Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Mislim da su ratifikovali oni to, ali su nasi novinari jedna vrlo cudna sorta.
 
Можда ствано и нису ратификовали. Закон који су донели прошле седмице се односи само на 33 мил.
http://www.parlament.sr.gov.yu/content/cir/akta/akta_detalji.asp?Id=480&t=Z#
а требао је да буде на 80 мил тј. још 50 за обилазницу
на сајту ЕБРД се пројекат води као једно
http://www.ebrd.com/projects/psd/psd2006/36651.htm

5. септембра је у скупштини поднет захтев за ратигфикацију кредита од 60 мил за обилазницу
http://www.parlament.sr.gov.yu/content/cir/akta/akta_detalji.asp?Id=697&t=P#

изгледа да је то тај прави закон који се чека...
 
Ratifikovani su krediti za Gazelu.

Za Obilzanicu, tj. deo Batajnica-Dobanovci, nisu jer su tek pre desetak dana iz Vlade poslali predlog zakona u Skupstinu, kao sto je Nurko gore postavio.
 
Izvinjavam se ukoliko je nesto slicno vec bilo postavljeno kao pitanje, ali sta se dobija zavrsetkom tog dela obilaznice ako ce tranzit opet morati na Ibarsku m, Trgovacku pa opet Radnicku i pored Sajma (oni koji idu na Pancevac)??? Jest' da nece ici preko Gazele ali opet moraju kroz centar ili da idu skroz okolo Kruznim putem pa preko V.Ilica, Bulevara, D.Tucovica...

Nisam uspeo da iscitam kompletan topic pa ako negde ima odgovora, uputite me, hvala.
 
Pun efekat ce se naravno dobiti tek onda kada se izgradi most kod Vince i kada se isti poveze sa obilaznicom. Do tada tranzit za Banat moze da se salje preko Obilaznice na Autoput Beograd-Nis i onda preko Konjarnika, D. Tucovica prema Pancevu.
 
Реконструкција Кружног пута касни пар година. Сад кад заврше деоницу обилазнице Остружница-Орловача транзитни саобраћај треба усмерити баш на деоницу Кружног пута на којој се надамо да ће почети радови...

Чему онда рок 15. октобар, кад политичари добрано касне са својим задацима? У реду је дефинисати рокове, али ова медијска хајка на извођаче се само скретање пажње са правог проблема. На вука повика а лисица месо једе.
 
Mrkonjić: Otvaranje petlje Orlovača u nedelju
Autor: Beta | 26.09.2008. - 17:33

Ministar za infrastrukturu Srbije Milutin Mrkonjić najavio je danas da će petlja Orlovača, na obilnaznici oko Beograda, biti završena u nedelju, 28. septembra.

On je tokom obilaska radova na toj deonici novinarima potvrdio da će deo obilaznice od Ostužnice do Orlovače, na Ibarskoj magistrali, biti završen 15. oktobra, kako je prvobitno bilo planirano. Mrkonjić je rekao da je na današnjem Odboru Vlade Srbije za finansije odlučeno da rebalansom budžeta za ovu godinu bude izdvojen dodatni novac za obilaznicu, ali nije želeo da kaže o kojem iznosu je reč.

Prema njegovim rečima, rebalansom budžeta će biti dodeljan novac i za autoput kod Dimitrovgrada i Sevojna.
"Time je rešsen problem finansiranja i neće biti nikakvog zastoja u radovima", istakao je ministar.

Mrkonjić je najavio i da će sledeće nedelje ponovo obići radove na oblilaznici zajedno s gradonačelnikom Draganom Đilasom. Izgradnja obilaznice oko Beograda započela je 1990. godine.
извор Блиц
линк http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=58484
 
Jos jedna vest o sutrasnjem otvaranju dela obilaznice:

Саобраћај на делу обилазнице већ од сутра
Неће бити финансијских сметњи јер смо обезбедили новац, рекао је јуче Милутин Мркоњић, министар за инфраструктуру. – До 15. октобра биће изграђено укупно пет мостова, као и два тунела у просеку дуга око 600 метара

Ребалансом буџета обезбеђен је додатни новац за завршетак дела обилазнице око Београда, тако да сигурно неће бити кашњења. То је јуче, приликом обиласка такозваног сектора четири који се простире од Остружничког моста до Орловаче, рекао Милутин Мркоњић, министар за инфраструктуру.

Он је нагласио и да ће део пута код петље Орловача бити пуштен у саобраћај већ сутра.

