Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Drugari, kako se stari Rakovicki tunel uklapa u tu obilaznicu?
Znate da kad idete od Tisucu Ruza ka Vidikovcu mozete ici oko brda, pored manastira i udarite na DMB, ili kroz tunel pa izadjete nesto juznije. Kao na Nurkovoj mapi. Pa, gde su novi tuneli? Kuda u stvari ide trasa obilaznice?
 
Tihi_SRB":28dgbn1a je napisao(la):
Ostalo je jos mjesec dana do pustanja djela obilaznice !!! Oceli biti neki fotkica uskoro i dali ce uspjeti zavrsiti ? Dali ce poslije toga odmah krenuti radovi prema Bubanj Potoku ili ostaju pri tome da samo rekonstruisu stari obilazni put i tunel premda to nije rjesenje?

Edit: E da dali ce tunel Strazevica u buducnosti biti sastavni dio Obilaznice ?


SRB-RS-CG-RSK
Ukratko oko obilaznice:
tunel Zeleznik je uskoro gotov, danas su spojili oba kraja tunela i ostao je samo da se nadkrije tunel.
trasiran je i deo puta od mosta ka tunelu Zeleznik (to je bio jedini deo koji nije bio trasiran na celoj obilaznici)
sad se priprema podloga za asfaltiranje od tunela Lipak ka mostu koji je asfaltiran pa ce se asfaltirati do tunela Zeleznik.
najveci most na sektoru 4 je uradjen tj spojen sa trasom i to je u planu da se uskoro asfaltira.
sto se tice ukljucenja-iskljucenja sa petlje uradjene su kompletno za Zeleznik tj. iskljucenje i ukljucenje a iskljucenje za Rakovicu treba samo da se asfaltira.
Preusmeren je saobracaj je ce sad poceti da se izmesta ibarska magistrala da bi se obilaznica prikljucila na petlju tj detelinu sa 4 lista

ako nekog jos nesto zanima neka pita.... :gobb:
 
Izvođač radova na obilaznici upozoren zbog kašnjenja

Gradonačcelnik Beograda Dragan Đilas upozorio je građevinsko preduzeće Planum da kasni sa radovima na obilaznici oko Beograda, u delu od Ostružnice do Ibarske magistrale.

Vlada Srbije i Grad Beograd početkom godine dogovorili su se sa Putevima Srbije, Planumom i Mostogradnjom da taj deo obilaznice bude završen do 1. oktobra, a u saobraćaj pušten 15. oktobra, podsetio je Đilas u pismu upućenom Nacionalnom savetu za infrastrukturu u koje je agencija Beta imala uvid.

Posle uvida u trenutno stanje radova, grdonačelnik Beograda je utvrdio da radovi kasne, naročito na delu trase i objekata na kojima radove izvodi Planum.

To građevinsko preduzeće, kako je ukazao Đilas, ne poštuje zahtev da se primene mere koje je predložila nadzorna služba kako bi se kašnjenje nadoknadilo, uz obrazloženje da će nadoknaditi kašnjenje.

Planum je, kako je upozorio gradonačelnik Beograda, i u prethodnom periodu odbijalo slicne sugestije, zbog čega su radovi još više kasnili, dok je preduzeće Putevi Srbije, koje je Planumu poverilo taj posao, tek nedavno izričito zahtevalo da započne nadoknada radova.

Nadzorne i druge strucne službe su procenile da obilaznica oko Beograda neće moći biti puštena u saobraćaj u predviđenom roku ako se odmah ne primene mere kojima će kašnjenje radova biti nadokanđeno.

Za obilaznicu oko Beograda, čija je građanja počela 1990. godine, obezbeđeno je osam milijardi dinara.
Izvor: Studio-B
Link: http://www.studio-b.co.yu/info/vest.php?id=29008
 
Bilo bi lepo znati ko sedi u tom Planumu i sta je tu po sredi. Mozda neko zna. Jesu njima isplacene sva zaostala dugovanja?
 
