Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

A ne bih bas rekao da obilznica nema smisla i da ce se njeni efekti anulirati sa porastom broja vozila........Pa ipak kad se zavrsi sektor 5..........znacice i to nesto...........Onaj ko ide iz Sremske Mitrovice za recimo Cacak ipak ce zaobici ceo gradi ukljuciti se na ibarsku kod Orlovace, a da ne pricamo kad se spoji do Bubanj Potoka..........a da ne procamo o inostranim pretezno turskim i bugarskim sleperima.........koji ce obici ceo grad........ipak nije to bas tako beznacajno kao sto se tvrdi u postu iz Politike
 
Батајничка петља је изузетно важна, она решава проблем најоптерећенијег правца Београд-Нови Сад. Да би тај правац био пун аутопут остало је само да се изгради та петља и други мост код Бешке. Тренутно су само ту гужве...

Без споја Батајница-Добановци се неће смањити транзитни саобраћај из правца Новог Сада. Онај ко је прошао гужву код Галенике и дошао до Змаја треба да се врати неких 10 км до Добановаца и обилазнице.

Кружни пут је у лошем стању и има лоше прилазе који нису денивелисани. Он је на граници да опслужује и данашњи ниво саобраћаја а камо ли ниво кад овај део обилазнице профункционише... Викендом су велике гужве на свим његовим прилазима, код пијаце бубањ поток, скретању за Авалу, колона на ибарској, због укршатања са кружним путом се протеже све до Мељака. Замислите само колону шлепера који чекају да прођу пијацу Бубањ поток
 
Nije samo tu fazon smanjiti broj vozila, već preurediti tip vozila koja se kreću i gde. Upravo teretni i kargo saobraćaj u transferu ne treba da prolazi kroz centar grada. A što se broja vozila tiče... videćemo šta će biti sa metroom i cenom benzina do 2012, sa UMP i sa još dva mosta, pa posle mogu da računaju koliko ima više vozila i šta se dešava...
 
Ono sto je izuzetno vazno je formiranje spoljasnjeg magistralnog prstena oko celog Beograda, i to u punom profilu autoputa sa po tri vozne trake u svakom smeru!
Posto je to trenutno jedan veliki san koji samo mozemo da otsanjamo (Strabag je juce dobio posao na obilaznici oko Sankt Petersburga, duzine 50km (beogradska duzine 47km) koja ce kostati US$ 5 milijardi ), bitno je da se preorijentisemo na prioritete, tj. sta god je moguce uraditi u sto kracem roku da bi se saobracaj izmestio iz grada. Denivelisane raskrsnice imaju PRIVREMENU alternativu (semafore), ali mostovi nemaju! Kruzni put, u kakvom god stanju bio, je bolji od guzvi i zagusenja na Gazeli, a da ne pricamo kada krene obnova mosta!
 
Да, само што сматрам да се обилазница на делу Батајница-Бубањ Поток мора посматрати као целина. Тек кад се тај део изгради повећаће се утицај на саобраћај у односу на данашње стање. Ово лето треба искористити да се кружни пут среди, прошири, денивелише. То су ваљда и планирали, али није било скоро у медијима...
 
Izuzetno me nervira činjenica, da na svim autokartama Srbije, redovno je ucrtana obilaznica od batjnice do bubanj potoka (i to na nekim kartama je u izgradnji a na nekim ne). Što je još luđe, ucrtani su kao autoputevi i Leskovac-Preševo, i Beograd-Batajnica (ovo me naročito nervira), i poseban biser Beograd-Pančevo.

Kome su te karte namenjene, ko ih pravi, ja stvarno ne znam, ali malo mi je lakše kada svoju nervozu ispraznim na ovaj način.

Da li neko uopšte ima mogučnost uticaja na Geokartu ili na neke nadležne organe koji bi se zabavljali ovim slučajem?
 
GOJE":2c5tsmj3 je napisao(la):
Izuzetno me nervira činjenica, da na svim autokartama Srbije, redovno je ucrtana obilaznica od batjnice do bubanj potoka (i to na nekim kartama je u izgradnji a na nekim ne). Što je još luđe, ucrtani su kao autoputevi i Leskovac-Preševo, i Beograd-Batajnica (ovo me naročito nervira), i poseban biser Beograd-Pančevo.

Kome su te karte namenjene, ko ih pravi, ja stvarno ne znam, ali malo mi je lakše kada svoju nervozu ispraznim na ovaj način.

