Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Eh,kada bi objavljivali urbanisticke planove za ostalu izgradnju,to bi bilo superiska.Recimo za obilaznicu i dalje ne postoji regulacioni plan,tek su odobrili izradu urbanistickog plana za bataju-dobanovac pre neki dan.

Dakle grade taj deo obilaznice bez dozvole,to jest dobice upotrebnu dozvolu tek kada naprave i taj urbanisticki plan,ali ovo je srbija pa ce da progledaju kroz prste oko toga.
 
Gradnja mostova na deonici od Orlovace do tunela Strazevica tece ubrzano. Izgleda da se trude da iskoriste lepo vreme sto vise. Takodje sad se rade i zemljani radovi na ovoj deonici.
Slike ocekujte narednih dana.
 
Postovaoci Beobuilda iz MBA Miljkovic su nam poslali fotke deonica koje rade :kk:

a ja ih posvecujem Boca-Ici za veliki trud na fotkanju petlje Batajnica ;) :gobb:

Petlja Batajnica, okvirno 8. novembar

111008-BGOB-S0-01.jpg

111008-BGOB-S0-02.jpg

111008-BGOB-S0-03.jpg

111008-BGOB-S0-04.jpg

111008-BGOB-S0-05.jpg

111008-BGOB-S0-06.jpg



Sektor 5 takodje okvirno 8. novembar

111008-BGOB-S5-01.jpg

111008-BGOB-S5-02.jpg

111008-BGOB-S5-03.jpg

111008-BGOB-S5-04.jpg
 
Hvala, hvala , hvala, hvala , hvala , hvala , hvala , hvala , hvala :)

Beobuild može za uzvrat da im pokaže sada vec stare fotke od prvog
MBA Miljkovicevog betona na toj lokaciji pa redom . . . .




i naravno
+ 1 :)
za nove sličice
 
Ja se izvinjavam,ako je vec bilo,a verovatno jeste,ali,da li neko moze da mi kaze kad konkretno pocinje da se radi sektor 6 na obilaznici i sta je i da li je uopste nesto na njoj do sada uradjeno?
 
На сектору 5 ми ради другар са факса.МБА јури бонус који добија ако заврши посао пре рока па се понекад ради и до 10 увече. Тако су само за пилон на Ади добили пола милиона евра,
 
Delija":2p65bnsz je napisao(la):
На сектору 5 ми ради другар са факса.МБА јури бонус који добија ако заврши посао пре рока па се понекад ради и до 10 увече. Тако су само за пилон на Ади добили пола милиона евра,

Meni se svidja to sto cujem, iako je cifra za bonus povelika i nadam se da nece uticati na kvalitet izvedenih radova. Obzirom na sveopsti nastavak ekonomske krize nije lose za radnike MBA da rade sto vishe , naravno nadam se da su i adekvatno placeni za svoj ucinak.

Koji je tacno rok za zavrsetak radova na toj deonici,tj jel ima sanse da bude gotova na prolece 2012god?
 
Da li je izvrsena procena koliko ce saobracaja koji ide iz Ns (Su) za Bgd ici Bataja - Dobanovci - Bgd, a koliko ce ici starom trasom preko lakat krivine? I kolike ce biti razlike u vremenu putovanja?
 
Pegasus":2q6u0dzu je napisao(la):
Delija":2q6u0dzu je napisao(la):
На сектору 5 ми ради другар са факса.МБА јури бонус који добија ако заврши посао пре рока па се понекад ради и до 10 увече. Тако су само за пилон на Ади добили пола милиона евра,

Meni se svidja to sto cujem, iako je cifra za bonus povelika i nadam se da nece uticati na kvalitet izvedenih radova. Obzirom na sveopsti nastavak ekonomske krize nije lose za radnike MBA da rade sto vishe , naravno nadam se da su i adekvatno placeni za svoj ucinak.

Koji je tacno rok za zavrsetak radova na toj deonici,tj jel ima sanse da bude gotova na prolece 2012god?


Ugovori sa Primorjem i MBA za izgradnju mostova 13 i 15 su potpisani 9. 12. 2010. godine sa rokom izgradnje od 540 dana. Znači rok ističe krajem maja. Obzirom da će dobiti bonus, ako završe pre, jasno mi je zašto dobijaju bonus.

Joooj, što nisu izbori svake godine!!!!
 
ranko999":3gujfwky je napisao(la):
Da li je izvrsena procena koliko ce saobracaja koji ide iz Ns (Su) za Bgd ici Bataja - Dobanovci - Bgd, a koliko ce ici starom trasom preko lakat krivine? I kolike ce biti razlike u vremenu putovanja?
Вероватно ће преко лакат кривине ићи за сада (док се не заврши кинески мост) само они који иду у Београд.
 