Kada treba da krene gradnja od Batajnice do Dobanovaca , mislim da je taj deo veoma bitan , jel su potvrdili ovi u skupstini taj kredit ?
 
Ovako !!!........
Dok god se ne spoji i ne zavrsi dio (9 km) od Batajnice i Dobanovaca i dok se ne spoji takozvani polu autoput skroz do Bubanj Potoka Teretni saobracaj i guzve kroz Beograd nece biti smanjene. Dajem im 5% manje saobracaja kroz centar. Jer niko ko dolazi iz pravca Novog Sada kad izadje na auto put nece se vracati prema Aerodromu da bi se ukljucio na Obilaznicu i poslje opet kruziti renoviranim putem kroz tunel Strezavicu. To su price za malu djecu. Jedan od bitnijih djelova jeste Batajnica -Dobanovci i to bi trebalo sto prije poceti jer je komplikovano i uzece im sigurno 3 godine dok zavrse jer se hvala bogu uvjek kod nas kasni. Naravno Orlovaca-Bubanj Potok isto treba odma da se radi i po zavrsetku tog djela poceti puni profil koji ce biti laksi jer su vec tuneli uradjeni osim nekih kracih mostova i drugi most sektora 4 duzine 500 m neznam kako se bjese zove. Moje realno ocekivanje da se to sve spoji kao polu autoput je 2012. Pa srecno nam.

SRB-RS-CG-RSK
 
Resenje za to je veoma jednostavno. Posto poluobilaznica bude gotova, treba samo zabraniti prolazak teskim kamionima kroz centar i gotovo. Ceo put se ne pravi kao alternativni vec kao obavezni pravac. Ja se iskreno nadam da ce to biti slucaj.
 
Naravno i ja bi prvi isao obilaznicom da idem iz pravca Zagreba ili Novog Sada nego gubio zivce u guzvi ko sto ih svaki dan gubim sa sleperom ovdje u Torontu. Druga stvar ,moraju da znaju da Gazela nije most vjecnost vec ga treba sto prije poceti tj zavrsetkom ovog djela obilaznice ali koja nece rasteretiti saobracaj. Znaci prije nego nam nedaj boze pocnu padati mostovi ko u Americi ili Japanu(Kini) dje li bjese to...... Davnih dana im je trebalo doci iz dupeta u glavu medjutim nas jedini problem je sto nam mjenjaju vladu cesce nego carape pa onaj koji zabode lopatu drugi dodje i izvadi je. To ovdije u Ontariju necete vidjeti. Napravicu par fotkica ovih dana po autoputevima Toronta kojih ima podosta i super su uradjeni medjutim i ovdje se stvara veliki problem gradskih ulica . Trenutno je uzi centar Toronta i skoro pola Hamiltona (grad u blizini) u stanju kao da je rat bio. Jake zime i previse soli nam redovno uniste ulice.

SRB-RS-CG-RSK
 
Darko75":16at6bmb je napisao(la):
Kada treba da krene gradnja od Batajnice do Dobanovaca , mislim da je taj deo veoma bitan , jel su potvrdili ovi u skupstini taj kredit ?
Jesu, ratifikovali su sve kredite. Problema sa novcem ne bi trebalo da bude. Sad je cela stvar u organizaciji posla. :dil:
 
Đilas: Izvođači da završe radove

Đilas: Izvođači da završe radove

Beograd -- Dragan Đilas izjavio da su izvođači radova na obilaznici oko Beograda "ponudili uverenje" da će ih završiti do 15. oktobra.

Komentarišući moguće kašnjenje u izvođenju radova na obilaznici oko Beograda, gradonačelnik Beograda je novinarima pred početak sednice Skupštine grada rekao da će biti jako skupo ako se bude kasnilo makar jedan dan. Država je ispunila svoje obaveze, grad takođe, a ono što je ostalo jeste da izvođači završe svoje radove, kazao je Đilas.

