Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

мислим да ће та кућица ту да служи као контрола саобраћаја, место где ће контролисати ток кроз тунел и електронску сигнализацију на обилазници
 
JohnnyLee":2977hh3z je napisao(la):
мислим да ће та кућица ту да служи као контрола саобраћаја, место где ће контролисати ток кроз тунел и електронску сигнализацију на обилазници

sigurno je tako nesto ali posto sam ja dezurno zanovetalo i covek koji kad vec ne zna kako treba misli da makar zna kako ne treba pa se pitam da li su morali da taj kontrolni centar stave bas tu, mozda bi zgodnije, sigurnije i lepse bilo da su ga stavili malo dalje jer ti kontrolori necu tu rucno da dizu rampu i pustaju ko sme a ko ne sme da prodje i nece da trce kofama da gase pozar. na posao ce dolaziti pretrcavajuci preko obilaznice ili mozda sankajuci se niz brdo, mozda ih doveze kfor helikopterom ko ove na jarinju... o estitici da ne pricamo, to u ovoj zemlji nije bitna stvar sto se vidi i iz panorame resnika
 
krajem 2015 te do bubanj potoka u punom profilu.A vinca pancevo sa mostom 2021e.
 
razgradjevinar":217puubk je napisao(la):
sigurno je tako nesto ali posto sam ja dezurno zanovetalo i covek koji kad vec ne zna kako treba misli da makar zna kako ne treba pa se pitam da li su morali da taj kontrolni centar stave bas tu, mozda bi zgodnije, sigurnije i lepse bilo da su ga stavili malo dalje jer ti kontrolori necu tu rucno da dizu rampu i pustaju ko sme a ko ne sme da prodje i nece da trce kofama da gase pozar. na posao ce dolaziti pretrcavajuci preko obilaznice ili mozda sankajuci se niz brdo, mozda ih doveze kfor helikopterom ko ove na jarinju... o estitici da ne pricamo, to u ovoj zemlji nije bitna stvar sto se vidi i iz panorame resnika

знам, и мени је то мало чудно. углавном сам виђао те контролне кућице са стране ауто-пута, а не између трака. додуше, јесам видео на пар места и у средини
 
Snimak pre 10tak dana petlje Dobanovci iz Aviona

dobanovci.jpg
 
Svidja mi se ovo resenje da ne moras da usporavas kad iz smera ZG ides i na Ostruznicu i u grad. A, takodje iz Ostruznice kad ides ne usporavas ni ka Zg-u, ni ka Batajnici. Doduse, takvo resenje je prilicno skuplje.
 
razgradjevinar":2nipl8a6 je napisao(la):
JohnnyLee":2nipl8a6 je napisao(la):
мислим да ће та кућица ту да служи као контрола саобраћаја, место где ће контролисати ток кроз тунел и електронску сигнализацију на обилазници

sigurno je tako nesto ali posto sam ja dezurno zanovetalo i covek koji kad vec ne zna kako treba misli da makar zna kako ne treba pa se pitam da li su morali da taj kontrolni centar stave bas tu, mozda bi zgodnije, sigurnije i lepse bilo da su ga stavili malo dalje jer ti kontrolori necu tu rucno da dizu rampu i pustaju ko sme a ko ne sme da prodje i nece da trce kofama da gase pozar. na posao ce dolaziti pretrcavajuci preko obilaznice ili mozda sankajuci se niz brdo, mozda ih doveze kfor helikopterom ko ove na jarinju... o estitici da ne pricamo, to u ovoj zemlji nije bitna stvar sto se vidi i iz panorame resnika

Pozdrav svim forumašima, dugo vas pratim, al evo sad imam nešto i da kažem.
Elem, ta kućica bi trebalo da bude jedna u nizu "kontrolnih centara" . U svim tunelima na trasi obilaznice su postavljeni ormarići sa PLC-ovima koji treba da monitorišu nivoe gasova, protivpožarne sisteme, osvetljenje itd itd. PLC-ovi su umreženi i u tim kućicama bi trebalo da se nalazi mrežna oprema sa lokalnim HMI serverima. Budući da su u nekim tunelima ti ormarići već opljačkani i sva oprema pokradena, moguće je da će sada samo senzore držati po tunelima a svu ostalu opremu u objektima pored tunela koji mogu ali i ne moraju imati ljudsku posadu, nešto kao one kućice u trafo poljima.
 
Takve kradje bi trebalo procesuirati kao krivicno delo. Ugrozavanje sigurnosti ucesnika u saobracaju ili sl. Verujem i nadam se da je stvarno tako. A ti koji kradu nek se zamisle.
 
Milance":3gtglhf6 je napisao(la):
Takve kradje bi trebalo procesuirati kao krivicno delo. Ugrozavanje sigurnosti ucesnika u saobracaju ili sl. Verujem i nadam se da je stvarno tako. A ti koji kradu nek se zamisle.
Na zeleznici se kradja tt kablova, tirfona, ss uredjaja... ne vodi kao krivicno delo ugrozavanja zivota. Lepo ukrades signal (semafor), ugrozis necije zivote i osude te za kradju 100 kg gvozdja... :bash:
Ne verujem da u drumskom saobracaju zakon koji ovo regulise drugacije nego na zeleznici.
 
Нашем судству треба увођење мандатних затворских казни за таква кривична дела. Тренутно судије редовно досуђују казне које су мање од доње границе распона датог у кривичном законику, а на основу олакшавајућих околности (нпр. казна је 3-5, а судија пресуди 1 годину). А адвокати лако напумпају олакшавајуће околности.
 