Pegasus":2a553lng je napisao(la):
Delija":2a553lng je napisao(la):
На сектору 5 ми ради другар са факса.МБА јури бонус који добија ако заврши посао пре рока па се понекад ради и до 10 увече. Тако су само за пилон на Ади добили пола милиона евра,

Meni se svidja to sto cujem, iako je cifra za bonus povelika i nadam se da nece uticati na kvalitet izvedenih radova. Obzirom na sveopsti nastavak ekonomske krize nije lose za radnike MBA da rade sto vishe , naravno nadam se da su i adekvatno placeni za svoj ucinak.

35,000 са завршеним факултетом уз безброј других отежавајућих околности,да не давим сад.Само знам за један догађај док су били на мосту на Ади.Наиме,дошли из ПОРР-а да виде како раде људи не би ли их запослили код себе а власник МБА је одмах дошао на градилиште и отерао Аустријанце.А конкретно овај сектор 5 сви гледају да избегну јер се баш црнчи.
 
Delija":2dw6l6pl je napisao(la):
Pegasus":2dw6l6pl je napisao(la):
Delija":2dw6l6pl je napisao(la):
На сектору 5 ми ради другар са факса.МБА јури бонус који добија ако заврши посао пре рока па се понекад ради и до 10 увече. Тако су само за пилон на Ади добили пола милиона евра,

Meni se svidja to sto cujem, iako je cifra za bonus povelika i nadam se da nece uticati na kvalitet izvedenih radova. Obzirom na sveopsti nastavak ekonomske krize nije lose za radnike MBA da rade sto vishe , naravno nadam se da su i adekvatno placeni za svoj ucinak.

35,000 са завршеним факултетом уз безброј других отежавајућих околности,да не давим сад.Само знам за један догађај док су били на мосту на Ади.Наиме,дошли из ПОРР-а да виде како раде људи не би ли их запослили код себе а власник МБА је одмах дошао на градилиште и отерао Аустријанце.А конкретно овај сектор 5 сви гледају да избегну јер се баш црнчи.

Kako može baja gazda MBA da otera Porr-ovce sa njihovog gradilišta ? :/

35000 je mizerija, neće on dugo ostati pod tim uslovima...
 
Па нормално да неће остати.Мада у тој истој фирми има и позитивних примера па грађевински техничар који је у послу 6-7 година има 120к али човек зна знање.

Наравученије - Пракса је мама! :)
 
Delija":k35m1v88 je napisao(la):
Pegasus":k35m1v88 je napisao(la):
Delija":k35m1v88 je napisao(la):
На сектору 5 ми ради другар са факса.МБА јури бонус који добија ако заврши посао пре рока па се понекад ради и до 10 увече. Тако су само за пилон на Ади добили пола милиона евра,

Meni se svidja to sto cujem, iako je cifra za bonus povelika i nadam se da nece uticati na kvalitet izvedenih radova. Obzirom na sveopsti nastavak ekonomske krize nije lose za radnike MBA da rade sto vishe , naravno nadam se da su i adekvatno placeni za svoj ucinak.

35,000 са завршеним факултетом уз безброј других отежавајућих околности,да не давим сад.Само знам за један догађај док су били на мосту на Ади.Наиме,дошли из ПОРР-а да виде како раде људи не би ли их запослили код себе а власник МБА је одмах дошао на градилиште и отерао Аустријанце.А конкретно овај сектор 5 сви гледају да избегну јер се баш црнчи.
Dobro je samo za gazdu da rade što više, ako bi moglo i po 20 sati dnevno.
A taj bonus od 500.000 €vra je gazdi sigurno dobro došao za još jedan luksuzni auto i apartman na moru, dok radnici sigurno nisu dobili ni flašu piva za nagradu a kamoli duplo veće plate.
:notok:
 
boca-ica":z3c571el je napisao(la):
Magla i hladonca ali raducka se . . . .

Prvo da odužim dug od predhodnog puta a vezano za rampu na pružnom prelazu. . . .


plavo bela rampa. . . .