On je naveo da, ukoliko bude sve završeno na vreme, to neće biti uspeh političara, već radnika na izgradnji obilaznice.

Gradonačelnik je dodao i da ima potpisan sporazum u kome se navodi da će krajnji rok za izvođenje radova biti 15. oktobar.

On je podsetio da je pre četiri dana izneo mišljenje nadzornih organa koji su ukazali da radovi na obilaznici kasne skoro mesec dana i ponudili su rešenje uvođenja podizvođača.

Đilas je preneo da su izvođači radova to odbili, ponudivši uverenje da će ispoštovati zadate rokove, mada, kako je rekao, ni vremenski uslovi ne idu na ruku.
Izvor: B92, Tanjug
Link: www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2008&mm=09&dd=16&nav_id=318907
 
Kao prvo, svima pozdrav....nov sam ovde iako več duže vreme pratim ovaj forum. Zaista oduševljen sam količinom i kvalitetom informacija o Beogradu koje se mogu nači ovde.

Muči me jedno veoma konkretno pitanje u vezi obilaznice oko Beograda. Pa bih molio za informacije iz prve ruke ako jih neko naravno ima.

Ok... dali je ostružnički most u funkciji?? Ili drugim rečima dali mogu ja iz pravca autoceste BG-ZG (od petlje Dobanovci) da stignem do Vidikovca (preko dela obilaznice), ne da bih morao proči ili do petlje pa onda prema Čukarici ili pak preko Autokomande i Banjice.....pa da se vučem gore.???? Ne gleda mi se više Novi Beograd iz kolone ispred gazele.... ;)

Hvala za info.

pozdrav iz Ljubljane
Miloš
 
Evo i ja sam obišao radove. Doduše 1.9.08. Eh ranije bi te slike bile aktuelne više godina, a sa ovim tempom radova verovatno se sve izmenilo (hehe).


Petlja ostružnica



Deonica pred Orlovaču


Zumiran središnji deo sa tunelom (valjda)


Petlja Orlovača

Jedino mi je krivo što nisam slikao celu deonicu u jednom kadru iako se lepo videlo (beba nije mogla da izdrži da ja toliko slikam)
 
milos_LJ":tv9w5532 je napisao(la):
Kao prvo, svima pozdrav....nov sam ovde iako več duže vreme pratim ovaj forum. Zaista oduševljen sam količinom i kvalitetom informacija o Beogradu koje se mogu nači ovde.

Muči me jedno veoma konkretno pitanje u vezi obilaznice oko Beograda. Pa bih molio za informacije iz prve ruke ako jih neko naravno ima.

Ok... dali je ostružnički most u funkciji?? Ili drugim rečima dali mogu ja iz pravca autoceste BG-ZG (od petlje Dobanovci) da stignem do Vidikovca (preko dela obilaznice), ne da bih morao proči ili do petlje pa onda prema Čukarici ili pak preko Autokomande i Banjice.....pa da se vučem gore.???? Ne gleda mi se više Novi Beograd iz kolone ispred gazele.... ;)

Hvala za info.

pozdrav iz Ljubljane
Miloš
Pozdrav za Miloša, a odgovor zavisi od termina kad budeš išao.

Sada možeš da kod Dobanovaca nastaviš pravo i ideš na Ostružnicu preko mosta, ali se odmah isključuješ i preko Železnika ideš starim putem za Vidikovac.

Od 15.10. (ako rokovi ne budu probijeni) moći ćeš skroz do Vidikovca novom trasom.

U oba slučaja nema NBG i Gazele
 
Odlične fotke Gojo, šteta što se još neko nije setio da slika kad sleće na N.TESLA.

Ako je ovo stanje na 01/09 onda nema šanse da nam završe do 15/10.

