Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Већ неко вријеме на Остружничком мосту у правцу према Железнику стоји више дубоких ударних рупа и оштећен асфалт. Који је разлог зашто то и даље тако стоји ту нетакнуто не знам, али примјећујем да је то прилично опасна тачка и да при већим брзинама може лако доћи не само до оштећења возила него и до удеса. Заиста неодговорно од надлежних.
 
Већ неко вријеме на Остружничком мосту у правцу према Железнику стоји више дубоких ударних рупа и оштећен асфалт. Који је разлог зашто то и даље тако стоји ту нетакнуто не знам, али примјећујем да је то прилично опасна тачка и да при већим брзинама може лако доћи не само до оштећења возила него и до удеса. Заиста неодговорно од надлежних.
Tako je. Danas popodne sam imao bliski susret sa jednom od rupa. 😡
Izuzetno nebezbedna deonica.
 
Већ неко вријеме на Остружничком мосту у правцу према Железнику стоји више дубоких ударних рупа и оштећен асфалт. Који је разлог зашто то и даље тако стоји ту нетакнуто не знам, али примјећујем да је то прилично опасна тачка и да при већим брзинама може лако доћи не само до оштећења возила него и до удеса. Заиста неодговорно од надлежних.
Ту очигледно имају проблем у конструкцији моста. Сваких месец дана то крпе и отвара се. Прошао сам пре пола сата туда, ту је екипа путара која ванредно крпи и путар у даљини маше заставицом јер нису затворили траку како треба.
 
Stanje uobičajeno:

1727263952601.png
 
Ispod ovog krivog STOP-ka samo slažu polupanu plastiku od branika.
Evo ima i guma...
 
Jedan i JEDINI krivac za ove udese su debili za volanom koji nemaju ni promil saobraćajne kulture i znanja.
Apsolutno tačno. Nema tu toliko saobraćaja (koji se ukršta) da bi ovoliko udesa bilo normalno.

S druge strane, baš zato je tu trebalo staviti Kružni tok. Isto kao i na ukrštanju sa Avalskim putem. Dosta tu ima levih skretanja a nije ni na odmet samo da se uspori saobraćaj.

Kad znaš kakva nam je saobraćajna (ne)kultura onda praviš raskrsnice tako da ima što manje konfliktnih tačaka.
 
Apsolutno tačno. Nema tu toliko saobraćaja (koji se ukršta) da bi ovoliko udesa bilo normalno.

S druge strane, baš zato je tu trebalo staviti Kružni tok. Isto kao i na ukrštanju sa Avalskim putem. Dosta tu ima levih skretanja a nije ni na odmet samo da se uspori saobraćaj.

Kad znaš kakva nam je saobraćajna (ne)kultura onda praviš raskrsnice tako da ima što manje konfliktnih tačaka.
Problem.je poverenje u pravo prvenstva i vera da će drugi da ga poštuje i sačeka. Mislim da je znak postavljen (i dalje), jer retko prolazim, ali bez obzira na pravo prvenstva uvek usporim, pogledam spreman da ukočim. To je jedna od "onih" raskrsnica.
 
Jel se zna da li ce se autobus 70 preusmeriti na novu obilaznicu posle Transpeda prema Lestanima i Bolecu?
 
Ovo novo isključenje baš skromno izgleda. Kao da se isključuješ za Brodarevo, a ne za milionski grad.
O ovome sam i ja pričao kada je petlja tek dobijala obrise ali su mene ubeđivali da to nije strašno da se isključiš sa auto puta pa voziš malo pa se opet vratiš na isti.
Da se razumemo meni to nije problem, problem je da su ulupali toliko para u petlju a imamo takav pravac ka Beogradu.
 
Jedan od odgovora koji sam dobio kada sam komentarisao katastrofalni propust koji si naveo je da to i nije tako važno jer to nije ukrštanje dva autoputa već autoputa i moto puta!!!!
Ja i dalje ne mogu da verujem da to nije urađeno, predviđeno koliko god da je trebalo da košta više.
Prosto se nadam da je bila greška a ne namera da ovako ispadne.
 
Meni ne pije vodu da je bila greška, nego su sklepali nekog frankeštajna. Pored toga na samoj petlji trebalo je da bude po još jedna traka kao ka Ikei. Kolaps će biti i kada za 10 15 godina bude bio pravac ka Pančevu, tu će takvo usko grlo biti da će biti lom. Ispašće da će bolje petlje biti na svim ostalim spojevima auto puta nego na bubanj potoku.
 
Vrh