Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

ivan73":owzbv48v je napisao(la):
Da Vas sve obradujem od sinoć postiji još jedan semafor na obilaznici!
Pogodite gde- pa 500m od prvog - na spoju obilaznice i Kružnog puta posle tunela Straževica.
To kako su spojili ova dva puta, privremeno, doduše...to nema nigde!
Urađen je mali bajpas na pravcu Resnik - Rakovica, a na staru trasu Kružnog puta je prilepljen izlaz iz tunela. Horor!
Dok se ne završi onaj nesrećni nadvožnjak koji je ostavljen na pola izgrađen, biće tu svega i svačega.
Bolje da su ugradili veeeeliki kružni tok. Tako bi bar bilo rešeno skretanje iz Rakovice za tunel i obrnuto. Ovako toga nema! Postoji samo pravac Resnik - tunel i Resnik - Rakovica.
Mislim da je ista situacija i na Batajničkoj petlji.
Neka nam je Bog u pomoći!
Pozdrav!

Verovanto je uradjeno kao T raskrsnica sa skretanjem u desno na stari deo ka Rakovici gledano iz pravca Bubanj Potoka. Taj bajpas što kažeš je samo prespojio strai deo na novi.

Ovako se daje prednost obilaznici. Ako je tako onda su i verovatno moguća sva skretanja, tj ako su na obilaznici ostavili traku za prestrojavanje levo i skretanje ka Rakovici kad se izađe iz tunela. Nisam video ovo je samo petpostavka.

Skretanje iz Rakovice desno u tunel bi teoretski trebalo da bude najlakše i eventualno čak bude i uslovno.

Trebaće jedna fotoreportaža i sa te privremene raskrsnice.
 
Plus za finudamu. Postovala je kad sam ja kucao predhodni post. Videh kako je urađeno. Nije T neko na šiljak. Obavezan smer je pravo ali se vidi da će biti moguće skrenuti iz pravca Rakovice desno na obilaznicu ka Dobanovcima i NS samo još nisu pustili to. Vide se isprekidane linije.
 
txh fina damo.

Naravno, ne može se sa ibarske ka BP i obrnuto, od BP na Ibarsku.

Znači, ko želi brand new obilaznicom ka Resniku sa Vidikovca ili Petlovog brda na primer (ili iz Čačka ako ide ka BG), mora na petlju Ostružnica ili i dalje kružnim putem pa kroz stari tunel Straževica, ako ne grešim?

NPR kamion kod Resnika se za*ebe pa krene novom obilaznicom za Čačak - da li to znači da mora da ide skroz do Ostružnice, da se okrene, pa nazad do Orlovače, pa za Čačak?

Ili ima neki bypass kod groblja, ne sećam se tačno...
 
Kad budu uradi full detelinu (4 lista) na Orlovači sa svim priljučnim i silaznim rampama moći će da se izadje i siđe na obilaznicu. Kako se vidi sa snimaka finedame to je u izradi. Nadam se da će bar i jedan poluprofil da urade ispod nadvožnjaka (~1km) kako se ne bi išlo bočnim saobraćajnicama kao sada za one koji ne silaze na ibarsku.
Da sumiram, nedostaju 2 zapadna "lista" i 2 istočne "tangente" na petlji Orlovača kao i gornje (na ibarskoj) bočne saobraćajnice za silaz i ulaz na rampe. Zašto su pravili one bočne nadvožnjake ako ih neupotrebe?
 
Sad bas gledam sa terase i koliko vidim osvetljenje na mostu (ovaj kod resnika) ne radi! Jel moguce :o
Sad se pitam kako je na ostatku deonice, ne samo od orlovace do resnika, da li radi uopste? Nadam se da radi, pogotovo tamo gde kazete da fali ograda..
 
Zanimljiv ovaj deo spajanja obilaznice i kruznog puta,ovi sto su na kruznom putu moraju da cekaju da im se otvori semafor da bi nastavili,ne daj boze semafor da ne radi a ide kolona kamiona iz suprotne strane..

r0nigx.jpg


Zna li neko moze li se sici sa batajnicke petlje prema aerodromu Batajnica ??
 
kolko sam video batajnica je potpno odsečena od obilaznice do daljnjeg.
 
A mogu li ovde kad se ukljucim na autoput sa obilaznice da se iskljucim za batajnicki aerodrom,kod Novih Banovaca?

2hmez46.jpg
 
naravno. isključiš se na toj petlji i skrećeš desno ka bataji, kad dođeš u bbataju tu desno ka aerodromu....
 
Kad će ova nova trasa biti aktivna na Google maps-u za pravljenje ruta?
 
Htela bi da napisem pravilne napise na klipu, al ne znam tacno sta je tu pravilno. Ispravite molim vas: Smer Ostruznica-Bubanj Potok: 1. Petlja Ostruznica, 2. Tunel Lipak, 3. Most Sveta Petka 665m, 4. Tunel Zeleznik 699 m, 5. Most Zeleznicka reka 406 m, 6. Most ??? , 7. Petlja Orlovaca, 8. Kijevski Potok 557 m, 9. Most ????, 10. Topciderska Colima 597 m, 11. Tunnel Strazevica. ????? Ako snare sta se tacno zove, plis recite ispravite sve sto nevalja:))). Hvala svima na topao odziv:)
 
Straževica: Svetlo posle 20 godina
N. V. BRKOVIĆ | 04. maj 2012. 22:20

Tunel Straževica jedan od najširih i najbezbednijih. Izgradnja počela već davne 1992. godine

bgd-tunel.jpg


SASTAVNI deo obilaznice oko Beograda je najveći i najmoderniji tunel u Srbiji - Straževica, koji je za graditelje predstavljao poseban izazov prvenstveno zbog konfiguracije terena na kojem je građen, ali i svetskih standarda koji su neimari u potpunosti ispoštovali.