Čak ni svi podužni nosači na mostu 10 nisu postavljeni.

Ajde ljudi slikajte iz vazduha. :kk: :kk: :kk:
 
Na ovoj zadnjoj slici iz vazduha mi se cini da je most na ibarskoj posirok tj da ce biti na tom djelu po 3 linije u svakom smjeru tj jedna ce biti za ukljucivanje na autoput i sa njega . Nije mi samo jasno kako ce izvesti petlju koja dolazi iz grada koja je udaljena pola kilometra sjevernije. Nece valjda ostati krivina kako se sad vidi ?

SRB-RS-CG-RSK
 
Ako sam te dobro razumeo, ta krivina je skretanje sa Ibarske na sadasnji kruzni put (prema Strazevici). To je za sada privremeno resenje dok se sama obilaznica ne produzi i poveze sa Avalskim putem.
 
Graditelju samo opomena, jer nema penala!

Rokovi za završetak dela obilaznice

Opomena graditelju

Autor: Svetlana Palić | 18.09.2008 - 11:02

Kako se približava rok (15. oktobar) za završetak dela obilaznice, od Ostružnice do Orlovače, tako raste i nervoza svih učesnika. Pre desetak dana, na internom sastanku, Komisija za nadzor Instituta za puteve Srbije saopštila je da preduzeće „Planum“ kasni na devet pozicija i da bi zbog toga moglo da dođe do probijanja roka od oko mesec dana. Direktor „Planuma“ to demantuje.

- Neka oni svi pričaju šta hoće. Mi ćemo završiti naš deo posla na vreme i nije tačno da ne želimo podizvođača. Već ih imamo dva. Ali i investitor treba da završi projektnu dokumentaciju i da nam obezbedi pare za završetak. Iz NIP-a nam je uplaćeno za jun i avgust, dok je mesec jul preskočen. Prema mojim procenama, potrebno je još 600 do 800 miliona dinara da završimo ceo podsao.- kaže Ratomir Todorović, direktor Građevinskog preduzeća „Planum“. U NIP-u, sa druge strane, tvrde, da je sav novac isplaćen.
Vest o kašnjenju uznemirila je novog gradonačelnika Dragana Đilasa, koji je veoma zainteresovan za infrastukturne radove u gradu, zbog čega je i jednom od pomoćnika, Aleksandru Bjeliću, dao u zadatak da se bavi isključivo tim poslovima. Đilas je dodatno motivisan za obilaznicu jer je radove na njoj, nakon 17 godina, pokrenuo sa mrtve tačke. Uradio je to u vreme kad je bio ministar za NIP. Tada je na sastanku u Vladi dobio potpise i obećanja svih direktora firmi - izvođača da će radovi biti gotovi do 15. oktobra. Sada, međutim, prema izveštaju nadzora, jedna firma kasni.
- Država je ispunila sve svoje obaveze, Grad takođe, a preduzeće „Planum“, po mišljenju nadzora, kasni mesec dana sa radovima i odbija da uvede podizvođača. Ukoliko bi obilaznica kasnila i jedan jedini dan, odgovornost će biti na „Planumu“ - naglasio je Đilas u pisanoj izjavi za medije.
Završetak dela obilaznice veoma je važan zbog početka radova na rekonstrukciji mosta „Gazela“. Nedavno je parlament Srbije, sa godinu dana zakašnjenja, ratifikaovao kredit od 33 miliona evra za rekonstrukciju „Gazele“ koji je ugovoren sa Evropskom investicionom bankom.
- Budući da je proces predkvalifikacije ponuđača za izvođenje radova na mostu „Gazela“ već završen, uslediće otvaranje finansijskog dela ponuda u narednih sedam dana - saopšteno je „Blicu“ u JP „Putevi Srbije“.
U ovom preduzeću istuču da eventualno kašnjenje obilaznice neće ugroziti početak rekonstrukcije „Gazele“. a zatvaranja kolovoznih traka na „Gazeli“ sigurno neće biti do kraja 2008.