Da li neko uopšte ima mogučnost uticaja na Geokartu ili na neke nadležne organe koji bi se zabavljali ovim slučajem?
ово је скроз исправна сугестија... страшно је да неко ко не зна да та релација и не постоји, може опасно да се пређе баш као и један мој колега који је почетком 200-тих кренуо на црногорско приморје (из правца срема) тадашњом "обилазницом" да би се сретно и у последњем тренутку зауставио испред остружничког моста који се у то доба и није баш могао колима прећи... :laugh: само ми није јасно како тада није постојало неко упозорење на том делу пута...

тако да...
 
Ali zar Beograd-Pančevo nije bio planiran kao autoput? Ona obilaznica oko Pančeva je urađena kao autoput...
 
Potpuno je nebitan plan. Nikada nije bio autoput, nije autoput i verovatno nikada neće ni biti. Trenutno je stanje takvo da je daleko od autoputa (osim kratkog parčeta od oko 2,3km, koje može da se vodi kao put sa po dve trake rezervisan za saobraćaj motornih vozila i nikako više od toga jer je ograničenje uglavnom 60!!!!!!!!)
 
Hoce li se neko provozati uskoro po delu obilaznice pa da nabaci par slicica da vidimo hoce li zavrsiti taj deo poluautoputa do kraja godine ?
I dali ce se ibarska magistrala od orlovace gde ce biti u obliku autoputa prosiriti skroz do grada u 4 linije jer postoji jos par kilometara samo dve linije ?

SRB-RS-CG
 
Misli da je to bilo u planu (proširenje Ibarske na ulazu u BEOGRAD) direkcije ali ne znam da li su raspisali tender jer to znaju samo one firme koje su kvalifikovane kod direkcije.

Pa ko ima neko iz Ratka Mitrovića, Gemaxa, Projektomontaže, Kolubare Invest neka se javi da nam kaže jel su dobili poziv da daju ponudu za predmetnu deonicu.
 
evo malo novosti po pitanju obilaznice posto sam danas bio u obilazak :)

od tunela Lipak cu poceti...

na izlasku iz tunela, potporni zid je skoro gotov, ostalo je jako malo da se uradi tako da ce to biti jako brzo gotovo..

posle tunela ide most neznam broj ali most je gotov i uradjen je prilaz mostu od strane tunela Zeleznik, tako da je ostalo da se uradi i drugi prilaz ka tunelu Lipak, napominjem da je delimicno uradjena trasa Lipak ka pomenutom mostu i nije od mosta trasiran put ka tunelu Zeleznik, osim malo od mosta gde je i uradjen prilaz samom mostu, tu se nasipa pesak sto zanci da ce skoro neko asfaltiranje..

tunel Zeleznik je skoro gotov, ostalo je mozda jos nekih mesec ipo ili dva da bude gotov i koliko vidim put koji je bio izmesten bice skoro vracen na istu trasu da mi moga tunel da se zavrsi, jer je ostalo neko parce od nekih 50m da tunel bude gotov.

od tunela ka najduzem i najvecem mostu put je trasiran i most je do pola gotov, radi se na betoniranju i ova strana blize tunelu ima prilaz mostu a kuca koja je tu stajala na toj trasi je srusena :)

od mosta do drugog mosta, broj mu neznam put je isto trasiran i poceli su sa nasipanjem peska na tom delu do mosta, i uradjen je odvod

mali most br... je u fazi pripreme betoniranja, ali s'obzirom da je mali brzo ce se to zavrsiti

od mosta ka petlji put je isto trasiran i nasipa se pesak, a video sam i masine za asfaltiranje, pa bi po meni trebalo da se asfalt pojavi na obilaznici za nekih 15-20 dana bar na nekim delovima :)

e sad, malo losih vesti ... jedan deo koji je blizu ibarske magistrale nije jos ni poceo da se radi, a taj deo je od nadvoznjaka koji ide ka novoj petlji i tu ce biti dosta zemljanih radova da bi se skinulo to brdo

petlja je gotova, izbetonirana i oko nje je jednim delom nasut pesak pa su ostali su neki zemljani radovi da se urade kako bi se povezala ibarska, tj da se u potpunosti trasira taj put. radi se i iskljucenje sa ibarske od Vidikovca ka Orlovaci i pripreme za ostala iskljucenja

slike cu poslati Stevi samo da nadjem kabal od fotoaparata :bash:


ako ima pitanja, samo izvolite :gobb:
 
Јел су сви ти мостови само полупрофил, или пун профил? Колико се сећам, тунели се раде у пуном профилу, а за мостове ми се нешто јавља да су само полупрофил...
И како напредује Стражевица?
 
