Vračar
Intermediate
Velja tvrdi da je intenzitet saobraćaja na Ibarskoj magistrali daleko obimniji od puta Niš-Dimitrovgrad i da dnevno Ibarskom prođe 4 vozila više nego putem ka Bugarskoj. Osim toga, Ibarska magistrala je najopasniji put u Srbiji sa najvećim brojem saobraćajnih udesa i izgradnja punog profila ovde ima smisla. Plus što je AP Beograd-Bar konkurencija budućem AP 5c: Budimpešta-Osijek-Doboj-Sarajevo-Mostar-Ploče.dedinje":1w4kcoo0 je napisao(la):Na pravcu za Pozegu nema ni blizu dovoljno saobracaja sto bi opravdalo gradnju autoputa. Trebalo je samo jos malo prosiriti Ibarsku magistralu i eventualno ispraviti neku krivinu ili napraviti tunel ispod Rudnika. A tek deo do juznog Jadrana od crnogorske granice posto je "Veljin" autoput samo deo magistrale do mora. Mozemo misliti kako ce Crnogorci to brzo izgraditi kad tunel kod Kotora, koji dugacak 1700 metara, grade oko 15 godina
Što se tiče tunela "Vrmac" kod Kotora, on se trenutno obnavlja jer se deo tunela urušio, a izgrađen je krajem '80-tih i od tada je bio u funkciji.