Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Неће бити да је баш тако, с обзиром да је деоница Добановци - Остружница завршена непосредно пред бомбардовање.
 
Nije ni 19 godina, već je 1990 godine počela gradnja mosta na reci Savi kod Ostružnice i petlja kod Dobanovaca.
 
Ali realno od 1990 do 1999 se nije mnogo gradilo.

Nebitno, hocu samo da kazem da se obilaznica nije gradila u kontinuitetu 35 godina vec je tu proslo dosta godina bez ikakvih radova.
 
Sigurno nije 35 godina, a nastavak radova posle početka 1990 godine, počinje 1996/97 godine. Tih godina je izdvojen telekomunikacioni deo iz PTT-a i forimarno preduzeće Telekom Srbija AD, a jedan deo novog preduzeća prodat. Otuda i mnogi građevinski radovi tih godina u zemlji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390493#p390493:bwkrjvp0 je napisao(la):
shumar » 07 Jun 2016 07:58 pm[/url]":bwkrjvp0]@Laki, sad me razočara, ti si stari član. Koliko mene sećanje služi otprilike ovako su evropske banke finasirale. Sektor A - EIB i EBRD, druga plovina sektora B1, B2 i B3 ostatci kredita EIB-a i EBRD-a, Sektor B5 do Straževice - EIB. Pre izbora 2012 godine je pregovarano sa EIB-om za kredit od 80 milki za sektor B6, nikad potpisano a nove Vlade nisu nastavile pregovore.


jbg, zao mi je
:sesir:

Da, moguce da sam `prolupao` i kako sam citao tvoj post kao kroz maglu mi se `javlja` da su bile neke takve informacije.
Pa opet, cini mi se da je i grad Beograd ucestvovao u sufinansiranju nekog dela?


prica o izgradnji mosta kod Ostruznice 1989 je `prilicno nategnuta.`
koliko se secam tokom te godine uradjen je (ili je poceo da se gradi) podvoznjak kod dobanovaca, kao zacetaK Dobanovacke petlje.
takodje (ako me secanje dobro sluzi) Motogradnja je dosla na lokaciju Ostruznickog mosta i krenula pripremne radove.
1991 goddine 2 velika bagera i oni veliki kamioni za iskope su nekoliko dana kopali pored ibarske magistrale i sve je nagovestavalo ozbiljan rad i relativno brz zavrsetak obilaznice.
Onda je poceo raspad SFRJ sa gradjanskim ratom, pogibijama, izbeglicama...
Zatim su naredne godine dosle i ekonomske sankcije ujedinjenih nacija...
nakon hiperinflacije i skidanja spoljnog zida sankcija stvar je `pokrenuta sa mrtve tacke`, ali je prava dinamika postignuta tokom 1997 nakon prodaje telekoma (mada su i drugi ekonomski pokazatelji krenuli da se poboljsavaju), ali je sve prekinuto 1999. godine!

Vec napravljen most kod Ostruznice je tada srusen...
Ocekivati da u periodu nakon rata 99-te i porusenih stotina mostova, puteva i drugih objekata, prioritet dobije `parce` obilaznice, nije bilo realno.
Ali ocekivati da se od narednih godina kada se krenulo ozbiljno u izgradnju koridora 10 kroz Srbiju medju prioritetnijim deonicama izgradi obilaznica oko Beograda makar na potezu od Dobanovaca do B. potoka je realno.
jer i onaj iz pravca Zagreba i onaj iz pravca Budimpeste moraju proci kroz (OKO) Beograd(a), bez obzira isli oni ka Sofiji ili Skoplju.
Razumni ljudi bi rekli Ok, ako je tu najvece opterecenje i usko grlo, hajde prvo tu da gradimo, ali iz nekog razloga ovde je suprotno i kako vidimo obilaznica ce biti zadnja deonica K10 na teritoriji Srbije koja ce biti zavrsena.

Gajio sam nadu da ce Azeri nakon zavrsetka Ljig-Preljina na E763 ili A2, preci na obilaznicu pod slicnim kreditnim aranzmanom, ali pitanje je dal je Azerbejdzan jos uvek zainteresovan ako uzmemo u obzir osetno nize prihode uzrokovane smanjenjem cena sirove nafte.

