Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Na Ovoj poslednjoj slici ladno može da se odradi isključenje za BG. Malo bi trebalo da se ukopa u brdo i rampa može da se spusti na autoput.
 
Još uvek mi je malo nejasno kako će odraditi. Ako budu radili na mestu de je sad zabeleženo onda mora visoki nadvožnjsk da se radi da bi prešao pravac za Niš i budući pravac Pančevo - Novi Sad. Znači da prelazi dva nivoa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=793792#p793792:3ofqmtzy je napisao(la):
Koridor 11 » 16 Нов 2020 07:21 pm[/url]":3ofqmtzy]Da li će biti isključenja iz pravca Beograda na obilaznicu?
Ево још једном, а по ко зна који пут, објашњења за рампе, од Београда према обилазници и од обилазнице ка Београду, а на петљи "Бубањ поток".

Број 1. рампа од Београда на обилазницу
Број 2. рампа ка Београду са обилазнице
Тиркизном бојом су делови обилазнице и петље који су на стубовима.
Надам се да је сад јасније :wink:

рампе од и ка београду_петља бубањ поток.jpg
 
Ne znam da li dobro čitam ovu mapu, ali ko ide iz Beograda ka Nišu biće usmeren na ovu rampu za uključenje skroz desno? Obilaznica postaje glavni pravac?
 
@StariPosmatrač
Da i da.
Ustvari, ako ideš iz pravca Bg-a i ne skrećeš nigde svakako te baca na rampu i ulivaš se za Niš.
Za sve ostale pravce moraš da se isključiš, da menjaš pravac (Pančevo, Novi Sad/Zagreb).
Što je u neku ruku i logično, jer obilaznica postaje A1, koji vodi pravo od Horgoša do Preševa i nazad.
Nije to neuobičajeno kad se sustiču 2 puta slične važnosti, kod Dobanovaca se faktički isključuješ za Beograd iz pravca Šida i uključuješ za Šid.
Slično postoji i na A1/A4 kod Trupala gde ka Beogradu se A4 lagano uliva u A1, dok iz suprotnog pravca držiš levo za Skoplje, desno za Sofiju.
Jedino gde je "prekinut" A1 je za pravac Novi Sad-Niš kod Dobanovaca, gde se oni sa A1 faktički uključuju na autoput iz pravca Šida.

@Гага
Ja ne videh na Sovinim ( :sesir: :sesir: :sesir: ) fotkama da se gradi tirkizni nadvožnjak označen strelicom br.2.
Pristupni da, ševa malo udesno u pravcu obilaznica-Niš, ali te stubove nisam bio sposoban da primetim.
Ispravite me ako grešim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=793935#p793935:27760uuf je napisao(la):
caribrod » 17 Nov 2020, 08:49[/url]":27760uuf]@StariPosmatrač
@Гага
Ja ne videh na Sovinim ( :sesir: :sesir: :sesir: ) fotkama da se gradi tirkizni nadvožnjak označen strelicom br.2.
Pristupni da, ševa malo udesno u pravcu obilaznica-Niš, ali te stubove nisam bio sposoban da primetim.
Ispravite me ako grešim.

Izgleda da se neće graditi to u ovoj fazi, prenosim malo stariji post korisnika Veliki Vračar:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777972#p777972:27760uuf je napisao(la):
Veliki Vracar » 25 Sep 2020, 20:13[/url]":27760uuf]Какав непресушан таленат се овде демонстрира за коришћење нетачних података, слика, рендера...
А сам аутор ових предивних кадрова обилазнице, Саша Николић, коме сам поделио плусеве где год је то било могуће :kk: :kk: , дао је слику која одговара у потпуности до сада изведеним радовима. Али не иде многима ни кад им покажеш прстом, ево још један покушај

03b%20-%20bubanj%20potok%20cela.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=793937#p793937:3oc0vz2g je napisao(la):
Steva » Uto Nov 17, 2020 8:15 am[/url]":3oc0vz2g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=793935#p793935:3oc0vz2g je napisao(la):
caribrod » 17 Nov 2020, 08:49[/url]":3oc0vz2g]@StariPosmatrač
@Гага
Ja ne videh na Sovinim ( :sesir: :sesir: :sesir: ) fotkama da se gradi tirkizni nadvožnjak označen strelicom br.2.
Pristupni da, ševa malo udesno u pravcu obilaznica-Niš, ali te stubove nisam bio sposoban da primetim.
Ispravite me ako grešim.

