Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Jeste, to je iskljucenje za autobazu i groblje "Orlovaca". Postavio sam vest o tome par stranica unazad na ovoj temi.
 
Na tim slikama ibarska ima profil punog autoputa hihihhihi
 
Обилазница на пола пута
На делу Сектора 4 који се тренутно ради до 15. октобра биће изграђено укупно пет мостова и два тунела. – До 15. јуна петља код Орловаче, поручују из „Мостоградње”
Убрзани радови да рок не би био пробијен
PETLJA-KOD-ORLOVACCE-FOTO-D.jpg

(Фото Д. Урошевић)

Трагом недавне најаве да ће изградња Сектора 4 обилазнице око Београда, чија је дужина 7,7 километара, бити завршена у предвиђеном року, односно до 15. октобра, екипа „Политике” обишла је радове на овој деоници. На лицу места примећен је велики број радника „Мостоградње” и предузећа „Планум” који су од раних јутарњих часова већ на послу. Тврде да раде пуном паром јер им је влада уплатила новац који су чекали целе прошле године, тако да овога пута неће бити кашњења нити обуставе радова.

На делу обилазнице око Београда који се тренутно прави биће изграђено укупно пет мостова, као и два тунела дугачка у просеку око 600 метара. Они су увелико пробијени и преостало је још да се асфалтирају и осветле. Из „Планума” поручују да од укупно 7,7 километара пута који се гради, 2,5 километара отпада на мостове и тунеле.

Највише посла имају мајстори који праве петљу код Орловаче. Њихов задатак је да до 15. јуна заврше један мост, као и саобраћајну траку која ће до њега водити.

– Мораћемо напорно да радимо да не бисмо пробили рок. Упркос јаком сунцу и високим температурама припремамо се да асфалтирамо прилаз мосту чија је изградња при крају – казују радници „Мостоградње” који ће морати и да изместе гасовод са дела Ибарске магистрале који се тренутно користи, као и телефонске каблове.

За две недеље саобраћај са дела Ибарске магистрале биће преусмерен на новоизграђену траку, док ће по завршетку Сектора 4 овај магистрални правац бити „пресечен” аутопутем који ће се простирати до Обреновачког пута.

Бранко Кнежевић, директор „Мостоградње”, истиче да ово предузеће има довољно људи и механизације, као и да ће посао бити завршен на време, под условом да наставе да добијају новац из Националног инвестиционог плана.

– Прошле године нас нису плаћали, па смо радили минимално. Сада редовно добијамо паре, тако да можемо да исплатимо раднике и до 15. октобра завршимо овај део обилазнице – наглашава Кнежевић и додаје да су екипе овог предузећа при крају завршетка првог моста на потесу од Обреновачког пута до петље код Орловаче.

Он тврди да је на овој ћуприји остало још само да се постави асфалт, као и да мајстори увелико праве најграндиознији мост удаљен свега неколико километара од првог. Његова дужина биће 400, а висина 40 метара. Држаће га 10 носача тежине око 130 тона. Кнежевић наглашава да се ради веома брзо, као и да се користи најбоља технологија коју ово предузеће поседује.

Предвиђено је да до 15. октобра на Сектору 4 буде изграђен полуаутопут, односно аутопут са само једном саобраћајном траком, док ће друга бити саграђена тек када цела обилазница буде готова, а процењује се да ће то бити до 2011. године. Ове године из НИП-а је за завршетак обилазнице обезбеђено 2,7 милијарди динара, док је претходне две године за завршетак посла издвојено око две милијарде динара. Прошле године су према извођачима измирена сва заостала плаћања, а од ове године она су постала редовна. У посао се укључила и Скупштина града која је из буџета издвојила 2,2 милијарде динара.

У претходних 17 година, колико трају радови, изграђено је 17,6 километара пута од Добановаца до Остружнице. На деоници Добановци–Сурчин завршена је изградња једне коловозне траке, потпуно је завршен потес од Сурчина до Остружнице и поправљен је мост преко Саве код Остружнице. Овај потес је отворен за саобраћај 2005. године, па том трасом возила пролазе несметано. Ускоро следи повезивање Орловаче са Авалским путем, што подразумева и тунел у Стражевици, који тренутно гради „Енергопројект” и најзад деоница Авалски пут–Бубањ поток, са тунелом у Милошевом конаку.

Замишљено је да будућу обилазницу, дугачку око 47 километара, чини обилазни аутопут од Батајнице, преко Добановаца, Остружнице, Железника и Белог потока, са коридором преко Винче и новим мостом на Дунаву за везу са међународним путем Е-70. Када буде готова, ова саобраћајница ће уједно повезати све магистралне и међународне путне правце који се сусрећу у Београду.