Za Kineze mislim da nisu zainteresovani za obilaznicu, cvec da ce nastaviti dalju izgradnju A2 do pozege, a mozda i sve do granice sa CG (ma u kom obliku se bude radio taj put).

p.s.
o tome da je `Mrka` ``kreirao`` evropske koridore.... :lol:
Ako, ako...
 
Mogu da potvrdim sto je rekao Laki, tamo negde oko 1991 su izgradjeni stubovi za petlju kod ibarske magistrale i tako su stajali godinama. Bili su vidljivi desno u podnozju kad se krene ka lipovackoj sumi.
 
Radovi su počeli novembra 1990 g. trebao je da se uradi poluprofil od Dobanovaca do Bubanj potoka. Znam da je postojao neki kredit, ali ne znam iznos kredita, niti koja strana banka je bila davaoc kredita, kao ni koliko smo iskoristili kredita do stopiranja istog.

Laki, Grad Beograd je učestvovao u finansiranju sektora B4

Ako sa Kinezima sad ne potpišemo nastavak gradnje obilaznice bojim se da ćemo posle završetka Ostružničkog mosta moći zaključati temu, jer je postalo očigledno da obilaznica nije prioritet.
 
da su se ovih pola milijarde evra ulozilo u oblaznicu , potrebe za unutrasnjim magistralnim poluprstenom ne bi bila potrebna, sa pola milijarde evra mogli smo zavrsiti obilaznicu do panceva,i napraviti most iz nemanjine preko save.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DEa9jrkQm0c[/youtube]

U petak uveče zaustavljen saobraćaj, u ponedeljak ujutro sve krenulo.
 
Vidite da nas istorija o ovoj temi uči da se od izgradnje nikada nije odustalo i ja verujem da će se nastaviti, što je naravno i dobro. Trenutno najvažniji delovi osim proširenja mosta na reci Savi su petlja Bubanj potok i železnička pruga ka Pančevu preko mosta kod Vinče bez auto puta ka Vinči i Pančevu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=386564#p386564:1rc91kvc je napisao(la):
Galeks » 17 Maj 2016, 15:33[/url]":1rc91kvc]Ima li nekih novosti vezano za Obilaznicu?
Ima, u Ostružnici napokon počeli da rasčišćavaju teren oko stubova na prilazu mostu s Ostružničke strane... :gobb:
 
Da, jos pre nekih desetak dana, skida se povrsinski sloj zemlje oko stubova i na trasi buduceg mosta, sece se rastinje, a juce sam video da nasipaju tucanik. Intenzivirali su radove poslednjih dana. Naravno ovo se odnosi na ostruznicki deo.
 
B92
7.7.2016.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1152402

Azerbejdžanci bi da završe obilaznicu oko Beograda

Azerbejdžanska kompanija Azvirt, koja gradi Koridora 11 od Ljiga do Preljine, zainteresovana je da se uključi i u završetak izgradnje obilaznice oko Beograda.

To je rečeno na sastanku potpredsednice Vlade Srbije i ministarke građevinarstva Zorane Mihajlović sa vlasnikom Azvirta Čamilom Alijevim i ambasadorom Azerbejdžana u Srbiji Eldarom Hasanovim, sa kojima je razgovarala o projektima na kojima u Srbiji radi ta kompanija, ali i mogućnostima da se uključi i u druge projekte.

Alijev je izrazio zadovoljstvo dosadašnjom saradnjom na izgradnji deonice Ljig-Preljina na Koridoru 11 i poručio da je ta kompanija zainteresovana za obilaznicu oko Beograda, koja će povezati putne koridore 10 i 11.

Tim povodom Mihajlović će inicirati osnivanje Radne grupe za izgradnju obilaznice oko Beograda koja bi se bavila i drugim kapitalnim projektima, a činiće je predstavnici ministarstava i institucija važnih za realizaciju svih značajnih infrastrukturnih projekata u Srbiji.

"Cilj radne grupe biće pre svega završetak obilaznice. Ovo je zajednički posao. Država je tu da obezbedi sve što je do nje, a na kompanijama je da kvalitetno i u roku izvode radove", rekla je Mihajlović.

