Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Eto, zahvaljujem se puno Kzorzu i Vračaru (Za BG-ZRNJ) :)

Kzorz, kako si uopšte ušao u taj teren?
 
Steva":2xawldwx je napisao(la):
Eto, zahvaljujem se puno Kzorzu i Vračaru (Za BG-ZRNJ) :)

Kzorz, kako si uopšte ušao u taj teren?
zivim u Sremcici tako da sam relativno blizu gradilista nekih 5 km, a usao sam na foru i mogu opet da ne kazem stalno :D

ici su opet ako treba da napravim i bolje fotke samo javite sta vas interesuje! :)
 
evo jedne starije skice što sam odradio, trenutno U/C je ljubičasti deo, te su fotke one koje vidimo na sajtu:
 
Da li se završetkom ljubičastog dela zaobilaznica uključuje na Ibarsku magistralu?
Ovo zeleno-narandžasto - pretpostavljam da je završena jedna traka. Tu ne bi trebalo da bude previše poteškoća - sve je ravno.
 
jelenabg":30un3fqo je napisao(la):
Da li se završetkom ljubičastog dela zaobilaznica uključuje na Ibarsku magistralu?
Ovo zeleno-narandžasto - pretpostavljam da je završena jedna traka. Tu ne bi trebalo da bude previše poteškoća - sve je ravno.
Sve si shvatila :) I da, završetkom ljubičastog dela ono upada u ibarsku :)
 
dziggy":2v36meiq je napisao(la):
Ovi stubovi za nadvoznjak mi deluju kao da su napravljeni zaz samo tri trake, jel tako? :/
Pa da.. prvo će da se završe 3 trake, kada bude bilo više novca će i druge tri trake da budu gotove, vidi se da je ostavljen prostor i za vijadukte za ostale trake. Tunele su barem sve osim Straževičkog uradili za 6 traka. Druga cev tunela na straževici se tek sada probija (barem tako mislim).
 
Cekaj Stevo, na ovoj tvojoj mapi si stavio da Horgos Pozega ide preko save, tj sa strane NBG. Hoce li tuda ici, ili ce ici pored Ibarske?
 
dziggy":gum1vxyp je napisao(la):
Cekaj Stevo, na ovoj tvojoj mapi si stavio da Horgos Pozega ide preko save, tj sa strane NBG. Hoce li tuda ici, ili ce ici pored Ibarske?
Da, tako je prema GUP.u, i neće ići zaista preko ibarske nego će slediti sličnu liniju, ali ne do ibarske magistrale nego nekoliko desetina kilometara dalje.
 
putmost1zz2.jpg


To 'odvajanje' ide i na Zaboravljeni most - Most Obrenovac-Surčin

 
Steva":5htfh3hx je napisao(la):
dziggy":5htfh3hx je napisao(la):
Cekaj Stevo, na ovoj tvojoj mapi si stavio da Horgos Pozega ide preko save, tj sa strane NBG. Hoce li tuda ici, ili ce ici pored Ibarske?
Da, tako je prema GUP.u, i neće ići zaista preko ibarske nego će slediti sličnu liniju, ali ne do ibarske magistrale nego nekoliko desetina kilometara dalje.
Greska. Prema GUP-u jeste predvidjeno da autoput Beograd - Juzni Jadran ulazi u Beograd levom obalom Save. U medjuvremenu, doslo je do izmena, tako da prema uradjenim idejnim projektima ulazak u Beograd ide preko petlje Ostruznica. Znaci ni leva obala, ni Ibarska, nego po sredini :) .

Sto se tice mosta preko Save kod Obrenovca koji je napravljen za toplovod, a zatim je radjen projekat njegove adaptacije kako bi mogao da primi i putni saobracaj, nije predvidjeno njegovo direktno vezivanje na obilaznicu. Put koji ide preko mosta bi trebao da udje u Surcin ispod postojeceg prolaza ispod pruge i autoputa.
 