Никола Миковић
[објављено: 31/05/2008.]
Извор: Политика
Линк:http://www.politika.co.yu/rubrike/Beograd/Obilaznica-na-pola-puta.sr.html
 
Eh, ta Politika... DSS-ovska propaganda... :)

Nesto sam listao ovu temu i naleteo na ovo:

http://www.beobuild.net/discussion/viewtopic.php?id=22&p=24
post od 28.11.2007

Milance":2wi9sz3p je napisao(la):
Evo jos malo bajki...

"Obilaznica u maju"
Beograd -- Dragan Đilas kaže da će sledeće godine za obilaznicu oko Beograda iz NIP-a biti izdvojeno dve milijade dinara.

"Grad Beograd će iz budžeta takođe izdvojiti dve milijarde dinara", izjavio je ministar za Nacionalni investicioni plan novinarima na humanitarnom balu srpskih menadžera u hotelu Hajatu. On je rekao da bi najvažniji deo obilaznice, koji će rasteretiti most Gazela, mogao da bude završen već u maju sledeće godine.

Đilas je podsetio da je za obilaznicu na početku ove godine izdvojeno 720 miliona dinara.
Izvor: B92
Link: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=11&dd=28&nav_id=274076
Ko će da preseče traku? :D
 
Ako neko bude obilazio radove na obilaznici, mogao bi da stavi nove slike. :D
 
relja":78g30crp je napisao(la):
Eh, ta Politika... DSS-ovska propaganda... :)

Nesto sam listao ovu temu i naleteo na ovo:

http://www.beobuild.net/discussion/viewtopic.php?id=22&p=24
post od 28.11.2007

Milance":78g30crp je napisao(la):
Evo jos malo bajki...

"Obilaznica u maju"
Beograd -- Dragan Đilas kaže da će sledeće godine za obilaznicu oko Beograda iz NIP-a biti izdvojeno dve milijade dinara.

"Grad Beograd će iz budžeta takođe izdvojiti dve milijarde dinara", izjavio je ministar za Nacionalni investicioni plan novinarima na humanitarnom balu srpskih menadžera u hotelu Hajatu. On je rekao da bi najvažniji deo obilaznice, koji će rasteretiti most Gazela, mogao da bude završen već u maju sledeće godine.

Đilas je podsetio da je za obilaznicu na početku ove godine izdvojeno 720 miliona dinara.
Izvor: B92
Link: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=11&dd=28&nav_id=274076
Ko će da preseče traku? :D
hahahahaha....isto kao i ovaj most koji "se vec gradi" :lool: ako prelistas malo dalje pomislices da mozes da se vec vozis njome.
 
Da sam ja Djilas ne bih se toliko hvalisao sa 720 miliona dinara, jer kada se to konvertuje u Evre, dobije se: 8,759,950 Evra... :(
Mada, bolje ista nego nista...
 
KimIlSin":342dnzff je napisao(la):
Da sam ja Djilas ne bih se toliko hvalisao sa 720 miliona dinara, jer kada se to konvertuje u Evre, dobije se: 8,759,950 Evra... :(
Mada, bolje ista nego nista...
Pa da si neki od radnika na zaobilaznici i da nisi primao redovno primanja, a onda nakon sto je Djile dosao poceo si normalno da primas, mislim da bi ti i te kako znacilo tih tricavih 720 miliona. :kafa:
 
Evo i mene posle duze vremena.. :)

ici cu ja ovih dana u obilazak pa cu Stevi poslati slike da se vidi dokle se stiglo sa radovima na obilaznici.

Po onome sto sam ja video ovih dana ipak se radi punom parom na sektoru 4, sto i nije tako lose :)
 
Hvala kzorz na informacijama i nestrpljivo cekamo tvoj strucni izvestaj sa lica mesta! :)
 
Samo da potvrdim da se bas dobro radi na delu kod groblja orlovaca. Ono sto daje nadu je to sto je krenula da se radi i konstrukcija sa strane preko puta groblja i da se nivelise zemljiste.

UPDATE: okacio sam nazalost prilicno nekvalitetan video zapis snimljen mobilnim telefonom gde se "vide" radovi kod orlovace. http://www.mediafire.com/?rykimv4n9y5
 
dedza":1zoh2r2h je napisao(la):
dragan":1zoh2r2h je napisao(la):
Aa, tamo praviš puteve.... po nekim nedođijama belosvetskim. :)