– Временски услови неће утицати на обављање радова, а неће бити ни финансијских сметњи јер смо обезбедили новац, што значи да ће комплетан посао бити окончан у року, односно до 15. октобра – нагласио је Мркоњић не прецизирајући о којој суми је реч.

Ратомир Тодоровић, директор предузећа „Планум”, рекао је да ће радници, који даноноћно по киши и изузетно хладном времену обављају посао, покушати да већ данас офарбају део пута код Орловаче како би први аутомобили сутра овуда могли да прођу.

На делу обилазнице око Београда, који се тренутно прави, до 15. октобра биће изграђено укупно пет мостова, као и два тунела дуга у просеку око 600 метара. Изградња преосталог дела обилазнице могла би да почне већ у априлу следеће године, до када се очекује и отпочињање радова на мосту „Газела”. Према најавама, комплетна обилазница, чија је изградња почела пре 17 година, требало би да буде завршена до 2010. године.

Од 1991. године на деоници Добановци – Сурчин досад је завршена изградња једне коловозне траке, у потпуности је изграђен потес од Сурчина до Остружнице и поправљен је мост преко Саве код Остружнице. Ускоро следи повезивање Орловаче са Авалским путем, што подразумева и тунел у Стражевици, који тренутно гради „Енергопројект” и најзад завршетак деонице Авалски пут – Бубањ поток, са тунелом код Милошевог конака. Замишљено је да будућу обилазницу, дужине око 47 километара, чини обилазни аутопут од Батајнице, преко Добановаца, Остружнице, Железника и Белог потока, са коридором преко Винче и новим мостом на Дунаву за везу са међународним путем Е-70.

Ове године је из Националног инвестиционог плана за завршетак такозваног сектора четири обезбеђено 2,7 милијарди динара, док је у претходне две године за окончање посла издвојено око две милијарде динара. У посао се укључила и Скупштина града која је из буџета издвојила 2,2 милијарде динара. Прошле године су према извођачима измирена сва заостала плаћања, а од ове године она су постала редовна.
Izvor: Politika
Link: http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Saobracaj-na-delu-obilaznice-vec-od-sutra.sr.html
 
Ne znam koji bi to deo mogao biti a da ima smisa ići tuda, odnosno da nekud vodi.
Jedino mi pada na pamet pomeranje Ibarske na novu trasu, tj njeno translatorno pomeranje jedno 50 metara ulevo-na novi nadvožnjak (deo petlje Orlovača)
To bi značilo da još nije počeo da se kopa nasip na kojem je sadašnja Ibarska a koji je jedno 15m visok. (U prevodu ima mnooogo da se kopa da bi se on uklonio).
No da ne špekulišem valjda će biti nekih slika u medijima sutra, ako išta bude moglo dase vidi.
Možda je bolje da neko ko prolazi tuda napiše šta je video.
 
Mrkonjić: Koridor 10 za dve godine
28. septembar 2008. | 00:31 | Izvor: Politika, Tanjug
Beograd -- Srbija mora da završi Koridor 10 do 2010. godine, pre nego što Rumunija i Bugarska sagrade konkurentski Koridor 4, izjavio je Milutin Mrkonjić.

"Ako propustimo tu šansu, kamioni iz Turske će radije da kruže 300 kilometara preko Koridora 4, jer imaju samo jedan granični prelaz za ulazak u EU. Ulog je velik. Povoljan geografski položaj nam ide naruku, a na nama je da to iskoristimo", rekao je ministar za infrastrukturu Milutin Mrkonjić u intervjuu Politici.

Podsećajući da je Evropska unija još devedesetih godina označila Koridor 10 kao najperspektivniju saobraćajnu vezu Evrope i Azije, on je dodao da "nažalost, do sada nije bilo političke volje i podrške da Srbija iskoristi prednost tog putnog pravca, a da ne govorimo da nisu iskorišćena čak ni sredstva koja nam je nudila EU".

Mrkonjić je rekao da smatra velikim uspehom to što sadašnja vlada shvata značaj Koridora 10, ali je naglasio da neće više biti ministar ako taj posao ne bude pod njegovim vođstvom, jer niko ne može da ga uradi bolje od njega.

Govoreći o novcu koji je potreban za završetak Koridora 10, on je precizirao da je "za autoput potrebno oko 1,7 milijardi evra, koji će biti usmereni u izgradnju autoputa od Niša do Dimitrovgrada, deonicu od Leskovca do makedonske granice i levu traku Horgoš - Novi Sad.

