[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=768909#p768909:flbu92am je napisao(la):
caribrod » Uto Avg 25, 2020 8:10 am[/url]":flbu92am]Završiti deonicu od Ostružnice do Orlovače i eto tako iz hira držati to gotovo 2 godine (1 stranu autoputa pored druge potpuno završenu) i ne pustiti saobraćaj je suludo. A to bi trebalo da završe ove godine ili ajde neka bude maja 2021. i to samo zbog EM opremanja tunela o kome nemamo pojma. Čak i to mogu da premoste sa po 2 devijacije, kao kad testiraju ove tunele na K10. I zašto bi to čekalo septembar 2022.???
Isto važi za deonicu od Orlovače do tunela Straževica. Čak će i tunel biti građevinski gotov do sredine sledeće godine i ajd još 6 meseci da ga opreme iznutra, dakle realno kraj 2021. Zašto bi i to čekalo kraj 2022. godine???
Takođe je suludo da sad zabatale sve što su pri kraju i npr. ostave mostove i deo trase od Ostružnice i kažu "e sad baš nećemo da asfaltiramo nego ćemo da čekamo septembar 2022." To tek nema apsolutno nikakve logike!
Igor je pisao da je obilaznica "iz tri dela", a ovaj projekat je toliko sraman i razvlači se decenijama da je i ova vlast praktično bez većih žurki otvarala Dobanovci-Ostružnica (2. stranu), a ni na mostu nije bilo kulturno-umetničkih programa kakve smo gledali na A1, A2 i A4, probilanje 2. cevi Straževice prošlo je tiho. Možda i bude nekih ceremonija za ove poludeonice, jer nekih puštanja u saobraćaj šnelštrasea po Srbiji u narednih par godina nema ni na vidiku, osim npr. obilaznice Batočine. Ovo što je (kao) početo (ČA-PŽ, MK, RU-ŠA-LO) - neće skoro. Sve sami najavljeni počeci radova (Niš-Pločnik, NS-ZR-BG, PŽ-Kotroman, Vožd), ništa da se završi u skorije vreme, osim ovog, tako da...