Nema penala
Javna prozivka preduzeća „Planum“, zbog kašnjenja na obilaznici, dovodi se i u vezu sa činjenicom da ne postoji obaveza da preduzeće koje kasni plaća penale za to. Pošto je, kaže izvor „Blica“, i ova i druge firme koje grade obilaznicu, posao sklopila „još pre 20 godina“, nije predviđena kaznena politika u slučaju kašnjenja. To donekle daje komotnu poziciju preduzeću „Planum“ ali joj, sa druge strane, ruši ugled, koji u modernom poslovanju, ume da bude presudan.
Izvor: Blic
Link: www.blic.rs/beograd.php?id=57392
 
ala kenjaju!
godinama ne placaju nista a onda oce da im se zavrsi sve za mesec dana da bi mogli da se slikaju za dnevnik.
podrzavam graditelje!
 
elliot":370i5zmi je napisao(la):
ala kenjaju!
godinama ne placaju nista a onda oce da im se zavrsi sve za mesec dana da bi mogli da se slikaju za dnevnik.
podrzavam graditelje!
Kad nisu placali, ovi nisu gradili, ali sad placaju, a ovi i dalje ne bi da rade. E, vidis, to menja stvari... Dramaticno!

Ja sam za penale. :dil:

Svaki ugovor ubuduce treba da sadrzi i takvu klauzulu.
 
Moramo mi još da učimo, a to naše učenje treba da se sastoji u što daljem udaljavanju od politike.
Obilaznica je politički projekat, da nije tako odavno bi se vozili njome i manje gušili u smogu.
Ugovor je iz 1991 godine.

Ugovorne strane su investitor: Direkcija za puteve, izvođač (konzorcijum): Jugoslavijaput (Planum i mostogradnja).
Znate šta znači redovno plaćanje: po zakonu i uzansama o građenju: rok za plaćanje je 8 dana po prijemu situacije (15 dana za okončanu). Ako su Putevi Srbije platili Planumu ijednu situaciju u zakonskiom roku: JA SAM MAGARAC!!!
A ako ti investitor ne plati na vreme radove koj koštaju stotine miliona dinara , ti moraš da angažuješ sopstvena sredstva, dase zadužuješ, da plaćaš kamate.....
Zbog takve politike Planum je izgubio dosta kadra, mašine nisu zanavljane, što sve utiče na njegovu sposobnost da izvrši radove.

Da je Planum zavisio samo od ovog posla odavno bi bankrotirao.

Bitno je da se intenzivno radi i da će biti gotovo, e sad verovatne ne 1 oktobra ali akosmo čekali 20 god možemo još koji mesec.
Ništa nije crno-belo!


Edit: Svaki ugovor bi trebalo da se pravi po FIDICOVIM uslovima pa da odvojimo žito od kukolja!
 
Da naravno ima tu dve strane. Mene ipak zanima da li ti mozda mozes da ocenis kakav je kvalitet tih radova. Verovatno kao neko ko bolje poznaje materiju od nas mozes nesto da kazes na tu temu. Mene brine svaki put kad kazes da im odlaze kadrovi i da rade starim masinama i da sve to mora mnogo brzo da se zavrsi... kakva ce nam onda biti ta obilaznica.
 
Biće kvalitet standardan, ipak je nadzor Institut za puteve, neće oni da dozvole zabušavanje. Nemati odgovarajući kadar znači slabu organizaciju posla, veće troškove za izvođača, duže radove, a loša mehanizacija utiče na brzinu izvođenja.
 