Pozdrav, pa kako ide posao u J.A.? .. stižu li plate redovnije nego ovde?
Preko koje firme si tamo... ili direktan ugovor?
Pazi iako sam mislio da je to Afrika,pa verovatno su i manje zahtevni,grdno sam se prevario...
Plate su svakog,ali bukvaknog svakog 21 u mesecu na,naj kasnije do 13h.Ljudi te obaveste da su uplatili isnos koji je dogovoren ugovorom i jos te zamole da za svaki slucaj proveris.
Jako su me prijatno iznenadili kada sam potpisao ugovor ( na 2 godine ).Prvo su rekli to nikad necu zaboraviti,,Mi smo upoznati sa vasom situacijom u zemlji( nisu mislili na privatnu ) stoga u znak dobro saradnje uplatili smo vam 3 plate unapred na vas racun``.I ja klasicni gedza Srbin trk u banku i tamo sam tek neke stvari svatio.Uzmes pogledas izvod iz banke i zamislis se,pa ja ovde kolko sam primio za 3 meseca u srbiji mi treba nepunih 17 meseci.I onda stavis prst na celi i pitas se gde ti je bio mozak glupane do sada.
Imam direktan ugovor,upoznao sam neke neke Juzno Afrikance prica se vukla 3-4 meseca i na kraju sam prelomio idem pa sta bude i nisam se pokajao.Sve tacke iz ugovora su ispostovane i jako sam prezadovoljan.

Inace sistem finasiranja nekog projekta je pravi profesionalizam.Ako investitor ne uplati potpisanu situaciju na vreme,automatski se gase sve masine i napusta se gradiliste.Ceka se,ali bez rada 21 dan da se uplata izvrsi(za to vreme naravno idu penali),ako se ne izvrsi uplata prelazi se na drugo gradiliste,jer firma ima politiku da uvek ima minimum 3 gradilista u radu.Do duse i uplate su stvarno redovne.Jer ovde je jako jednostavna logika,,KOLKO PARA,TOLIKO I MUZIKE``...
Tuzno je sto ovo moram da kazem,ali nisam se ni malo pokajao sto sam napustio zemlju,jer konacno nema stresa,nervoze,nemastine,dugova jednostavno receno nema vise prezivljavanja.Postuje se tvoj rad i svaki ekstra sat,napor i trud se ekstra lepo stimulise kroz novac.

Politika postoji,ali samo politika koju vodi konpanija,a ne lokalne stranke....

Nego recite mi jer se radi ista na obilaznici ili je i dalje minimum...
Dragi Dedzo, samo se cuvaj burkinja, lude su 200 na sat :kk:
http://www.youtube.com/watch?v=4JcKVT-fyaA&feature=related
Nego, kako napreduju radovi?
 
Otisli negde u hlad na dorucek i da popiju kafu :)
 
^^ kako nas nije sramota da se obilaznica ovako socijalno gradi... pa zar je moguce da gradske i republicke i sve druge pore vlasti ne mogu da se suzdrze od bar jednog posla a da ne kradu...
 
Meni se cini, a nedavno sam i nisao nesto u Sremcicu pa sam video, da u celoj ovoj prici oko ovog parceta obilznice Ostruznica - Orlovaca najbolnija tacka je Tunel Zeleznik........tu cini mi se ima bas bas bas dosta jos da se radi, za razliku od Tunela Lipak......
 
Preko preče, obilaznicom bliže
Sledeće nedelje biće završen most kod Orlovače. – Stručnjaci tvrde da će se saobraćajne gužve smanjiti, u najboljem slučaju 2012. godine

Prvi od ukupno pet mostova koji će biti izgrađeni na deonici od Obrenovačkog puta do Orlovače, na takozvanom Sektoru 4 obilaznice oko Beograda biće završen do srede. On se nalazi nedaleko od groblja „Orlovača”, a do njega će voditi kolovozna traka koju majstori „Mostogradnje” ovih dana asfaltiraju. Po okončanju posla saobraćaj će sa Ibarske magistrale biti izmešten na novoizgrađenu traku, ali će ona u početku služiti samo za potrebe preduzeća „Planum” – jednog od izvođača radova.

Iz „Mostogradnje” uveravaju da bi njihove ekipe uskoro trebalo da završe još jedan mostna ovoj deonici. Tvrde da je ostalo samo da se uradi hidroizolacija, a potom sledi asfaltiranje.

Branko Knežević, direktor „Mostogradnje”, ističe da se za izgradnju mostova koristi najbolja tehnologija koju ovo preduzeće poseduje, kao i da se radi veoma brzo. On naglašava da će posao na Sektoru 4, čija je dužina 7,7 kilometara, biti završen na vreme, ali pod uslovom da izvođači radova nastave da redovno dobijaju novac iz Nacionalnog investicionog plana.

Predviđeno je da do 15. oktobra na ovom delu obilaznice bude izgrađen autoput sa samo jednom kolovoznom trakom, dok će druga biti sagrađena tek kada cela obilaznica bude gotova.

Najavljivano je da će izgradnjom Sektora 4 saobraćaj u Beogradu biti olakšan i da će se smanjiti gužve kod Orlovače, Ade Ciganlije, Sajma i „Gazele”, jer će umesto njih vozači koristiti ovaj deo obilaznice.

