Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Колико ја знам, са ове две горенаведене и неким италијанским конзорцијумом за Прогон и Пржојна Падина код Димитровграда, међутим ту се нешто изјаловило тако да ти тунели иду на ревизију и делимичну измену неких система. Конкретно, мислим да је за Италијане радила фирма Т3 Софт делове око аутоматског управљања, остало не знам.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770076#p770076:3oi6y0ei je napisao(la):
abrines » Sat Aug 29, 2020 9:04 am[/url]":3oi6y0ei]Колико ја знам, са ове две горенаведене и неким италијанским конзорцијумом за Прогон и Пржојна Падина код Димитровграда, међутим ту се нешто изјаловило тако да ти тунели иду на ревизију и делимичну измену неких система. Конкретно, мислим да је за Италијане радила фирма Т3 Софт делове око аутоматског управљања, остало не знам.

Ovo za tunele kod Dimitrovgrada Progon i Pržojina padina (Pržoja je (bio) čovek i nešto što je njegovo je Pržojino i baš me briga što je neki aparatčik u opštini, republici ili Koridorima bio nepismen pa sad to tako zvanično stoji bez i, kao što me baš briga što je neko nepismen stavio u ZOTORS da se selo Boljev dol zove Baljev dol, iako ga niko nikad tako nije zvao niti će) nije tačno . Italijanski Elef je dobio tender, pa su ih najurili i nikakve veze s Azvirtom nemaju!
I za Elef i za Azvirt, a i za Aktor, Trace i dr. osvetljenje je radio na istočnom kraku pirotski Elport. To znam milion posto, prosto znam neke momke koji tamo rade i pričao sa njima i za vreme izgradnje na trasi itd. Da bih dao tačniji info ko se sve tu muvao sa Elefom i Azvirtom i ko je šta radio morao bih detaljno da pregledavam sve moje slikovnice, a to bih možda mogao, ali neki drugi put...
 
Kako citam, vidim dobre razloge za ranije pustanje necega u promet. Ali ujedno vidim dobre razloge da se ne pusta nista ranije u promet.

Za sad, mislim da mozemo da se slozimo da je priotitet graditeljima da izgrade mostove i tunele. Kako vidim skoro nema nikakvog asvaltiranja. A kada bude doslo to onda ima jos da se radi oko ivicnjaka, pa ihihi dobro ce mo se nacekati.

Kako mi lici, Azvirt nije nista uradio sa tunelima do sada? Ili se varam?
Coravo Sovo, sta kazes, da taj dron uleti u tunel da ispitamo stvari? Haha salim se, mogu da zamislim kako bi se ovi uznemirili da im ulecu dronovi.
 
Naracija mu nije jača strana, ali trudi se čovek, zato pohvala!
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=E2ArM2vJGxo[/youtube]
 
Sreli smo se danas ispred TC Galerija i fino ispričali. Naravno podrška za sve koji se trude i ne plagiraju tuđi sadržaj. Potrebno je vreme i trud da se fotografiše i snimi bilo koja lokacija i to treba ceniti.
 
Ако није споменуто...јуче прошао, ради се узводна страна моста код Остружнице на Сави, саобраћај иде двосмерно на низводној страни.
 
Kakav autoput za NS od Bubanj Potoka pominje zar tunelske cevi ne idu prema buducem mostu kod Vince?
 
Lik dobija plus od mene uredno svaki put jer cenim trud. Ali u svakom videu kaže nekoliko netačnosti. Nije baš najbolje obavešten izgleda.
To za povezivanje obilaznice i mosta preko Ade huje i dalje ka NS i mene je nasmejalo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=772654#p772654:3c8e9875 je napisao(la):
blagic » Pon Sep 07, 2020 8:20 pm[/url]":3c8e9875]Lik dobija plus od mene uredno svaki put jer cenim trud. Ali u svakom videu kaže nekoliko netačnosti. Nije baš najbolje obavešten izgleda.
To za povezivanje obilaznice i mosta preko Ade huje i dalje ka NS i mene je nasmejalo.

Pravi dosta grešaka, tako da priču treba zanemariti...
Simpatičan mi je, trudi se... i oprošteno mu je kad ponekad omaši.
 
