Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

možda je ispresecana jer je vidljivost dobra odakle god se pogleda ako treba da pretičeš...

mene mnogo više zanima zbog čega od mosta nije išla blaža krivina kad se vidi da je to bilo moguće? jel' tunel odmah iza krivine?
 
Има ту доста метара прилично сам се находао...

Lipak14.jpg


Овај подземни пролаз је тачка одакле се може видети и улаз у тунел и мост.
 
Da li neko zna šta je planirano za onu roze/kajsija/kako već kućicu iz Ivice i Marice odmah pored tunela? Ispred je izbetoniran prostor za isključenje i može biti i mali parking, tako da pikam na neko odmorište, ali aman zašto neposredno pored tunela i zašto takva kucica u 2008. godini? Btw, Nurko :kk:.
 
Ma ljudi šta vam je, obilaznica je projektovana za računsku brzinu od 120km/h, što u prevodu znači da vam projektant garantuje da možete bezbedno da uđete u svaku krivinu sa tom brzinom vozeći merodavno vozilo. Ako se ne varam kod nas je još uvek merodavno vozilo zastava 101 sa 40kw snage. Najmanji radijus na ovom sektoru je 1000m. što ipak konfornije od minimalnih 750 što zakon propisuje za autoput.

PS. Nurko ,mala ispravka gde god si govorio o tunelu Lipak radi se o tunelu Železnik, Lipak je odma kod Ostružničke petlje.
Inače super su fotke!! :kk: :kk: :kk:
 
Jos samo da postave signalizaciju, zastitne ograde, malo operu taj asfalt i bice OK, barem dok ne izgrade drugu traku.
 
Da, Nurko, slike su prrva liga!

btw, hoce li stavljati konacno zastitne zidove sa strane pored naselejnih delova? Ova kuca na poslednoj Nurkovj slici je na udaru, ona mora biti izolovana nekako? Vozio sam se nedavno do Okucana, kroz celu Slavoniju postoje takvi izolatorni zidovi, kad li ce nasi to da urade...
 
Још само да сам сликао таблу на градилишту, тунел је Железник заменио сам га са Липком.
Променићу називе слика да не збуњујем остале...
 
PIGLET":3eg99udk je napisao(la):
Ma ljudi šta vam je, obilaznica je projektovana za računsku brzinu od 120km/h, što u prevodu znači da vam projektant garantuje da možete bezbedno da uđete u svaku krivinu sa tom brzinom vozeći merodavno vozilo. Ako se ne varam kod nas je još uvek merodavno vozilo zastava 101 sa 40kw snage. Najmanji radijus na ovom sektoru je 1000m. što ipak konfornije od minimalnih 750 što zakon propisuje za autoput.
ako ti tako kažeš, onda ok... nikad nisam razmlišljao o projektovanju autoputa. :)
Priznajem, prvo sam hteo sam da te pitam neke stvari, ali se odgovori sami nameću posle ovog tvog objasnjenja kad se prevede na "mašinski" :)
jasno, jasno...
 
Kartograf":2koudrq5 je napisao(la):
Da, Nurko, slike su prrva liga!

btw, hoce li stavljati konacno zastitne zidove sa strane pored naselejnih delova? Ova kuca na poslednoj Nurkovj slici je na udaru, ona mora biti izolovana nekako? Vozio sam se nedavno do Okucana, kroz celu Slavoniju postoje takvi izolatorni zidovi, kad li ce nasi to da urade...
To postoji svuda u Evropi vec i zakonska je obaveza. Kako je kod nas to regulisano nisam siguran, ali sumnjam da u zakonu stoji stavka o tome.
 
