Karlo del Ponte
Advanced
Područje za koje bi ovo trebalo da bude glavna petlja ima stanovnika koliko i Kragujevac grubo rečeno. Ako tu nema nekog obima saobraćaja, znači teški planerski promašaj. Ako ima, a oslanjaš se samo na pravilo prvenstva prolaza, opet planerski promašaj.Apsolutno tačno. Nema tu toliko saobraćaja (koji se ukršta) da bi ovoliko udesa bilo normalno.
S druge strane, baš zato je tu trebalo staviti Kružni tok. Isto kao i na ukrštanju sa Avalskim putem. Dosta tu ima levih skretanja a nije ni na odmet samo da se uspori saobraćaj.
Kad znaš kakva nam je saobraćajna (ne)kultura onda praviš raskrsnice tako da ima što manje konfliktnih tačaka.
Podseća me na moj dopis Sekretarijatu za saobraćaj, kada se na Smederevskom putu iznuđena opasna situacija pretvorila u čukanje, da su oni u odgovoru govorili o ka-pa-ci-te-tu i da uopšte nisu preuzimali odgovornost za način obeležavanja puta i upravljanja saobraćajem. Slično je bilo sa privremenom petljom na Petlovom brdu. Tada je za 5 godina poginulo 12 ljudi zbog ukršenog prestrojavanja, za koji neki koriste i nejednoznačni naziv "preplitanje". Kada su sabili to u jednu traku, nije više bilo pogibije, ali što je jako važno, za smrt tih ljudi su optužili građane Petlovog brda, koji niti su projektovali, niti gradili, niti dali upotrebnu dozvolu za u smislu bezbednosti saobraćaja loše rešenje.