Izvor: Beobuild.rs

Petlja Batajnica gotova do proleća
200908-petlja-batajnica-04bmn.jpg

Poslednja faza radova na petlji Batajnica počela je u martu ove godine, a u okviru ovih radova biće kompletirani preostali delovi petlje, uključujući direktnu vezu Batajnice sa Obilaznicom. Radovi koji se odvijaju imaju rok godinu dana, a paralelno sa izgradnjom nedostajućih krakova Batajničke petlje u izradi je i tehnička dokumentacija za izgradnju Batajničkog bulevara. U okviru projekta Batajničke petlje realizuje se deo budućeg Batajničkog bulevara do raskrsnice sa Ulicom kralja Mihaila Zetskog, kao i završertak mosta preko pruge i nove saobraćajne veze ka intermodalnom terminalu. Posao na izgradnji Batajničke petlje dobio je austrijski "Strabag", a ukupna vrednost investicije iznosi skoro 10 miliona evra.

Namera da se razvija poslovno-logistička zona na ovom delu Obilaznice, biće podržana novom saobraćajnom infrastrukturom, a budući Batajnički bulevar biće i veliko unapređenje za lokalnu mrežu puteva. Ova moderna saobaraćajnica, sa po dve trake u svakom pravcu, povezaće nekadašnji Novi novosadski put sa Ulicom Slobodana Macure u Batajnici, a biće i direktna veza ka budućem intermeodalnom terminalu.

Celu vest mozete videti u objavi na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/petlja-batajnica-got ... p2954.html
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vq035ivOZtM[/youtube]
200908-petlja-batajnica-04.jpg

Celu vest mozete videti u objavi na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/petlja-batajnica-got ... p2954.html
 
E pa ovako prijatelj koji je jedan nadzornika na obilaznici (deonica od ostružnički most- tunel straževica) kaže da se braća kinezi žale na projekat pošto nemaju takvu opremu u razmerama koja im treba, pa otprilike mogu da naprave 3-4 kamiona po satu sa tim nekim asfaltom ili betonom koji stoji u projektu i sada se žale na to, pa je vrlo moguće da ne bude gotovo do orlovače ni do proleća iako tako ne izgleda trenutno. Ps ono što izgleda kao asfalt na tom potezu je zapravo proba kineza da vide da li mogu tako da rade i da vide kako će se držati to što su napravili
 
Nešto računam...
Obilaznica koja se radi od Ostružničkog mosta do tunela Straževica u poluprofilu a od tunela do B. Potoka pun profil auto-puta košta neverovatnih 207 mil evra za 20km.
Više od 10. mil evra po km tj. za jedan dobar dio poluprofila.
 
Nema mesta šoku i iznenađenju. Godinama se sve ugovara bez tendera i konkurencije. Treba nekako finansirati našu marljivu državničku mudrost.

Win win. Srećan naručilac, srećan izvođač.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=773881#p773881:3llzqmh6 je napisao(la):
Koridor 11 » 11 Sep 2020 04:03 pm[/url]":3llzqmh6]Nešto računam...
Obilaznica koja se radi od Ostružničkog mosta do tunela Straževica u poluprofilu a od tunela do B. Potoka pun profil auto-puta košta neverovatnih 207 mil evra za 20km.
Više od 10. mil evra po km tj. za jedan dobar dio poluprofila.

Treba uzeti u obzir da obilaznice milionskih gradova kostaju skuplje po kilometru zbog veceg broja petlji i vijadukta jer ima puno izlaza.
 
Mene zanima ko ovog dripca još uvek drži tu? Koja neotesana pijana bu*****.
 
Tihi_SRB":15ot3iar je napisao(la):
Mene zanima ko ovog dripca još uvek drži tu? Koja neotesana pijana bu*****.
Slusa kao ker i malo je tupav, to je bitno da bi bio gde i on
 
Na mostu odmah pre petlje Orlovaca u smeru ka Zelezniku, pojavila se ova skalamerija, losa slika zbog zuma ali bolje nego nista :).

skalamerija.jpg
 
Prosao sam juce obilaznicom vecina mostova na deonici u izgradnji je skoro gozova. Ostruznicki novi most je u saobracaju stari zatvoren jer se radi rehabolitacija. Imam snimak na dashcamu ako mi ne bude tesko mozda postavim.
 
Vrh