Ona je poručila da dobru saradnju sa Azvirtom na Koridoru 11 treba nastaviti i na drugim projektima i zahvalila na angažovanju radnika i opreme iz Srbije.
 
Дај Боже да нешто ураде. Последња вест:


РАДНА ГРУПА ЗА ОБИЛАЗНИЦУ

БЕОГРАД, 07. јул 2016. (ФоНет) - Влада Србије данас је на седници прихватила предлог потпредседнице Владе Зоране Михајловић о формирању Радне групе за реализацију пројекта „Обилазнице око Београда“ и других капиталних пројеката из области путне привреде.

Радном групом ће председавати Михајловић, саопштено је из њеног кабинета, а заменик ће јој бити државни секретар у Министарству Миодраг Поледица.

Чланови су шеф кабинета председника Владе Ивица Којић, државни секретар у Министарству финансија Ненад Мијаиловић, директор Управе за јавни дуг Бранко Дрчелић и посебни саветници потпредседнице Владе Љубомир Аксентијевић, Раде Обрадовић, Никола Миливојевић и Иван Илић, саветник у Одељењу за управљање пројектима финансираним из фондова ЕУ у Министарству грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре.

За изградњу обилазнице која ће повезати Коридор 10 и Коридор 11 већ су заинтересоване азербејџанска компанија Азвирт и кинеска Синохидро, наводи се у саопштењу.

Како се додаје, у априлу је пуштена у саобраћај последња завршена деоница од Добановаца до моста код Остружнице у дужини од око 10 километара, а предстоји да се нађу извори финансирања за остале деонице.

Изградњом Обилазнице око Београда повезаће се правци који Србију спајају са Мађарском, Хрватском, Црном Гором, Македонијом.

Преусмеравање саобраћаја са преоптерећене мреже саобраћајница Београда на обилазницу ће донеће скраћење времена путовања за транзитне токове, смањење загушења у граду, а потом и мање саобраћајних незгода, смањење штетних гасова и буке од возила на ужем градском подручју, указује се у саопштењу.

Први радови на Обилазници почели су још 1990. године.

Када се заврши, укупно ће бити дуга 46 километара, имаће четири траке и две зауставне, четири тунела и 41 мост.
 
све неке радне групе 011010100110010101100010011011110111010001100101. а од решења ни трага
 
što je više radnih grupa to smo sve dalji rešenju.

Još radnom grupom predsedava zorana mihajlović. ambiciozna a nesposobna.
 
Svetivoda;134031715 je napisao(la):
Danas oko 17h i 30min.







Kada sam napravio prvu sliku iza ledja su mi bila trojica radnika sa gradilista i jedan "civil". Na vrlo cudnom mesu su presipali beton iz kamiona mesalice. S obzirom da su odmah okrenuli glave i zakukali da ih ne slikam bilo mi je jasno da kradu. Tuzno.
Svetivoda sa SSC
 
Mislis "kraduckaju" :)

Lepo je vreme a valja kucu pod krov staviti i dvoriste betonirati :lool:
 
na gradilistima se mnogo krade, i to na svim nivoima od najobicnijih sijalica, do "nestalih" isporuka iz magacina, pa skroz do raznih manadzerskih potpisa. Postavljanje osiguranja je nuznost ukoliko investitor ne namerava da ode u debeli minus.
 
Još gore je što smo se mi pomirili sa tim, pa na to gledamo kao normalnu stvar. Ja razumem da ne možeš da mešaš med ceo dan, a da ne probaš malo na prst. To se ne bi ni primetilo. Ali ono ne da preteruju, to je blaga reč. Za to ime još nije izmišljeno.
 
Evo sad rece Zorana kod Mirka u SAT-u da ce za 2 nedelje biti prvi predlog ugovora sa Azerbejdzancima i Kinezima za zavrsetak obiilaznice. Ali ne rece dokle se misli, do Panceva ili Bubanj potoka.
Nadam se da bi Azeri mogli preostalih 10tak km do Bubanj potoka, a Kinezi do Panceva sa mostom Vincs-Starcevo preko Dunava.
 
Vrh