Milan Milosavljević, saobraćajni stručnjak koji je 35 godina radio u Sekretarijatu za saobraćaj, mišljenja je da završetak dela obilaznice neće dati očekivane rezultate. On tvrdi da će do smanjenja saobraćajnih gužvi doći tek kada cela obilaznica bude završena.

– Pitanje je da li će i tada biti efekata. Obilaznica bi trebalo da smanji broj vozila koja su u tranzitu za 12 odsto, ali će do 2012. godine, kada će radovi valjda biti gotovi, broj vozila biti za isto toliko povećan, tako da neće biti nikakvih rezultata – ističe Milosavljević i napominje da je najveći problem sa kojim se Beograd suočava nepostojanje još jednog mosta preko Dunava koji bi Pančevački put, preko obilaznice, spojio sa Ibarskom magistralom.On smatra da završetak Sektora 4 neće biti ni od kakve pomoći ni kada počne izgradnja mosta preko Ade i petlje kod Čukarice. Naglašava da glavni grad u naredne četiri godine čeka potpuni saobraćajni haos, bez obzira na to ko će biti na vlasti.

– Jedino što može da nas „spasi” je da cena goriva skoči na 200 dinara. Tada bi sigurno bilo manje vozila na ulicama, ali se postavlja pitanje kako bi funkcionisao javni prevoz – upozorava Milosavljević.

U prethodnih 17 godina, koliko traje izgradnja obilaznice, izgrađeno je 17,6 kilometara puta od Dobanovaca do Ostružnice. Na deonici Dobanovci – Surčin završena je izgradnja jedne kolovozne trake, potpuno je završen potes od Surčina do Ostružnice i popravljen je most preko Save kod Ostružnice. Uskoro sledi povezivanje Orlovače sa Avalskim putem, što podrazumeva i tunel u Straževici, koji trenutno gradi „Energoprojekt” i najzad deonica Avalski put – Bubanj potok, sa tunelom u Miloševom konaku. Zamišljeno je da buduću obilaznicu, dugačku oko 47 kilometara, čini obilazni autoput od Batajnice, preko Dobanovaca, Ostružnice, Železnika i Belog potoka, sa koridorom preko Vinče i novim mostom na Dunavu za vezu sa međunarodnim putem E-70. Procenjuje se da će kompletna obilaznica biti završena najranije 2011. godine.

Ove godine iz NIP-a je za završetak obilaznice obezbeđeno 2,7 milijardi dinara, dok je prethodne dve godine za završetak posla izdvojeno oko dve milijarde dinara. Prošle godine su prema izvođačima izmirena sva zaostala plaćanja, a od ove godine ona su postala redovna. U posao se uključila i Skupština grada koja je iz budžeta izdvojila 2,2 milijarde dinara.

N. Miković
[objavljeno: 15/06/2008.]
izvor Politika
link http://www.politika.co.yu/rubrike/Beograd/Preko-preche-obilaznicom-blize.lt.html
 
U prethodnih 17 godina, koliko traje izgradnja obilaznice, izgrađeno je 17,6 kilometara puta od Dobanovaca do Ostružnice. Na deonici Dobanovci – Surčin završena je izgradnja jedne kolovozne trake, potpuno je završen potes od Surčina do Ostružnice i popravljen je most preko Save kod Ostružnice. Uskoro sledi povezivanje Orlovače sa Avalskim putem, što podrazumeva i tunel u Straževici, koji trenutno gradi „Energoprojekt” i najzad deonica Avalski put – Bubanj potok
Kada se Orlovaca poveze sa sadasnjim Kruznim putem, na obilaznici od Batajnice do Panceva ostaje, mal te ne, samo jos da se izgrade deonice Batajnica-Dobanovci (asfaltiranje njiva) i most kod Vince. Kao privremeno resenje bi taj scenario stvarno dosta rasteretio grad, tako da, svim silama na most kod Vince (najveca kao i vremenski najduza investicija na celoj obilaznici!). Ostalo, kao i pun profil autoputa moze i naknadno da se gradi.
 
Kada se Orlovaca poveze sa sadasnjim Kruznim putem, na obilaznici od Batajnice do Panceva ostaje, mal te ne, samo jos da se izgrade deonice Batajnica-Dobanovci (asfaltiranje njiva)
Mislim da ce biti problematicna gradnja petlje kod Batajnice. Vise napred u thredu je pisalo kako je veoma skupa i komplikovana. Bice jos veca i imace jos vise izlaza/ulaza nego ona kod Dobanovca. Verovatno zbog toga cu je i kompletno preko Evropske Banke financirati.
 
To je tacno, i ta petlja moze slobodno da se gradi kasnije (sama petlja treba da kosta oko 100 miliona Evra), a da bi se sam put obilaznice sagradio i povezao sa postojecim putnim pravcima mogu da se izgrade privremene veze.
 
Vrh