Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Apsolutno tačno. Nema tu toliko saobraćaja (koji se ukršta) da bi ovoliko udesa bilo normalno.

S druge strane, baš zato je tu trebalo staviti Kružni tok. Isto kao i na ukrštanju sa Avalskim putem. Dosta tu ima levih skretanja a nije ni na odmet samo da se uspori saobraćaj.

Kad znaš kakva nam je saobraćajna (ne)kultura onda praviš raskrsnice tako da ima što manje konfliktnih tačaka.
Područje za koje bi ovo trebalo da bude glavna petlja ima stanovnika koliko i Kragujevac grubo rečeno. Ako tu nema nekog obima saobraćaja, znači teški planerski promašaj. Ako ima, a oslanjaš se samo na pravilo prvenstva prolaza, opet planerski promašaj.

Podseća me na moj dopis Sekretarijatu za saobraćaj, kada se na Smederevskom putu iznuđena opasna situacija pretvorila u čukanje, da su oni u odgovoru govorili o ka-pa-ci-te-tu i da uopšte nisu preuzimali odgovornost za način obeležavanja puta i upravljanja saobraćajem. Slično je bilo sa privremenom petljom na Petlovom brdu. Tada je za 5 godina poginulo 12 ljudi zbog ukršenog prestrojavanja, za koji neki koriste i nejednoznačni naziv "preplitanje". Kada su sabili to u jednu traku, nije više bilo pogibije, ali što je jako važno, za smrt tih ljudi su optužili građane Petlovog brda, koji niti su projektovali, niti gradili, niti dali upotrebnu dozvolu za u smislu bezbednosti saobraćaja loše rešenje.
 
Apsolutno tačno. Nema tu toliko saobraćaja (koji se ukršta) da bi ovoliko udesa bilo normalno.

S druge strane, baš zato je tu trebalo staviti Kružni tok. Isto kao i na ukrštanju sa Avalskim putem. Dosta tu ima levih skretanja a nije ni na odmet samo da se uspori saobraćaj.

Kad znaš kakva nam je saobraćajna (ne)kultura onda praviš raskrsnice tako da ima što manje konfliktnih tačaka.
Primetio sam kod ikeje da ovi što dolaze iz grada mahom ne daju migavac i onda ovi što se vraćaju "procenjuju" da li id*** skreće ili ide pravo. I gro njih skrene, ali se desi da neko produži pravo i eto ti konfliktne situacije. Možda u takvu zamku upadaju vozači koji sa obilaznice izlaze na kružni put. Al sve u svemu, ne bih to nazvao ni nekulturom već kompletnom nesvesnosti posledica određenih akcija u saobraćaju. Glup narod.
 
Područje za koje bi ovo trebalo da bude glavna petlja ima stanovnika koliko i Kragujevac grubo rečeno. Ako tu nema nekog obima saobraćaja, znači teški planerski promašaj. Ako ima, a oslanjaš se samo na pravilo prvenstva prolaza, opet planerski promašaj.

Podseća me na moj dopis Sekretarijatu za saobraćaj, kada se na Smederevskom putu iznuđena opasna situacija pretvorila u čukanje, da su oni u odgovoru govorili o ka-pa-ci-te-tu i da uopšte nisu preuzimali odgovornost za način obeležavanja puta i upravljanja saobraćajem. Slično je bilo sa privremenom petljom na Petlovom brdu. Tada je za 5 godina poginulo 12 ljudi zbog ukršenog prestrojavanja, za koji neki koriste i nejednoznačni naziv "preplitanje". Kada su sabili to u jednu traku, nije više bilo pogibije, ali što je jako važno, za smrt tih ljudi su optužili građane Petlovog brda, koji niti su projektovali, niti gradili, niti dali upotrebnu dozvolu za u smislu bezbednosti saobraćaja loše rešenje.
U svakom slučaju je promašaj. Očajno su uradili i ovaj spoj a i spoj sa avalskim putem malo dalje (e tamo je ozbiljna gužva) bez obzira na količinu saobraćaja.
 
Po originalnom planu (tada je još uvek bilo daleko od projekta) isključenje ka Beogradu je trebalo da ide ovom trasom ali da bude jednosmerno, a da veza kružnog puta sa obilaznicom bude petlja Avala, dok bi deo grada koji gravitira ka Smederevcu imao vezu na petlji Boleč kada se izgradi sektor C.... ali IKEA i industrijska zona Beli potok... jer razvoj napredak snaga... jer brže jače bolje...
 
Zna li neko kakva je priča sa ovom kućerinom da li se cela uklanja ili deo
 
Vrh