Pitanje:
Gde ce na novoj obilaznici biti postavljene naplatne rampe?
 
sheky":3apr0o2z je napisao(la):
Prema GUP-u jeste predvidjeno da autoput Beograd - Juzni Jadran ulazi u Beograd levom obalom Save. U medjuvremenu, doslo je do izmena, tako da prema uradjenim idejnim projektima ulazak u Beograd ide preko petlje Ostruznica. Znaci ni leva obala, ni Ibarska, nego po sredini :)
Pa logicno, zasto nepotrebno bacati pare i praviti jos jedan most preko Save.
Hoce li pozeski autoput od ostruznicke petlje pocinjati u pravcu obrenovackog druma?
 
Jos jedna informacija vezana za Obilaznicu.

Od juce su poceli radovi na tunelu Zeleznik, tacnije sa one strane blize Ostruznici(posto je pola tunela uradjeno) a ici ce ispod puta Zeleznik-Sremcica.

Saljem neke slike ovih dana
 
elliot":266qnebe je napisao(la):
Pitanje:
Gde ce na novoj obilaznici biti postavljene naplatne rampe?
Na samoj obilaznici nece biti naplatnih ceonih rampi kao sto je to Bubanj potok na primer. Sve naplatne rampe ce prakticno biti bocne, iako ce neke po svom obliku liciti na ceone, funkcionalno ce ipak biti bocne.
To se pre svega odnosi na naplatne rampe na cvorovima "Batajnica", "Dobanovci" i "Bubanj potok". Situacija cvora "Batajnica" je postavljena ranije. Kod Dobanovaca naplatna rampa je planirana izmedju cvora "Dobanovci" i aerodromske petlje. Kod cvora "Bubanj potok" najlogicniji polozaj naplatne rampe je izmedju sadasnje petlje "Bubanj potok" i sadasnjeg prolaza kruznog puta ispod autoputa.
 
elliot":1l7u9bz7 je napisao(la):
sheky":1l7u9bz7 je napisao(la):
Prema GUP-u jeste predvidjeno da autoput Beograd - Juzni Jadran ulazi u Beograd levom obalom Save. U medjuvremenu, doslo je do izmena, tako da prema uradjenim idejnim projektima ulazak u Beograd ide preko petlje Ostruznica. Znaci ni leva obala, ni Ibarska, nego po sredini :)
Pa logicno, zasto nepotrebno bacati pare i praviti jos jedan most preko Save.
Hoce li pozeski autoput od ostruznicke petlje pocinjati u pravcu obrenovackog druma?
Autoput Beograd - Pozega od Ostruznice prema jugu koristi na pocetku postojeci put prema Obrenovcu kao jednu traku autoputa.
 
sheky":1hje9c80 je napisao(la):
elliot":1hje9c80 je napisao(la):
Pitanje:
Gde ce na novoj obilaznici biti postavljene naplatne rampe?
Na samoj obilaznici nece biti naplatnih ceonih rampi kao sto je to Bubanj potok na primer. Sve naplatne rampe ce prakticno biti bocne, iako ce neke po svom obliku liciti na ceone, funkcionalno ce ipak biti bocne.
To se pre svega odnosi na naplatne rampe na cvorovima "Batajnica", "Dobanovci" i "Bubanj potok". Situacija cvora "Batajnica" je postavljena ranije. Kod Dobanovaca naplatna rampa je planirana izmedju cvora "Dobanovci" i aerodromske petlje. Kod cvora "Bubanj potok" najlogicniji polozaj naplatne rampe je izmedju sadasnje petlje "Bubanj potok" i sadasnjeg prolaza kruznog puta ispod autoputa.
da li to znaci da ce jednog lepog dana moci, bez stajanja, od horgosa stici do preseva odnosno dimitrovgrada?
 
elliot":2c7fdrhb je napisao(la):
da li to znaci da ce jednog lepog dana moci, bez stajanja, od horgosa stici do preseva odnosno dimitrovgrada?
Da. Nema nikakvih prepreka da ceo koridor 10 (a verovatno ni cela autoputska mreza) bude u jedinstvenom sistemu naplate.
 
Vrh