Dužina tunela je 772 metra, a površina iskopa 100 metara kvadratnih, tako da je ovo najširi profil tunela u zemlji - kolovoz je širok 11,5, a ceo objekat 13 metara. Opremljen je svim sistemima, kompletnom svetlosnom i semaforskom signalizacijom za usmeravanje vozila, ali i pešaka u svim mogućim situacijama. Desna tunelska cev ima ukupno četiri trake, dve kolovozne i dve zaustavne.

Osim što je jedinstven po svojoj širini, tunel ima i veoma napredan sigurnosni sistem. U objektu su instalirani sistemi za dojavu provale, požara, interfonske komunikacije, kontrolu vazduha, audio i sistem radio-veza, ventilacioni sistem, kao i sistem kontrole upravljanja saobraćaja. Postavljeno je i šest sistema osvetljenja koji svetlo unutar tunela prilagođavaju dnevnom i sprečavaju "slepilo" kod vozača.

Kako bi prošli kroz brdo u Resniku, građevinci su morali da iskopaju 70.000 kubika zemlje, što je bilo veoma rizično zbog geološke strukture. Da bi sprečili pomeranje tla bilo je neophodno izbetonirati zaštitnu kosinu dugu 120 metara, sa 147 napregnutih ankera dužine devet metara.

Tunel Straževica deo je sektora pet obilaznice oko Beograda, kojim je zasad povezana trasa od Orlovače do kružnog puta, a kada posao bude kompletno završen trasa će ići do Bubanj Potoka. Njegova izgradnja trajala je dve decenije. Radovi su počeli 1992, za dve godine iskopano je 167 metara. Posle pauze od deset godina nastavljeno je sa probijanjem tunela. Svetlost na drugom kraju radnici su ugledali u januaru 2007. godine, a potom su mašine stale. Sa intenzivnim radovima krenulo se 2010. godine, a efekat uloženog truda i rada vozači mogu da vide i osete od preksinoć.

JOŠ LEVA CEV

ZA saobraćaj je otvorena desna cev novog tunela "Straževica". Projekat punog profila autoputa, koji je deo Koridora 10 podrazumeva i izgradnju leve cevi. Građevinci su 2008. godine zbog stabilnosti terena probili 50 metara leve tunelske cevi, a radovi su potom konzervirani.

---

TUNEL U BROJKAMA
* 772 metra dužina tunela
* 13 metara širina objekta
* 70.000 kubika zemlje iskopano
* 20 godina od početka radova

Izvor: http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:378392-Strazevica-Svetlo-posle-20-godina
 
Da li se radovi na sektoru 5 nastavljaju odmah ili nas ceka prekid?
 
@djordje*******g
nastavljaju, nego sta, za 2 nedelje drugi krug predsednickih izbora!
 
Acika":2sijiqjl je napisao(la):
@djordje*******g
nastavljaju, nego sta, za 2 nedelje drugi krug predsednickih izbora!

1150872189.jpg


Zavrsicemo drugu traku obilaznice do drugog kruga predsednickih izbora!
 
Batajnica 05.05.

p5050001.jpg


p5050002.jpg


p5050003.jpg


p5050004.jpg


p5050005.jpg


p5050006.jpg


ovde je nekada bila Radisina kuca
p5050007.jpg


p5050008.jpg


p5050009.jpg


p5050010.jpg


p5050011.jpg


p5050012.jpg


p5050022.jpg


p5050013.jpg


p5050014.jpg


p5050015.jpg


p5050016.jpg


p5050017.jpg


p5050018.jpg


p5050019.jpg


p5050020.jpg


p5050021.jpg


Pogled na tzv batajnicki bulevar

p5050023.jpg


p5050024.jpg


p5050025.jpg
 
@Igor
Mislim da je prava prilika da vam u ovom svecanom trenutku kada je nadamo se u sitne sate pusten deo obilaznice kome smo se toliko nadali razotkrijem misteriju "zene sa crvenim slemom"
Zena sa crvenim slemom ne postoji!? U pitanju je muskarac sa dugom kosom i crvenim slemom.
E sada da li postoji ili ne, ne bi rekao , koliko se ja secam u jednom postu boca-ica je napisao da je ta zena glavni ing. na gradilistu i da je skroz OK lik. Daljim obilascima gradilista ustanovio sam da joj je ime Ana i da je stvarno glavni ing. ispred projekta , a za nepoverljive ovo je njena slika , doduse bez slema .

p5030453.jpg
 
Heh zanimljivo ali zar nije bilo price da zena sa crvenim slemom ima dugu kosu.
 
Cula da je siri legenda o njoj preko beobuild foruma i resila je da promeni styling :cool:
 
Vrh