Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Direktor Mostogradnje na Studiju B na pitanje kada će biti otvaranje sektora 4 (parafraziram):
-"Radovi će biti završeni početkom novembra, a za otvaranje..."
i dalje nije ništa rekao, delovao je malo nadrkano, a na licu mu se čita "*ebem li ga, moj posao je da gradim, to pitaj "nadležnog" za otvaranja " :D
 
Петља Орловача, 26Окт08

26Okt08_Orlovaca_1.jpg

26Okt08_Orlovaca_3.jpg

26Okt08_Orlovaca_4.jpg
 
Укључење са Кружног пута у Ибарску ка Краљеву

26Okt08_Orlovaca_5.jpg

26Okt08_Orlovaca_2.jpg


Баш сам се питао да ли само мени смета, кад они ипак одлучише да прошире још метар и да се директно укључује у другу траку на ибарској.
http://www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?pid=34614#p34614
 
Hoce li petlju zavrsiti u punom profilu ili samo neophodne ulazno izlazne rampe za jedan smjer? Posto obilaznica ne produzuje prema Bubanj potoku jos uvjek . Znaci djetelina sa obe servisne strane i prikljucke !

Srb-Rs-Cg-Rsk
 
Тунел Железник, 01Нов08, панорама западни улаз
TunelLipikZapad.jpg
 
Први мост према тунелу Липак од тунела Железник, 01Нов08
(Мост "9",Света Петка)
Lipak1.jpg
 
Тунел Железник, 01Нов08, западни улаз
Lipak2.jpg

Lipak3.jpg
 
Тунел Железник, 01Нов08, источни улаз
Lipak4.jpg
 
Поглед са источног улаза тунела Железник ка Орловачи, 01Нов08
(Мост "10", Железничка река)
Lipak5.jpg
 
Први мост од тунела Железник ка Орловачи, 01Нов08
(Мост "10", Железничка река)
Lipak6.jpg
 
Nije lose ! Znaci ostalo im je jos da se konpletira petlja orlovaca ?

Srb-Rs-Cg-Rsk
 
Што се тунела Железник тиче, колико сам видео остало је још доста посла, али који се може завршити и после пуштања саобраћаја.
Ивичњак пред западним улазом, на једном сегменту тунела довршити бетонску кошуљицу (верујем да ће то већ данас бити готово).
Препостављам да ће поставити хидроизолацију читавим тунелом, пре него што га затрпају земљом.
И копају земљу за другу траку испред западног улаза, што је можда једини посао који би ометао саобраћај...

Тунел Железник, 01Нов08, поглед са пута за Сремчицу ка Авали, катранисање
Lipak7.jpg

Lipak8.jpg

Lipak9.jpg


И нисам улазио у тунел, па не знам шта је унутра...
 
A ovaj prvi most od tunela Lipak, jel bilo planirano da se on odmah uradi za dve trake? Ili će to raditi kad budu završe sve po jednu traku, pa onda krenu da dupliraju?
 
Па колико се види са слика урађени су темељи мостова за оба правца (и на источном и на западном мосту од тунела Железник), дакле кад дође време за пун аутпут то ће бити далеко мање посла. Више је за бригу што од Орловаче до Бубањ Потока осим Ресничког тунела није ништа ни започето...

(Мост "9", Света Петка)
Lipak10.jpg

(Мост "10", Железничка река)
Lipak11.jpg


А тек од Батајнице до Добановаца, Батајничку петљу слабо ко и помиње а велике су гужве на Новосадском аутопуту.
Што је пристојно глупо, урађена су оба правца до Новог Сада (осим Бешке), дођете у Батајницу и чекате, дуго чекате...
 
Ova krivina ispred (ili ti iza) tunela Lipak mi se cini malo "jaca". Mozda su mogli manje ostru da je naprave.
 
Велики проблем нашег коридора 10 су уснули турски возачи, обилазница је ваљда пројектована са обзиром на ту чињеницу. Кривина има пуно, и сам тунел је у кривини...

Поглед ка западу, сликано поред улаза у тунел Железник
Lipak12.jpg
 
Nurko7000":2oesif7u je napisao(la):
Кривина има пуно, и сам тунел је у кривини...
Imajući ovo u vidu, i ako ima još ovako oštrih krivina: koje su maksimalne predvidjene brzine kretanja,
tj, da se slučano ne izrazim pogrešno: za koje brzine je projektovana obilaznica?
 
Ljudi nisu to toliko ostre krivine vec je Nurko7000 zumirao sa digitalcem pa tako izgleda!! Uglavnom obilaznica ce biti svjecka!

Srb-Rs-Cg-Rsk
 
Ако вам може помоћи у процени ево и ова фотка...
(Мост "9", Света Петка)
Lipak13.jpg
 
Hvala Nurko.
Procena: dok ne bude završena i traka za suprotan smer, zbog veliko broja vozila, recimo - 60 km/h, pred ovakvim krivinama 40.
 
jovanovm":2zau6q4e je napisao(la):
A zasto je linija isprekidana kroz krivinu?
Odlično zapažanje :)...ako ne grešim, odbilaznica još nije prošla prijem, nema ni vertikalne signalizacije na ovom delu, ispraviće se... a i nekoga će da zezaju za ovo :)
 
Vrh