Izgleda da se neće graditi to u ovoj fazi, prenosim malo stariji post korisnika Veliki Vračar:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777972#p777972:3oc0vz2g je napisao(la):
Veliki Vracar » 25 Sep 2020, 20:13[/url]":3oc0vz2g]Какав непресушан таленат се овде демонстрира за коришћење нетачних података, слика, рендера...
А сам аутор ових предивних кадрова обилазнице, Саша Николић, коме сам поделио плусеве где год је то било могуће :kk: :kk: , дао је слику која одговара у потпуности до сада изведеним радовима. Али не иде многима ни кад им покажеш прстом, ево још један покушај

03b%20-%20bubanj%20potok%20cela.jpg


Po onome što sam video u poslednjih par meseci motajući se po budućoj petlji, radovi koji su u toku najviše odgovaraju slici koja je u prilogu. Što se može videti i na sovinim slikama. Radovi kod mostića 12-13 stoje još od pretprošle reportaže, mostić je urađen nasuto nešto agregata(nema promena) ali mislim i da to ništa ne remeti. Kao što vidite nadvožnjak 1 guraju baš dobro za nadvožnjak 2 su stubovi gotovi i mislim da će kada završe 1 preći sa skelama i oplatama na 2. Nadvožnjak 3 je skoro ceo pod gredama. S tim da se svi radovi završavaju do zaustavne trake smera ka Niš-u.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=793931#p793931:gkajedks je napisao(la):
Гага » 17 Nov 2020 05:45 am[/url]":gkajedks]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=793792#p793792:gkajedks je napisao(la):
Koridor 11 » 16 Нов 2020 07:21 pm[/url]":gkajedks]Da li će biti isključenja iz pravca Beograda na obilaznicu?
Ево још једном, а по ко зна који пут, објашњења за рампе, од Београда према обилазници и од обилазнице ка Београду, а на петљи "Бубањ поток".

Број 1. рампа од Београда на обилазницу
Број 2. рампа ка Београду са обилазнице
Тиркизном бојом су делови обилазнице и петље који су на стубовима.
Надам се да је сад јасније :wink:


file.php

Ovo je jedina fotka/mapa na kojoj je ucrtano to isključenje iz pravca Resnika ka Beogradu. Ni na jednoj drugoj mapi/planu/nacrtu toga nema. Čak ni na Sovinim fotkama nigde se ne nazire da će se to isključenje graditi. Ne verujem ni da će u nekoj narednoj fazi, jer zašto nekoliko stubova i nadvožnjak ne bi uradili sad kad je veliko gradilište, već ostavljali da se je*******avaju između već gotove petlje. Veliki propust.
 
@tribi možda je problem ekspropijacija pošto na tom delu stoji auto pijaca i još gomila pratećih objekata.
 
ako je tacno da se odustalo od te rampe za pravac obilaznica-beograd, koji onda tacno misaoni proces stoji iza odluke da se u ovoj fazi grade dva najveca nadvoznjaka za mrtvi pravac ka pancevu, da se rade 4 mrtve rampe koje povezuju pravac ka pancevu sa pravcem ka nisu a da se ne radi jedna od dve rampe koje jedino mogu da imaju funkciju odmah, bez da se ceka seldecih 20 godina na nastavak gradnje ka pancevu?

msm, zasto onda nije napravljen samo nadvoznjak broj 3 koji bi sam za sebe bio dovoljan da citava "petlja" (tj prosto racvanje dva pravaca) profunkcionise u istom obimu kao sto ce fukcionisati sa svim ovim buducim izgradjenim ali neupotrevljivim rampama i nadvoznjacima?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=793986#p793986:3ds3etsp je napisao(la):
razgradjevinar » Uto Nov 17, 2020 11:59 am[/url]":3ds3etsp]ako je tacno da se odustalo od te rampe za pravac obilaznica-beograd, koji onda tacno misaoni proces stoji iza odluke da se u ovoj fazi grade dva najveca nadvoznjaka za mrtvi pravac ka pancevu, da se rade 4 mrtve rampe koje povezuju pravac ka pancevu sa pravcem ka nisu a da se ne radi jedna od dve rampe koje jedino mogu da imaju funkciju odmah, bez da se ceka seldecih 20 godina na nastavak gradnje ka pancevu?

msm, zasto onda nije napravljen samo nadvoznjak broj 3 koji bi sam za sebe bio dovoljan da citava "petlja" (tj prosto racvanje dva pravaca) profunkcionise u istom obimu kao sto ce fukcionisati sa svim ovim buducim izgradjenim ali neupotrevljivim rampama i nadvoznjacima?


