi se javila odlicna ideja. Prestao sam ga vuci uzvodno, vec sam ga sklonio sa strane, dalje od struje vetra izand reke. Kada je dosao iznad kopna, mogao je ici nazad. Onda sam ga malo dalje nego sto treba nazad odveo pa se preko reke ukoso nizvodno ka mojoj obali niz vetar lako spustio. Eto, u slucaju da imas problema sa jakim vetrom ili vazdusnim strujama, probaj improvizovati ovakvu strategiju.
Imao sam jos par zanimljivih akrobacija, npr da dron prodje izmedju zgrada BnV i sl, a želja mi je bila da novi savski most kod Obrenovca snimim tako da dron ide iznad vode, prodje ispod mosta, pa da se sa druge strane popne i napravi vertikalni krug oko mosta, od vode do iznad mosta. Slicno kao kad bi ti ovde snimao ispod vijadukata. Ali to ne bi preporucio jer beton cesto zna da prekine signal, a ako je pri tom nisko i ne vidis drona onda je je opasno da se unisti. Mislim, ovaj tvoj u slucaju gubitka signala sa daljinskim se isto vraca na mesto odakle si ga poslao, ali ako je nisko nisam siguran kako to sve ide, pa ne bih bas rizikovao. Tako, da treba ostati pri standardnim snimcima, ne neke vratolomije da se ne rizikuje dron :) I naravno paziti na bateriju, jednom mi se desilo da mi je sa 10% otkazao kontakt sa daljinskim , nisam video gde je, pa se sam spustio, jedva sam ga nasao, preko 7 gora i 7 mora.
 
@Ćoravasovo...U trenutku gubitka signala ako ti je podesen na RTH on će probati da se podigne na zadatu RTH visinu i tu je problem ako je nešto iznad njega.Moras uvek pre leta sagledati teren na mapi i videti gde je zgodno da ga spustis da bi ga kasnije pokupio...Kao sto Earth kaze mnoge je kostalo gubitka letelice jer u zelji da ga vratis sebi ode baterija ako si bio ispod 50 posto...Mozes snimati i iz kola ,pod uslovom da neko vozi dignes ga na 30 tak metara i picis ali i tada moraš izabrati dinamičku Home point jer u suprotnom pri gubitku signala on ce krenuti na poziciju sa koje je poleteo.Srećno i pazi Mavic mini sa svojih 249 grama niie naročito otporan na vetar i lako ga možeš izgubiti a posebno sto je osettljiv i na kvalitet signala.
 
Po meni je naveći problem vetar a onda domet jer je Eu model obogaljen u odnosu na USA model.

Sutra bi trebao da idem do Ikea pa da probam da dobacim do petlje da vidimo kakva je situacija.
 
Dole kod buvljaka na B.Potoku imas ono brdo desno iza pumpe na koje cesto svracaju ljubavni parovi,tu ti je dobra pozicija da pokrijes sve od nove petlje pa gore do Belog Potoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=793359#p793359:28wuoac5 je napisao(la):
StaraMo » Ned Nov 15, 2020 4:49 pm[/url]":28wuoac5]Dole kod buvljaka na B.Potoku imas ono brdo desno iza pumpe na koje cesto svracaju ljubavni parovi,tu ti je dobra pozicija da pokrijes sve od nove petlje pa gore do Belog Potoka


Iznad Slapa?
 
Evo kao što sam obećao slike od jutros, buduća petlja BP. Ima pomaka od poslednjeg uključenja. Bila je magla i slike su izmešane, uglavnom snaćićete se kao i do sada. Radova sa one strane auto puta nema ni u naznakama, a ulivna traka ka Nišu je do same Ikee, do drugog kružnog toka gledano iz Bg-a.

































































 
Свака час за фотографије, укњижен плусићћћ. Изгледа импресивно. Радови изгледа да добро напредују.
 
Plus veliki ko' vrata!

Jedno pitanje, da li će povezati Kružni put sa saobraćajnicom kod Ikee?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=793591#p793591:3fd8wbl7 je napisao(la):
Pendolino » Pon Nov 16, 2020 9:53 am[/url]":3fd8wbl7]Plus veliki ko' vrata!

Jedno pitanje, da li će povezati Kružni put sa saobraćajnicom kod Ikee?

Po onim skicama buduće petlje to isključenje nisam video(ako se dobro sećam), a i po slikama na terenu istog nema. S tim da ne znači da to nisu još počeli da trasiraju.
Pored Ikee pravi se neki objekat koji je na slikama, a isti ide do samog potoka, mislim da tu nema mesta, ali videćemo. Vidi se kako je ograda postavljena skroz ukrug.
 
Taj objekat je Retail park pored Ikee, dakle tržni centar. Postoji više planova za priključenje Ikee, jer ovaj jedan sa autoputa i i drugi preko Zuca nije baš idealno za sve. Put paralelno autoputu do Kružnog puta bi bilo idealno, a u planu je i da se napravi put do ulice Ravan u Leštanima. Ali za sada ništa ni od jednog ni od drugog. Mislim da se čeka završetak Retail parka pa onda putna infrastruktura okolo.
 
Jel moze neko otprilike da obelezi tunelske otvore buduceg nastavka obilaznice? Hvala.
 
Evo ovde se najbolje vidi. Preko ovih stubova obilaznica će preći preko sadašnjeg autoputa i ući u brdo. Verovatno nekoliko desetina metara od sadašnjeg autoputa.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=793504#p793504:1o0p4syb je napisao(la):
ĆoRaVa_SoVa » Pon Nov 16, 2020 1:02 am[/url]":1o0p4syb]

 
Vrh