Kod nas postoje rampe sa plavo - belim stubovima na pp prelazima. Ne vidim u čemu je ova drugačija, čak ni polubranici nisu plavo - beli. Zapravo ih još ni nema. Jedino što vidim je da ima dva nosača za polubranike što je razlikuje od ostalih. Moguće da će biti branici koji će ići iz dva nosača i spajati se u jedan.
Evo i fotografije jednog prelaza sa plavo - belim oznakama kod nas:
polubranik-i-znakovi-upo.jpg


P. S. Pohvale za reportaže :kk:
 
Prvo par sličica sa lokacije Batajničkog postojeceg nadvožnjaka
i nema nekog spektakularnog napredovanja. . . .






Niže u pravcu pruge (sredina) radi se na spajanju preostalih pet polja između stubova
da se potsetimo otprilke razmak između stubova je oko 16 metara









U delu gde je planiran ,,prsten,, nema promena što je i za očekivati za ,,zimski period,,







A kod same pruge, radovi su intezivniji – prisutano je više građevinara nego na dr. delovima
u pravcu Batajnice desna strana pruge



Pogled po samoj pruzi u pravcu Batajnice ( da. . . uvek u tom pravcu zbog sunca )





I ,,ispod,, pruge u pravcu Dobanovaca gde su radovi vrlo intezivni
bez obzira na uslove rada i temperaturne prilike





možda se bolje vidi na ovoj



a evo i iz drugog ugla


Uploaded with ImageShack.us

,,Natkrivanje ,, pruge sa sobom ce sigurno prouzrokvati 1-2 nedeljni prekid železničkog
saobracaja u delu od Batanice do Beograda, mada bi možda moglo preko Dobanovaca :rolleyes:

O tome sigurno bi nam ogovor mogu dati članovi BB koj se više razumeju u železnicu. . . . . . . :)

Do nove godine - ne verujem da ce biti nekih posebnih novina
a ako slućajno se i dogode, bice i novih sličica . . . . . . . . :)
 
Да ли се доња страна надовжњака преко пруге облаже неким посебним изолатором или је бетон довољан? Не изгледа ми превише изнад жица. Од како сам гледао на Јутубу шта се десило неком Индијцу када се шетао по крову вагона имам веће поштовање према напону од 25 kV.
 
Боцо, покупиће те воз на крају! :shok:

Све честитке на сјајним репортажама. Плусеви се подразумевају. :kk:
 
boca-ica":1nsvxl65 je napisao(la):
,,Natkrivanje ,, pruge sa sobom ce sigurno prouzrokvati 1-2 nedeljni prekid železničkog
saobracaja u delu od Batanice do Beograda, mada bi možda moglo preko Dobanovaca :rolleyes:

Nema šanse da desetak dana bude totalna obustava železničkog saobraćaja na međunarodnom železničkom koridoru, eventualno u delovima dana. Nisam stručnjak, ali ne bi me iznenadilo da samo isključe napon i pređu na dizel vuču, kao tokom obnove Gazele. Što nas dovodi do logičnog pitanja šta bi onda bilo sa bg vozom? Da li bi možda došlo do nekog eksperimenta sa ruskim DMV-ovima?

Ipak najvažniji utisak sa slika je da deluje da je ostavljeno prostora za eventualna 4 koloseka u budućnosti!
 
obilaznica, ulazi/izlaz u tunel ispod resnika, danas popodne. radovi napreduju, a enigma, bar za mene, je objekat koji zidaju kod samog ulaza u tunel. mozda mrkina vikendica, ne znam...


10122011228.jpg


10122011211.jpg


10122011202.jpg


10122011201.jpg


10122011209.jpg
 
Odlicne slike,prvi put malo bolje slike ovog sektora koji mene zanima,jedino mi nije jasno gde je druga tunelna cev?
 
druga cev ce jednog dana izbiti negde na ovom brdu. ne znam da li se taj tunel uopste kopa i dokle su stigli. zasnimljivo da tu na malom rastojanju postoje jos dva tunela, jedan automobilski i jedan zeleznicki. slikacu ih sledeci put, ovaj zeleznicki izgleda jako simpaticno, mali i obrastao u sumu

ako je potporni zid na prvoj slici uradjen odmah za oba smera onda ce drugi prvaca da prodje izmedju ove kuce i zida. cemu ona sluzi uopste mi nije jasno a sve deluje bas usko. ako trasa drugog smera tek treba tu da se naspe paralelno sa ovim zidom onda je sve bas siroko i deluje nepotrebno. na drugoj slici se vidi kraj potpornog zida i trenutni nasip koji je dosta dalje u pozadini. nekako mi je to sve cudno i jedva cekam da vidim kako ce to izgledati na kraju kad sve zavrse.

10122011209.jpg

10122011202.jpg



par slika brda

10122011206.jpg

10122011213.jpg

10122011221.jpg
 
Vrh