Vlada Kalif":tv5gwug7 je napisao(la):
Da li neko zna šta je planirano za onu roze/kajsija/kako već kućicu iz Ivice i Marice odmah pored tunela? Ispred je izbetoniran prostor za isključenje i može biti i mali parking, tako da pikam na neko odmorište, ali aman zašto neposredno pored tunela i zašto takva kucica u 2008. godini? Btw, Nurko :kk:.
Najbolje pitanje je zasto takva kuca u 2008 godini. Na tom mestu bi cak i bilo kakav kontejner lepse izgledao. Bar da nije te roze boje :) Verovatno ce se tu useliti neki radnik obilaznice kada se sve zavrsi i onda cemo gledati na jutarnjem programu o tome kaku su ugrozena njegova prava i kako pokusavaju da ga isteraju. A za to vreme obilaznica je deo najbitnijeg koridora u evropi. I stranci pricaju o tome.. Odvratna kuca.

Da li Mrka zna za ovu roze boju? :)

Nurko slike ... :)
 
Ta kućica je sigurno za službu za nadzor u tunelu.
To nam nameću novi standarndi, tunel ima u sebi sijaset instalacija, elektro, ventilacija, protivpožarne, protiv toksičnih materija, video nadzor, rasveta...e ja pretpostavcljam da će u toj kućici biti smeštena ta oprema i ljudstvo za kontrolu i opsluživanje svega toga.

Primetili ste na prethodnim fotkama da ima ista takva kućica na ulazu u "Lipak".
 
Ma neka je kucica tu za sve standarde, i treba da bude, ali zar su bas morali da je naprave kao kolibu :laugh:
 
Počeo sam da pišem tekst o obilaznici na Vikipediji.
Naravno bio bi zahvalan ako bi mogli da ga pogledate i dopunite/ispravite greške u njemu.

http://sr.wikipedia.org/wiki/Obilaznica_oko_Beograda

Kad budemo imali pristojan tekst o obilaznici na srpskoj vikipediji prebaciću ga na englesku.

Ako je nekome problem da piše na vikipediji napišite šta bi dodali/ispravili u tekstu pa ja ću to da ubacim na vikipediju.
Naravno i slike su dobrodošle :)
 
Lep početak, mogao bi da prozujiš kroz ovu temu i postaviš još neke slike i karte obilaznice. U prvom pasusu nema linka za izmenu teksta, a ima jedna sitna greška - izmeđtanje umesto izmeštanje.

keep up the god work :kk:
 
Ispravljeno :)

Ima jedan detalj koji mi nije baš jasan oko podele Deonice B na sektore, naime negde je napisano da je


# sektor 5: Orlovača - Avalski put, 5,4 kilometra
# sektor 6: Avalski put - Bubanj potok, 7,4 kilometra

a negde da je

# Sektor 5. Orlovača - Beli potok 32.500 (voz/dan)
# Sektor 6. Beli potok - Bubanj potok32.500 (voz/dan)

Ne znam da li je Avalski put i Beli potok ista tačka ili ima neke razlike osim u nazivu :/

Nažalost ,slike zbog poštovanja autorskih prava ne smem samo da preuzmem sa neta pa tako i sa ovog foruma bez dozvole autora.
možete da mi slike pošaljete na mejl pa ću ja da ih stavim sa na net

Prvi pasus na vikipediji se uređuje tako što se klikne na karticu za uređivanje celog članka, a kartica se nalazi iznad naslova članka.
 
Pa Beli Potok je odma levo kad se skrene sa Avalskog puta.
Da to je isto: kad se kaže Beli potok misli se na Avalski put.
 
Prvo cestitke na trudu a evo i jedna opaska sa moje strane - pravilno koriscenje glagola trebati u tekstu npr.:
u prvoj recenici stoji "...koji bi trebao ..." a pravilno je "...koji bi trebalo...". U drugoj si upravo napisao onako kako i treba da stoji. :grand:

Super je da ima ljudi koji odvajaju svoje vreme da naprave jednu takvu stvar o Beogradu!
 
