Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Dovoljno je to sto si postavio pitanje :)

Inace, jel bi mogao tacno da definises sta pod tim pitanjem podrazumevas? Koliko se vidi na projektu, zeleni pojas u predelu petlje ce biti standardni, tj. kao i pri gradnji svih autoputeva.

mini07petljaorlovacabf2.png
 
A sad malo o tome kako se gradi u komsiluku:

Odlučeno: Ugovor sa Štrabagom 26. maja
Objavljeno u kategoriji:privreda


BANJALUKA, Ugovor o izgradnji mreže autoputeva kroz Republiku Srpsku /RS/ biće potpisan 26. maja, a radovi će početi što je prije moguće, izjavio je predstavnik austrijskog građevinskog koncerna “Štrabag” Henrik Hegeman.

Hegeman je izrazio zadovoljstvo što se nakon dugotrajnih pregovora došlo do faze zaključenja ugovora koji, prema ranijim najavama, predviđa izgradnju 432 kilometra autoputeva i brzih puteva.

“Ovaj projekat je jako važan za Vladu RS, ali i za `Štrabag`, i zato ćemo učiniti sve da radove počnemo što prije”, rekao je Hegeman.

Hegeman nije mogao da precizira kad će radnici ući u trasu i koja će od pet predviđenih biti prva na redu, ističući da je “raspored komplikovan”, ali da će učiniti sve da radovi započnu što je prije moguće.

Austrijska kompanija bi, kako je ranije dogovoreno, trebalo da uđe u posao zajedno sa koncernom “Alpine”, koji se nakadno uključio u ovaj projekat.

“Štrabagu” je u februaru dodijeljena koncesija za izgradnju i naplatu putarine sa mreže od 432 kilometra autoputeva i brzih puteva.

Koncesijom je predviđena izgradnja putnih pravaca Banjaluka - Doboj (72 km), Glamočani - Kupres, do granice sa Federacijom BiH (110 km), Doboj - Jakeš (46 km), Banjaluka - Novi Grad, do granice sa Hrvatskom (71 km) i Jakeš - Šamac - Bijeljina (98 km).

Kao svoj zalog u zajedničkom preduzeću, koja će održavati pravce i naplaćivati putarinu, RS bi, kako je ranije najavljivano, uložila autoput Banjaluka - Gradiška, čiju izgradnju finansira vlastitim sredstvima. Nezavisne N.
Posle ovakvih vresti dodje mi da licno odem i zadavim budale koje pricaju kako je nemoguce izgraditi je*******eni autoput oko Beograda. Od Velje, Djilasa pa sve redom :rant:
 
Moze li pojasnjenje dokle uradise tu petlju ili sta,ja sam malo glup za vizuelne stvari,lakse shvatam kada je zapisano :)
 
Koliko mogu da uporedim sa stanjem od prethodnog obilaska radjeni su pre svega zemljani radovi sto je najuocljivije. Nigde ni traga od izlivanja i betnoniranja, cak sta vise ni mehanizacije nema sem jednog kamiona ako sam lepo video
 
Gde si ti video taj jedan kamion, ono desno je kontejner. Deluje kao napušteno gradilište :(
 
Ovo je slikano iz pravca Novog Sada i svemi je jasno ali ne vidim da ce biti odvajanje za Beograd ? Ili ja to ne znam da razmortim ? Kako na slici stoji ukljucenje za BG jos nije ocrtano ili nasuto .

SRB-RS-CG
 
PIGLET":16irw2bi je napisao(la):
Gde si ti video taj jedan kamion, ono desno je kontejner. Deluje kao napušteno gradilište :(
hahah pa cini mi se da je ono na sredini neki kao kamion ali je jako sitno. Kao sto rekoh cini mi se ali jos gore ako ni njega nema znaci da nam ostaje samo da se nadamo :bash:
 
*ebem ti drzavu koja obicnu petlju ne moze da zavrsi. Necu vise ni da citam ove postove ,samo se nerviram. Ovde kod mene za dve godine sagradise 5 vijadukt mostova. Ali brate nema i nocu reflektori rade i mikseri tutnje a nasu obilaznicu trebaju dve generacije da rade .