Železnica zahteva ulaganja od oko 4,6 milijardi evra, ali tek kada završimo projekte znaćemo o kojoj sumi je reč".
Na pitanje da li bi on lično prihvatio najnoviju Alpininu ponudu za sporazumni raskid ugovora, Mrkonjić je rekao da bi to učinio jer automatski oslobađamo autoput Horgoš - Novi Sad za gradnju.

"Oni sada nude da uđu u koncesiju za pun profil autoputa od Ostružnice do Lajkovca i dalje poluautoput do Čačka. Pošto izgradnja košta oko 800 miliona evra, lično bih im dao tu deonicu pod koncesiju. Traže da im platimo i 35 miliona evra za troškove, u koje su verovatno uračunali i garanciju", objasnio je ministar.

Govoreći o svom predlogu da se ponovo uvede taksa od tri odsto za Beograd, koja je postojala i devedesetih godina, on je rekao da su ga "Beograđani dočekali na nož, ali su ga u unutrašnjosti pozdravili".

Mrkonjić je objasnio da bi novac iz takse uložio, pre svega, za završetak obilaznice oko Beograda, na kojoj će 15. oktobra biti otvorena deonica od Ostružnice do Orlovače, gde se spaja sa Ibarskom magistralom, a zatim ide metro.

"Niko ne zna da u pretpristupnim fondovima EU ima 480 miliona evra namenjenih za to. Unutrašnji magistralni prsten bi koštao znatno više od metroa za koji je potrebno milijardu evra", rekao je Mrkonjić.

Ističući da bi budući metro most preko Save u nastavku Nemanjine ulice automatski rasteretio saobraćaj sa Gazele, preko koje dnevno prođe 160.000 vozila dnevno, on je upozorio da je to "najopterećeniji most na svetu".
izvor: b92.net
link: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2008&mm=09&dd=28&nav_category=206&nav_id=320905
 
Oceli biti slika sa danasnjeg otvaranja "prosirene Ibarske Magistrale" i petlje za obilaznicu ? A to sto su rekli da se otvara deo obilaznice ne svatam jer izmedju Ostruznice i Orlovace nema niti jedna petlja tako da nema prometa dok se ne zavrsi komplatna deonica od oko 8 km .

SRB-RS-CG-RSK
 
Bio sam u pravu (sad sam gleedao dnevnik) , to je upravo izmeštanje Ibarske na novu trasu, sad će Planum da se razbije od kopanja da stugne na kotu nivelete Obilaznice.
Još ako ih vreme bude zezalo, pa bude puno blata....eto nam produžetka rokova...
 
PIGLET":jpl626m2 je napisao(la):
Bio sam u pravu (sad sam gleedao dnevnik) , to je upravo izmeštanje Ibarske na novu trasu, sad će Planum da se razbije od kopanja da stugne na kotu nivelete Obilaznice.
Još ako ih vreme bude zezalo, pa bude puno blata....eto nam produžetka rokova...
:)
mislim da si u pravu i je malo nemoguce da se obilaznica zavsi do 15 oktobra.
tunel u Zelezniku jos nije gotov (danas i sutra ga tek pokrivaju a gde je priprema i asfaltiranje...) a kota jos nije pocela da se radi i tu ima MNOGO da se radi :cool:
 
Nek im daju rok do 1 Novembra jer je to neminovno. Zar su novinari i cjela Srbija bili toliko zauzeti oko Fijata da niko nije napravio par slicica Ibarskog autoputa (2.5)km ?
Dali ce se nastaviti prosirivanje Ibarske prema gradu ili ce za sad ostati sa dvije trake ?

SRB-RS-CG-RSK :vops:
 
Radovi na obilaznici u tri smene
1. oktobar 2008. | 01:43 -> 08:25 | Izvor: B92
Beograd -- Ministri za NIP i infrastrukturu Verica Kalanović i Milutin Mrkonjić, kao i gradonačelnik Beograda Dragan Đilas obišli su gradilište na obilaznici oko Beograda.

Obilazeći deonicu od Ostružnice do petlje Orlovača, Đilas je sinoć rekao da se nada da će radovi biti završeni do 15. oktobra, ali je ocenio da nije najvažnije da li će taj posao biti gotov koji dan ranije ili kasnije.