Треба рећи да слање **својих** слика на Википедију заиста није тешко. Регистрација није ништа тежа него за било какав форум. Након пар дана добићете право слања слика. Своје слике можете објавити под **слободном** лиценцом по свом избору или предати у јавно власништво. Има нас овде на форуму који можемо око тога да помогнемо (преко порука). У сваком случају, има још текстова на Википедији који су написани уз помоћ Beobuild-а :gobb: а слањем својих слика веома помажете развоју слободног знања.
 
U novinama danas čitam da automobili već idu ovim sektorom.
Da li postoji neki razlog štojoš nije pušten u saobraćaj? Tehnički prijem ili je Mrku blam da pred kamerama otvara obilaznicu "posle" roka?
Doduše - njegovog privatnog roka i samo jedne trake od samo jednog sektora, ali barem je krenulo...
 
Evo kad smo kod toga:

Возачи већ на обилазници
Званично пуштање у саобраћај 7,7 километара пута најкасније у понедељак, тврди Зоран Дробњак, директор „Путева Србије”. – Очекује се да отварању присуствује и председник Србије Борис Тадић
sziwpl.jpg

Такозвани Сектор четири дела обилазнице око Београда, који се простире од Остружничког моста до петље код Орловаче, сутра би коначно могао да буде отворен за саобраћај, иако поједини возачи већ користе овај путни правац. Тако би, после скоро 18 година, била стављена тачка на радове на овој деоници дугачкој 7,7 километара.

Зоран Дробњак, директор Јавног предузећа „Путеви Србије”, који је приликом прошлонедељне посете овом градилишту најавио свечано отварање дела обилазнице за 10. новембар, каже да мајстори тренутно обављају завршне радове.

– Преостало је само још да приведу крају ситне послове попут прикључења тунела на струју. Цео пут су већ асфалтирали, поставили су путоказе, тако да је скоро све спремно за отварање – најављује Дробњак и напомиње да ће, уколико из неког разлога не буде сутра пуштен у саобраћај, такозвани Сектор четири сасвим сигурно бити отворен најкасније у понедељак.

Он очекује и да ће свечаном отварању присуствовати председник државе Борис Тадић, као и многи министри који су прошле недеље, предвођени потпредседником Владе Србије Ивицом Дачићем, вероватно последњи пут пред пуштање у саобраћај обишли раднике на обилазници.

Приликом ранијих посета овом градилишту Милутин Мркоњић, министар за инфраструктуру, најпре је најављивао да ће пут од Остружничког моста до Орловаче бити отворен већ првог октобра, односно 15 дана пре рока. Касније се испоставило да је због кашњења које је, како је рекао градоначелник Драган Ђилас, проузроковало предузеће „Планум”, отварање овог дела обилазнице одложено за скоро месец дана.

– Најважније је да посао буде квалитетно обављен. Када смо могли да чекамо 18 година, можемо да се стрпимо још дан или два – рекли су у Служби за односе с јавношћу „Путева Србије”.

Процењује се да је од 1991. године, када је почела изградња обилазнице, у овај посао уложено око девет милијарди динара. Од тада је изграђено 17,6 километара пута од Добановаца до Остружнице, на деоници Добановци – Сурчин завршена је изградња једне коловозне траке, урађен је потес од Сурчина до Остружнице где је поправљен мост преко Саве.

Наставак изградње обилазнице, чија је укупна дужина 47 километара, требало би да уследи већ следеће године, а Верица Калановић, министарка за Национални инвестициони план, недавно је нагласила да би овај пројекат од државног значаја могао да буде завршен за четири године, односно до краја мандата владе.

Н. М.
[објављено: 06/11/2008]
izvor: Politika
Link: http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Vozachi-vec-na-obilaznici.sr.html
 
...

kako ih samo nije sramota da "svečano otvaraju" 7,7 (u, jbt!) kilometara nečega što je tek do pola završeno...

pa koja smo mi banana država kad se čeka predsednik da otvori ovaj jad i bedu... ajde da su napravili nešto veliko, a ne ovo što se drugde završi za 2-3 meseca, i to u punom profilu...
 
Vrh