Михаило":6qcxx0qf je napisao(la):
Јел су сви ти мостови само полупрофил, или пун профил? Колико се сећам, тунели се раде у пуном профилу, а за мостове ми се нешто јавља да су само полупрофил...
И како напредује Стражевица?
u pravu si tuneli su pun profil,a mostovi poluprofil..

na Strazevicu idem u subotu pa javljam sta se tamo desava
 
Лепо, једва чекам слике и извештај :)

Иначе, пошто нам је сада и званично Мркоња министар инфраструктуре, можемо да очекујемо завршетак обилазнице пре рока :D
 
Samo da plaća i u roku....onda može i pre roka... :D
 
kzorz":260gs948 je napisao(la):
evo malo novosti po pitanju obilaznice posto sam danas bio u obilazak :)

od tunela Lipak cu poceti...

na izlasku iz tunela, potporni zid je skoro gotov, ostalo je jako malo da se uradi tako da ce to biti jako brzo gotovo..

posle tunela ide most neznam broj ali most je gotov i uradjen je prilaz mostu od strane tunela Zeleznik, tako da je ostalo da se uradi i drugi prilaz ka tunelu Lipak, napominjem da je delimicno uradjena trasa Lipak ka pomenutom mostu i nije od mosta trasiran put ka tunelu Zeleznik, osim malo od mosta gde je i uradjen prilaz samom mostu, tu se nasipa pesak sto zanci da ce skoro neko asfaltiranje..

tunel Zeleznik je skoro gotov, ostalo je mozda jos nekih mesec ipo ili dva da bude gotov i koliko vidim put koji je bio izmesten bice skoro vracen na istu trasu da mi moga tunel da se zavrsi, jer je ostalo neko parce od nekih 50m da tunel bude gotov.

od tunela ka najduzem i najvecem mostu put je trasiran i most je do pola gotov, radi se na betoniranju i ova strana blize tunelu ima prilaz mostu a kuca koja je tu stajala na toj trasi je srusena :)

od mosta do drugog mosta, broj mu neznam put je isto trasiran i poceli su sa nasipanjem peska na tom delu do mosta, i uradjen je odvod

mali most br... je u fazi pripreme betoniranja, ali s'obzirom da je mali brzo ce se to zavrsiti

od mosta ka petlji put je isto trasiran i nasipa se pesak, a video sam i masine za asfaltiranje, pa bi po meni trebalo da se asfalt pojavi na obilaznici za nekih 15-20 dana bar na nekim delovima :)

e sad, malo losih vesti ... jedan deo koji je blizu ibarske magistrale nije jos ni poceo da se radi, a taj deo je od nadvoznjaka koji ide ka novoj petlji i tu ce biti dosta zemljanih radova da bi se skinulo to brdo

petlja je gotova, izbetonirana i oko nje je jednim delom nasut pesak pa su ostali su neki zemljani radovi da se urade kako bi se povezala ibarska, tj da se u potpunosti trasira taj put. radi se i iskljucenje sa ibarske od Vidikovca ka Orlovaci i pripreme za ostala iskljucenja

slike cu poslati Stevi samo da nadjem kabal od fotoaparata :bash:


ako ima pitanja, samo izvolite :gobb:
Jel sklonjena ona kuća (čardak i na nebi ni na zemlji jedno 100m pre ulaza u Tunel Železnik (gldedano od Save ka Orlovači)
 
kuca je srusena, tako da vise ne postoji :D

zaboravih da kazem da je od malog mosta ka petlji pun profil autoputa zbog petlje tj iskljucenja i ukljucenja
 
Evo i novih slika:




Ovo je izlaz iz Lipka, još betoniraju potporne zidove sa desne strane trase.
Takođe praktično su na koti nivelete što se tiče iskopa. Preostaje još kolovozna konstrukcija.
 


Ovo je izrada prilaznog nasipa mostu 9 koji je završen. Vidi se primena geo mreža jer će nasip biti veoma visok i strm pa je potrebnio dodatno ojačanje (armiranje) tla geo-pvc-mrežama.
 


Evo i gotovog mosta 9, vidi se da su stavljeni ivičnjaci, zaštitna ograda...praktično se čeka samo asfalt.
 


Ovde se vidi već urađen jedan sloj kolovozne konstrukcije i izrada sledećeg. Posle tog drugog ide asfalt. Ovo je deonica između mosta 9 o ulaza u T.Železnik.
 


Vidi se izrada cementne stabilizacije finišerom. Ista deonica kao na prethodnoj slici.
 
Vrh