[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=390493#p390493:bwkrjvp0 je napisao(la):
shumar » 07 Jun 2016 07:58 pm[/url]":bwkrjvp0]@Laki, sad me razočara, ti si stari član. Koliko mene sećanje služi otprilike ovako su evropske banke finasirale. Sektor A - EIB i EBRD, druga plovina sektora B1, B2 i B3 ostatci kredita EIB-a i EBRD-a, Sektor B5 do Straževice - EIB. Pre izbora 2012 godine je pregovarano sa EIB-om za kredit od 80 milki za sektor B6, nikad potpisano a nove Vlade nisu nastavile pregovore.
jbg, zao mi je
Da, moguce da sam `prolupao` i kako sam citao tvoj post kao kroz maglu mi se `javlja` da su bile neke takve informacije.
Pa opet, cini mi se da je i grad Beograd ucestvovao u sufinansiranju nekog dela?
prica o izgradnji mosta kod Ostruznice 1989 je `prilicno nategnuta.`
koliko se secam tokom te godine uradjen je (ili je poceo da se gradi) podvoznjak kod dobanovaca, kao zacetaK Dobanovacke petlje.
takodje (ako me secanje dobro sluzi) Motogradnja je dosla na lokaciju Ostruznickog mosta i krenula pripremne radove.
1991 goddine 2 velika bagera i oni veliki kamioni za iskope su nekoliko dana kopali pored ibarske magistrale i sve je nagovestavalo ozbiljan rad i relativno brz zavrsetak obilaznice.
Onda je poceo raspad SFRJ sa gradjanskim ratom, pogibijama, izbeglicama...
Zatim su naredne godine dosle i ekonomske sankcije ujedinjenih nacija...
nakon hiperinflacije i skidanja spoljnog zida sankcija stvar je `pokrenuta sa mrtve tacke`, ali je prava dinamika postignuta tokom 1997 nakon prodaje telekoma (mada su i drugi ekonomski pokazatelji krenuli da se poboljsavaju), ali je sve prekinuto 1999. godine!
Vec napravljen most kod Ostruznice je tada srusen...
Ocekivati da u periodu nakon rata 99-te i porusenih stotina mostova, puteva i drugih objekata, prioritet dobije `parce` obilaznice, nije bilo realno.
Ali ocekivati da se od narednih godina kada se krenulo ozbiljno u izgradnju koridora 10 kroz Srbiju medju prioritetnijim deonicama izgradi obilaznica oko Beograda makar na potezu od Dobanovaca do B. potoka je realno.
jer i onaj iz pravca Zagreba i onaj iz pravca Budimpeste moraju proci kroz (OKO) Beograd(a), bez obzira isli oni ka Sofiji ili Skoplju.
Razumni ljudi bi rekli Ok, ako je tu najvece opterecenje i usko grlo, hajde prvo tu da gradimo, ali iz nekog razloga ovde je suprotno i kako vidimo obilaznica ce biti zadnja deonica K10 na teritoriji Srbije koja ce biti zavrsena.
Gajio sam nadu da ce Azeri nakon zavrsetka Ljig-Preljina na
E763 ili
A2, preci na obilaznicu pod slicnim kreditnim aranzmanom, ali pitanje je dal je Azerbejdzan jos uvek zainteresovan ako uzmemo u obzir osetno nize prihode uzrokovane smanjenjem cena sirove nafte.
Za Kineze mislim da nisu zainteresovani za obilaznicu, cvec da ce nastaviti dalju izgradnju
A2 do pozege, a mozda i sve do granice sa CG (ma u kom obliku se bude radio taj put).
p.s.
o tome da je `Mrka` ``kreirao`` evropske koridore.... :lol:
Ako, ako...