Slažem se 100 %
Ali ne bi čudilo i da bude kako kažeš, jer do sada je bila gomila takvih slučajeva, od glinene deonice iz njive u njivu koja je zvrala prazna dve godine i više itd, itd ...
 
da se razumemo, iskljucenje za ikeu omogucice svima da promene pravac kretanja iz pravca ka nisu u pravac ka beogradu ali mi stvarno nije jasno da se sada ulupaju tolike pare u objekte koji sledecih xx godina nece biti u funkciji a da recimo nema sredstava za ekspropriaciju oko autopijace ili da npr nema para da se odradi deo ibarske od obilaznice do zarkova. ok, ne radi se sve iz istog budzeta ali kako god odradis placa se iz istog dzepa, naseg

bas sam se radovao zavrsetku ovog dela obilaznice ali kako vreme odmice plasim se da ce sve to ipak biti samo skarabudzeno
 
Mark my words!
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777906#p777906:2v8hnozq je napisao(la):
blagic » Pet Sep 25, 2020 4:59 pm[/url]":2v8hnozq]Ja ipak mislim da bi moglo ovako da bude. Moralo bi dobro brdo da se zaseče da bi se napravio prostor pre ulaska u tunel ali mislim da je izvodljivo.
d345b510f7071f543ef92ada46bf1abe.jpg
 
Поставља се питање колико је то искључење заиста неопходно?
 
Pogotovo što se isključenjem na kružni put kod petlje Avala ostvaruje ista saobraćajna veza.
 
па и јесте неопходно, да ми из источних крајева имамо приступ обилазници у повратку. Авалски пут је ноћна мора већ сада, а замислите каква ће бити када се направи петља Авала
 
Biće laganica pošto će većina saobraćaja ići novom obilaznicom.
 
Meni lično je neophodna, jer onoga trenutka kada bude pun profil do Bubanj potoka ja ću istu koristiti kada idem iz pravca Sremske Mitrovice a ne preko Gazele. E sad nije problem da se isključim kod Avale pa opet na auto put kod Bubanj potoka, nije daleko ali mi nekako bez smisla.
Pogotovo što kaže @razgrađevinar da slupaju toliko para a da takvo čvorište nema veze ka svim pravcima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794063#p794063:4w9g5iac je napisao(la):
JohnnyLee » 17 Нов 2020 02:57 pm[/url]":4w9g5iac]па и јесте неопходно, да ми из источних крајева имамо приступ обилазници у повратку. Авалски пут је ноћна мора већ сада, а замислите каква ће бити када се направи петља Авала

Искључиш се на петљи Авала и онда Кружним путем до постојећег излаза на АП. Та деоница Кружног пута ће зврјати празна јер пролази кроз потпуно ненасељен део града.
 
Biće tu i dalje gužve doduše manje nego sada subotom i nedeljom kada radi pijaca Bubanj potok.
 
stf, tom logikom moze se postaviti pitanje zasto nam je uopste potreban taj deo, ili cak citava, obilaznica. svi pravci su vec prohodni, samo znatno okolo i znatno sporije, zar ne?

ako sam dobro ispratio pricu oko petlje petlovo brdo na njoj nece biti moguce direktno iskljucenje iz pravca nisa ka gradu, zbog cuvenih borica, pa ce iz pravca nisa ljudi morati da se iskljuce ka cacku pa do iskljucenja za groblje orlovacu gde ce moci okrenuti ka gradu. u bubanj potoku slicna prica sa okretanjem na iskljucenju za ikeu. mozda ja ocekujem previse ali mi se cini da je tu suvise imrovizacije i jako malo promisljanja unapred
 
Vrh