SRB-RS-CG
 
Samo im petlja fali da bude gotova obilaznica na NBG il' sta? :)
 
objasnjenje za sliku... levo je beograd, desno zagreb, gore se ide za most preko save, a dole za novi sad... samo naravno, kada se zavrsi :)
 
dziggy":1d67aua1 je napisao(la):
levo je beograd, desno zagreb, gore se ide za most preko save, a dole za novi sad... samo naravno, kada se zavrsi :)
Znam da nije prioritet kao završavanje obilaznice do Ibarske magistrale ili do Bubanj Potoka, ali koji su vremenski okviri za sekciju od Dobanovaca do Batajnice? Teren ne bi trebalo da je ikakav problem. Sećam se da je dok sam vozio po Beogradu onaj deo autoputa Beograd-Novi Sad koji prolazi kroz Zemun imao neko nelogično ograničenje brzine i vrlo ornu miliciju koja je to ograničenje forsirala... :)
 
^^ obilaznica je nesto za sta covek uopste ne treba da bude optimistican... Ta sekcija je trasirana izrovanom zemljom, ali poslednji put kad sam prolazio ka NSu kod Bataje nisam video ama bas nikakvu aktivnost tuda... a ta petlja kod Bataje bi trebalo da je najzeznutija od svih..pogledaj na prethodnim stranama:) vremenski rokovi jos mislim da ne postoje, postoji samo jedan za sekciju od autoputa BG-ZG do Ibarske, i to jedna traka - da ce biti gotovo do 15 listopada, mada kako stvari stoje ima lisce i da opadne i da poraste dok ne zavrse taj deo... :kafa:
 
ma na toj petlji kod dobanovaca se dugo neradi vise, bitno je da su zatvorili to iskljucenje za Obrenovac i sada treba da vozimo jos 10km dalje da bi se okrenuo. Sramota...
 
"Obilaznica Sektor 4 biće spremna do oktobra"
Ministar za Nacionalni investicioni plan Dragan Đilas najavio da će deo obilaznice oko Beograda od Ostružničkog mosta do Ibarske magistrale (Sektor 4) biti pušten u saobraćaj polovinom oktobra 2008. godine.


Đilas je, obilazeći radove na toj deonici dugoj 7,7 kilometara, kazao da će otvaranjem tog saobraćajnog pravca centar Beograda biti oslobođen teškog saobraćaja. Đilas je dodao da je danas izvođačima radova na obilaznici plaćeno 250 miliona dinara.

"Radovi na obilaznici teku po planu, radi se najbolje u celoj Srbiji i svaki dan imamo neki novi kilometar asfalta", rekao je Đilas i naglasio da je obilaznica najbolji primer kako treba svi da rade.

Radove na obilaznici izvode "Jugoslavija put" sa neposrednim izvođačima Građevinskim preduzećem "Planum" i "Mostogradnja". Prema podacima kancelarije za NIP, vrednost obilaznice na deonici od Obrenovačkog puta do Ibarske magistrale je 4,9 milijardi dinara. U 2008. godini iz NIP-a je za obilaznicu predviđeno 2,7 milijarde dinara, a grad Beograd je za završetak izgradnje iz budžeta izdvojio 2,2 milijarde.

Izgradnjom obilaznice oko Beograda koja bi povezivala Bubanj potok i Dobanovce, izmestiće se tranzitni saobraćaj iz paravca severa, juga i zapada, rasteretiće se saobraćaj u gradu, a izbeći će se i mogući ekološki incidenti u centru grada od opasnog tovara u tranzitu. Obilaznica bi bila i alternativni pravac pri rekonstrukciji mosta na Savi.
Izvor: Studio B
Link: http://www.studio-b.co.yu/info/vest.php?id=24151
 
Petlja Dobanovci je dobrim delom trasirana, tj. zemljani radovi, kao sto se vidi na slici, su poodmakli. Sam zavrsetak petlje, a bez autoputa do Batajnice, nema nikakvog smisla, tako da ce se ostatak verovatno graditi u sklopu ostatka obilaznice na pravcu Dobanovci-Batajnica. A kada ce to biti zavisi i od formiranja Vlade i potvrdjivanja kredita koji su vec odobreni od EBRD i ostalih finansijera (kod EBRD trenutno "stoji" €80 miliona odobrenih za obilaznicu oko Beograda).
 
orlovaca2.jpg


Оно што је сигрно то је да је Б- петља орловача у облику детелине за обилазницу.

А - је петља за кружни пут

Испаде да је Ц та петља коју почињу да граде за гробље, а можда и грешим?
 
Vrh