Đilas obišao gradilišta na obilaznici

Gradonačelnik Dragan Đilas obišao gradilište obilaznice oko Beograda

Radovi na delu obilaznice oko Beograda od Ostružničkog mosta do saobraćajne petlje na Orlovači uskoro će se obavljati maltene danonoćno i verujem da ćemo polovinom oktobra ovu deonicu moći da pustimo u saobraćaj, rekao je danas gradonačelnik Beograda Dragan Đilas prilikom obilaska ove deonice. On je obišao gradilišta na tunelu „Železnik” i petlji „Orlovača”.

– Nadam se da će izvođači radova ispuniti svoja obećanja i završiti ih u roku. Ako sve bude gotovo na vreme, zasluga će pripasti ljudima koji rade na obilaznici, a ako ne bude, krivi će biti oni koji ih vode. Političari su tu samo da obezbede da ceo sistem funkcioniše. Obilaznica je od velikog značaja za Beograd jer ćemo njom jedan deo kamionskog saobraćaja izmestiti iz grada. Tako ćemo bar malo olakšati i sve one poslove koji nas čekaju u narednim mesecima – rekao je Đilas.

Deonica od Ostružnice do Orlovače, odnosno Sektor 4 obilaznice oko Beograda, proteže se od mosta na Savi do Ibarskog puta. Duga je 7,7 kilometara i obuhvata četiri mosta (najkompleksniji je most „Železnička reka” dug 406 metara, sa rasponom od 45 metara između stubova), most na petlji Orlovača, petlju Orlovača i tunele „Lipak” (dužine 665 metara) i „Železnik” (699 metara). Radovi su počeli u novembru 1990, a nastavljeni su avgusta 2006. godine.

Od januara 2008. u izgradnju tunela „Železnik” grad je uložio oko 2,2 milijarde dinara. Radove izvodi „Jugoslavijaput” sa svojim neposrednim izvođačima „Planumom” i „Mostogradnjom”. Iz NIP-a je u izgradnju Sektora 4 do sada uloženo oko tri milijarde dinara, a do kraja radova treba obezbediti još oko 2,6 milijardi dinara.

Deonica obilaznice od Batajnice do Bubanj potoka, čiji je deo Sektor 4, duga je 47,4 kilometra, sa dva kolovoza širine po 11,5 metara. Na deonici je projektovano pet čvorišta, dva na krajevima i tri u srednjem delu deonice, postavljenih tako da će u budućnosti biti moguća izgradnja i drugih petlji ukoliko za to bude bilo potrebe. Na ovoj trasi ima 79 mostovskih konstrukcija na 41 lokaciji, a najveći je čelični most preko Save dug 1.965 metara. Svi ostali mostovi su betonski, a po veličini se izdvajaju „Sveta Petka” (408 metara), „Železnička reka” (406 metara), „Kijevski potok” (571 metar), „Topčiderska dolina” (597 metara) i „Pružni prelaz” (preko Požarevačke pruge, 452 metra). Na deonici se nalaze i četiri tunela – „Lipak” (delom ispod platoa železničke stanice „Ostružnica”, dug 665 metara), „Železnik” (699 metara), „Beli potok” (ispod Avalskog puta, 373 metra) i „Straževica” (ispod Resnika, 745 metara).
Obilaznica oko Beograda povezala bi zapad (E-70), sever (E-75), Obrenovac i Valjevo (M19), Čačak i Kraljevo (M22) i Ralju (R200), dok se u Bubanj potoku uklapa u pravac ka Nišu (E-75). Predviđen je nastavak deonice od Bubanj potoka u pravcu ka Rumuniji (E-70) i u toku je izrada planskih dokumenata.
Izvor: BEOINFO
Link: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=210
 
-Zoran Drobnjak očekuje da će biti ratifikovani i ugovori o kreditima od 140 miliona evra za izgradnju deonica obilaznice od Batajnice do Dobanovaca i od Ibarske magistrale do Bubanj potoka, kao i za obnovu autoputa kroz Beograd.-

19.09.2008 - Blic



Pa ovi još nisu ratifikovali kredit za Batajnicu-Dobanovce...
 
Vrh