Betonska ploča na mostu 11, na obilaznici oko Beograda, lije se neprekidno tri dana. Noću je gradilište osvetljeno reflektorima. Radnici priznaju da je teže raditi noću, ali ističu da nedostatak svetlosti ne ugrožava njihovu bezbednost na poslu. Oni kažu i da su se već navikli i da radovi teku bez problema.

Ministri i gradonačelnik, koji su stigli u noćnu inspekciju, zadovoljni su činjenicom da se radi neprekidno. Oni, kako kažu, ne insistiraju na rokovima, mada se nadaju da će sve biti završeno u predviđenom roku. Čak i gradonačelnik Dragan Đilas, koji je ranije izražavao sumnju da će radovi biti gotovi na vreme, misli da sada nije trenutak da se o tome priča.

„Oni sada rade punom snagom i maksimalnim kapacitetom. Za svaku je pohvalu kada neko angažuje ljude da rade maltene u dve ili tri smene. Danas bi bilo nekorektno govoriti o onome što je iza nas. Treba da gledamo napred, da se svi zajedno potrudimo da to bude gotovo 15. oktobra. Na ovo parče čekamo već 17 godina. Ako mene pitate, nije najvažnije dan pre ili posle, svaki dan je važan jer su gužve ogromne. Naš posao je da pomognemo ovim ljudima koji rade 24 časa, a kada se sve završi, onda možemo da analiziramo da li je moglo koji dan pre. Mislim da to nije najvažnija stvar danas“, rekao je Đilas.

Ministarka za Nacionalni investicioni plan Verica Kalanović kaže da se pokazalo kao moguće ono što je ranije obećavano. „Pokazalo se da je moguće obezbediti sredstva, da je moguće uraditi obilaznicu u rokovima koje smo postavili. Iskreno se nadam da ćemo do kraja mandata ove vlade uraditi ceo Koridor 10, kao što danas obećavamo, a ova obilaznica biće jedan pečat i dokaz da mi to možemo“, dodala je ona.

U 2008. godini iz Nacionalnog investicionog plana za obilaznicu je predviđeno 2,7 milijardi dinara, a grad Beograd je izdvojio 2,2 milijarde.

Ranije je najavljeno da će do 15. oktobra biti gotova deonica od Ostružnice do Orlovače, dok bi obilaznica u celosti trebalo da bude izgrađena za tri godine.
извор Б92
линк http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2008&mm=10&dd=01&nav_id=321389
 
Tihi_SRB":1fuh5olz je napisao(la):
Nek im daju rok do 1 Novembra jer je to neminovno. Zar su novinari i cjela Srbija bili toliko zauzeti oko Fijata da niko nije napravio par slicica Ibarskog autoputa (2.5)km ?
Dali ce se nastaviti prosirivanje Ibarske prema gradu ili ce za sad ostati sa dvije trake ?
To bi bilo vrlo pozeljno, a i trasa je "cista", tj. treba samo da se doda jos jedna traka, bez rusenja.

Na zalost, u skorije vreme ti radovi nisu planirani jer primat trenutno imaju Obilaznica, Kruzni put, obnova AP kroz Beograd, sto su naravno ogromni izdaci za Grad i Drzavu.
 
...само се чека оно чувено "пресецање врпце", тамо неког датума. да се усликају сви они, заслужни.
'бем ти државу која не може ту смешну километражу већ једном да заврши бреееееееее :rant:
 
Орловача, поглед са моста преко кружног пута, октобар 08

Како је читава Ибарска померена којих 150 метара (на овој слици) у лево великом кривином се враћа на оргиналну трасу...

orlovacaOkt08.jpg
 
ово је поглед из правца Орловаче ка мосту преко Kружног пута, заправо се Ибарска тик пред мост поново сужава на две траке, направили су искључење из правца Oрловаче за Кружни пут према Бубањ потоку.

Orlovaca3okt08.jpg
 
Поглед ка укључењу у Кружни пут

Orlovaca4okt08.jpg
 
Шта је кривина!!! Ово са последње слике личи на неку брдску етапу релија!!! Већ замишљам заношење под ручном!!! :):):)
 
^^ pogledaj dobro i prethodnu sliku i bice ti jasnije o cemu se radi. Ova ostra krivina levo je ustvar izlaz sa kruznog puta na magistralu dok je ova krivudava krivina ala (laguna seca) ukljucenje sa gornjeg puta ka kruznom putu a to se najbolje vidi na prethodnoj fotografiji
 
Ма јасно ми је шта су радили, хвала...шалим се пошто последња фотографија подсећа на део неке етапе ВРЦ-а...:)
 
Vrh