Meni nikako nije jasna visina onog nadvožnjaka levo od tunela jer mi je dosta blizu tunela i kako će da naprave rampu i gde u stvari ide taj nadvožnjak?
 
najlogicnije objasnjenje je da ce tim nadvoznjakom postojeci put ili samo skretanje za resnik preci obilaznicu koja ce tu biti na nivou zemlje, tj proci ispod tog nadvoznjaka. mislim da tu nece biti rampi koje ce omoguciti pristup obilaznici i da ce nadvoznjak sluziti samo za preusmeravanje lokalnog saobarcaja. ako neko ima pouzdane informacije bilo bi super da ih podeli

edit: mislim da ce na ovom mestu povezati sektor koji je sad u izgradnji sa postojecim putem i da ce se obilaznica tu zavrsavali sve dok ne zavrse deo do bubanj potoka. deo sektora u izgradnji, koji je u planovima trebalo da prave sada a na kome i dalje nema nikakvih radova ce jednostavno da prebace u sledeci sektor i period
 
2021 da bude gotova obilaznica?
Pa to nije normalno, mnogo sporo se razvijamo, bas sporo. Sve zemlje nesto grade, razvijaju se a mi nista, najgori smo
 
Srušili su kucu tik do starog Batajničkog nadvožnjaka ,
moracu na ,, teren,, :laugh:
 
Dirk":2f2aaebm je napisao(la):
2021 da bude gotova obilaznica?
Pa to nije normalno, mnogo sporo se razvijamo, bas sporo. Sve zemlje nesto grade, razvijaju se a mi nista, najgori smo

Nemojte tako pljuvati molim vas, ovo napisano nije tacno, Sofija i Bukurest nemaju obilaznicu u vidu autoputa tako da ne treba preterivati...
 
Obilaznica oko Sofije je u jednom manjem delu 2+2. U tom delu rade veliki nadvoznjak preko kuca zbog vlasnika koji nisu pristali na eksproprijaciju. U nekim delovima "obilaznica" prolazi kroz grad sa sve semaforima, a u pojedinim delovima vozite i kaldrmom :)

Ovo sto je do sada izgrajdeno kod nas daleko je bolje od toga u Sofiji. Jedino zgodno u Sofiji je sto u tom novom delu ring-road-a imaju dosta stranih hipermarketa kao npr. LIDL, IKEA, a tu je i znak za TEMPO :)
 
Vucko je bio u pravu, od ranog jutra neka plava nijansa je bila prisutna na gradilištu. :laugh: :lool: :laugh:
Kada se na to doda i debeeelo blato mnogo lakše je bilo uslikati samo deo nadvožnjaka
inače na kome i ima bitnih promena

Da se potsetimo predhodnog stanja



Da ne bi bilo zabune koja kuca je u rušenju , prvo da vidimo onu kucu oko koje se podigla ,,prašina,, a u pozadini sličice tik uz nadvožnjak se i vidi koja je u fazi rušenja







Uz stubove još ranije započeto rušenje je sada nastavljeno



Sa strane gradilišta izgleda ovako



A u pravcu kuca koje se ruše








Uploaded with ImageShack.us

Sledece sličice sa sledecim novitetima :)
 
Sad mi se glavom mota zlokobna misao, hoće li ispod svega ovoga nići novi Karton City....
 
Vesti :: Beograd
Izgradnja obilaznice oko Beograda donosi nove investicije »
15. Decembar. 2011 | (13:36 -> 15:00), Izvor : Studio B, Komentari: 0
Predsednik Srbije Boris Tadić i gradonačelnik Beograda Dragan Ðilas obišli su radove na delu obilaznice oko Beograda, na petlji Batajnica.



Predsednik Srbije Boris Tadić i gradonačelnik Beograda Dragan Đilas obišli su danas radove na obilaznici oko Beograda. Obilazak podrazumeva trasu Batajnica- Dobanovci-Straževica, mostove na trasi Orlovača - tunel „Straževica", trasu Orlovača - tunel Straževica, kao i sam tunel „Straževica".

Obilasku su prisustvovali gradski menadžer Aleksandar Bijelić, generalni direktor i pomoćnik generalnog direktora JP „Putevi Srbije" Zoran Drobnjak i Slavoljub Tubić.

- Obilaznica oko Beograda je najopterećeniji put u Srbiji i njena izgradnja je ogroman posao. Ono što je završeno već predstavlja važnu saobraćajnicu. Desna cev tunela „Straževica" je pri kraju, preostaje izgradnja druge tunelske cevi. U relativno kratkom roku ćemo završiti poluprofil auto-puta, a od 2013. godine gradiće se druga traka auto-puta. Kada bude izgrađen pun profil, omogućićemo čitavoj Srbiji i evropskom transportu da zaobilazi centar Beograda i rasteretiti „Gazelu", kojoj je renoviranjem produžen vek za 50 godina - rekao je Tadić.

On je istakao da će ove investicije znatno poboljšati i saobraćaj u Beogradu i saobraćaj kroz Srbiju.

- Tada ćemo biti i bolja zona za investicije, što na kraju treba da rezultira i boljim životnim standardom građana - naglasio je Tadić.

U okviru projekta petlje „Batajnica" predviđena su dva vijadukta približne dužine od po 1,5 kilometara, kao produžetak auto-puta od Novog Sada prema Dobanovcima. Mostovsku konstrukciju čini levi i desni most sa po dve prilazne rampe, a svaki od mostova se sastoji od četiri dilataciono razdvojene konstrukcije. Početak izgradnje leve mostovske konstrukcije planiran je 2012, dok se do kraja ove godine planira početak revitalizacije desne strane auto-puta pre mosta.

Kada je reč o trasi Batajnica-Dobanovci-Straževica sa petljom „Dobanovci", predviđeno je izvođenje punog profila auto-puta sa servisnim saobraćajnicama.

http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=71381&kategorija=Beograd
 
Vrh